ja
door janjohanna Jan 26, 2012 om 20:25
Elektronica & tv

Gratis onder voorwaarde

Gratis CD's
'De Verandering' of 'We maken er een feest van'

Gratis CD De Verandering - 'Het lied van jouw leven' deel 3
Van oktober tot en met begin december 2011 zond de EO de derde serie van 'De Verandering' uit. In de uitzendingen ziet u prachtige liedjes, die speciaal over verandering en bekering gaan. Inspirerend en hartverwarmend! Graag bieden we u deze liedjes op een unieke cd gratis aan.

EO de verandering heeft 'n verrassing. 'n Gratis CD.
Ik vraag me nu wel af: wat betekent nu gratis? Als ik de gratis CD wil bestellen staat er:

Bestel uw gratis product
De EO is meer dan een omroep

Vraag nu uw gratis premium aan. U kunt maximaal 1 premium aanvragen per adres. Verder gaat u akkoord dat u eenmalig wordt gebeld met een passende aanbieding.

538 12 Rapporteer

freya
door freya - Jan 26, 2012 om 20:40
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Tja, zoals ik het lees, vragen ze toestemming om je éénmalig te bellen voor het doen van een aanbiedine en méér niet. Er staat niet dat je die aanbieding ook moet accepteren. Kortom, je kunt ook 'nee' zeggen en dan blijft die CD verder natuurlijk gewoon 'gratis'.

Freya

stacey
door stacey - Jan 26, 2012 om 20:51
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Blijkbaar kun je ze ook van de site gratis downoladen:

--De muziek downloaden?
Klik met de rechtermuisknop op de link van het lied dat u wilt downloaden........Klik Hier

stacey
door stacey - Jan 26, 2012 om 21:02
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Mij lukt het overigens niet dat downloaden...........geen idee wat er loos is,
misschien heeft Freya nog ideeën ?

freya
door freya - Jan 26, 2012 om 21:13
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@stacey:

Dan doe je het niet goed...... ;-)

De linker kolom met liedjes (onder 'De muziek downloaden?') kun je gewoon opslaan. de rechter kolom met liedjes (onder 'Beluister online') kun je alleen online beluisteren. Of lukt het downloaden van liedjes uit die linker kolom ook niet?

Freya

stacey
door stacey - Jan 26, 2012 om 21:33
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=freya schreef op donderdag 26 jan 2012, 21:13]
@stacey:

Dan doe je het niet goed...... ;-)

De linker kolom met liedjes (onder 'De muziek downloaden?') kun je gewoon opslaan. de rechter kolom met liedjes (onder 'Beluister online') kun je alleen online beluisteren. Of lukt het downloaden van liedjes uit die linker kolom ook niet?

Freya

Oké, foutje van mij dus haha
Zat het rechts te proberen, dacht dat linker kolom gewoon tv uitzendingen waren dus verder niet echt naar gekeken, maar ik zie het nu........

ja
door janjohanna - Jan 31, 2012 om 12:23
15 Antwoorden / 17 Vragen

Het probleem is dat ze je daarna blijven bellen met allerhande aanbiedingen.
Ook Post.nl bezorgt een GRATIS lot uit de loterij: VriendenLoterij. 1 maand gratis deelname. Gratis maar wel met de verplichtig dat ze je daarna telefonisch mogen en blijven benaderen.
Zo omzeil je het BEL ME NIET register.

eva369
door eva369 - Jan 31, 2012 om 12:27
308 Antwoorden / 2 Vragen

altijd goed de voorwaarden lezen als iets gratis is.

naitsoezn
door naitsoezn - Jan 31, 2012 om 12:29
842 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=janjohanna schreef op dinsdag 31 jan 2012, 12:23]Het probleem is dat ze je daarna blijven bellen met allerhande aanbiedingen.
Ook Post.nl bezorgt een GRATIS lot uit de loterij: VriendenLoterij. 1 maand gratis deelname. Gratis maar wel met de verplichtig dat ze je daarna telefonisch mogen en blijven benaderen.
Zo omzeil je het BEL ME NIET register.
Juistem. Dus wat is het probleem? Zo kun je toch zelf ervoor kiezen om ergens aan mee te doen en gebeld te worden, of ergens niet aan meedoen en niet gebeld te worden? Of verwacht je nu echt dat er één of andere weldoener gratis en zonder bijbedoelingen dingen weggeeft? Tja.....

freya
door freya - Jan 31, 2012 om 12:34
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=janjohanna schreef op dinsdag 31 jan 2012, 12:23]Het probleem is dat ze je daarna blijven bellen met allerhande aanbiedingen.
Ook Post.nl bezorgt een GRATIS lot uit de loterij: VriendenLoterij. 1 maand gratis deelname. Gratis maar wel met de verplichtig dat ze je daarna telefonisch mogen en blijven benaderen.
Zo omzeil je het BEL ME NIET register.
Tja, voor niets gaat de zon op..... Ze willen natuurlijk wel geld verdienen.
Kortom, als je niet gebeld wil worden, gooi je die gratis 'aanbieding' toch gewoon weg?

Freya

ja
door janjohanna - Jan 31, 2012 om 12:38
15 Antwoorden / 17 Vragen

naitsoezn/freya

Leggen jullie me 'ns uit wat GRATIS betekent!!!

freya
door freya - Jan 31, 2012 om 12:43
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=janjohanna schreef op dinsdag 31 jan 2012, 12:38]naitsoezn/freya

Leggen jullie me 'ns uit wat GRATIS betekent!!!
Dat het géén geld kost?

Freya

naitsoezn
door naitsoezn - Jan 31, 2012 om 12:47
842 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=janjohanna schreef op dinsdag 31 jan 2012, 12:38]naitsoezn/freya

Leggen jullie me 'ns uit wat GRATIS betekent!!!

Gratis:
[quote]
- Bijvoeglijk naamwoord waar je niets voor hoeft te betalen.
- om niet, kosteloos, zonder betaling.
- om niet, voor niets, kosteloos

Moet je iets betalen dan? In dat geval heb je een punt en is de actie niet "gratis". Maar jij zegt dat je gebeld kunt worden, en klaagt niet over dat je moet betalen. Daaruit maak ik op dat de actie inderdaad gratis is, maar dat jij niet gebeld wilt worden. In dat geval moet je dus gewoon niet met de actie meedoen. Wat is het probleem?