am
door amateurtje May 21, 2013 om 11:50
Computers & telefonie

Kan niet meer uploaden

Ik kan geen bijlagen meer meesturen. Krijg steeds de melding: Internet explorer werkt niet meer.
Ook bij Facebook kan ik geen foto's in een bericht zetten en Wetransfer blijft op 0% hangen. Dus ik kan niks meer versturen. Wie weet raad?

8587 17 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - May 21, 2013 om 11:59
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk eens of het probleem opgelost is na het resetten van IE of comptabiliteitsmodus aanzetten, zie daarvoor je eerdere vraag: klik hier.

vr.gr.

kanty
door kanty - May 21, 2013 om 12:20
284 Antwoorden / 69 Vragen

Als je de pc nu een paar dagen terug zet? Ik kon ook geen foto's ed meer plaatsen op FB. Je kunt het altijd proberen. Gr Kanty.

jantje7
door jantje7 - May 21, 2013 om 12:30
1459 Antwoorden / 23 Vragen

Draai even een testprogramma via je provider om de download en upload snelheid te testen en kijk of dit wel lukt.

Jantje

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 21, 2013 om 14:09
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Welke versie van IE heb je? En je hebt iets van een virusscanner/firewall meedraaien, zo ja wat precies?

am
door amateurtje - May 22, 2013 om 13:18
26 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo allemaal,
Ik gebruik IE 8 en als beveiliging Avira en Microsoft Security Essentials

Ik heb alles geprobeerd wat jullie adviseerden. Alleen dat testprogramma van de provider; hoe moet ik dat doen?
Ik heb ook Google Chrome geprobeerd om in Facebook en Wetransfer te uploaden en dat gaat probleemloos. Dus het probleem zit volgens mij in IE.

aurora1
door aurora1 - May 23, 2013 om 19:40
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk eens of je hier iets aan hebt.

am
door amateurtje - May 23, 2013 om 20:35
26 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo Aurora 1,

Het lijkt er op dat het aan de invoegtoepassingen ligt. Ik heb ze uitgeschakeld en toen ging het uploaden goed. Maar ik zag dat ik dan o.a.mijn google toolbar ook kwijt ben.
Als ik die weer inschakel dan gaat het weer mis met uploaden. Moet ik dan elke keer die invoegtoepassingen uitschakelen?

aurora1
door aurora1 - May 23, 2013 om 21:56
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Je zou het eens kunnen proberen met steeds één invoegtoepassing uit te schakelen, misschien ligt het maar aan 1, en kun je zo de "boosdoener" vinden. Die dan uitschakelen met het uploaden.
Lees klik dit eerst nog even. Misschien is de Google toolbar de oorzaak en moet die alleen bijgewerkt te worden? Anders hoef je misschien alleen maar die uit te schakelen, anders wat ik hier bovenaan schreef proberen (dus 1 voor 1 testen).

tolsma1945
door tolsma1945 - May 24, 2013 om 10:42
229 Antwoorden / 6 Vragen

Heb je er al eens aan gedacht om van AVIRA antivirus over te stappen naar AVAST antivirus?
Wie weet helpt het.Ook AVAST is een uistekend programma.

wi
door wiwelise - May 24, 2013 om 10:43
3 Antwoorden / 0 Vragen

Klopt,Ik heb ook gemerkt, dat er met Internet Explorer soms problemen zijn.
Daar kan ik geen films mee uploaden naar YouTube o.a.

Met Google Chrome werkt alles normaal en wat sneller.
Succes!
Wim

ka
door kaakje - May 24, 2013 om 10:48
109 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tolsma1945 schreef op vrijdag 24 mei 2013, 10:42]Heb je er al eens aan gedacht om van AVIRA antivirus over te stappen naar AVAST antivirus?
Wie weet helpt het.Ook AVAST is een uistekend programma.

Klopt! AVIRA zorgde bij mij voor heel veel problemen. Zag bijna alles voor een bedreiging aan en blokkeerde dus de boel. Met AVAST probleemloos.

ba
door bassie16 - May 24, 2013 om 11:25
43 Antwoorden / 1 Vragen

Mijn advies zou zijn IE niet meer te gebruiken, ben ook overgegaan op Google Chrome = allemaal veel beter.

wimmi20
door wimmi20 - May 24, 2013 om 13:04
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Als het met Chrome goed gaat is er toch geen probleem ?
IE is gewoon een naar programma met problemen.
Ik gebruik het niet meer, regelmatig 'vastlopers'.

am
door amateurtje - May 24, 2013 om 13:29
26 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo allemaal,

Ik krijg het niet voor elkaar, zal mijn (nerd) neefje moeten inschakelen.

Wimmie20: Het probleem met Google is voor mij dat ik die browser verder niet ken. Een e-mail sturen lukt me nog wel. IE ken ik van binnen en buiten.

Bedankt allemaal.

Met vr. groeten, Jeanne

me
door mei - May 24, 2013 om 13:55
50 Antwoorden / 19 Vragen

Klopt ik heb het probleem ook met explorer windows7.
Het is bij mij ontstaan na een update van microsoft.
Het probleem zit daar.dus het advies overgaan op chrome is het beste.
Ik heb het idee dat microsoft heel goed weet dat er weer problemen zijn.
Maar zoals gebruikelijk zwijgen ze en werken intussen aan weer een oplossing

dokun
door dokun - May 24, 2013 om 17:14
152 Antwoorden / 0 Vragen

@ tolsma1945 + kaakje

Ik weet niet waarom jullie problemen hebben met Avira en adviseren om een andere virus beveiliging te nemen.

Ik gebruik het al jaren en heb nog nooit een probleem met Avira gehad en ook nog nooit een virus o.i.d. . Krijg ook nooit valse meldingen. Het werkt perfect!

Avira komt altijd zeer goed naar boven in internationale testen. Als er problemen zijn zal er wel iets anders aan de hand zijn met je pc..

am
door amateurtje - May 26, 2013 om 19:25
26 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo allemaal,

Het probleem is opgelost. Het was een invoegtoepassing van Java die dwars lag.

Bedankt voor het meedenken.