pe
door pedrovana Dec 22, 2017 om 18:01
Elektronica & tv

Geen ontvangst van de 3 Belgische zenders via de Ziggo tv app op mijn iPad 2.

Sinds kort kan ik de 3 Belgische zenders niet meer ontvangen via de Ziggo tv app op mijn iPad 2. Dat lukt wel op mijn iPhone en de gewone Tv. De overige zenders ontvang ik wel. Ik krijg dan een foutmelding over WiFi, maar die is gewoon intact. Hierover contact gehad met Ziggo maar omdat de andere zenders het wel doen moet het aan de iPad zelf liggen. De laatste versies van iOS en de Ziggo tv app zijn bijgewerkt. Het probleem blijft echter voort duren. Bij Apple kan ik mijn vraag niet kwijt want dan moet je een Apple Care abonnement hebben afgesloten en telefonisch benaderen van een (kosteloze) helpdesk kan ik ook niet vinden. Is dit probleem bekend en heeft iemand een oplossing?

2655 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Cookies
door Cookies - Dec 22, 2017 om 18:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Stel je vraag eens aan de Ziggo Community https://community.ziggo.nl

tijger1
door tijger1 - Dec 22, 2017 om 18:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Hebt u wellicht “favoriete zenders” ingesteld, en niet de Belgische aangeklikt? 

Het ligt volgens mij niet aan Ziggo, want ik heb zelf twee Belgische zenders geselecteerd en die staan gewoon in de lijst.

Edit

En als ik Ketnet aanklikt, staat die ook keurig in het overzicht.

Gerry1969
door Gerry1969 - Dec 22, 2017 om 19:24
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Fijn als je Apple producten hebt dat je dan alleen vragen mag stellen als je hebt betaald. Maar in dit geval denk ik dat het toch een softwarematig iets is in de iPad.

tijger1
door tijger1 Dec 22, 2017 om 19:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waar hebt u het over?

Gerry1969
door Gerry1969 Dec 22, 2017 om 19:41
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Tijger 
. Bij Apple kan ik mijn vraag niet kwijt want dan moet je een Apple Care abonnement hebben afgesloten


e laatste versies van iOS en de Ziggo tv app zijn bijgewerkt. Het probleem blijft echter 
Klinkt dus als software fout omdat de andere devices wel werken.

tijger1
door tijger1 Dec 22, 2017 om 20:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Tja, maar het ligt niet aan de I-pad. En de Ziggo app is kort geleden vernieuwd.

Gerry1969
door Gerry1969 Dec 22, 2017 om 21:32
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Tijger, maar zoals ik het begrijp werkt de Ziggo App wel op andere apparaten. 
Altijd lastig dit soort dingen als je niet even zelf mee kan kijken.

Cookies
door Cookies Dec 22, 2017 om 21:49
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Tijger1 als de app het bij jou goed doet, moet dat ook zo bij TS zijn. Dus aan de app ligt het niet en aan de iPad ook niet. Blijft over gebruikersfout.

tijger1
door tijger1 Dec 22, 2017 om 22:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@carola.83. Zo streng wilde ik nog niet zijn. En af en toe is er wel iets raars met die favorietenlijst. Staat er ineens een ander kanaal tussen, wat ik zeker te weten niet aangeklikt heb. Maakt niet uit, verwijder ik weer.

Gr
door Grunn1 Dec 22, 2017 om 23:43
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ik heb de nieuwste iPad en recent de laatste versie van iOS en de ziggo app bijgewerkt en de Belgische zenders werken gewoon. Ligt dus niet aan Apple en of Ziggo tenzij je iPad de nieuwste software versies niet meer ondersteund.

Grunnen.
door Grunnen. - Dec 22, 2017 om 20:00
509 Antwoorden / Vragen
0

Verwijder de Ziggo TV app en herstart de Ipad .Installeer de Ziggo TV app opnieuw.

gerbera
door gerbera - Dec 23, 2017 om 14:10
7374 Antwoorden / 14 Vragen
1

Kan voor uw iPad ook een "grens"geval zijn.......tot hier en niet verder.;-)

marita5
door marita5 - Dec 23, 2017 om 14:27
11535 Antwoorden / 15 Vragen
0
Eliza1959
door Eliza1959 - Dec 29, 2017 om 19:36
9 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik maak ook gebruik van de Ziggo Go app, op IPad Air2. Ik heb een standaard TV pakket, dus niets extra’s en bij mij werkt alles naar behoren. Live tv kijken naar Een, Canvas en Ketnet gaat prima, echter je kunt geen programma’s terugkijken ivm Belgische licenties. Mogelijk gaat dat in de toekomst nog veranderen, BBC First doet dat al...
Kijk Uw instellingen nog even goed na, of koppel Uw smartcard opnieuw...succes

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer