Canaldigitaal
Vandaag kreeg ik van Canaldigitaal een brief met een nieuwe smartkaart. De reden van deze nieuwe smartkaart was om het satellietsignaal beter te beveiligen en de kwaliteit van uw zenderaanbod te kunnen blijven garanderen.
Tevens wordt er ook even medegedeelt dat je even 9,95 euro aan mee moet betalen voor deze kaart.
Kan dit zomaar, ik heb er toch niet om gevraagd.
Dag Dinant,
Aan de nieuwe kaart zijn wat kosten verbonden. C.D. verandert het systeem wegens illegaal kijken b.v. middels cardshearing. En om in de toekomst de publieke en/of de commerciële zenders te kunnen blijven ontvangen heb je die nieuwe kaart nodig anders gaat in de nabije toekomst je beeld op zwart.
Hardware ERror MAN.
Hallo dinant07: Zojuist heb ik gelezen in het magazine tvtotaal(Het vroegere tvsatellite, dat je niet verplicht bent om deze 9,95 te betalen, het is een verzoek van CanalDigitaal. Als je die 9,95 wel betaald, krijg je als tegenprestatie, enige tijd wat extra zenders aangeboden, komende uit een wat hoger pakket.Daarna kunt u alsnog besluiten, om een hoger abonnement af te sluiten met canaldigitaal.
Verder weet ik niet, of e.e.a al te vinden is op de site van Canaldigitaal (www.canaldigitaal.nl) omdat ik er niet al te veel tijd voor heb op dit moment.
Ook nieuw is, dat het reglement wat is aangepast: Abonnees kunnen voortaan per maand gaan opzeggen, dit past geheel in de nieuwe abonnements structuur. Ook dit staat te lezen in het blad tvtotaal, van deze week (gisteren ontvangen)
Lang heeft er onduidelijkheid over die 9,95 bestaan, alleen als je een basispakket hebt, dan word er verzocht om deze 9,95 te betalen. Het is dus geen 'moet'
Uitsluitend een verzoek, om bij te dragen in de administratiekosten, betaal je deze 9,95 niet, dan heeft dat ook verder geen gevolgen voor u. (Info: Bel 0900-9327, 15 ct p.m)
De nieuwe smartcart is ingevoerd, vanwege een nieuwe codering, nu wordt nog uitgezonden in het zg. Seca2 (mediguard2) alsook in Seca3 (mediguard3) als alle kaarten omgewisslet zijn , is CanalDigitaal alleen nog te ontvangen met de nieuwe codering, seca3, oftewel mediguard3 genoemd (ook wel bekend onder de naam merlin)
Succes met de nieuwe smartcart!!
Gr. Henri (kijk al zo'n 12 jr. alleen via de schotel, huidige abonnement : Familiepakket + hd zenderpakket)
Gister, na een maand niet te hebben kunnen kijken, wegens het niet activeren van de smartcart. een bezoek aan de de dealer gebracht. Deze heeft mijn cart geactiveerd geheel tot tevredenheid. Jaren heb ik zonder mankeren het signaal binnengekregen. Echter door omstandigheden kan ik niet meer naar canaldigitaal kijken en heb besloten mijn lidmaatschap op te zeggen. Tot mijn verbazing krijg ik bericht thuis dat ik er nog 1 jaar aan vast zit. Hoe correspondeerd dat met de gedachten als zou dit met een maand moet kunnen worden opgezegd?
Opzegging van een Abonnement door de Abonnee dient per brief te gebeuren en is in geval van Abonnementen voor bepaalde duur, behoudens en met inachtneming van wettelijk verplichte uitzonderingen, alleen kosteloos mogelijk tegen het einde van een lopende abonnementsperiode of in het geval van Abonnementen voor onbepaalde duur tegen het einde van de maand. Bij beëindiging dient te allen tijde een opzegtermijn van minimaal 1 maand in acht te worden genomen. In de opzegging dient de Abonnee te vermelden of hij volledige beëindiging wenst van alle diensten van CD PREMIUM/CD, (Artikel 6, algemene voorwaarden CD)
Hallo golf, eerder vermeldde het blad tvtotaal (vorige maand) dat de opzegtermijn teruggebracht zou gaan worden naar een maand, echter, uit niets blijkt dat dit dan ook inderdaad nu al het geval is. Duidelijk is dus wel, dat de algemene voorwaarden vooralsnog niet aangepast zijn, en dat het, hoogstvermoedelijk, weer om gebakken lucht gaaat, helaas.......wat mij wel opgevallen is, is het feit dat je bij bepaalde paketten van CD 24 maanden aan ze gebonden bent, dat is namelijk wel al aangepast in de voorwaarden...
Helaas, heb alles afgezaocht, maar kan nergens uit op maken, dat een abonnee per maand op kan zeggen, al is dit wel degelijk heel duidelijk verwoord in tvtotaal, door commercieeel directeur van CD Rene Tensen......Ben toch erg benieuwd wanneer die opzegtermijn van een maand dan uiteindelijk ingevoerd zal gaan worden.....Het valt ook mij erg tegen, dat er nergens iets over terug te vinden is, in hun algemene voorwaarden. Vindt het ronduit verwerpelijk, om dan dergelijke uitspraken in tvtotaal te (laten) plaatsen.
Succes verder, Gr. Henri
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer