kl
door klivia Jun 6, 2010 om 21:37
Computers & telefonie

Van WMA naar MP3

Hoe kan ik legaal gedownloade muziek van WMA naar MP3 omzetten?

668 3 Rapporteer

basrose
door basrose - Jun 6, 2010 om 21:44
13 Antwoorden / 3 Vragen

Hier zijn veel gratis programma's voor. DIT is er 1 van die simpel en gratis is.

bitnot
door bitnot - Jun 10, 2010 om 15:35
33 Antwoorden / 0 Vragen

google gewoon audio converter

Mvg bitnot

hellevoet
door hellevoet - Jun 14, 2010 om 10:26
151 Antwoorden / 28 Vragen

Hallo

Ik gebruik het gratis programma Format Factory, hiermee kun je zowat alles converteren, ook video en afbeeldingsbestanden.

Zoals basrose en bitnot schrijven zijn er meerdere programma's, het is maar wat jij de prettigst vindt, gewoon uitproberen. Voor alleen audio is ook Cheetah Audio Converter een gratis en gebruikersvriendelijk programma.

Succes