al
door alexhendrina Aug 29, 2017 om 15:04
Elektronica & tv

Gehoorapparaten 312 goedkope batterijen zijn, kwaliteit dezelfde als duurdere

gehoorapparaten, de kwaliteit en de duurzaamheid, is er een veraschil tussen goedkopere of duurbetaalde batterijen?

1246 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Aug 29, 2017 om 15:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Overwegend alleen de prijs.

ca
door carrie - Aug 29, 2017 om 15:22
79 Antwoorden / 1 Vragen

De batterijen van de Action gaan nog langer mee dan die van de hoorwinkels

hansje klein
door hansje klein - Aug 29, 2017 om 15:55
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Nou en òf er verschillen zijn ...

Ik heb ooit een proefsetje batterijen besteld HIER  en daarna minitieus, zoals een tester van de Consumentenbond, de werkzaamheidsduur van de verschillende merken geregistreerd en daarbij kwamen duidelijk grotere verschillen te voorschijn.

Ik heb mijn test aan een batterij-leverende partij (gratis) aangeboden, waarop het dankende antwoord met commentaar kwam, dat deze verschillen bekend zijn, maar vooral afhankelijk zijn van het gebruikte gehoorapparaat (model en merk) en daarom niet algemeen voor geldig beschouwd kan worden.

U kunt dus prijzen vergelijken, maar houd dan de looptijd per (no-)merk ook eens in de gaten ...

Suc6 ermee!

ge
door george321 - Aug 29, 2017 om 16:40
390 Antwoorden / 1 Vragen

Er is zo wie zo een verschil in hoeveel energie het hoorapparaat vraagt voor een bepaalde versterking en gebruiksduur. Dat wil zeggen, elk hoorapparaat kan met verschillende stadia van versterking (qua persoon en doofheid verschillend) geen absolute waarde geven qua hoeveel energie in de batterij. Dus is er maar één methode: onderzoek zelf met uw eigen hoorapparaat welke batterij voor het goedkoopst is per gebruiks uur gezien. Let wel als u ze koopt of de uiterste verkoopdatum niet al bijna in zicht is. Je kan ook niet zeggen hoeveel km je op één liter benzine rijdt, hangt van de auto en de te rijden route af, om over de chauffeur maar te zwijgen.

(vergelijk: je kan duracel professional batterijen (aa type voor o.a. draadloze mics) en goedkope lidl batterijen of van de aldi gebruiken. Je moet gewoon per effectief gebruiksduur de prijs berekenen, een duurdere hoeft niet per sé beter te zijn / langer mee te gaan)

aurora1
door aurora1 - Aug 29, 2017 om 22:54
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Probeer eens de goedkope van de Action en u weet het.