pe
door petra molhoek Apr 3, 2017 om 18:17
Elektronica & tv

Anulere nonstopplayer en geld terug

ik heb voor 3  mensen een nonstopplayer besteld en betaald   nu lees ik zulke rare dingen hier over dat ik het Spaans benauwd krijg    HELP    wat nu?????    xx

1706 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Apr 3, 2017 om 18:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen
10

Diep ademhalen en u hebt het niet meer benauwd. Voortaan eerst lezen, dan pas eventueel bestellen.

pe
door petra molhoek Apr 3, 2017 om 18:26
Antwoorden / 1 Vragen

klopt maar met mijn spontaniteit en de geruststelling dat ik binnen 30 dagen mijn geld terug kon krijgen heb ik dit gedaan.....en betaald   maar tot nu toe GEEN reaktie van dit bedrijf !!!!!

ma
door maarten heest Apr 4, 2017 om 12:52
463 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ga er maar vanuit dat u dit flutantwoord per ongeluk de status van Topanwoord hebt gegeven.

Gerry1969
door Gerry1969 Apr 5, 2017 om 00:49
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@MaartenHeest.
Ik mis uw inhoudelijke reactie.

fa
door familyman - Apr 3, 2017 om 18:23
888 Antwoorden / 1 Vragen
0

Tja, wat nu? Hopen dat het goed komt "for the time being". Geld terug zit er niet in. In de toekomst eerst één ding zelf testen en dan pas reclame maken.

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 3, 2017 om 18:24
7214 Antwoorden / 3 Vragen
2

U kunt uw klacht hier kwijt, anderen zijn u al voorgegaan:
https://www.klachtenkompas.nl/klachten/intake/je-klacht

edrick3
door edrick3 - Apr 3, 2017 om 18:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen
2

Je had dus beter EERST kunnen lezen!
Dit is het paard achter de wagen spannen.
Hopelijk voor jou komt het goed.
Ter info: https://www.consuwijzer.nl/thema/winkelen-op-het-web

marita5
door marita5 - Apr 3, 2017 om 18:46
11535 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Petra Molhoek , 

Lees hier , klik op de rode regels . 

http://www.nonstopplayer.nl/levertijd/ 

Lees ook deze vraag betreft connexplay , 

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/elektronica-tv/connexplay-com-wie-kent-dit-bedrijf?id=589134 

Lees ook deze klacht , 

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/nonstopplayer.nl/klachten/nonstopplayer.nl-oplichters%3F%3F%3F/details?complaintId=58162adb-a352-4c2f-94f8-43764b7bd2e4 

De site nonstopplayer is geregistreerd op 28-2-2017 , OVH 2 Rue Kellerman , Roubaix Frankrijk .
Contactpersoon : ramazansahin***gmail.com

newmikey
door newmikey - Apr 4, 2017 om 11:00
830 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nu niks, geld kwijt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer