as
door asm Apr 8, 2009 om 13:12
Elektronica & tv

Ervaringen met Bose Wave music system € 698

Bose adverteert met dit systeem, 14 dagen thuis uitproberen of het bevalt. Helaas is het niet bij detailhandel te beluisteren, voordat je gaat bestellen en betalen.
Het lijkt mij een handzaam apparaat, zonder veel snoertjes naar luidsprekers etc.
Maar hoe is het geluid van de ingebouwde speakers?
Graag uw ervaringen !

21802 6 Rapporteer

wolfenjong
door wolfenjong - Apr 8, 2009 om 15:18
859 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo

Bose blinkt vaak wel uit in prijs , maar de kwaliteit valt vaak tegen,  als je op kieskeurig kijkt zie je een soort draagbare radio met ingebouwde luidspekers en dat voor bijna 700,- euro, niet doen.

Voor dat geld heb je bij andere merken een echte set voor.

Succes er mee.

ga
door gast111111 - Apr 8, 2009 om 15:31
14 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Wij gingen eerst ook voor Bose. Maar uiteindelijk zeiden twee winkels in Hifi artikelen (alleen maar de duurdere merken) dat je als je echt alleen maar cd's wilt luisteren (en radio) je dan geen bose moet kopen. Dit was volgens hen prima in combi met een tv ed.
Wij wilden geen grote speakers meer en zaten dus te kijken bij mini stereo's ed, maar dat geluid waren we niet tevreden over.
Tot we bij een winkel er een hoorde, die een beetje oudbollig (volgens de kids, maar noem het maar retro) eruit ziet. Ingebouwde speakers en een bas zit onder het app. Het geluid is echt geweldig!
Hij is er in wit en houtkleur. Deze link laat hem in het wit zien en nog meer info. Prijs moet je nog even verder over googlen...

http://www.raf.nl/webshop/product_info.php?cPath=322_347&products_id=10773&gclid=COfX3Pqx4ZkCFYFA3godmHlyag

Succes met zoeken!

ga
door gast111111 - Apr 8, 2009 om 15:35
14 Antwoorden / 0 Vragen

en nog een link (nou ja link...weet niet hoe dat moet, dus maar even zelf copie en plak :-)  )

http://www.vitaaudio.com/products/vitaaudio-r4.php

gr

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Apr 8, 2009 om 19:19
1163 Antwoorden / 60 Vragen

Met Bose luidsprekers is het ongeveer net zo als met Mc Donalds hamburgers: het product leeft meer van de marketing dan van de qualiteit/ smaak. Desondanks zijn er mensen die wegzwijmellen bij Mc Donalds hamburgers. Zo is het ook met Bose speakers: sommige mensen willen niet anders. Maar het is zeer persoonlijk.

as
door asm - Apr 8, 2009 om 20:10
5 Antwoorden / 3 Vragen

Duidelijk wordt dat ik kennelijk niet in de Bose-val moet lopen !
Bedankt voor de tip over een andere installatie.
Nog meer ideeen voor andere merken en vergelijkbare installatie als Bose heeft?

ko
door kontakkie - Apr 26, 2009 om 21:15
45 Antwoorden / 2 Vragen

Perfect geluid een aanwinst in uw huis.Je kan het toch risicoloos op proef nemen kan je hetzelf ervaren.