sl
door slingshot Aug 18, 2010 om 16:08
Elektronica & tv

Kent iemand <a href="//flashds-shop.net" target="_blank">www.flashds-shop.net</a> of <a href="//flashds-shop.com" target="_blank">www.flashds-shop.com</a>

Hallo,

Heeft iemand wel eens wat besteld bij www.flashds-shop.net of www.flashds-shop.com en is dit allemaal goed verlopen. Ik wil er wat bestellen voor de nintendo DS, maar wil graag weten of deze site oke is.

Alvast bedankt!

3030 74 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 18, 2010 om 16:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Heel snel even rondgeflits, dit is enige dat ik zo snel tegenkwam :Klik Hier
Zou er zelf na site even snel gezien te hebben zelf niet aan beginnen.

Succes,

ve
door verwijderd - Aug 18, 2010 om 16:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Onduidelijke algemene voorwaarden, waarin de retourregeling eigenlijk niet omschreven wordt, een duur 0900 nummer, én de bekende site lay-out van zaakjes die wel beloven maar niet doen...
Ik zou zeggen:NIET DOEN

ve
door verwijderd - Aug 18, 2010 om 16:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Oke, dit klinkt niet goed.
Bedankt voor jullie reactie!

ve
door verwijderd - Aug 29, 2010 om 14:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb een hele slechte ervaring heb iets besteld een 4RI kaart+4GB mikroSD hij werkt niet geeft Fake Card aan en het bedrijf heeft geen retourformulier een heel duur 0900 nummer waar je max 35,00 voor bellen betaald en hun chat-line is een off-line een mail kan je wel sturen.En dan sturen ze je het bos in met een mail terug.Ze zijn ook niet ingeschreven bij KvK.Dus begin er niet aan .

ve
door verwijderd - Aug 31, 2010 om 21:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Om nog even duidelijkheid te scheppen vanaf de webshop kant:

In 1.5 jaar hebben wij reeds meer dan 10.000 geregistreerde klanten en meer dan 11.000 orders verzonden binnen de EU.

- Wij staan wel degelijk bij de KVK ingeschreven, FlashDS-Shop is een van onze handelsnamen. U kunt onze registratie hier vinden:

https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSWS001@?BUTT=390919860000

- Door een recente uitspraak van de Nederlandse rechter m.b.t. de verkoop van flashkaarten binnen Nederland zijn wij genoodzaakt de kaarten vanuit het buitenland te gaan versturen, op dit moment zijn we druk bezig met het opzetten van een nieuwe vestiging in het buitenland wat als gevolg heeft dat we telefonisch niet of slecht bereikbaar zijn.

- Als er een probleem met uw flashkaart is dan ontvangen wij graag nogmaals een e-mail van u, ontvangt u van ons het retour formulier en krijgt u gewoon een nieuwe toegezonden.

Voor overige vragen omtrend onze shop kunt u ons een e-mail sturen:
info@flashds-shop.net

ve
door verwijderd - Aug 31, 2010 om 21:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Onder welke naam kan ik Uw shop vinden op deze website?
link

ve
door verwijderd - Aug 31, 2010 om 22:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij staan niet vermeld bij de shops op tweakers.net daar wij geen computerwinkel zijn.

ve
door verwijderd - Sep 1, 2010 om 08:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op tweakers.net staan ook zaken die alleen geheugen, camera`s of kabeltjes verkopen, er staan zelfs winkels op die koelkasten verkopen. U kunt zelf contact opnemen met de site, tevreden klanten zijn een goede reclame voor Uw bedrijf.
Uw shop staat ook niet op kieskeurig.

ve
door verwijderd - Sep 3, 2010 om 09:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het kaartje is geleverd. De communicatie is moeizaam per e-mail, wordt niet op gereageerd en ook het 0900 werd niet op gepakt.
Ik had er een hard hoofd in, maar het kaartje is geleverd en werkt prima.
De postbode belde aan met een pakketje uit Thailand waarvoor getekend moest worden. In de enveloppe zat mijn bestelling.

Overigens is de chat 's avonds vaak wel online en daar kreeg ik netjes antwoord.

Kortom: communicatie kan een (stuk) beter, maar de spullen zijn netjes geleverd. Levertijd zou wel een stuk omlaag kunnen wat mij betreft.

ve
door verwijderd - Sep 3, 2010 om 12:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Dirk2

Als je dan loopt te roepen dan zou je moeten weten dat het aanbieden van "modchips" of onderdelen of gebruiksartikelen waarmee het recht van de originele fabrikant in het geding komt, niet aangeboden mogen worden.

ve
door verwijderd - Sep 8, 2010 om 08:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

flashdsshop schreef op dinsdag 31 aug 2010, 21:42: Om nog even duidelijkheid te scheppen vanaf de webshop kant:

In 1.5 jaar hebben wij reeds meer dan 10.000 geregistreerde klanten en meer dan 11.000 orders verzonden binnen de EU.

- Wij staan wel degelijk bij de KVK ingeschreven, FlashDS-Shop is een van onze handelsnamen. U kunt onze registratie hier vinden:

https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSWS001@?BUTT=390919860000

- Door een recente uitspraak van de Nederlandse rechter m.b.t. de verkoop van flashkaarten binnen Nederland zijn wij genoodzaakt de kaarten vanuit het buitenland te gaan versturen, op dit moment zijn we druk bezig met het opzetten van een nieuwe vestiging in het buitenland wat als gevolg heeft dat we telefonisch niet of slecht bereikbaar zijn.

- Als er een probleem met uw flashkaart is dan ontvangen wij graag nogmaals een e-mail van u, ontvangt u van ons het retour formulier en krijgt u gewoon een nieuwe toegezonden.

Voor overige vragen omtrend onze shop kunt u ons een e-mail sturen:
info@flashds-shop.net

Waarom krijg je dan geen antwoord als je een mailtje stuurt waar je betaalde producten blijven?
En het nog steeds op processing staat.
Je hebt er toch voor betaald.

ve
door verwijderd - Sep 8, 2010 om 09:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

"Jeeves", daar heb ik geen verstand van, ben te oud voor spelletjes. Ik weet wel op welke sites je moet kijken voordat je iets bestelt bij een webwinkel.
Nu blijkt ook weer dat mensen te snel iets bestellen omdat ze een winkel met google vinden, maar internet of een zoekmachine is geen keurmerk of garantie dat het een goede webwinkel is. Je moet eerst kijken wat anderen van een webshop vinden. Dat kan op de sites die ik noemde.

ve
door verwijderd - Sep 8, 2010 om 10:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

heb mijn leergeld wel betaald ja ik geloof er niet meer zo in.
als ik zo die andere verhalen hoor ik wacht het wel af.
heb een andere site gevonden.
dat was bestellen, betalen uurtje laten hadden ze het verzonden dag later lag het op de deurmeut super zo hoort het toch.

ve
door verwijderd - Sep 8, 2010 om 12:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Site is gewoon betrouwbaar anders zou men nooit ideal kunnen krijgen, daarnaast heeft een collega van mij er ook iets besteld en dit is gewoon binnen gekomen

ve
door verwijderd - Sep 8, 2010 om 14:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

chikimo schreef op woensdag 8 sep 2010, 08:06:
flashdsshop schreef op dinsdag 31 aug 2010, 21:42: Om nog even duidelijkheid te scheppen vanaf de webshop kant:

In 1.5 jaar hebben wij reeds meer dan 10.000 geregistreerde klanten en meer dan 11.000 orders verzonden binnen de EU.

- Wij staan wel degelijk bij de KVK ingeschreven, FlashDS-Shop is een van onze handelsnamen. U kunt onze registratie hier vinden:

https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSWS001@?BUTT=390919860000

- Door een recente uitspraak van de Nederlandse rechter m.b.t. de verkoop van flashkaarten binnen Nederland zijn wij genoodzaakt de kaarten vanuit het buitenland te gaan versturen, op dit moment zijn we druk bezig met het opzetten van een nieuwe vestiging in het buitenland wat als gevolg heeft dat we telefonisch niet of slecht bereikbaar zijn.

- Als er een probleem met uw flashkaart is dan ontvangen wij graag nogmaals een e-mail van u, ontvangt u van ons het retour formulier en krijgt u gewoon een nieuwe toegezonden.

Voor overige vragen omtrend onze shop kunt u ons een e-mail sturen:
info@flashds-shop.net

Waarom krijg je dan geen antwoord als je een mailtje stuurt waar je betaalde producten blijven?
En het nog steeds op processing staat.
Je hebt er toch voor betaald.

Zou u nogmaals een e-mail naar info@flashds-shop.net kunnen sturen met vermelding van uw ordernummer en volledige naam dan kunnen we hier even naar kijken en met een goede oplossing komen.

Nogmaals wij hebben geen enkele intentie om mensen kwaad te doen of op te lichten.

ve
door verwijderd - Sep 8, 2010 om 15:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb een mailtje gekregen dat je mijn spulletjes morgen verzenden
dat ivm de verhuizing alles wat langer duurt

ve
door verwijderd - Sep 8, 2010 om 17:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

" ivm de verhuizing "....Yeah, right!

Standaard antwoord van schimmige sites.
Die spullen krijg je never.

ve
door verwijderd - Sep 8, 2010 om 17:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nog maar 1 x mijn reactie:
Het kaartje is geleverd. De communicatie is moeizaam per e-mail, wordt niet op gereageerd en ook het 0900 werd niet op gepakt.
Ik had er een hard hoofd in, maar het kaartje is geleverd en werkt prima.
De postbode belde aan met een pakketje uit Thailand waarvoor getekend moest worden. In de enveloppe zat mijn bestelling.

Overigens is de chat 's avonds vaak wel online en daar kreeg ik netjes antwoord.

Kortom: communicatie kan een (stuk) beter, maar de spullen zijn netjes geleverd. Levertijd zou wel een stuk omlaag kunnen wat mij betreft.

ve
door verwijderd - Sep 8, 2010 om 17:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

tp schreef op woensdag 8 sep 2010, 17:07: " ivm de verhuizing "....Yeah, right!

Standaard antwoord van schimmige sites.
Die spullen krijg je never.

Ah kom op wel heel makkelijk oordelen :) Wij leveren gewoon onze bestellingen uit, een niet onderbouwd antwoord als deze en ook nog eens geen idee hebben van de situatie, erg jammer!

ve
door verwijderd - Sep 8, 2010 om 17:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

flashdsshop schreef op woensdag 8 sep 2010, 17:11:
tp schreef op woensdag 8 sep 2010, 17:07: " ivm de verhuizing "....Yeah, right!

Standaard antwoord van schimmige sites.
Die spullen krijg je never.

Ah kom op wel heel makkelijk oordelen :) Wij leveren gewoon onze bestellingen uit, een niet onderbouwd antwoord als deze en ook nog eens geen idee hebben van de situatie, erg jammer!

Als jullie gewoon zouden uitleveren, waarom staan jullie dan al via meerdere topics hier op de site? Daarnaast geloof ik niet dat klanten rekening hoeven te houden met jullie 'situatie', belachelijke reden. Blijft vreemd dat je het handelen van julie firma op zo'n manier blijft verdedigen. Het klopt gewoon niet..... Aan alle kanten niet.... Chatsessies alleen in de avonduren... Waar staat dat vermeld en waarom zijn jullie dan niet overdag bereikbaar, en kom niet met de onzin aan dat het 'druk' is (dat zal het ook wel niet worden, na deze fantastische reclame voor jullie 'bedrijf'). Dan komt de 'verhuizing' op de proppen, waar iedere klant van jullie de dupe van is. Tja, dat is gemakkelijk oordelen hé?

ve
door verwijderd - Sep 8, 2010 om 18:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

pino123 schreef op woensdag 8 sep 2010, 17:23:
flashdsshop schreef op woensdag 8 sep 2010, 17:11:
tp schreef op woensdag 8 sep 2010, 17:07: " ivm de verhuizing "....Yeah, right!

Standaard antwoord van schimmige sites.
Die spullen krijg je never.

Ah kom op wel heel makkelijk oordelen :) Wij leveren gewoon onze bestellingen uit, een niet onderbouwd antwoord als deze en ook nog eens geen idee hebben van de situatie, erg jammer!

Als jullie gewoon zouden uitleveren, waarom staan jullie dan al via meerdere topics hier op de site? Daarnaast geloof ik niet dat klanten rekening hoeven te houden met jullie 'situatie', belachelijke reden. Blijft vreemd dat je het handelen van julie firma op zo'n manier blijft verdedigen. Het klopt gewoon niet..... Aan alle kanten niet.... Chatsessies alleen in de avonduren... Waar staat dat vermeld en waarom zijn jullie dan niet overdag bereikbaar, en kom niet met de onzin aan dat het 'druk' is (dat zal het ook wel niet worden, na deze fantastische reclame voor jullie 'bedrijf'). Dan komt de 'verhuizing' op de proppen, waar iedere klant van jullie de dupe van is. Tja, dat is gemakkelijk oordelen hé?

We leveren ook gewoon uit het punt is dat het nu wat langer duurt om een bestelling op bestemming te krijgen, mensen raken daar van in paniek en dat is te begrijpen, wij werken er hard aan om de bereikbaarheid te vergroten, Live Chat is het grootste deel van de dag gewoon bereikbaar, en het is niet dat wij vrijwillig voor een verhuizing hebben gekozen en omdat wij de voorraden niet meer in Nederland geleverd kunnen krijgen doen we het nu via deze oplossing die prima werkt voor 99% van de klanten. We doen ook helemaal niet moeilijk over refunds als klanten het te lang vinden duren omdat hun bestelling nog niet verzonden is. En natuurlijk verdedig je je eigen bedrijf, het is echter tegenwoordig om bedrijven die gewoon eerlijk handelen zwart te maken.

Was het nou zo dat we met de noorderzon vertrokken waren dan lijkt het me iets heel anders, maar producten komen op bestemming aan, communicatie word steeds beter dan is het jammer dat we zulke kortzichtige reacties krijgen.

ve
door verwijderd - Sep 8, 2010 om 18:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

pino123 schreef op woensdag 8 sep 2010, 17:23:
flashdsshop schreef op woensdag 8 sep 2010, 17:11:
tp schreef op woensdag 8 sep 2010, 17:07: " ivm de verhuizing "....Yeah, right!

Standaard antwoord van schimmige sites.
Die spullen krijg je never.

Ah kom op wel heel makkelijk oordelen :) Wij leveren gewoon onze bestellingen uit, een niet onderbouwd antwoord als deze en ook nog eens geen idee hebben van de situatie, erg jammer!

Als jullie gewoon zouden uitleveren, waarom staan jullie dan al via meerdere topics hier op de site? Daarnaast geloof ik niet dat klanten rekening hoeven te houden met jullie 'situatie', belachelijke reden. Blijft vreemd dat je het handelen van julie firma op zo'n manier blijft verdedigen. Het klopt gewoon niet..... Aan alle kanten niet.... Chatsessies alleen in de avonduren... Waar staat dat vermeld en waarom zijn jullie dan niet overdag bereikbaar, en kom niet met de onzin aan dat het 'druk' is (dat zal het ook wel niet worden, na deze fantastische reclame voor jullie 'bedrijf'). Dan komt de 'verhuizing' op de proppen, waar iedere klant van jullie de dupe van is. Tja, dat is gemakkelijk oordelen hé?

ve
door verwijderd - Sep 8, 2010 om 21:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

flashdsshop schreef op woensdag 8 sep 2010, 17:11:
tp schreef op woensdag 8 sep 2010, 17:07: " ivm de verhuizing "....Yeah, right!

Standaard antwoord van schimmige sites.
Die spullen krijg je never.

Ah kom op wel heel makkelijk oordelen :) Wij leveren gewoon onze bestellingen uit, een niet onderbouwd antwoord als deze en ook nog eens geen idee hebben van de situatie, erg jammer!

Nogmaals een standaard reactie van een schimmig bedrijfje dat zijn zaken niet op orde heeft!Het argument "leveringsproblemen" kennnen we inmiddels ook als gebruikt argument.
Heb het hele topic gelezen, weet denk ik dus wel een beetje waar het over gaat.
Wat een ander doet moet ie zelf weten, ik zal nooit en te nimmer iets kopen bij een bedrijfje met een "luchtje"...

ik verwijs nog even naar jullie eigen website die niet aan de voorwaarden voldoet!

ve
door verwijderd - Sep 9, 2010 om 07:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

ze reageren hier dat vind ik al prettig
ik kreeg inderdaad gewoon antwoord op mijn mail
en vanmorgen een mail dat het verstuurd was dus ik geef ze nog wel een kans

ve
door verwijderd - Sep 10, 2010 om 00:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zal ook maar weer een mailtje sturen, is kijken of ik nou wel een antwoord krijg. Als je nou de tijd wat je hier in steekt in het beantwoorden van de mailtjes van klanten zou steken, de zou je niet zo dubieus overkomen. Als je de spullen niet snel kunt leveren, zou je dat ook op je site kunnen melden, dan zou men kunnen kiezen tussen iets goedkoper en lang wachten of een paar euro duurder en binnen 2 dagen de goederen op de mat vinden. Ik ga er vanuit dat ik de kaart voor mijn zoontje netjes zal ontvangen, gebeurt dit niet binnen 2 weken dan ga ik aangifte doen! Niet voor die 30 euro natuurlijk want daar kan ik echt niet wakker van liggen, maar uit principe! Je stelt mensen teleur als je niet/laat levert en of niet reageert.

ve
door verwijderd - Sep 10, 2010 om 01:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

pino123 schreef op woensdag 8 sep 2010, 17:23:
flashdsshop schreef op woensdag 8 sep 2010, 17:11:
tp schreef op woensdag 8 sep 2010, 17:07: " ivm de verhuizing "....Yeah, right!

Standaard antwoord van schimmige sites.
Die spullen krijg je never.

Ah kom op wel heel makkelijk oordelen :) Wij leveren gewoon onze bestellingen uit, een niet onderbouwd antwoord als deze en ook nog eens geen idee hebben van de situatie, erg jammer!

Als jullie gewoon zouden uitleveren, waarom staan jullie dan al via meerdere topics hier op de site? Daarnaast geloof ik niet dat klanten rekening hoeven te houden met jullie 'situatie', belachelijke reden. Blijft vreemd dat je het handelen van julie firma op zo'n manier blijft verdedigen. Het klopt gewoon niet..... Aan alle kanten niet.... Chatsessies alleen in de avonduren... Waar staat dat vermeld en waarom zijn jullie dan niet overdag bereikbaar, en kom niet met de onzin aan dat het 'druk' is (dat zal het ook wel niet worden, na deze fantastische reclame voor jullie 'bedrijf'). Dan komt de 'verhuizing' op de proppen, waar iedere klant van jullie de dupe van is. Tja, dat is gemakkelijk oordelen hé?

Als we nou wel eens wat meer begrip hadden en ook wat geduld,
komt alles goed.
Nee, vandaag bestellen, over 1 uur in huis, zo niet dan is het een rot zaak.
Voor een kaartje van 30 euro....
Mensen er zijn veel belangrijker zaken waar je druk om kan maken.

ve
door verwijderd - Sep 20, 2010 om 08:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hier ook een slechte ervaring. Begin augustus kaartje besteld, nooit geleverd. Na 1 keer vragen zou hij 'komende week wel geleverd worden'. Niet dus!

Op verdere vragen en de vraag om mijn geld terug te storten komt geen reactie meer. Hier niets bestellen dus!

ve
door verwijderd - Sep 20, 2010 om 10:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

tom_b schreef op maandag 20 sep 2010, 08:52: Hier ook een slechte ervaring. Begin augustus kaartje besteld, nooit geleverd. Na 1 keer vragen zou hij 'komende week wel geleverd worden'. Niet dus!

Op verdere vragen en de vraag om mijn geld terug te storten komt geen reactie meer. Hier niets bestellen dus!

Volgens Opa Bertje moet je gewoon even geduld hebben ;)

Zijn inmiddels al meerdere topics over dit 'vage' bedrijfje.

ve
door verwijderd - Sep 20, 2010 om 10:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mensen, stop toch eens met kopen bij allerlei vage bedrijven! Er staan geen n.a.w. gegevens op de site, geen kvk.nr., geen normaal telefoonnummer en nergens bij aangesloten.

Hiermee voldoen ze, zoals al eerder gezegd, aan geen enkele voorwaarde door de Nederlandse wetgeving, gesteld.

ve
door verwijderd - Sep 20, 2010 om 11:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

.......- Wij staan wel degelijk bij de KVK ingeschreven, FlashDS-Shop is een van onze handelsnamen. U kunt onze registratie hier vinden: https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSWS001@?BUTT=390919860000

Affiliate-it.nl Markerkant 1366, 1314AN Almere, tel. nr. 036-7508299.

Als dat werkelijk zo is, zou ik tegen de kopers zeggen: bel even het 036 nr., stukken goedkoper dan een 0900.

ve
door verwijderd - Sep 20, 2010 om 20:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ah hier kan flashds-shop wel reageren maar naar zijn klanten via de website is moeilijk!

Kijk je hebt verschillende sites...terwijl ik je natrok heb ik dat gezien.

Ik heb besteld via siamgames.net, zal jullie wel bekend klinken denk ik....

Ik ga het gewoon kort houden

Ik wil mijn geld terug en de bestelling annuleren

Gegevens:

Claeys Bart
order #178
via siamgames.net besteld

Als je dit kan recht zetten mogen jullie doen wat jullie willen daarna, zoniet ben je zeker nog niet van mij af ;)

ve
door verwijderd - Sep 23, 2010 om 17:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

heb even gewacht met nog eens reageren vandaag een enveloppe ontvangen en wat denkt u verkeerde spullen ze zijn voor iemand anders bestemd hier wordt ik niet blij van.

ik wacht dus netjes 3 weken en nu heb ik de verkeerde spullen wilt u zo vriendelijk zijn en hierop reageren ik wil gewoon mijn geld terug ik wacht niet nog eens 3 tot 4 weken.

ve
door verwijderd - Sep 28, 2010 om 11:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook wij wachten al sinds 14 augustus op onze bestelling.
Op diverse mailtjes krijgen we geen reactie en ben gewoon bang dat we kunnen fluiten naar onze bestelling.
De bestelling had op zijn laatste op 11 september moeten binnen komen nadat wij het mailtje verzonden hadden gekregen.
Het lullige is dat deze bestelling is geplaatst door onze zoon die zijn zuur verdiende verjaardagcentjes/zakgeld heeft gespaart om het te kunnen betalen.
Ik ben nu echt in staat om aangifte te doen wegens oplichting.
Kijk dat een bestelling langer op zich laat wachten omdat het uit het buitenland komt is begrijpelijk maar om dan de klant niet op de hoogte te houden en niet te reageren om diverse mailtjes vind ik op zijn zachts gezegt niet netjes.
Zo ga je niet met klanten om.

ve
door verwijderd - Oct 7, 2010 om 13:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo allemaal,

Op maandag 20 september jl. heb ik via SiamGames.net een DSTTi kaart en een 8Gb Micro SD kaartje besteld en betaald, maar tot op heden nog niet ontvangen. Het telefoonnummer is van de site gehaald en op e-mail e.d. wordt niet meer gereageerd. Graag zou ik willen weten wie van jullie hier nog meer mee te maken hebben gehad en of we hier samen actie tegen kunnen ondernemen. Het mag toch niet zo zijn dat je in Nederland zo opgelicht wordt, zonder dat je hier wat tegen kan doen?

Mijn bestelling is voor de DSi van mijn dochtertje, welke zij voor haar verjaardag heeft gekregen. Ik baal er goed van dat ik nu mijn geld kwijt ben, maar ik vind het erger voor mijn dochtertje.

Wie heeft er nog meer last gehad met SiamGames.net en wie heeft er al juridisch actie tegen hen ondernomen?

Groetjes Edwin

elbartono1 schreef op maandag 20 sep 2010, 20:23: Ah hier kan flashds-shop wel reageren maar naar zijn klanten via de website is moeilijk!

Kijk je hebt verschillende sites...terwijl ik je natrok heb ik dat gezien.

Ik heb besteld via siamgames.net, zal jullie wel bekend klinken denk ik....

Ik ga het gewoon kort houden

Ik wil mijn geld terug en de bestelling annuleren

Gegevens:

Claeys Bart
order #178
via siamgames.net besteld

Als je dit kan recht zetten mogen jullie doen wat jullie willen daarna, zoniet ben je zeker nog niet van mij af ;)

ve
door verwijderd - Oct 8, 2010 om 11:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

nou hier reageerd de flah ds shop ook niet meer hoor.
Op mijn reactie van 28 september het ik nog steeds geen bericht.
Ook op de mailtje die ik blijf sturen krijg ik geen reactie.
Echt jammer vind ik dit.
Het gaat mij niet eens om dat stomme geld maar mijn zoontje is gewoon intens verdrietig omdat hij zijn bestelling niet krijgt.

ve
door verwijderd - Oct 8, 2010 om 13:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo allemaal,

Tot mijn enorme verbazing werd vanmorgen mij bij SiamGames.net bestelde DSTTi kaart en 8Gb Micro SD kaartje bezorgd vanuit Thailand. Nog steeds vind ik het erg vreemd dat er dan niet gewoon iemand van hen reageerd op mailtjes om mede te delen dat de bestelling daadwerkelijk onderweg is.

Nu kan ik in ieder geval mijn dochtertje blij maken.

Ik ben helemaal blij, maar ik zal absoluut nooit meer iets via SiamGames.net bestellen. Echt een super slecht bedrijf, welke in mijn ogen nog steeds niet te vertrouwen is.

Kijk dus uit met SiamGames.net, want je vindt hierover alleen maar narigheid op internet.

Succes.

Groetjes Edwin

ve
door verwijderd - Oct 14, 2010 om 10:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Allemaal

Ik heb netjes van flashds een retourformulier gekregen om de spulletjes op te sturen en best veel onderling contact met hun gehad.
Als je hun een e-mail stuurt krijg je er altijd een terug, ik heb heel veel contact gehad met Frank echt super als je het hier leest nogmaals dank je wel, dat mag dan hier ook wel eens gezegd worden.
vanmorgen op mijn bankrekening gekeken en mijn geld stond erop.

ve
door verwijderd - Oct 14, 2010 om 11:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

fijn chikimo dat jij je geld terug heb maar tot op heden word er op mijn mail niet gerageerd en ook op de vraag of ze het geld willen terug sturen krijg ik geen reactie.
Ik heb 1 keer een mailtje gehad van arjan en daarna helemaal niets.
Wacht al sinds 14 augustus op mijn bestelling.
Ik neem aan dat jij gewoon naar de een mail heb gestuurd naar het bekende mail adres??

ve
door verwijderd - Oct 14, 2010 om 17:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo J zonneveld ik heb inderdaad naar het gewone mail adres gemaild duurde in het begin iets langer toen heb ik elke dag of soms 2 per dag gestuurd.
Toen kreeg ik er een van Frank met zijn mail adres en toen ging alles vrij snel echt super moet ik zeggen hij heeft alles voor me uitgezocht.

Groetjes en ik hoop dat alles voor u ook goed komt.

ve
door verwijderd - Oct 16, 2010 om 11:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou alsof de duivel er mee speeld.
Heb donderdag weer meerdere mailtjes gestuurd en warempel kreeg meteen een reactie.
De bestelling zou op nieuw worden verstuurd en binnen 3 dagen binnen zijn.
En je raad het al, gisteren kwam na ruim 2 maanden/ zeer veel maitjes kwam de bestelling binnen.
Mijn zoon is helemaal in de zevende hemel
Ze leveren dus wel maar het duurd erg lang

ve
door verwijderd - Oct 16, 2010 om 15:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ze leveren inderdaad mijn broer heeft zijn spullen ook gewoon gekregen.
ik kreeg ook spullen maar de verkeerde na mailen gingen ze terug en toen kreeg ik netjes mijn geld terug, en ja het duurt wat langer maar ze beduvelen niemand zoals ze hier schrijven en denken.

j zonneveld ben blij voor je zoon

ve
door verwijderd - Oct 25, 2010 om 17:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hier nog iemand die met smart wacht.
Bestellingsnummer: 14445
Datum bestelling: zaterdag 16 oktober, 2010
Tja, als het uit Thailand moet komen... is het misschien nog niet zo gek dat mijn bestelling nog niet is gearriveerd.

flashdsshop schreef op dinsdag 31 aug 2010, 21:42: Om nog even duidelijkheid te scheppen vanaf de webshop kant:

In 1.5 jaar hebben wij reeds meer dan 10.000 geregistreerde klanten en meer dan 11.000 orders verzonden binnen de EU.

- Wij staan wel degelijk bij de KVK ingeschreven, FlashDS-Shop is een van onze handelsnamen. U kunt onze registratie hier vinden:

https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSWS001@?BUTT=390919860000

- Door een recente uitspraak van de Nederlandse rechter m.b.t. de verkoop van flashkaarten binnen Nederland zijn wij genoodzaakt de kaarten vanuit het buitenland te gaan versturen, op dit moment zijn we druk bezig met het opzetten van een nieuwe vestiging in het buitenland wat als gevolg heeft dat we telefonisch niet of slecht bereikbaar zijn.

- Als er een probleem met uw flashkaart is dan ontvangen wij graag nogmaals een e-mail van u, ontvangt u van ons het retour formulier en krijgt u gewoon een nieuwe toegezonden.

Voor overige vragen omtrend onze shop kunt u ons een e-mail sturen:
info@flashds-shop.net

ve
door verwijderd - Oct 25, 2010 om 21:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

he allemaal,

bestel voortaan je spulletjes op www.gbashop.nl
is betrouwbaar en snelle levering. volgens mij hebben ze een vestiging in tilburg.
aanrader!

ve
door verwijderd - Nov 2, 2010 om 09:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Same here
Over een aantal weken terug besteld, nog niets gehoord.
Dus even naar de site van flashds om in te loggen en de status van mijn bestelling te checken, blijkt dat mijn email adres niet bekend is ???
Dus nieuw account aangemaakt met hetzelfde email adres (dit werkte) maar natuurlijk geen bestellingen te vinden, terwijl ik op dat adres de bevestiging mail heb gekregen.
Je zou voor minder achterdochtig worden.
Ondertussen 2 mailtjes gestuurt, en nog geen antwoord.
Volgend mailtje zal via een advocaat zijn.

plunk schreef op maandag 25 okt 2010, 17:32: Hier nog iemand die met smart wacht.
Bestellingsnummer: 14445
Datum bestelling: zaterdag 16 oktober, 2010
Tja, als het uit Thailand moet komen... is het misschien nog niet zo gek dat mijn bestelling nog niet is gearriveerd.

flashdsshop schreef op dinsdag 31 aug 2010, 21:42: Om nog even duidelijkheid te scheppen vanaf de webshop kant:

In 1.5 jaar hebben wij reeds meer dan 10.000 geregistreerde klanten en meer dan 11.000 orders verzonden binnen de EU.

- Wij staan wel degelijk bij de KVK ingeschreven, FlashDS-Shop is een van onze handelsnamen. U kunt onze registratie hier vinden:

https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSWS001@?BUTT=390919860000

- Door een recente uitspraak van de Nederlandse rechter m.b.t. de verkoop van flashkaarten binnen Nederland zijn wij genoodzaakt de kaarten vanuit het buitenland te gaan versturen, op dit moment zijn we druk bezig met het opzetten van een nieuwe vestiging in het buitenland wat als gevolg heeft dat we telefonisch niet of slecht bereikbaar zijn.

- Als er een probleem met uw flashkaart is dan ontvangen wij graag nogmaals een e-mail van u, ontvangt u van ons het retour formulier en krijgt u gewoon een nieuwe toegezonden.

Voor overige vragen omtrend onze shop kunt u ons een e-mail sturen:
info@flashds-shop.net

ve
door verwijderd - Nov 2, 2010 om 11:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hier iemand die van augustus tot eind oktober op de bestelling heeft moeten wachten.
ook bij mij werd er niet of nauwelijks op mail gereageerd.
Stuurde soms 2a3 x per dag een mailtje om maar iets te horen, helaas geen reactie.
Uiteindelijk heb ik wel mijn bestelling ontvangen.
Ze versturen dus echt de bestelling je bent niet opgelicht o.i.d maar je moet rete veel geduld hebben.
Heb zelfs op het punt gestaan om via internet aangifte te doen maar ik ben iemand die mensen een kans wil geven, de bestelling komen immers wel uit het buitenland.
Dus je moet gewoon echt geduld hebben, heel veel geduld

ve
door verwijderd - Nov 2, 2010 om 15:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb zondag 31 oktober ook wat besteld. Bestelnummer 15655.
Ik heb dit nu allemaal zitten lezen en ja, het klinkt allemaal verdacht. Toch ben ik bereid om FlashDs-shop het voordeel van de twijfel te gunnen. Natuurlijk zijn er dingen die altijd beter kunnen zoals de communicatie (zoals ik hier lees) en inderdaad: de site mag duidelijker.
Toch denk ik dat het uiteindelijk goed komt aangezien iedereen hier, die wat bij hen besteld heeft in augustus/september, zijn/haar bestelling heeft ontvangen. Ondanks de leveringsduur. Op het moment dat ik mijn bestelling plaatste besloot ik wel rekening te houden met het feit dat het even kan duren. Het komt helemaal uit Thailand.... Ik ben benieuwd.

ve
door verwijderd - Nov 3, 2010 om 22:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo allemaal,

Zoals jullie misschien hebben gelezen heb ik in september ook een bestelling gedaan via SiamGames.net. Ik heb uiteindelijk mijn bestelling ontvangen en daar ben ik erg blij mee. Dus toch geen oplichting. Ook ik heb in de tussentijd overwogen om aangifte te gaan doen bij de politie. Ik snap niet dat de mensen die achter deze site zitten niet gewoon even een mailtje sturen. Dan was deze onrust helemaal niet nodig geweest. Dat de kaarten uit Thailand moeten komen, vind ik helemaal geen probleem. Maar dan nog is 2 maanden levertijd veel te lang, lijkt mij. Dat er nu vanuit SiamGames gereageerd wordt op deze meldingen vind ik goed, maar ik had liever gehad dat ze mij persoonlijk hadden benaderd in de tijd dat ik heb moeten wachten op mijn bestelling. Daarmee hadden ze in ieder geval kunnen voorkomen dat er zoveel klanten ontevreden zijn over hun werkwijze. Mondelinge reclame gaat het snelst alle soorten reclame en dat blijkt wel uit de vele berichten over SiamGames.net als je dit Googled. Mijn advies aan de mensen achter SiamGames.net is: "reageer gewoon even kort op de mailtjes van jullie klanten, want daarmee kan je ze misschien als klant behouden en niet als klanten die éénmalig iets bij jullie besteld hebben en daarna nooit meer terugkomen".

Wel wil ik de mensen van SiamGames.net veel succes wensen met de nieuwe vestiging en hopelijk zijn daarmee de door iedereen genoemde problemen verleden tijd.

Met vriendelijke groet,

Edwin

ve
door verwijderd - Nov 4, 2010 om 15:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben inmiddels ook 1 van de vele die al er lang op de bestelling wacht. Op 23 September een kaartje besteld voor mijn dochter (van haar bij elkaar gespaarde centjes!) Op 8 Oktober kreeg ik bericht dat de bestelling eindelijk verstuurd was (na diverse mails van mijn kant waarop niet werd gereageert) Het is nu inmiddels 4 november en... nog steeds niet binnen. Dagelijks stuur ik nu een mail naar ze, in het begin nog vriendelijk maar nu niet meer. Ze reageren NIET op mails. Telefoon nr is ook ineens van de site gehaald (namen ze toch niet op) Ook de online support is nooit on-line. Ik wacht nog geduldig af (zal wel moeten) Maar bestellen doe ik hier nooit meer. Een beetje fantsoenlijk mens reageert in iedergeval op de mailtjes van klanten. Het vervelendst vind ik het nog voor mijn dochter.

ve
door verwijderd - Nov 4, 2010 om 18:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

anita jou verhaal heeft zo het mijne kunnen zijn.
Ik kan je 1 ding zeggen "Heb geduld"
Mijn kaartje was besteld op 14 augustus en heb ik pas eind oktober binnen gekregen.
Ook ik kreeg geen reactie op mails.
Ze leveren wel maar het duurd gewoon een aantal weeeeeken
Gewoon doorgaan met mailen wie weet krijg je wel een keer reactie

ve
door verwijderd - Nov 11, 2010 om 13:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

R4 kaart binnengekregen op 9 november 2010. De levertijd is dus royaal, maar er wordt geleverd. Maar nu... hij doet het niet. Dus ik ga weer overleggen. Kijken wat er aan de hand is. Maar dan weten jullie alvast dat er wel werd geleverd, al duurde het lang.

ve
door verwijderd - Nov 11, 2010 om 14:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind hun verklaring plausibel. Ze geven aan dat zij tegenwoordig moeten leveren vanuit Azië. Dat leidt sowieso tot langere routes en dus langere levertijden. En als zij nog niet zo lang geleden zijn verhuisd met hun leverantieadres, is het plausibel dat sommigen van degenen vóór mij nog langer moesten wachten. Ik had besteld op zaterdag 16 oktober, 2010. Levering: 9 november 2010.

ve
door verwijderd - Nov 17, 2010 om 18:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb in het verleden bij deze winkel meerdere kaartjes besteld en ook altijd geleverd gekregen.
Als er vertraging was, om wat voor reden dan ook, werd dit keurig vermeld bij de orderinfo.
de levertijd was meestal binnen een paar dagen.

heb nu weer 2 kaartjes besteld en idd de levertijd is nu wel heel lang.
heb er alle vertrouwen in dat ik de kaartjes binnen krijg maar de communicatie naar de klanten toe mag wel een stuk beter.

als ze nu gewoon op de site vermeld hadden dat het verzenden redelijk lang duurt omdat ze nu in thailand gevestigd zijn, was er een hoop onrust voorkomen
en dan hadden ze waarschijnlijk ook niet zoveel mails over de levering gekregen.
en dan hadden ze hun tijd aan echte problemen kunnen besteden

ik hoop dat de levertijd wel weer gaat verbeteren want ik was altijd tevreden over deze shop.

ve
door verwijderd - Nov 18, 2010 om 09:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja hoor, hier nog zo'n slimmerd die heeft besteld voor even de nodige forums te raadplegen... Ik heb op 26 oktober jl. een kaartje besteld voor bijna 37 euro. Op 10 november een mailtje ontvangen dat de bestelling verzonden is, nu nog niets binnen. Vanochtend een mail gestuurd dat ik vandaag een reactie wil en anders de bank opdracht zal geven het bedrag te storneren. Dit doe ik dus nooit meer!

ve
door verwijderd - Nov 18, 2010 om 13:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo allemaal,

Om kort te beginnen: ik heb uiteindelijk mijn geld terug gekregen. Pakketje zou verloren zijn gegaan met de post?? Kan gebeuren... maar na deze ene mail duurde het weer erg veel mailtjes van mijn kant tot ik uiteindelijk weer reactie terug kreeg. Het is uiteindelijk allemaal netjes afgehandelt maar ik zal er NOOIT meer iets bestellen. Op een andere site besteld, en jawel... na drie dagen kaartje zonder problemen binnen.

ve
door verwijderd - Nov 25, 2010 om 16:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Respect voor jullie geduld. Ik heb 5 augustus iets besteld en nooit wat ontvangen. Na eerst wel reactie te hebben gehad op mail, is er als sinds begin september geen contact meer geweest. Ik heb dan ook aangifte gedaan bij de politie. Die doen er dan natuurlijk weer niets mee, maar ik heb er in ieder geval alles gedaan om deze praktijken te stoppen.

ve
door verwijderd - Nov 26, 2010 om 13:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Godver.... (vul zelf verder maar in). Krijg nu net onderstaand mailtje:

Het lijkt erop dat uw zending verloren is gegaan met de post. We kunnen u nu een nieuw kaartje toesturen of de order annuleren. Graag horen we wat uw voorkeur heeft.

Dus na een dikke maand wachten sta ik nog steeds met lege handen. Ben benieuwd of ze het bedrag gaan terugstorten, anders ga ik ook aangifte doen.
@ Tom-b: heb je misschien proces-verbaal nummer? Dan kunnen de aangiftes gekoppeld worden.

Weet iemand anders een betrouwbare site die wel snel kan leveren?

ve
door verwijderd - Nov 26, 2010 om 13:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als het inderdaad vermeld wordt dat de levertijd een aantal weken, cq een aantal maanden is, dat kan je er rekening meehouden, maar ik geloof niet dat dit gebeurd, ook is het wel heel vreemd dat er pakketjes bij de post blijven verdwijnen. Een niet te vertrouwen tent dus!

ve
door verwijderd - Nov 26, 2010 om 13:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zelf heb ik een kaartje via www.cheaphardware.nl besteld, netjes geleverd, geen problemen mee dus!

ve
door verwijderd - Nov 26, 2010 om 15:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Thnx Pino123! Ik heb inmiddels per mail contact gehad met Rob van cheaphardware, dat geeft een veel beter gevoel. Nu nog m'n geld zien terug te halen bij die oplichtersbende. Gelukkig lees ik hier dat dat een aantal mensen wel is gelukt, hoop dat het mij ook gaat lukken.

ve
door verwijderd - Dec 1, 2010 om 21:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Aan alle mensen die door siamgames zijn benadeeld :

Blijf deze site mailen, dat je je geld terug wil hebben.
Na elke dag een mailtje moeten ze het een keer genoeg vinden
en gewoon doen wat je vraag, ik heb m'n geld terug gekregen
Ben ze op een dag gaan tellen. Met dan boven in de tekst :

Dit is m'n 5 de mailtje wil nu graag m'n geld terug zodat ik een ander kaartje voor m'n zoontje kan kopen !!!!!!

DE AAN HOUDER WINT

Je kunt je kaartje beter hier kopen www.gbashop.eu

ve
door verwijderd - Dec 1, 2010 om 22:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

j.ekelmans schreef op vrijdag 26 nov 2010, 15:52: Thnx Pino123! Ik heb inmiddels per mail contact gehad met Rob van cheaphardware, dat geeft een veel beter gevoel. Nu nog m'n geld zien terug te halen bij die oplichtersbende. Gelukkig lees ik hier dat dat een aantal mensen wel is gelukt, hoop dat het mij ook gaat lukken.

Goed om te horen.

ve
door verwijderd - Dec 2, 2010 om 16:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Na op 1 November 2 kaartjes te hebben besteld zijn ze van de week eindelijk binnen.

dus het kan wel

mvg wilfred

ve
door verwijderd - Jan 8, 2011 om 17:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op 28 november 2010 een kaartje besteld en op 14 december een mail dat het artikel is verzonden, maar na twee mails te hebben verzonden, tot op heden nog geen kaartje ontvangen.

ve
door verwijderd - Jan 10, 2011 om 13:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Exact hetzelfde hier.
Op 1 December 2010 een kaartje besteld, op 14 December 2010 een mail ontvangen dat het artikel verzonden is.
Maar nog niets ontvangen tot op heden.
Ik heb al zeker 6 mails gestuurd, maar daar wordt niet meer op gereageerd.
Heb in de mails een ultimatum gesteld tot woensdag 12-01-2011.
Hoop dat ik het nog krijg.

Heeft toevallig iemand het telefoonnummer voor mij?
Daar wordt hier over gesproken.
De nummers die ik vond werken niet meer.

ve
door verwijderd - Jan 10, 2011 om 14:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op een klein zolderkamertje zit een wat eenzame man na ruzie met zijn vrouw omdat hij op een dag het idee had ook wat te kunnen verdienen op het internet.Had ook wat connecties die het tegen groothandelsprijs wel aan goederen wilde helpen maar..... boter bij de vis!!

Ach, hij liet de mensen vooraf betalen, daarna kon hij de leverancier(s) betalen waarna hij die goederen ging doorsturen.
Maar ach, het liep vaak al mis omdat er reeds betaalde en verstuurde goederen terug kwamen die hij wel moest vergoeden dus al snel kwam er een tekort aan geld.

Kijk,beste Varavrienden, zo gaat het waarschijnlijk in heel veel gevallen!
Een mannetje of vrouwtje die denken en verwachten dat je ook als kleine verkoper/verkoopster gouden bergen kan verdienen op dit internet maar al snel bemerken dat niet al het geld dat binnen komt ook omgezet kan worden in goederen bij die grossier.
Daarom vaak niet of veel te laat leveren en waarbij ook terugbetaling van teruggekomen goederen stokt.
De klanten inlichten per e-mail is ook al niet zo makkelijk want dit soort kleine ondernemertjes hebben vaak ook nog een volle baan!

Moraal;
check alle "winkeltjes eerst op het internet op hun betrouwbaarheid wat betreft die mooie beloften!
Kijk naar rare taalfouten en naar die Algemene Voorwaarden die soms volledig in strijd zijn met de Nederlandse wetgeving.
Verder bent u door de "experts" voldoende geïnformeerd hoe een betrouwbaarder "winkelier" te herkennen en bedenk! Sprookjes bestaan niet!!

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Jan 11, 2011 om 20:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon volhouden, ik heb m'n geld uiteindelijk eind december teruggekregen!

ve
door verwijderd - Jan 14, 2011 om 12:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Net ging de bel en raad eens, de postbode met een brief uit Thailand!
Dus uiteindelijk hebben ze toch nog geleverd.

Al duurt het inderdaad wel gruwelijk lang.
Besteld op 2 december 2010, mail gekregen dat het 14 december 2010 verzonden is en nu pas 14 januari 2011 ontvangen.

Het vervelenste is gewoon dat ze niet reageren op mails, waardoor je het gevoel krijgt dat je opgelicht bent.
Maar uiteindelijk is toch alles nog goed gekomen :)

ve
door verwijderd - Jan 21, 2011 om 10:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

heb er vroeger eens besleld als de sait nog nl was dan was alles in orde maar nu
is het het met net
ik wacht al een maand nog altijd niets onvangen ,
ik ben ook bedrogen als jullie allemaal zeker maar ja van 30 euro ga ik niet dood
zij daar integen zijn een dikke spaarboek aant aanleggen leuk voor hun
spijtig voor mij
ik heb een nieuwe betrouwbare sait gevonden al drie kaartjes bij besteld binnen een week hier supper ga ze even posten groetjes xpertron.co.uk

ve
door verwijderd - Feb 8, 2011 om 17:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb net telefonisch contact met hun gehad via het bovenstaande nummer 020-8943404
heb op 27-11-2010 een bestelling geplaast en eis nu mijn geld terug.
Hun hadden nog nooit geen klachten binnen gehad.
Maar ze zouden het wel leuk vinden om op tv te komen.
Zou binnen 24 uur een reactie van hun krijgen ben benieuwd, ik kom morgen terug om te vertellen of en wat voor reactie ik heb gekregen.

ve
door verwijderd - Feb 9, 2011 om 17:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

vandaag weer contact gehad ze kunnen niks voor je doen degene die aan de telefoon zit heeft er niks mee te maken en vermeldt deze nieuwe site die vandaag de lucht in is gegaan .http://www.gamepro-ds.net dit is dus de nieuwe site van hun die niet werkt ze kennen je gegevens niet ik ga nu aangifte doen en hoop dat dat meerder mensen gaan doen stelletje oplichters

ve
door verwijderd - Feb 10, 2011 om 20:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb wat besteld, maar na iedere dag sturen van een mail heb ik na twee maanden wachten heb ik mijn bestelling ontvangen.

ve
door verwijderd - Feb 26, 2011 om 16:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

heb na twee maanden wachten dan teog het r4 kaartje onvangen
wel lang hoor beter laat dan nooit
groetjes ps ik ga daar wel nooit meer bestellen he

ve
door verwijderd - Mar 3, 2011 om 12:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb slechte ervaringen hiermee gewoon een r4kaart besteld met 8gig geheugen.
Nooit iets geleverd en nooit geld terug gekregen, een OPLICHTERIJ die site.
NIKS BESTELLEN DAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ve
door verwijderd - May 3, 2011 om 12:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op 3 april ook een kaartje besteld bij bovengenoemd bedrijf die ruim op voorraad was. Helaas ben ook ik er ingestonken dat de voorraad hier niet in Nederland was maar in Hong Kong, maar dat staat er toevalligerwijs niet bij. Eerst maar een bericht gestuurd hoe lang het normaal duurt voordat iets dat op voorraad is ook daadwerkelijk bij mij afgeleverd wordt. Krijg je gelijk een auto-antwoord terug met daarin een FAQ: levertijd kan oplopen tot 21 dagen, afhankelijk van het produkt. Dat is natuurlijk onnacceptabel, ik moest het kaartje hebben voor 15 april voor de verjaardag van mijn dochtertje. Dus ik bellen, 1 euro 30 per gesprek (dus weg winst) en de meneer aan de andere zijde meldt mij dat de kaart uit Thailand moet komen, dat ze hier niet op Nederlandse, of zelfs Europese bodem op voorraad gehouden mogen worden en toen ik hem erop aansprak dat op de site wordt geadverteerd met op voorraad en dat ik dus een snellere levering had verwacht, dan word je uitgemaakt voor "VERWENDE CONSUMENT"! Na dit rechtgezet te hebben wilde ik de order annuleren. Dat kon volgens de meneer niet, de kaart zou al opgestuurd zijn en het duurt 10-12 dagen. Echter krijg ik pas een week later een e-mail met de wijziging van de status naar "verzonden", oftewel de kaart was helemaal niet opgestuurd en ik had gewoon het recht gehad op de annulering. Men houdt je aan het lijntje, eerst duurt het 21 dagen tot levering, na navraag 10-12 dagen en na de uiteindelijke verzending kan het nog 7-15 dagen duren. Inmiddels heb ik gisteren het kaartje dan toch binnengekregen, natuurlijk net nadat ik een e-mail had gestuurd dat de 21 dagen toch ruim verstreken waren en ik mijn geld terug wilde. Het heeft "maar" 29 dagen geduurd en godzijdank deed het kaartje het gelijk, anders had ik weer in die molen gemoeten.

Mijn tip: bestel gewoon ergens anders maar informeer van tevoren even naar de levertijden. Ik was de console-specialist gewend (levering volgende dag), maar die zijn helaas gestopt met het verkopen van flash cards. En als je dan toch wil wachten, bestel dan zelf in Thailand of Japan, daar kost zo'n kaartje namelijk maar $10.

Ik heb de kaart inmiddels binnen dus is in feite alles opgelost maar toch deze klacht om anderen te behoeden voor deze ellende, vooral als je verwacht dat op voorraad betekent hier in Nederland op voorraad en je het kaartje snel moet hebben.