bokskabouter
door bokskabouter Sep 22, 2017 om 12:36
Computers & telefonie

Vraag aan de redactie: Waarom staan nog steeds vragen uit 2016 en 2014 ??

Lijkt mij dat deze vragen al dan niet zijn beantwoord maar gezien de 'leeftijd' dienen ze alleen maar als bladvulling en bezorgen dus vervuiling van de rubriek.

1603 6 Rapporteer

marita5
door marita5 - Sep 22, 2017 om 12:41
11514 Antwoorden / 15 Vragen
wo
door woutjewachtmans - Sep 22, 2017 om 13:10
22 Antwoorden / Vragen

Met uw gebruikersnaam val je toch ook terug naar de middeleeuwen. Waarom de bnn/vara niet ?

tijger1
door tijger1 Sep 22, 2017 om 13:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wout Wagtmans is ook niet echt recent.

me
door mein33 Sep 22, 2017 om 13:57
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@tijget1,

Woutje Wachtmans is wel van zeer recente datum, nl. 5 aug. jl  ;-))

wo
door woutjewachtmans Sep 22, 2017 om 14:38
22 Antwoorden / Vragen
Po
door Pontiac Sep 22, 2017 om 16:43
131 Antwoorden / 5 Vragen

en ongelijk is een bult en onze buurvrouw heeft drie bulden dus altijd ongelijk !

tenormin
door tenormin - Sep 22, 2017 om 13:22
16832 Antwoorden / 108 Vragen

Is geen vervuiling van de site. Mensen kunnen op die manier vragen teruglezen en er misschien, zonder een topic te openen, antwoord op hun vragen te krijgen.

ne
door neodutchio Sep 22, 2017 om 13:28
5153 Antwoorden / 12 Vragen

Dat u nog de moeite neemt om opnieuw te antwoorden. TS kan gewoon zijn/haar eigen vraag terug lezen.

tenormin
door tenormin Sep 22, 2017 om 14:19
16832 Antwoorden / 108 Vragen

Ik bedoel met "mensen " kunnen op die manier vragen lezen, het gaat volgens mij erom dat @bokskabouter andermans oude vragen verwijderd zou willen hebben @neodutchio.

me
door mein33 - Sep 22, 2017 om 13:37
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@boskabouter,

Waarom vervuilt u, geheel overbodig trouwens, deze site met onnodige topics.
Ook dit 'onzin' topic blijft weer tot in eeuwigerdagen staan.
De redactie beantwoord geen vragen en/of opmerkingen op dit forum.
Stel uw vraag aan de redactie zoals u vragen aan de redactie behoort te stellen en dat doet u door:

Stap 1 / scroll helemaal naar de onderzijde van deze pagina.
Stap 2 / kilk in de rubriek 'service' op de button "contact".
Stap 3 / Geef daar uw mening over het topicbeheer door de redactie en wacht, in alle rust, op antwoord.

Overigens, als u goed uit uw 'doppen' had gekekenen dan had u kunnen constateren dat er heel veel topics bestaan van ver voor de tijd dat u deze site hebt ontdekt en zich daar druk over meent te moeten maken. ;-))

marita5
door marita5 Sep 22, 2017 om 13:39
11514 Antwoorden / 15 Vragen

Voor contact met de redactie , hoeft Ts nog niet eens te scrollen , klikken op mijn link gaat sneller .

me
door mein33 Sep 22, 2017 om 13:52
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@marita 5,

Uw link en mijn handleiding verdwijnen straks weer, samen met dit topic, het duistere en bijna ondoordringbare draden- en geheugenstelsels van het Internet.
Als @boskaboutertje zou kunnen onthouden welke handelingen hij moet verrichten om direct tot het redactiebureau door te dringen, dan lijkt het mij dat er niet nogmaals een overbodig topic behoeft te worden aangemaakt als hij iets over deze site aan de redactie te melden heeft.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 22, 2017 om 15:11
7192 Antwoorden / 3 Vragen

Hier kunt u de antwoorden nog eens rustig doorlezen.
KLIK

aurora1
door aurora1 - Sep 22, 2017 om 16:24
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Stop eens met vervuiling en bladvulling van deze rubriek met steeds dezelfde vraag te stellen. U hoeft helemaal niets te lezen hier dsn hoeft u niet te zeuren en te klagen. U doet dat lezen toch ook niet met de aan u gegeven reacties?
Kennelijk kunt u zelf niets als reden  bedenken en dat is verre van slim.