Glazen Voet van Samsung tv barst spontaan uit elkaar. T.
Samsung tv van 8 jaar oud heeft een glazen voet en is spontaan compleet uit elkaar gebarsten. Overal in de woonkamer lag glas. Gelukkig geen gewonden omdat het 'nachts gebeurde en mijn kleinkinderen op bed lagen. Samsung is op de hoogte gebracht en het enige wat ze deden was een link sturen waar we een nieuwe voet konden bestellen van 105 euro. Er hadden gewonden kunnen vallen als dit op de dag was gebeurd. Mijn kleinkinderen kijken vaak van dichtbij naar de tv. Graag wil ik weten wat we kunnen en moeten doen. En ook dat andere mensen gewaarschuwd moeten worden.
Wij horen graag van u.
[edit-redactie]
Ik heb ook zo’n glazen ding, staat weliswaar in de kast, omdat de tv aan de muur hangt, dochter heeft zo’n ding ook.
Ik denk dat er werkelijk duizenden van verkocht zijn, dus wat verwacht u nu van Samsung? En wat moeten we met een waarschuwing, kleedje er over heen leggen?
Haal uw gegevens weg, dit is een openbaar forum.
Wat u kunt doen is een nieuwe voet bestellen. U heeft de klacht gemeld. Als er meer klachten gaan komen zal er ongetwijfeld actie ondernomen gaan worden. Maar een enkel incident is geen reden voor paniek. Het hoeft immers niet aan de voet gelegen hebben, maar een bv een beschadiging die er in gekomen is.
Er is een nog wèl verschil tussen 'barsten' en 'exploderen' ...
mij lijkt het eerder géén explosie geweest te zijn.
1 - Zoek contact met @Tijger1 en haal eventueel de niet-gebruikte(n) glazen voet(en) onder het genot van ... bij haar/hem op? Beter nog, de collega Tijger1 kan uw geposte contactgegevens meteen gebruiken en belt misschien zèlf wel op?
2 - 'Gevaarlijke producten' zou ik bij de Consumentenbond melden, die kunnen hun tv-test direct met uw ervaring aanvullen.
3 - Om uw ervaring openbaar vast te houden, kunt u een klacht posten op Klacht.nl en/of Klachtenkompas.nl
Slimme journalisten, bloggers, Radar, de Samsung-concurrentie e.a. kunnen uw verhaal dan uitwerken en publiceren.
Goed dus, dat uw telefoonnummer voor iedereen zichtbaar is.
PS. Niet uit te sluiten, dat de verhuizers onlangs te ruw met deze tv zijn omgegaan tijdens het transport ...
Wereldwijd zijn er tienduizenden van deze t.v.'s verkocht en dit is de 1e melding die ik hierover voorbij zie komen. Vermoed dat er een andere oorzaak is. Maar een nieuwe voet bestellen, zou ik zeggen.
Walgelijk... wat een veroordeling!!!
Nog veel verstandiger is een systeem te kopen om die tv aan de muur te hangen, kan u niets meer gebeuren.
Hij zou van de muur kunnen donderen :-)
Of de hele muur komt naar beneden.;-))
Goed merk kopen, schoonzoon inschakelen om te bevestigen, “staat” het als een huis.:-))
Woon niet in Groningen.:-))
Waarom zou de glazen voet, wanneer de tv aan de muur hangt, NIET zo spontaan gaan barsten :-(?)
Schoonzoon? Ik ken schoondochters die veel handiger zijn dan schoonzoons.
@hansje. U bent een grapjas. Als hij hangt, hoeft hij niet te staan, dus dan hoeft die voet niet bevestigd te worden.
@carola.83. Mijn schoondochter is niet handiger dan mijn schoonzoon, en verder heb ik mijn schoonzoon direct “bij de hand”, gemak dient de mens.
Beetje moeilijk ophangen ook, met voet.;-)) Oh, begreep dat TS haar schoonzoon in moest schakelen. Foutje, bedankt.
@coral.83. Begrijpelijk dat u dat dacht, had het alleen even over mijn eigen situatie, maar dochter en zoon zouden het ook gekund hebben. En bij de Ts wellicht alle andere aanhang.
De garantie op de tv is verlopen. Er zit nog een metalen voet onder de tv, dus een nieuwe hoef je niet te kopen.
Je weet niet wat de oorzaak is. Maar het is wel even schrikken.
Na 8 jaar kun je niet meer spreken van een productfout, misschien hebben kleinkinderen wel eens de voet aangetikt met een hard voorwerp.
Valt niet te zeggen maar er zijn geen redenen te bedenken waarom Samsung u een nieuwe zou moeten geven en ook niet waarom Samsung een waarschuwing zou moeten doen uitgaan.
8 Jaar is prehistorisch in tv land en zoals u weet moeten prehistorische artikelen extra voorzichtig worden behandeld
Een glazen voet/tafel is o zo kwetsbaar. Een klein tikje en er zit een barst in en die kan spontaan verder scheuren.
Zo te zien is het veiligheidsglas, dus de impact was niet zo groot. Het geeft vooral een hoop rommel.
Nou iedereen heel erg bedankt vooral voor de vriendelijkheid..
Ongelooflijk!! Bah!
Ja de vriendelijkheid van de forumleden kent geen grenzen. Vooral als iemand loopt te zeuren over een TV voet die naar 8 jaar stuk gaat .Meestal haalt een TV geen 8 jaar. Je maakt jezelf een beetje belachelijk met je opgeblazen verhaal.
Wij vinden het heel erg zielig voor u. Zo vriendelijk genoeg?
Dus @Tijger1 wilde ook niet één van haar twee voeten uit de kast niet kwijt ... ?
Ongelooflijk. Bah!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden
Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer
Koken op gas of inductie
Dear forum members,
A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible).
Intellectually I should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an
...
Lees meer
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer