Levering Tele2
Ik heb mijn abbonement verlengd via internet op de site van tele2 op 18.01.2018. Ze hebben het goed gekeurd en zouden het toestel de iphone x silver 256gb op 24.01.2018 woensdag tussen 09:00 en 10:56 bezorgen. Tot heden heb ik nog steeds niks bezorgd gekregen. Ik word al een week door tele2 en opd(online oaketten dienst) van de kast naar de muur gestuurd. Ik heb ze zo vaak gebeld dat ik uiteindelijk vandaag een hand tekening heb door gekregen dat ik die zogenaamd gezet had en de telefoon in ontvangst heb genomen. Ik woon samen met mijn vrouw en mijn zoontje van 7 op de van riebeeckweg in een appartement in Hilversum. Tot nu aan toe is er nog steeds niemand geweest en is er ook niet aangebeld. Tele2 zegt het heeft niks met ons te maken die verwijzen mij door naar opd. opd zegt je hebt getekend we kunnen er niks aan doen. Volgen de wet is de leverancier verantwoordelijk om het bij mij goed af te leveren. Ik sta wettelijk toch in mijn rechten of niet? De handtekening die ze mij doorgestuurd hebben is uit het wilde westen een krabbel. Niemand kan mij helpen wat moet ik nou doen? Ik ben een contract aangegaan van 1500 € wat ik moet betalen maar heb nog steeds geen toestel? Mvg
Topantwoord
Genoeg klachten........ https://www.klacht.nl/online-pakket-dienst/
Topantwoord
Natuurlijk moet Tele2 in actie komen, misschien helpt het met dit formulier.
Hopelijk komt de webcare van Tele2 langs.
https://www.tele2.nl/klantenservice/klachtenformulier/
Hallo Emrbyg ,
Tele2 is verantwoordelijk voor de levering van uw toestel , plaats een klacht op FB / of Twitter daar reageert de webcare , klik op de rode regels .
https://www.facebook.com/Tele2Nederland
https://twitter.com/Tele2Nederland
Bied dit allemaal geen oplossing , neem dan contact op met consuwijzer , of Juridisch Loket
https://www.consuwijzer.nl/contact
https://www.juridischloket.nl/contact#
U heeft inmiddels een klacht geplaatst op klacht.nl ,
https://www.klacht.nl/online-pakket-dienst/klacht/geen-levering-980/
Beste mensen tele2 neemt geen verantwoordelijkheid, opd neemt geen verantwoordelijkheid. Ik heb overal waar ik maar een klacht kan indienen een klacht ingediend. Ik ben bij de politie geweest. Niemand die er wat aan doet. Ik snap niet waarom ik een advocaat moet nemen en naar de rechter moet stappen op iets waar ik gewoon recht op heb
U hoeft geen advocaat te nemen of naar de rechter te stappen.en u hoeft ook niet te betalen als u niets gekregen hebt.
De geschillencommissie nog benaderen?
Geschillencommissie Telecommunicatiediensten: de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Uit de link:
https://www.tele2.nl/wp-content/uploads/2016/11/Algemene-voorwaarden-Tele2-en-Aanvullende-voorwaarden-Toestel-en-Toestelkrediet-en-FUP-vanaf-3-juli-2017.pdf
Ik snap niet dat ze zo Laks zulke dure pakketen bezorgen. Simpele oplossing zou zijn om 1 cent te pinnen met het pasje waar maandelijks wordt afgeschreven als bevestigings van ontvangst. Dit kan niemand anders doen dan bewoner zelf. Daarnaast is er meestal minimaal een ID controle nodig en wordt het id nr genoteerd.
Ik bestel altijd online ( wel vodafone) en wordt echt niet geleverd via post nl maar door eigen leverancier.
Volgens mij doen andere telecom providers dat ook op die manier.
Ervaring bij T2 en bezorgen smart phone: het nummer van de id werd vooraf gevraagd en gegeven, dit werd vergeleken en met een maskertje erover op de foto gezet. + 1 cent pinnen van de betaalrekening. Bezorger was op tijd en correct. Ik zet vraagtekens bij het verhaal van de vraagsteller. Van de site: Een abonnement met nieuw toestel besteld? We willen je graag meer inzicht geven in het leverproces. Hieronder lees je welke stappen worden doorlopen wanneer je een abonnement met nieuw toestel hebt aangevraagd: 1. We hebben je bestelling ontvangen en verwerken dit voor je. 2. We maken je bestelling klaar voor verzending. Is je toestel niet voorradig? Dan doen we ons best zo snel mogelijk je bestelling te leveren. Bestaat daar onduidelijkheid over, neem dan even contact met ons op. 3. De Online Pakket Dienst (OPD) levert je nieuwe toestel en simkaart bij je af in één pakket. Je ontvangt van de OPD een e-mail waarin staat hoe je een bezorgafspraak maakt. Jij bepaalt zelf wanneer, OPD levert ook ‘s avonds en in het weekend. Bij de aflevering wordt je legitimatiebewijs gecontroleerd en teken je je mobiele contract. De bezorger zal je vragen om ter plaatse € 0,01 te pinnen voor de administratie. Let op: Het identificatiebewijs en de bankgegevens moeten op dezelfde naam staan. Als dit niet het geval is, kan de koerier het toestel niet afgeven. 4. Je bestelling is afgeleverd.
Er hoeven geen vraagtekens bij mij verhaal gezet te worden. Je blijft maar dringen dat mijn verhaal niet klopt. Als je dan zo opdringerig ben vraag ik jou aub tele2 te bellen en vraag ze hoe de procedure loopt met verleningen. Dan mag je zeggen dat mijn verhaal niet klopt. Maar niet omdat dat 0,01 cent pinnen gedoe op site staat. Ik heb een afleverbon met een valse handtekening. En stel er moest gepind worden en het is niet gedaan is dit mijn schuld toch niet? Ik weet niet wat voor nut het heeft om telkens te zeggen dat mijn verhaal niet klopt??
U kunt dus bewijzen dat telefoon nooit geleverd is. Als ze verstuurd hebben zoals moet volgens de voorwaarden en er is nooit een ID controle geweest ( deze moet matchen met hun gegevens die je eerder hebt aangeleverd) & ook geen cent gepind dat is er geen sterk bewijs vanuit tele2 dat u wat ontvangen heeft. Volgens de voorwaarden moeten ze naast handtekening u legitimatie nummer kunnen benoemen en kunnen aantonen en dat u 1 cent heeft gepind Ook met verlengen gaat het op deze manier, nou ja zo hoort het te gaan
Volgende keer maar gewoon je telefoon in de winkel gaan leasen. Dan kun je hem direct meenemen.
Snap überhaupt niet wat je A met 256 Gb in een telefoon moet en B met een abonnement van ruim €60 per maand.
Als we in Nederland zouden stoppen met het leasen van telefoons dan zouden Samsung en Apple bijna geen high~end telefoons meer verkopen.
Dat hoef jij ook niet te snappen.;-)) Gelukkig mogen we allemaal onze eigen keuzes maken. Daarom mocht jij kiezen voor een Xiaomi.;-))
Helaas, want daarmee is de Nederlandse economie niet geholpen, de Chinese wel.....
Een abonnement met nieuw toestel besteld?
We willen je graag meer inzicht geven in het leverproces. Hieronder lees je welke stappen worden doorlopen wanneer je een abonnement met nieuw toestel hebt aangevraagd:
1. We hebben je bestelling ontvangen en verwerken dit voor je.
2. We maken je bestelling klaar voor verzending. Is je toestel niet voorradig? Dan doen we ons best zo snel mogelijk je bestelling te leveren. Bestaat daar onduidelijkheid over, neem dan even contact met ons op.
3. De Online Pakket Dienst (OPD) levert je nieuwe toestel en simkaart bij je af in één pakket. Je ontvangt van de OPD een e-mail waarin staat hoe je een bezorgafspraak maakt. Jij bepaalt zelf wanneer, OPD levert ook ‘s avonds en in het weekend. Bij de aflevering wordt je legitimatiebewijs gecontroleerd en teken je je mobiele contract. De bezorger zal je vragen om ter plaatse € 0,01 te pinnen voor de administratie.
Let op: Het identificatiebewijs en de bankgegevens moeten op dezelfde naam staan. Als dit niet het geval is, kan de koerier het toestel niet afgeven.
4. Je bestelling is afgeleverd.
Het verhaal van de vraagsteller:
Ik heb ze zo vaak gebeld dat ik uiteindelijk vandaag een hand tekening heb door gekregen dat ik die zogenaamd gezet had en de telefoon in ontvangst heb genomen.
Nu de ham vraag: Wat klopt er niet?
Met abbonement verleningen loopt het proces anders. Dan word er niet gepind en mag het paketje overal (buren etc) geleverd worden krijg je te horen van tele2. DAT KLOPT ER NIET
Onzin ook bij het verlengen van je contract met een nieuw toestel moet je legitimeren en een cent pinnen.
Dan is dit bij mij niet het geval geweest
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden
Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer
Koken op gas of inductie
Dear forum members,
A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible).
Intellectually I should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an
...
Lees meer
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer