famblack
door famblack May 14, 2010 om 20:23
Computers & telefonie

THH products betrouwbaar?

Via google kwam ik op een side van THH products waar ze goedkope GSM's aanboden. Wie weet of deze site betrouwbaar is?

2243 45 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 14, 2010 om 21:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

De site heeft geen keurmerk. Dit hoeft uiteraard niets te betekenen daar een keurmerk erg duur is en vooral gebruikt wordt door grote webshops.

Behalve wat minder legale producten heb ik niets onbetrouwbaars kunnen ontdekken. Ze verkopen ook op ebay en marktplaats dus kijk ook daar eens bij de reacties.

Ze hebben tevens keurig een vestigingsadres op de site staan. Zelf zou ik er niets kopen (ik hou van zekerheid) maar op het eerste gezicht lijkt het betrouwbaar.

ve
door verwijderd - May 14, 2010 om 21:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Als ik het goed begrijp betreft het hier Chinese `Clones` en/of `Refurbished` gsm`s........
en de pijs van een gsm die ik net even bekeek lag zelfs nog Hoger bij hun
dan bij een `bekende`internetshop.........

Kijk even bij FAQ nr. 9 : FAQ

Groetjes,

ve
door verwijderd - May 14, 2010 om 22:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

stacey schreef op vrijdag 14 mei 2010, 21:32: Hoi,

Als ik het goed begrijp betreft het hier Chinese `Clones` en/of `Refurbished` gsm`s........
en de pijs van een gsm die ik net even bekeek lag zelfs nog Hoger bij hun
dan bij een `bekende`internetshop.........

Kijk even bij FAQ nr. 9 : FAQ

Groetjes,

Kijk, Stacey geeft nog eens een reden om het niet te doen.

Ik geloof dat je het risico niet moet nemen. Men is er tegenwoordig standaard op uit om je geld afhandig te maken en bij problemen is men niet thuis.

ve
door verwijderd - May 17, 2010 om 21:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goedenavond,

Leuk om te zien dat er hier op het Kassa forum ook wordt gediscussieerd.
Ik kan u 100% garanderen dat ik een betrouwbare webshop run. Ik weet dat dit voor derden moeilijk in te schatten is en daarom heb ik inderdaad het Marktplaats en eBay logo op mijn site geplaatst. Fijn om te zien dat het in ieder geval iets helpt.

Netjes ingeschreven bij de KvK en BTW nummer en KVK nummers staan beiden netjes op de website vermeld.

Vwb de faq#9 is dit juist een uitleg dat ik degelijke producten lever ipv clones van clones etc. Wellicht dat dit verkeerd begrepen werd.

Graag beantwoord ik al uw vragen.

Mvg,
Twan Hegge van www.thhproducts.nl

ve
door verwijderd - May 17, 2010 om 22:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goedenavond,

Ik verkoop inderdaad oa de zogenaamde iPhone Clones.
Dat zijn prima toestellen om met 2 SIMkaarten tegelijk bereikbaar te zijn.

Ik pretendeer dan ook helemaal niet dat ik iPhones of iets dergelijks verkoop.

De topicopener 'famblack' vroeg zich af of mijn site betrouwbaar is en daar wil ik graag op reageren.

Verder wil ik ook graag ingaan op eventuele onduidelijkheden/vragen.

Mvg,
Twan

ve
door verwijderd - May 17, 2010 om 22:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

famblack

Deze shop schrijft:

Communicatie

Alle communicatie en handelingen worden via de post of email afgehandeld.
Het verlenen van service geschiedt via email, wij vragen hiervoor uw begrip.

Hoewel er een adres op de site staat, is dat dus geen bezoekadres en internetshops die geen bezoekadres vermelden overtreden de wet (zie het BW7). Advies: met shops die geen bezoekadres op de site zetten, kun je beter geen zaken doen.

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - May 17, 2010 om 23:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

read schreef op maandag 17 mei 2010, 22:57: famblack

Deze shop schrijft:

Communicatie

Alle communicatie en handelingen worden via de post of email afgehandeld.
Het verlenen van service geschiedt via email, wij vragen hiervoor uw begrip.

Hoewel er een adres op de site staat, is dat dus geen bezoekadres en internetshops die geen bezoekadres vermelden overtreden de wet (zie het BW7). Advies: met shops die geen bezoekadres op de site zetten, kun je beter geen zaken doen.

Met vriendelijke groet, ReadAC.

Goedenavond,

DIt is wel degelijk een bezoekadres hoor.
Klanten kunnen ook bestellen en op afspraak hun producten komen afhalen.
Dit staat zelfs op de frontpage!

Mag ik vragen waarom dat niet duidelijk is? Sta open voor opbouwende kritiek van mijn website.

Mvg,
Twan

ve
door verwijderd - May 17, 2010 om 23:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wettelijke regelgeving vereist simpelweg een Adres, en niet zoals gesteld een Bezoekadres daar webshops veelal ook geen bezoekadres hebben omdat ze geen bezoekers krijgen behalve on line.......... ;-)

--Informatie op website

Als webwinkelier ben je verplicht de bezoekers van je website tijdig te informeren wie je bent en hoe je zaken doet. Deze informatie moet duidelijk op de website vermeld staan en voor begrijpbaar zijn. De volgende gegevens ben je verplicht te vermelden:
•naam onderneming;
adres onderneming ;
•telefoonnummer (en faxnummer);
•e-mailadres;---Wettelijke Regelgeving

En aan die eis voldoe je .............dus je overtreed Geen Enkele wet............

ve
door verwijderd - May 17, 2010 om 23:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

..........Bezoekadres daar webshops veelal ook geen bezoekadres hebben omdat ze geen bezoekers krijgen behalve on line...........

Ach, heb ik ook al eerder gemeld. Read blijft echter halsstarrig door gaan over een bezoekadres. Jammer, want met deze foute info zet hij vragenstellers op het verkeerde been + betrouwbare webshops worden ten onrechte als onbetrouwbaar betiteld.

ve
door verwijderd - May 18, 2010 om 09:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gisteren heb ik een dual sim gsm besteld.Ik hou jullie op de hoogte hoe het verloop is.Ik heb er alle vertrouwen in.

ve
door verwijderd - May 18, 2010 om 10:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

nagoya schreef op dinsdag 18 mei 2010, 09:32: Gisteren heb ik een dual sim gsm besteld.Ik hou jullie op de hoogte hoe het verloop is.Ik heb er alle vertrouwen in.

Gebruikersnaam:nagoya, lid sinds:di 18 mei 2010

Ja, ik heb er ook alle vertrouwen in,
je werkgever zal jou de gsm wel op tijd afleveren als het voorradig is verwacht ik ;-)

ve
door verwijderd - May 18, 2010 om 15:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Stacey,je bent wel erg achterdochtig en argwanend.Ik heb niets met thh,maar ben gewoon benieuwd naar de ontwikkelingen en heb op voorhand geen enkele reden om wantrouwend te zijn.Dus:niet te snel oordelen.Blijkbaar zijn alleen negatieve reacties interessant......

ve
door verwijderd - May 18, 2010 om 16:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

nagoya schreef op dinsdag 18 mei 2010, 15:49: Stacey,je bent wel erg achterdochtig en argwanend.Ik heb niets met thh,maar ben gewoon benieuwd naar de ontwikkelingen en heb op voorhand geen enkele reden om wantrouwend te zijn.Dus:niet te snel oordelen.Blijkbaar zijn alleen negatieve reacties interessant......

Nou draai hier al tijdje mee............
komt vaak voor dat er ineens positieve berichten opduiken van nieuwelingen
die hier dan ook maar eenmalig op enkel hetzelfde topic reageren..........reden tot argwaan hier..

Dit topic is niet erg duidelijk betreffende het wel of niet betrouwbaar zijn van de webshop,
ook geen revieuws (nog) van te vinden, eigenaar meldt zich direkt en jij duikt hier ineens op en denkt laat ik daar eens wat gaan bestellen...........?!
Niet echt logisch....
En je gaat ze dan wel even de eerste (goede) revieuw geven deze week verwacht ik.............

ve
door verwijderd - May 18, 2010 om 16:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als het deze site betreft, ( http://winkel.thhproducts.nl/index.php) dan is hier wel degelijk bedrijfsinformatie beschikbaar, waaronder een adres e.d.

Algemene Voorwaarden
Artikel 15 Recht van retour
1. De wederpartij heeft het recht van retour binnen 7 werkdagen na levering van het product. Zonder opgaaf van reden kan de wederpartij een product retourneren waarbij de aankoopprijs terug word betaald. De kosten voor het retour sturen van het product zijn voor de wederpartij

Ik mis hier dat conform de wet koop op Afstand de koper, die annuleert ook de bezorgkosten gerestitueerd krijgt.

Mijn voorkeur gaat uit naar een webshop met een keurmerk omdat webshop dan de A.V. van het keurmerk hanteert.

ve
door verwijderd - May 18, 2010 om 21:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goedenavond,

Bedankt voor de reacties!

De koper krijgt ook de bezorgkosten gerestitueerd. Enkel niet de retour bezorgkosten.

PS: Ik vind het erg naar, maar uiteindelijk wel begrijpelijk dat er erg wantrouwend/argwanend wordt gedacht. Wat is er gebeurt met 'voordeel van de twijfel'? Als je bedenkt hoeveel tijd zo'n site wel niet kost dan ga ik dat toch zeker niet doen om op korte termijn snel geld te verdienen?

De reden waarom ik deze post had gevonden is omdat ik wel eens mijn bedrijfsnaam intyp in Google om te zien wat er te voorschijn komt. Blijkbaar komt deze site snel in de top terecht en zodoende reageerde ik hier. Dat toevallig een klant van me ook reageert heeft echt helemaal niets met mijn posts te maken. Wellicht dat deze klant ook via Google hier terecht is gekomen.

Mvg,
Twan

ve
door verwijderd - Mar 21, 2012 om 16:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

stacey schreef op dinsdag 18 mei 2010, 16:38:
nagoya schreef op dinsdag 18 mei 2010, 15:49: Stacey,je bent wel erg achterdochtig en argwanend.Ik heb niets met thh,maar ben gewoon benieuwd naar de ontwikkelingen en heb op voorhand geen enkele reden om wantrouwend te zijn.Dus:niet te snel oordelen.Blijkbaar zijn alleen negatieve reacties interessant......

Nou draai hier al tijdje mee............
komt vaak voor dat er ineens positieve berichten opduiken van nieuwelingen
die hier dan ook maar eenmalig op enkel hetzelfde topic reageren..........reden tot argwaan hier..

Dit topic is niet erg duidelijk betreffende het wel of niet betrouwbaar zijn van de webshop,
ook geen revieuws (nog) van te vinden, eigenaar meldt zich direkt en jij duikt hier ineens op en denkt laat ik daar eens wat gaan bestellen...........?!
Niet echt logisch....
En je gaat ze dan wel even de eerste (goede) revieuw geven deze week verwacht ik.............

Precies, je draait al een tijdje mee, dan kan er een soort bedrijfsblindheid ontstaan. Ik kan me ook ergeren aan reageerders die alles, maar dan ook alles, in twijfel trekken.

ve
door verwijderd - Mar 21, 2012 om 20:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Momenteel bijna 24 uur geleden dat ik voor het laatst wat gehoord heb van de verkoper (nadat ik betaald had) zie datum tijd hieronder van laatst ontvangen mail
Date: Tue, 20 Mar 2012 21:25:33 +0100

tot nu toe niets meer vernomen, Morgen middag volgt volgende Pakket status check

Mvg.
Darwin Valken
te Ens

ve
door verwijderd - Mar 21, 2012 om 20:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nog even snel een update,
op 21-03-2012 om 20:52 e-mail ondvangen dat het geld bij de verkoper binnen is gekomen en dat hij morgen zal proberen de GSM op te sturen,

Dat was de update,
Alvast bedankt

van Darwin Valken,
Te Ens

ve
door verwijderd - Mar 21, 2012 om 21:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou...veel plezier met je Chinese neptelefoon.....
en die feedback op ebay heeft natuurlijk helemaal geen waarde....

ve
door verwijderd - Mar 21, 2012 om 21:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

dcz schreef op woensdag 21 mrt 2012, 21:23: Nou...veel plezier met je Chinese neptelefoon.....
en die feedback op ebay heeft natuurlijk helemaal geen waarde....

ik moet een Dualsim hebben, en deze zag er nog een beetje uit en was te betalen

ve
door verwijderd - Mar 21, 2012 om 21:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

darwin89 schreef op woensdag 21 mrt 2012, 21:25:
dcz schreef op woensdag 21 mrt 2012, 21:23: Nou...veel plezier met je Chinese neptelefoon.....
en die feedback op ebay heeft natuurlijk helemaal geen waarde....

ik moet een Dualsim hebben, en deze zag er nog een beetje uit en was te betalen

Jouw keus, ik hoop alleen dat ie het over een half jaar ook nog doet....

ve
door verwijderd - Mar 21, 2012 om 22:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

dcz schreef op woensdag 21 mrt 2012, 21:55:
darwin89 schreef op woensdag 21 mrt 2012, 21:25:
dcz schreef op woensdag 21 mrt 2012, 21:23: Nou...veel plezier met je Chinese neptelefoon.....
en die feedback op ebay heeft natuurlijk helemaal geen waarde....

ik moet een Dualsim hebben, en deze zag er nog een beetje uit en was te betalen

Jouw keus, ik hoop alleen dat ie het over een half jaar ook nog doet....

hoeft ook niet langer. Maag graag weer terug naar het topic

ve
door verwijderd - Mar 21, 2012 om 22:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Huh? Zal ik dat ff zelf uitmaken?

ve
door verwijderd - Mar 21, 2012 om 22:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

dcz schreef op woensdag 21 mrt 2012, 22:22: Huh? Zal ik dat ff zelf uitmaken?

Het gaat hier over oplichtings zaken en dergelijke (ga dan niet veranderen naar wat je van een telefoon vind, dat u hem niet koopt, moet u zelf weten)

Nu ga ik niet verder meer op je in want het heeft niets met het topic te maken en is dus zinloos

ve
door verwijderd - Mar 21, 2012 om 23:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

carola.83 schreef op woensdag 21 mrt 2012, 23:30:
moeder56 schreef op woensdag 21 mrt 2012, 16:53:
Precies, je draait al een tijdje mee, dan kan er een soort bedrijfsblindheid ontstaan. Ik kan me ook ergeren aan reageerders die alles, maar dan ook alles, in twijfel trekken.

Ik kan me ergeren aan reageerders die 2 JAAR na dato nog een dergelijke reactie plaatsen!

hehe dankje,(zag nu pas de datum -_-' Sorry)

ve
door verwijderd - Mar 21, 2012 om 23:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is prima, hou jullie op de hoogte

ve
door verwijderd - Mar 22, 2012 om 17:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vandaag de e-mail ondvangen, dat hij zou zijn verzonden,
netjes met track en trace website en nummer

ve
door verwijderd - Mar 25, 2012 om 14:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vrijdag middag is het paketje binnen gekomen, en telefoon werkt na behoren, Prima webshop vind ik

ve
door verwijderd - Mar 25, 2012 om 14:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

@darwin89,

Veel succes met je telefoon.
Bedankt voor het terugmelden hier.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Sep 8, 2012 om 22:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik begrijp de vraag van de topicstarter wel, het is een terechte vraag want er zijn wel keurmerken voor webshops maar dat zegt echt niet alles. Veel keurmerken zijn geen knip voor de neus waard en de meest bekende kost de webshop 'slechts' 3500 euro en dat is wel erg kostbaar.

Maar goed, hoewel dit topic nu drie pagina's lang is, betreur ik het een beetje dat deze aanbieder in een kwaad daglicht lijkt te zijn gesteld, dit door een simpele vraag welke niet onterecht is maar dit is het Kassa forum, eerder voor niet betrouwbare zaken bedoeld zeg maar.

Dus tja, laat ik mijn zegje doen over mijn ervaring met deze aanbieder van Chinese Smartphones. Laat ik het zo zeggen, een Smartphone met Android hoeft geen honderden Euro's te kosten, tenslotte is het Android, vergelijk het met Windows op een zelfbouw PC en een wat duurdere Dell of Alienware systeem, uiteindelijk doen ze het zelfde.

Met andere woorden, de prijs prestatie verhouding van deze Smartphones is gewoon goed te noemen en verwacht geen IPhone, als je dat wilt is er alleen maar een IPhone, maar ja dan betaal je zo 40 euro per maand voor

Nu heb ik een abbo van 7,50 in de maand met alles er op en ik krijg het niet eens op, het internet gebruik valt ook echt mee als je toch vaak Wifi toegang hebt dus ik heb even 150 neergelegd voor een toestel, maar dat valt in het niet bij een abbo.

De kwaliteit van het toestel is zondermeer goed en als je nog iets meer uitgeeft kan het ook meer en heb je Android 4 in plaats van 2, zo een keus moet je zelf van te voren nemen, informeer je zelf!

Echter om op de betrouwbaarheidsvraag terug te komen, dit bedrijf is zondermeer betrouwbaar.

Dit heb ik zelf ook hoor, de vraag, is het wel okee maar ik begon eens te mailen, even kijken of het antwoord ook snel komt, dat kwam buiten kantoor uren en dezelfde dag. Ook bellen is wel degelijk mogelijk en dat is ook een goede manier om uit te peilen wie de aanbieder is.

Op dat moment vertrouw ik op mijn eigen gevoel wat ik er bij krijg en ik vind het bedrag dat ik net noemde ook wel zo een beetje waar het bij mij stopt zeg maar, maar je kan meer doen om vertrouwen te krijgen, anders neem je toch remboers, want dit bedrijf biedt deze bijzondere smartphones aan en is daarmeen een dienstverlener.

Dit omdat zo een telefoon je zelf kan bestellen in China, dat is wel wat goedkoper maar let op de invoerrechten. Voor veel mensen is dat allemaal wat veel om te behappen zeg maar en ik weet zelf ook niet wat voor garantie je mag verwachten vanuit China. Daar is algemeen bekend dat er goeie zijn maar ook slechte. Stel dat je in het Engels moet uitleggen wat er is, dat kan al een barriere zijn, China is net even te ver weg zeg maar.

Of trek de stoute schoenen aan, ik heb er wel ervaring mee maar het stopt bij mij ook met ebay, dat gaat nog wel maar daar heb ik ook nooit dergelijke bedragen willen uitgeven en mailen met een Chinees in het Engels kan gewoon echt heel komisch zijn maar je schiet er weinig mee op als ze het werkelijk niet begrijpen wat je bedoelt.

Dan heb je dit bedrijf, deze levert deze telefoon in Nederland, is een normaal bedrijf en gebonden aan de Nederlandse wet, met garantie bijvoorbeeld.

En dat had ik dus mooi wel nodig, ik koop dus voor het eerst wat duurders zeg maar en elektronisch met de gedachte, ik bestel het mooi bij TTH, want geheid dat ik een kapot toestel krijg.

Nu viel dat kapot wel mee maar goed was die echt niet, dus ik heb de aanbiederen gecontacteerd en gezegd dat ik op eigen kosten toestel retourneer ter beoordeling en heb er een begeleidend schrijven bij gedaan wat er aan de hand was.

Een telefoon in een doosje doen en op de post gooien met de klacht: defect, is niet handig, alle bedrijven moeten door de koper in de gelegenheid worden gesteld om te beoordelen of het toestel vervangen moet worden.

Nu valt daar echt weinig aan te repareren en dus kreeg ik gewoon een nieuwe. Verder werd mij medegedeeld dat ze onderweg waren vanuit China en dat het daarom een paar dagen op zich zou laten wachten. Ik schrok en zei toch niet met de boot, nee gewoon per vliegtuig dus dat is gewoon snel.

Affijn, nieuwe toestel gekregen, die is prima in orde en dit bedrijf heeft gewoon zoals elk bedrijf zal doen, garantie verleend, mij op de hoogte gehouden en mij in het gelijk gesteld, qua garantie en levering, dus niks mis mee, gewoon zoals het allemaal hoort!

Verders, als koper via internet, maak je niet druk, bel ze gewoon eens en bij grotere bedragen die extra euros voor rembours willen betalen, dan zit je goed

Dat is overigens helemaal niet zo raar met internationale handel hoor, de eerste levering sowieso rembours dan heb je dat gehad en dan kan je daarna wel besluiten om verder te gaan. Anders kan je naar de Dixons maar daar kom ik echt nooit meer, veel te veel geld kost dat.

Uiteindelijk heb je als klant altijd winst maar je moet wat meer moeite willen doen en echt waar als je iets in de winkel koopt en het is niet in orde kan je ook geld kosten als ze niet mee willen doen zeg maar dus ik zie eerlijk even niet waar dit allemaal over gaat.

Ik vind zo een vraag niet echt netjes, als jij met die vraag zit, maar je ziet dus wel een mooie aanbieding, doe dan zelf wat meer onderzoek dan het zo te posten, je ziet wat er van komt een lang verhaal op een forum waar de eigenaar van dit bedrijf echt wel een beetje verdrietig van kan worden, ik weet waar ik over praat ik heb het zelf ook gehad het schiet zijn doel wat voor bij op zo een moment en dit bedrijf sluit jou risico uit met China en levert toestellen voor hele scherpe prijzen en levert gewoon Nederlandse garantie zeg maar maar het is geen Media Markt nee, maar die zal dergelijke toestellen niet aanbieden.

In feite biedt dit bedrijf een mogelijkheid voor alternatief voor duur en is verder gewoon legitiem en correct. Punt.

ve
door verwijderd - Sep 25, 2012 om 12:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een iPhone-clone mag niet verkocht worden op de Nederlandse markt. Dit omdat het teveel op een iPhone lijkt. En in Nederland zijn Amerikaanse kopierechten wel van kracht.

Bij Chinese clone-telefoons is de software en hardware beneden peil voor Nederlandse standaarden. Ook kan de straling en frequenties zeer verschillen met in Nederland geteste toestellen! Toestellen worden namelijk niet getest onder Europese voorwaarden.

Bij problemen met het toestel ben je op jezelf aangewezen. Het toestel wordt bij geen enkele telecomprovider ondersteund. Het toestel zal niet in Nederland gerepareerd kunnen worden. Hou daar rekening mee!

thhproducts maakt misbruik van onkunde van mensen. Kijk niet naar de prijs, maar naar de kwaliteit. En dan weet je dat je niet bij Thhproducts moet zijn.

mijn advies: Doe het niet!

ve
door verwijderd - Sep 25, 2012 om 23:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Toch een beetje jammer om een bedrijf waar jij verder geen last van ervaart maar wat in de grond te schrijven.

Ten eerste, het is geen iPhone clone, het is aan Android toestel. Het heeft ook niets met Samsung te maken en ook niet met de media hype rond Apple en Samsung.

De handleiding heb ik hier van mijn toestel en deze is volledig maar gaat niet in op het gebruik van Android. Of er Android handleidingen bij toestellen geleverd worden weet ik niet, maar die heb ik in elk geval niet nodig. Internet staat er barstensvol mee.

De handleiding gaat in op het gebruik van het toestel maar legt bijvoorbeeld niet uit hoe je een telefoonnummer opslaat, dat is Android. Het is geen Nokia met een Nokia OS. Het is een Android toestel. Even wennen voor sommigen misschien maar het is zo gemaakt dat je al doende leert. Leuker dan een handleiding zitten lezen toch, dat doe ik pas als ik er niet uit kom en in dit geval dus het internet raadplegen. Ik ben in twee weken van smartphone n00b naar kenner gegaan en help nu andere mensen. Hoe je Facebook installeert staat er ook niet bij nee bijvoorbeeld.

Het toestel wordt inderdaad niet weergegeven in de lijst van bekende telefoons, maar ik heb de handmatige instellingen van het internet overgenomen dat was het invullen van een APN in mijn geval data.dataxs.mobi en de rest behoeft niet ingevuld te worden. Alsof je een proxy instelt in je Internet Explorer.

Had je je provider gebeld voor zeg 50 cent per minuut, had het paar euro gekost maar had je het ook werkend gekregen.

Voor de rest wordt er een chipset toegepast welke ook in 'merk' telefoons zitten de MT6516 in dit geval. Die is toegelaten in Europa en het is te vergelijken met een chipset van Realtek in je wireless router van Sitecom.

Overigens als je toch over straling en toelating gaat beginnen, denk eens aan Apple welke over Samsung klaagt, dit voor de Amerikaanse markt, daar hebben wij niets met te maken maar Apple IPhone's bevatten Samsung onderdelen.

Dus dat gaat ook al niet op wat je nu schrijft.

Het toestel kan inderdaad niet door THH products gerepareerd worden want daar valt weinig aan te repareren nog, maar mijn toestel was stuk en wat denk je, ik krijg een nieuwe van THH.

Of THH die vergoed krijgt van haar leverancier weet ik niet, het kan zijn dat het teruggestuurd moet worden naar China maar gebruikelijker is dat THH een betere prijs krijgt dan jij of ik, niet alleen op aantallen maar ook met een percentage uitval, in dat geval gooit THH het defecte toestel weg en bekostigt zelf het vervangende exemplaar.

Dat is internationale handel maar jij ziet het verschil tussen namaak en imitatie al niet en wat Europa is en Amerika of hoe het zit met het CE keurmerk en chipsets en toelaatbare normering en hoe ver China met veel dingen is ( maar niet met alles)

THH products levert garantie volgens de Nederlandse wet.

THH products maakt geen gebruik van onkunde bij mensen, zoals jij over Apple spreekt, maakt Apple eerder gebruik van jou onkunde.

De prijs prestatie verhouding van deze toestellen noem ik goed, de prijs is fors lager, de prestaties zijn ook niet la Iphone 5, maar dan moet je die kopen of een dure Samsung waar patentgezeur over is ontstaan geldend voor de Amerikaanse markt. Nogmaals, deze smartphone welke ik heb is geen patentbreker. Niet alles wat China maakt is gejat en Samsung is Koreaans.

Als ik niet naar de prijs keek, dan ben ik dief van mijn eigen portemonnee.

Ik vind je reactie volledig overbodig en afbreuk doend aan een eerlijke onderneming.

ve
door verwijderd - Sep 26, 2012 om 00:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

r1ch_ard schreef op zaterdag 8 sep 2012, 22:31:
Ik vind zo een vraag niet echt netjes, als jij met die vraag zit, maar je ziet dus wel een mooie aanbieding, doe dan zelf wat meer onderzoek dan het zo te posten

Is dat dan geen vorm van onderzoek?

Een bedrijf lijdt echt niet onder het feit dat er een vraag over wordt gesteld op internet. Een bedrijf gaat er pas onder lijden als "de baas" direct op dit soort berichten gaat reageren, alsof hij iedere vorm van publiciteit in de gaten houdt. Een bedrijf gaat er nog harder onder lijden als "goedwillende uiterst tevreden klanten" heel erg hun best gaan doen om het bedrijf te verdedigen. Dat komt meestal zeer ongeloofwaardig over.

ve
door verwijderd - Sep 27, 2012 om 03:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het komt er op neer dat wat ik al zei dat dit forum nou niet bepaald bedoeld is om te vragen deugt dit of dat bedrijf wel?

Of dat onderzoek is? Even wat posten? Kennelijk ziet de TS een interessante aanbieding anders begin je er toch niet over en vervolgens wordt een bedrijf weggezet als verdacht.

Dit is geen journalistiek, waar er een gerede twijfel is, dit was iemand welke denkt baat te hebben bij een vraag stellen op een forum als deze en vervolgens maar wat afwacht wat er gebeurt.

Helaas kan je als klein bedrijf dan nummer 1 op Google zijn en de 2e en 3e hit geven iets weer van kassa.vara en daar houdt het vaak al op met lezen door mensen, ze zijn al op voorhand afgeschrikt of negatief beinvloed en denken dan vaak niet meer na, zoals de TS.

Dan komt er nog iemand langs om aan te geven dat het illegale praktijken zijn met nog net niet het woord oplichting gebruikend, maar gebruik makend van en laat ik onderscheid nu maken tussen de aangeboden telefoons en de dienstverlening van dit bedrijf, in beide gevallen, niet voor iedereen.

Zo zal ik echt van mijn leven niet een bedrag waar ik een mooie laptop voor kan kopen uitgeven aan een smartphone.

Verders, net als met auto's, er zijn meer merken, ze hebben allen voordelen en nadelen. Het is aan de koper om een passend voertuig te vinden en dat is met telfoons niet anders.

Al met al vind ik het maar vreemd dat mensen hun achterdocht dan maar reflecteren, ik bedoel als het nu een groot merk was, ach dan kan het niet zo een kwaad.

Het is nogal ondoordacht om zulke dingen neer te zetten op internet, want niemand weet wat Google er van maakt en dat kan allerlei uitslagen geven zowel positief als negatief maar wij mensen hebben er geen controle meer over.

Nogmaals het is niet toepasselijk om over de aangeboden telefoons te praten, het gaat om het bedrijf en ik heb zowel sales als aftersales en RMA gehad met dit bedrijf en zelfs een manco zending en dat is allemaal opgelost.

Ik ga er ook mee ophouden want het is zo geen doen, sowieso is het topic nu gehijackt en gaat het niet meer over het bedrijf. Dat dit bedrijf foute goederen zou aanbieden is al helemaal onzinnig.

Het zou beter op tweakers.net passen om dit soort zaken te bediscussieren.

ve
door verwijderd - Sep 27, 2012 om 11:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

r1ch_ard schreef op donderdag 27 sep 2012, 03:32: Het komt er op neer dat wat ik al zei dat dit forum nou niet bepaald bedoeld is om te vragen deugt dit of dat bedrijf wel?

Waarom niet?

Het is een consumentenvraag en daar is dit forum toch voor?

Als je via internet verkoopt moet je er ook rekening mee houden dat je via internet wordt beoordeeld en dan kan je dus dit soort vragen verwachten. Mensen zijn nu eenmaal op zoek naar ervaringen van anderen, huiverig als ze zijn om via internet opgelicht te worden.

Het heeft ook een positieve kant. Ook de webshop leert hiervan. Ik zie dat ze zich nu hebben aangesloten bij een keurmerk en sinds jij dit topic nieuw leven hebt ingeblazen is het aantal positieve recensies ineens ruim verdubbeld.

ve
door verwijderd - Oct 2, 2012 om 12:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

thhproducts schreef op maandag 17 mei 2010, 21:42:
Vwb de faq#9 is dit juist een uitleg dat ik degelijke producten lever ipv clones van clones etc. Wellicht dat dit verkeerd begrepen werd.

Wat is er verkeerd begrepen ?

Je levert geen Clones Van Clones zeg je ?

Maar wel clones dus............

Verbaasde me ook beetje over de hoge prijs van een gsm die ik bekeek, en voor een clone, goede of niet ga ik niet meer betalen dan de waarde van een origineel..........

ve
door verwijderd - Oct 2, 2012 om 12:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

famblack schreef op vrijdag 14 mei 2010, 20:23: Via google kwam ik op een side van THH products waar ze goedkope GSM's aanboden. Wie weet of deze site betrouwbaar is?

Ik zocht al enige tijd naar telefoon met dual sim.
Echter kwam je dan al gauw uit bij particulieren hobbisten of Chinese bedrijfjes op ebay en marktplaats.

Uiteindelijk in THH Products een Nederlands bedrijf gevonden.
25 Mei besteld en betaald, 27 Mei keurig geleverd via aangetekend pakket.
Tussentijds nog e-mail ontvangen over de orderstatus en ook een met een track en trace nummer van de verzending.
Ik zou zeggen betrouwbaar dus... :-)

P. van Schijndel
ABC-ICT Services

ve
door verwijderd - Oct 2, 2012 om 12:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb gister avond via marktplaats een telefoon gekocht bij THH Products,
Heb hier gekeken http://nederlanddata.nl/company/141189160000/THHproducts. Als blijkt dat ik de telefoon niet binnen krijg zet ik hier even een update bij!, (Bedrijf heeft ook goeie feedback op E-bay.

Mvg,

ve
door verwijderd - Oct 2, 2012 om 12:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

moeder56 schreef op woensdag 21 mrt 2012, 16:53:
Precies, je draait al een tijdje mee, dan kan er een soort bedrijfsblindheid ontstaan. Ik kan me ook ergeren aan reageerders die alles, maar dan ook alles, in twijfel trekken.

Ik kan me ergeren aan reageerders die 2 jaar na dato nog een dergelijke reactie plaatsen!

ve
door verwijderd - Oct 2, 2012 om 12:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

darwin89 schreef op woensdag 21 mrt 2012, 23:31:

hehe dankje,(zag nu pas de datum -_-' Sorry)

@Darwin, als je even goed kijkt, die reactie was niet voor jou bedoeld maar was een reactie
op iemand die 2 jaar Na een reactie van mij nog even bijdehand wilde doen op die reactie van destijds..............
Maar laat nog even weten hoe het afloopt met je aankoop !

En voor moeder, die positieve berichter waar ik op reageerde 2 jaar geleden had zich hier aangemeld enkel voor dat doel - positiefje neerkwakken- en is daarna nooit meer hier op het forum geweest..........
Dat soort dingen gebeurt vaker en is beetje verdacht en dat wordt dan ook gemeld door meerdere beantwoorders en dat gebeurt al jaren ........

ve
door verwijderd - Oct 5, 2012 om 01:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind dat niet kunnen omdat de TS gewoon een vraag plaatst zonder onderbouwing waar er schijnbaar een indruk gewekt wordt bij de lezers van deze vraag, dat dit bedrijf daarom dan wel niet in orde zal zijn.

Zo las ik de reacties op de vraag ook even vluchtig door en het leek wel dat er iemand een eerste steen had geworpen en dat de rest dan volgde.

Dat laatste vind ik voor kleine ondernemingen een kwalijke zaak. Zo had ik mijn eerste telefoon mooi kwijt namens het fijne TNT post dat we hier hebben.

Laat ik dit even uitleggen. Ik bestel heel erg veel in het buitenland maar ook via Marktplaats en dit gaat over het algemeen goed. Nu zijn dat veelal geringe bedragen geweest en ben ik ook wel eens iets gaan halen omdat ik het wel graag wilde maar de indruk had dat de aanbieder wel eens van plan kon zijn om met de noorderzon te vertrekken.

Echter, de dag dat TNT Post werd overgenomen, was er ook een pakketje zoek voor het eerst en ik zit al 7 jaar op Marktplaats. Dus ik hun 50 cent per minuut nummer bellen, nou er zou naar gezocht worden. Gewoon weg. De inhoud was volledig waardeloos of je moest net een stukje bekleding willen hebben van de auto welke ik heb.

Er moest toen nog ingevuld worden wat er in het pakket zat. Dit zou handig voor de posterijen zijn om iets terug te vinden dat weg is. Enkel het gewicht zou te onduidelijk zijn voor ze.

Dus ik voel de bui al hangen, ik dat niet invullen maar de supermarktpersoon mij vragen wat er in zit want het moet ingevuld worden. Dat vind ik al enorm lomp en volgens mij is er zoiets als briefgeheim maar op zo een moment ga ik niet een supermarktmedewerker wat afbranden om mijn zin te krijgen, ik denk laat maar ik los het zelf wel op.

Dus ik auto onderdelen versturen, het waren daardoor meestal zware pakketten, ik vul in, 'ijzer'.

Dat was voldoende. Dus ik denk, okee, als ze dat accepteren dan maakt het mij ook niet meer uit.

Maar ja, ik zit dus bij een autoclub en andere mensen denken dan niet heel veel verder of zijn minder alert op mogelijk gevaar, ter goeder trouw noemen ze dat en die vullen in 'katalysator'.

Dat is een onderdeel dat je voor 25 euro kan inleveren bij de ijzer boer en als het nu een nieuwe was zou die 2e hands wl meer opleveren ook.

Maar prompt weg dus.

Daarom vulde ik ijzer in.

Maar nu hoeft het weer niet ingevuld te worden en hoewel de schade met mijn eerste pakket 15 euro met verzendkosten was, plus het bellen 10 minuten, 5 euro krijg je van TNT post te horen, ja pakket weg = pech.

Ik doe tegenwoordig vrijwel alles en zeker met enige waarde aangetekend en erger mij aan het feit dat TNT post daardoor meer verdiend, want dat gun ik ze natuurlijk niet. Dan gaan ze alle rode brievenbussen vervangen en alle rode auto's oranje maken en dan ontslaan ze daarna mensen want ja het geld is op.

Daar kan ik mij druk over maken, als ik dan een auto laat overschrijven bij de Bruna en daar staan twee meiden van net 18 die ik dan ga uitleggen hoe je dat doet... TNT Post is volkomen gek geworden volgens mij.

Maar goed, dan die afdeling zoek geraakte pakketten van ze, vind ik ook erg slechte zaak, mijn smartphone staat op afgeleverd.

Maar ik geen smartphone hebben. Geen briefje in mijn bus bij welke buur het is neergepletterd, ik vind het nogal onbeleefd om dat zo te doen, en ik heb er nogal wat want ik woon in een flat.

TNT behoort enkel de directe buren te benaderen, dus links en rechts zeg maar en aan de overkant, ik neem aan alleen recht tegenover.

Verders kan er soms geen briefje van af, barcode's zijn niet te lezen, er staat geen naam onder, de afzender wordt niet ingevuld.

Maar ja, ik had een paar dagen nodig om de buren te bereiken die doen ook altijd niet open, een buur die niet zo de Nederlandse taal beheerst deed wat verdacht vond ik dus ik nog twijfelen ook.

Maar goed, beetje doorzagen, heb meer dan vaak pakketten daar aangenomen van ze en soms ligt dat twee weken in hun huis maar ze zullen niet op mijn deur gaan kloppen, zij wachten tot ik kom. Maar ja, als ik geen briefje krijg...

Dusseh, toen die smartphone, hardstikke weg, stond wel op afgeleverd op de TNT site.

Dus ik daar maar dit bedrijf benaderen en die zegt terecht aan mij, ja maar ik wil je wel geloven, maar kan jij bewijzen dat het pakket weg is en niet dat je gewoon een 2e telefoon mij afhandig probeert te maken?

Toen zei ik, ja dat is zo, ik kan niets bewijzen, maar hij stelde voor dat hij eerst TNT kon contacteren voor dat pakket, nu had ik willen zeggen, mooi niet stuur maar gewoon een telefoon maar je behoort een tegenpartij wel in de gelegenheid te stellen om iets op te lossen, dat hoeft dan niet altijd op de manier zoals ik dat zou willen.

Dat is gebeurd en wat zegt TNT, ja pakket afgeleverd. Als het is afgeleverd dan kan het ook bij de buren zijn. Sterker nog, er werd gezegd dat het zo kon zijn dat iemand anders in mijn woning dit pakket heeft aangenomen. Ik woon alleen.

Maar toen zeiden ze ja eh we hebben gekeken, moet ik maar geloven dus en ze weten welke bezorger dat is geweest, die tekent namelijk voor die pakketten van jou en mij, datum was ook bekend maar het was niet de reguliere postbode, dat weet ik inmiddels, het was 'zo een gast op een busje'.

Nu had ik eens keer bezoek en ik zag de zoveelste postbode die ik nog nooit had gezien met mijn post en die bezoeker zegt wat doet die 10 jaar celstraf daar? Ik zeg, dat is mijn postbode.

Nu is het wel zo dat ik weer een vaste bode heb gelukkig, ik ga er maar even vanuit dat het dan overal zo is, en die vult wel een briefje in en zijn handschrift is ook leesbaar.

Maar op vrijdag en zaterdag komt er nog steeds iemand langs, soms in een TNT bus soms in een roestige witte VW en ik dan uit mijn raampje loeren want wie is dat dan, wat doet die, nou als je dat ziet, dat is geen postbode, dat zijn mensen die een hondenbaan hebben en er zelf ook maar een zooitje van maken. Triest is het.

Maar goed, TNT neemt geen verantwoording voor je 6,75 pakket, ze doen er geen mallemoer mee. Staat als bezorgd, dus klaar. Dat de postbode dan niks invult of zelfs geen briefje achterlaat of wel invult maar niet te lezen, schijnt niet in hun kwaliteitscontrole opgenomen te zijn.

Met hun solliciatieprocedure heb ik ook problemen zeg maar.

Door zo te handelen beschermt TNT bezorgers die er een puinbak van maken. Onttrekken zichzelf aan verantwoording en maken het maar duurder en de kwaliteit slechter.

