Vodafone brief schrijven om geld geannuleerde bestelling terug te krijgen?
Ik heb op 29 maart online een bestelling geplaatst voor een mobiel abonnement met iPhone 4s. Ik heb dit direct betaald middels ideal. Tot zover gaat alles goed.
Ik ontvang direct een order bevestiging en een minuut later een mail dat ik ben afgewezen door de credit assessments afdeling.
Na een telefoontje bleek er al een hoop onduidelijk te zijn aan mijn verhaal. De klantenservice begreep er (nu al) niets van.
Na twee weken over en weer mailen met de credit assessments afdeling ben ik toch goedgekeurd. Het bleek om een fout aan de kant van Vodafone te gaan.
Naar aanleiding van bovenstaande heb ik getracht mijn bestelling alsnog door te laten gaan. Dit was op 20 april. Ik had een korting bedongen van 25 euro op mijn toestel.
5 minuten later ontving ik een mailtje van de verkoopmedewerker dat ik geen korting kon krijgen omdat ik reeds betaald had. Hierop heb ik besloten van Vodafone af te zien. Ik heb dit aan de verkoopmedewerker gemaild en hij heeft de annulering op 23 april via de mail bevestigd.
Er gingen weer weken overheen. Ondertussen heb ik contact gehad met de twitter webcare en die gaven aan dat mijn zaak op de juiste afdeling was en dat het een kwestie van tijd was.
Vandaag 25 mei besloten om maar weer eens te bellen.
In dit gesprek bleek dat er helemaal niks bekend was over het feit dat ik mijn geld retour zou krijgen. Nee mijn bestelling stond er nog steeds, er was helemaal niets geannuleerd, nou geen echte bestelling maar er stond 'iets'. En dat 'iets' kon niet door de medewerker geannuleerd worden omdat het buiten de 7 dagen bedenkingstijd viel.
Mij werd geadviseerd om een brief te schrijven zodat mijn 'iets' geannuleerd kon worden en ik mijn geld zou kunnen terugkrijgen. HELP!! Ik ben een heel rustig persoon maar vodafone heeft mij hiermee behoorlijk op de kast weten te jagen. Ik heb nergens voor getekend, ik heb wel betaald, nu moet ik achter mijn geld aan en brieven gaan schrijven? Please..
Doe niet zo paniekerig.
Ik zou mailen, kost niks.
Je hebt toch dit: hij heeft de annulering op 23 april via de mail bevestigd.
[quote=vodafonewebcare schreef op zondag 27 mei 2012, 17:23]Hoi michiel1979,
Ik kijk graag voor je na wat er precies gebeurd is. Zou je ons een e-mail kunnen sturen met jouw gegevens? Stuur je mail naar webcare.nl@vodafone.com en zet in het onderwerp: Kassa - vrijdag 25 mei 2012, 15:12 Vodafone geld terug annulering wachten. Vermeld de volgende informatie in de mail: 06 nummer, klantnummer, adres, geboorte datum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Dan kijk ik het graag voor je na.
Groeten, Bruce
En dat op 1e pinksterdag....
Hoi michiel1979,
Ik kijk graag voor je na wat er precies gebeurd is. Zou je ons een e-mail kunnen sturen met jouw gegevens? Stuur je mail naar webcare.nl@vodafone.com en zet in het onderwerp: Kassa - vrijdag 25 mei 2012, 15:12 Vodafone geld terug annulering wachten. Vermeld de volgende informatie in de mail: 06 nummer, klantnummer, adres, geboorte datum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Dan kijk ik het graag voor je na.
Groeten, Bruce
[quote=vodafonewebcare schreef op zondag 27 mei 2012, 17:23]Hoi michiel1979,
Ik kijk graag voor je na wat er precies gebeurd is. Zou je ons een e-mail kunnen sturen met jouw gegevens? Stuur je mail naar webcare.nl@vodafone.com en zet in het onderwerp: Kassa - vrijdag 25 mei 2012, 15:12 Vodafone geld terug annulering wachten. Vermeld de volgende informatie in de mail: 06 nummer, klantnummer, adres, geboorte datum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Dan kijk ik het graag voor je na.
Groeten, Bruce
Bedankt ik ga een mailtje opstellen en hoop dat je er iets mee kunt.
michiel1979
Zou eens mailen naar de webcare die hier ook regelmatig mee leest.
vodafone.nl@vodafone.com
t.a.v. Christianne
Zou erbij vermelden: betreft vraag VaraKassa/V&B/25-5-12/michiel1979
[quote=jolijn nr.2 schreef op vrijdag 25 mei 2012, 17:10]Doe niet zo paniekerig.
Ik zou mailen, kost niks.
Je hebt toch dit: hij heeft de annulering op 23 april via de mail bevestigd.
beste jolijn ik ben niet paniekerig maar eerder geïrriteerd over wat ik nu aan mijn broek heb hangen en dat ik actie moet ondernemen om mijn geld terug te krijgen dat ik betaald heb voor iets dat ik niet heb (gekregen) en wat er niet is (geweest)
Beste forumleden. Ik heb een mailtje verzonden naar het webcare team. Ik zal eventuele resultaten hier posten.
Hier de resultaten van de mail naar Vodafone.
Op 29 mei heb ik gemaild naar Vodafone:
Hierbij mijn gegevens:
Michiel
xxx
xxxx
Ik heb geen Vodafone telefoonnummer, initieel werd het abonnement me
geweigerd (zie bijlage) en in tweede instantie heb ik de bestelling
geannuleerd (zie bijlages). In het kassa onderwerp staat het hele
verhaal van mijn kant.
Alvast bedankt voor het nagaan wat er gebeurd is.
Op 7 juni ontving ik onderstaand mailtje:
Beste Michiel,
Ik vind het erg vervelend om te lezen dat een en ander mis is gegaan.
In het klantregistratiesysteem zie ik dat je order destijds wel succesvol is geannuleerd. Ook zie ik dat je sinds een aantal dagen contact hebt met één van mijn collega's bij de afdeling betalingen over de terugbetaling van de kosten van je toestel.
Mijn collega's zijn ermee bezig om te zorgen dat alles in orde wordt gemaakt. Deze klacht wordt gesloten bij Webcare om verwarring te voorkomen.
Mocht je er met mijn collega's van de afdeling betalingen uiteindelijk niet uitkomen dan hoor ik dat uiteraard graag.
Sindsdien is het stil.
Een paar dagen (5 juni) voor bovenstaand mailtje ontving ik mail van een andere afdeling dat mijn betaling van 129 euro niet was terug te vinden. Dat kan kloppen, het gaat namelijk om 119 euro (wat ook in de voorgaande mailwisseling stond).
Ik heb op verzoek een betalingsbewijs verzonden. Hierop heb ik niets meer gehoord. Niet eens een ontvangstbevestiging van mijn email.
Stel je voor dat je je rekening 3 maanden te laat betaald... Grrrrrr
Ik ga maar weer eens rappeleren.
Mailtje van vandaag naar Vodafone
LS,
We zijn inmiddels weer twee weken verder, ik heb nog niks gehoord of gezien. Is het terugstorten van mijn geld zo ingewikkeld? Tevens vorder ik de wettelijke rente ( ex..art. 6:119 BW ) over de 119 euro.
Mvg,
Michiel ter Haar
Op 26 juni dubieus mailtje van vodafone ( afzender customerservice@sender.net )
Gachte heer xxx, Hierbij reageren wij naar aanleiding van uw telefonisch contact met onze klantenservice op 20 juni 2012. In dite gesprek heeft u aangegeven dat u de 119,00 die u voor uw bestelling heeft betaald nog niet terug heeft ontvangen ondanks dat de bestelling al is geannuleerd. Allereerst willen wij u onze excuses aanbieden dat u het bedrag nog niet terug op uw rekening heeft ontvangen. Onderzoek van onze klantgegevens heeft uitgewezen dat wij op 9 juni 2012 een verzoek hebben gedaan om de door u betaalde 119,00 aan u terug te betalen. In totaal kan het 4 tot 6 weken duren voordat een terugbetaling op de rekening wordt teruggestort. Nogmaals onze welgemeende excuses voor de wachttijd. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge nformeerd. Met vriendelijke groet, Vodafone
In eerste instantie dacht ik aan een nep mailtje maar de volgende dag ontving ik onderstaand mailtje:
Geachte xx, Ik kan u helaas geen termijn geven wanneer deze 119,- teruggestort zullen worden. Zoals mijn collega gisteren reeds aangaf, kan dit 4-6 weken duren. Wij zullen het geld uiteraard aan u terugstorten, dat is een feit dat vaststaat. Met vriendelijke groet,
Al met al, afdelingen die langs elkaar heen werken. En nu ruim 3 maanden later kan het dus nog eens 1 a 1,5 maand gaan duren. Goed bezig daar bij Vodafone..
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Geschil met booking.com
Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut
...
Lees meer
Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???
Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract heb betaald?
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!
Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri
...
Lees meer
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer