mjvanderwerf
door mjvanderwerf Feb 26, 2022 om 22:34
Computers & telefonie

No signal detected

Goedenavond,
als ik de PC 3 minuten niet gebruik, krijg ik het signaal "No signal detected" en wordt de PC afgesloten.
Hoe kan ik in plaats van dat signaal een BMP op het scherm krijgen waarna de PC niet afgesloten wordt.
MJ

4338 6 Rapporteer

sira
door sira - Feb 26, 2022 om 22:40
2341 Antwoorden / 24 Vragen

Kijk hier, zelfde vraag op 21-12-2021, hier kunt u de antwoorden en oplossingen lezen: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/bmp-op-scherm?id=604248

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 26, 2022 om 22:53
16854 Antwoorden / 202 Vragen

Zie mijn reactie  in de verwijzing naar de eerdere vraag en uiteraard ook de andere antwoorden en hoop dat u er iets aan heeft.

Thecla58
door Thecla58 - Feb 26, 2022 om 22:54
855 Antwoorden / 3 Vragen

Ga naar je bureaublad.

Klik rechts

Dan beeldscherm aan persoonlijk voorkeur

Vervolgens vergrendelingsscherm

Scroll naar beneden voor schermbeveiliging komt een nieuw scherm en daar kun je bewegende screen saver slecteren

pe
door pebk - Feb 28, 2022 om 11:43
581 Antwoorden / 0 Vragen

Wat Thecla zegt klopt. Echter zou ik niet voor een bewegende screensaver gaan.

Als u Windows 10 gebruikt, dan zijn er standaard prima foto's de op het scherm kunnen worden getoond.

Ik zou echter eerst kijken bij Engergieinstellingen en slaapstand om de slaapstnad uit te zetten of te vertragen..
https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/instellingen-voor-vermogen-en-slaapstand-aanpassen-in-windows-26f623b5-4fcc-4194-863d-b824e5ea7679#Category=Windows_10

mjvanderwerf
door mjvanderwerf - Feb 28, 2022 om 13:57
525 Antwoorden / 385 Vragen

Dank !
Ik heb de slaapstand uitgezet.
En dan ?
MJ

pe
door pebk Feb 28, 2022 om 14:07
581 Antwoorden / 0 Vragen

Dan zou het niet meer moeten gebeuren dat de PC zichzelf aflsuit.

Het scherm niet uitzetten kan met de twee instellingen er boven, wanneer die op nooit gezet werdt.
Het instellen van de screensaver was al beschreven door THECLA58.
En anders helpt dit: https://www.seniorweb.nl/tip/screensaver-instellen misschien ook.