vlinder279
door vlinder279 Sep 2, 2007 om 23:15
Computers & telefonie

Internet+bellen provider

Over 2 weken loopt mijn gewone ADSL abonnement bij Planet af  en wil ik eigenlijk overstappen op internet+bellen in één abonnement.

Destijds hoorde je veel over de kinderziektes en klachten van zo'n beetje alle aanbieders, maar hoe is dit nu inmiddels half 2007 gesteld??? Wie heeft hier ervaring mee?

Welke aanbieder kunnen jullie mij (wel of niet) aanraden en waarom??? Wat zijn de voor- en nadelen?

Mijn belgedrag is minimaal, maar een beetje snel internet heeft wel mijn voorkeur... Wie geeft mij advies???

Alvast heel erg bedankt!

382 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 2, 2007 om 23:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

U heeft toch wel uw abb op tijd opgezegd? Anders blijft u fijn bij Planet. Als uw belgedrag minimaal is lijkt mij een prepaid mobieltje, de goedkoopste die u vinden kunt, het beste. En dan kiest u fijn een heel snel ADSL internet. Bijvoorbeeld van Planet.

Succes, Poltol

ve
door verwijderd - Sep 2, 2007 om 23:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo meneer Poltol,

uiteraard heb ik mijn planet op tijd opgezegd, en ik vraag naar ervaringen met bellen+internet inéén!!

Dus dank voor de genomen moeite maar dit was niet mijn vraag!

ve
door verwijderd - Sep 2, 2007 om 23:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Niet boos worden is nergens voor nodig.
Ervaringen zijn per individu zo verschillend dat ik je maar een link geef waar je het één en ander kan lezen. Er zijn te veel factoren die een rol kunnen spelen of men tevreden kan zijn met een provider.

Mogelijk heb je dan genoeg informatie om zelf een keuze te maken.

Kabelbellen en meer

Hopelijk wordt je hier iets wijzer mee.
Groet en succes,
Uncle Willy

ve
door verwijderd - Sep 3, 2007 om 00:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij internet+bellen van KPN Planet die ik zelf heb, kun je voor €10,- extra de hele maand zonder starttikken naar alle vaste telefoons verder gratis bellen. Dus dan weet je waar je aan toe bent. Bij orange, die ik hiervoor had, internet je sneller en kun je ook voor een bepaald bedrag erbij gratis bellen, maar volgens mij kwam daar de starttik nog bij. Beide providers hebben het probleem dat de telefoons kunnen uitvalllen tijdens een gesprek en dan zul je opnieuw moeten bellen. Alleen orange internet is sneller. Tja en dan is er UPC, maar daar heb ik niet zo'n best verleden mee en wat ik weet is dat UPC niet voordeliger was met bellen, toen ik een keuze moest maken en ook die telefoonverbinding viel in die tijd dat ik het had weg.

Voordeel van KPN is dat je ook voor je tv de digitenne erbij kunt nemen, maar bij alle providers zijn nog klachten, alhoewel ze zijn te overzien, zoals ik al aangaf met het moeten terugbellen als de verbinding weg is. Ook zul je geregeld je modem moeten resetten om problemen te voorkomen.

Hopelijk heb je hier wat aan, vr.gr.Elena

ve
door verwijderd - Sep 3, 2007 om 00:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste vlinder,

Ik dacht zo als uw belgedrag minimaal is waarom dan bellen + internet? U neemt dan een combi abb waar u één onderdeel niet of nauwelijks van gaat gebruiken. Zonde van het geld. Maar u heeft wel gelijk de vraag was de combi. Sorry voor mijn bemoeizucht. Maar daar bestaat deze hele site immers van. Maak u maar een [goede]keus via de site van de vorige expert.

Veel bel en internet plezier en een fijne weel verder, Poltol

ve
door verwijderd - Sep 3, 2007 om 08:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij alle providers zijn nog problemen maar het kan heel goed zijn dat dat voor u niet geldt. Feitelijk is deze site niet bedoeld, m.i. volgens de spelregels om explicite reclame te maken voor één provider. Ik zie dat elenay er meerdere noemt en is de keuze dus tocyh aan u.

De reactie van poltol in deze is wel degelijk adequaat, ook m.i. omdat als gelezen wordt dat over twee wkenen een abonnement af loopt en vraagsteller wil overstappen er naar alle waarschijnlijkheid nog wel niet zal zijn opgezegd en kan overstappen mogelijk uitsluitend met gepaardgaande boete. Opzeggen altijd per aangetekend schrijven met in achtname van de contractuele opzegtermijn (normaliter tenminste één maand)

ve
door verwijderd - Sep 4, 2007 om 01:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hey Gerrit,

Opzeggen is dus gebeurd, doch dat was ook mijn eerste gedachte. We zijn bij de les vanavond!

Slut, C.

ve
door verwijderd - Sep 4, 2007 om 10:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

OK maar dat was niet uit de vraag af te leiden. Vaak wordt aangenomen dat een abonnement eindigt omdat de afgesproken termijn afloopt maar men niet in de gaten heeft dat er stilzwijgend wordt voortgezet. Als vraagsteller dat er bij had gezet had dat poltol en mij moeite gescheeld.

ve
door verwijderd - Sep 7, 2007 om 11:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo,

vermijdt ten allen tijde Planet als provider. Zeer slechte ervaringen met het afhandelen van klachten. Experts in het afwimpelen en niet nakomen van hun toezeggingen.

met vr. groeten

daan m.