Maar goed, ik heb dus op mijn mooie blauwe ogen een nieuwe telefoon gekregen, want deze aanbieder zij wat wil je dat er gebeurt. Ik zei, mij kost het anderhalve meier, jij kan het nog op je omzetbelasting afschrijven, want wie betaalt hier, de Belastingdienst (schade geleden door bedrijf is aftrekbaar).

Dat zou hij wel even uitzoeken en hij zei ook nog dat het honderden keren goed was gegaan en dat vond ik erg veel maar hij zij het.

Met andere woorden, dit was de eerste keer.

Gewoon nieuwe spullen gekregen, kreeg nog een e-mail zou paar dagen langer duren want dit model was even niet voorradig en die werden besteld per vliegtuig uit China (dat komt snel, normale post 10 dagen ongeveer maar als het er 25 zijn is het nog normaal zeg maar)

Dus ook hier weer mooi mats gekregen maar ik heb zelf wel actie moeten ondernemen en ik stel ook voor dat andere dit ook doen.

Dit neemt niet weg dat ik je genoemde punt goed begrijp winterman.

Laat ik zeggen dat ik het in dit geval niet vind kunnen en dus niet generaliseren, sorry, was een beetje boos.

Dit omdat ik ook internetbedrijfjes heb gehad en aan internationale handel heb gedaan en ook gemerkt heb hoe schadelijk een berichtje getikt in nog geen 20 seconden kan zijn voor je eigen toekomst terwijl er eigenlijk niet veel staat en wat ik ook miste, directe ervaring met dit bedrijf, dat is toch nodig om iets te mogen zeggen vind ik, anders moet je toch zelf wat meer doen dan een berichtje er uit gooien, maar goed de tips heb ik al gegeven, anders rembours doen paar euro extra op de kosten van een telefoon moet het probleem toch niet zijn.

Zou ik wel weer mee uitkijken met Marktplaats dan kan je een baksteen krijgen, schijnt nogal te gebeuren met telefoons. Heb ik maar gehoord dus.

Maar goed waarom dit lange verhaal, omdat ik het wel vind kunnen om een hartgrondig te klagen over TNT Post want het is behoorlijk om te janken met ze.

Het is wel zo dat je pakketten wel kan laten bezorgen bij het afhaalpunt tegenwoordig, maar dat is nog onbekend en webshops hebben die optie ook niet al ingebouwd in hun webshop zeg maar.

Maar ik vind dat wel handig, noodgedwongen door de slechte service van TNT en omdat het mij weinig interesseert of ik iets maandag al in huis heb of 2 dagen later zelf ophaal, laat ik mijn onverzekerde pakket wel liggen in een onafgesloten ruimte van een supermarkt.

Daar ligt het namelijk veiliger.

Zo, daarom sta ik TNT te bashen, TNT gaat er niet aan onder. Kleine bedrijven kunnen er de doodsteek mee krijgen en dat alleen omdat iemand denkt om even snel antwoord te krijgen. Dat gaat lastig met kleine bedrijven.

Dan moet dat bedrijf minstens een klant hebben gehad die zo gek is om tijd te steken in dit forum ;)

Verders, vind ik het leuk om te horen dat er kennelijk iets schijnt te gebeuren en dat er een keurmerk is gekomen, ik heb even niet gekeken naar dat keurmerk, maar waar vind ik die recensies dan, die wil ik wel lezen (ben alleen niet bekend met dit forum of zou weten waar ik naar toe moet gaan nu)

Enne, keurmerken, leuk maar ik kan ook wel een keurmerk maken.

In elk geval deze voor TNT Post

[x] ONGESCHIKT

En deze voor THH

[X] GESCHIKT

Echt waar, geschikte kerel daar heb er wel een uur mee aan de telefoon gezeten en een stuk of 5 mails op hem afgevuurd die niet allemaal makkelijk te beantwoorden waren en het is tot een goede uitkomst gebracht.

ve
door verwijderd - Oct 5, 2012 om 11:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

r1ch_ard schreef op vrijdag 5 okt 2012, 01:54: Ik vind dat niet kunnen omdat de TS gewoon een vraag plaatst zonder onderbouwing waar er schijnbaar een indruk gewekt wordt bij de lezers van deze vraag, dat dit bedrijf daarom dan wel niet in orde zal zijn.

Wat zou hij dan moeten onderbouwen? Hij heeft een site gezien die goedkope GSM's aanbied en vraagt of er mensen zijn die weten of de site betrouwbaar is. Op de site zelf is niets te zien wat enig houvast of bescherming geeft, dus het is een heel normale consumentenvraag.

Hoe had hij het dan moeten vragen?

ve
door verwijderd - Oct 30, 2012 om 12:30
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Nov 14, 2012 om 14:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

famblack schreef op vrijdag 14 mei 2010, 20:23: Via google kwam ik op een side van THH products waar ze goedkope GSM's aanboden. Wie weet of deze site betrouwbaar is?

Ik heb een smartphone gekocht via THHproducts en ben zeer over ze te spreken.
Wat je bij ze koopt is een prima smartphone met topspecificaties van een hier misschien nog onbekend Chinees merk (maar in China wel bekend en groot) die zich meten kan met de topmerken en -modellen die hier regulier op de markt zijn. En daar betaal je ongeveer de helft voor dan als je een bekend merk als HTC, Smasung, SonyEricsson of zo zou kopen. (Daar leer ik van dat we in Nederland door die bekende merken dus worden afgezet.)
De service van THH is prima, de communicatie verloopt goed, eventuele problemen worden snel door ze opgelost.

Maar je moet wel durven om eens iets anders te kopen dan de bekende merken.

ve
door verwijderd - Apr 22, 2014 om 00:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee helaas heeft deze site me een keer teleur gesteld ik kreeg netjes een verpakte doos binnen maar helaas het toestel wat erin zat was helaas wel gewoon kapot tot 2 x toe