va
door valerijevna Sep 23, 2006 om 16:23
Computers & telefonie

Email blokkeren

Weet iemand hoe ik een ongewenste email kan blokkeren? Ik heb het al via outlook express->bericht->afzender blokkeren gedaan en ik krijg de melding dat de ongewenste afzender is geblokkeerd, maar ik ontvang de emails nog steeds (alleen worden ze automatisch naar de verwijderde items geplaats). Maar hoe kan ik afzender/emails echt blokkeren?

2669 13 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 23, 2006 om 16:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Echt Blokkeren kan alleen door je mailbox af te sluiten.
Wel zijn er programma's , waaronder mailwasher waarmee u deze mail kunt bounce, waardoor het lijkt voor de verzender of het adres niet meer bestaat.

ve
door verwijderd - Sep 23, 2006 om 16:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

het is wel mogelijk met andere programma's zoals mailwasher. Met dit programma kan je zeggen dat je bepaalde afzenders niet meer wilt hebben in op je computer. Voor de normale emailadresssen laat ie alles door wat u goed vindt

ve
door verwijderd - Sep 23, 2006 om 16:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

kan ik mailwasher ergens vandaan gratis downloaden?

ve
door verwijderd - Sep 23, 2006 om 16:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.firetrust.com/

Het is wel een probeerversie.

ve
door verwijderd - Sep 25, 2006 om 14:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Valerijevna,

misschien is Spamfighter iets voor je voor ,gratis voor prive gebruik.
ik vind het een goed progamma en nederlands ook aanwezig
www.spamfighter.com

groet

ve
door verwijderd - Sep 25, 2006 om 15:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik wist niet dat die bestond en nog wel gratis ook.

Ik heb 'm geïnstalleerd en het werkt fantastisch, ik hat al 'n spamfilter van m'n provider, maar die herkende minder spam als spamfighter.

Bedankt peer007.

Gr. abats

ve
door verwijderd - Sep 25, 2006 om 16:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb Spamfighter geïnstalleerd en ongewenste afzender geblokkeerd, maar ik ontvang de emails nog steeds, alleen worden ze automatisch naar de Spamfighter map in Outlook Express geplaatst. Maar het probleem is dus nog steeds niet opgelost.

ve
door verwijderd - Sep 25, 2006 om 17:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is simpel: staat gewoon onder Help van Outlook Express. Kies Help-Inhoudsopgave en index. Klik op Zoeken en typ: Berichtregels. Klik vervolgens op "Regels maken voor e-mailberichten". Dan lees je rechts de procedure.

Twee  tips:

1. Kies bij de "Selectiecriteria voor de regel:" voor het aanvinken van "Als de regel Van bepaalde personen bevat".

2. Kies bij "Selecteer de acties voor de regel:" voor "Verwijderen van de server".

Deze procedure heb ik zelf vaak toegepast. Werkt feilloos en de blokkade is bovendien direct weer ongedaan te maken.

ve
door verwijderd - Sep 25, 2006 om 17:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het blokkeren van email zoals bedoeld door de vraagsteller is alleen mogelijk als je je eigen email server hebt draaien.

Verder zou ik zeggen: mensen neem toch Mozilla Thunderbird i.p.v. Outlook Express. Met Berichtregels in Outlook Express begin je echt niks tegen spam. Thunderbird heeft een behoorlijk effectief zelflerend spamfilter ingebouwd.

ve
door verwijderd - Sep 25, 2006 om 18:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is al een keer aangegeven. Ga naar deze link:

 http://www.mailwasher.net/download.php

Gratis versie downloaden en installeren. Je moet daarbij wel je e-mail adres, wachtwoord en instellingen invullen. Daar vraagt het programma zelf om als het is geinstalleerd. Je kan meerdere adressen invoeren. Wel dus de pop3 en smtp instellingen daarvan invullen. Als je die niet meer hebt kan je die nazien bij je instellingen van Outlook onder het tabje extra = > accounts. Het programma heeft instellingen zoals: bounce, delete en friend. De e-mail die je niet wenst wordt al bij de server verwijdert of terug gestuurd. Ook kan je de grote van het bestand zien wat je wel of niet binnen wilt halen.

Suc6

ariet

ve
door verwijderd - Sep 25, 2006 om 18:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Even ter aanvulling: het blijkt dat in deze nieuwe versie de instellingen aut. worden overgenomen en dat de e-mail accounts voor de free versie beperkt is tot een.

ariet

ve
door verwijderd - Sep 25, 2006 om 21:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

SPAMFIGHTER!

http://www.spamfighter.com/Lang_NL/Default.asp

ve
door verwijderd - Sep 27, 2006 om 15:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo ik heb spamihilator,die werkt heel goed en is ook gratis.Je moet wel beneden op het envelopje klikken en kijken bij trainingsgebied of ze alles hebben weggehaald,dat moet je wel een maand iedere dad bijhouden omdat hij nog niet alles weet.Krijg je toch een mail dan druk je op het envelopje en druk dan op de naam en dan spam en dan op leren dan heb je er geen last meer van.Succes met het gratis spaminhilator.Groetjes van Jeannie.