Leveringsprobleem Ziggo
Ik heb nu bijna 3 weken geleden een bestelling geplaatst bij Ziggo. Er werd mij beloofd dat het pakket er binnen 4-7 dagen zou zijn. De vrijdag erna krijg ik een mail dat het pakket er 1-7 dagen later zou zijn. Ondertussen ben ik 3 weken verder (na bestellen) en heb nog steeds geen internet en tv in huis. Ik heb al een aantal keer gebeld naar ziggo, en krijg steeds iets anders te horen. De een zegt dat ik moet afwachten, weer een ander belt naar verschillende afdelingen en kan dan nog niks vertellen en de volgende zegt weer dat het pakket verstuurd is en dat het er binnen een paar dagen is (laatste geval was 4 dagen geleden en heb nog steeds niks). Zijn er neer mensen die deze ervaring delen of al lang wachten op hun installatie pakket?
Heb niet exact eenzelfde ervaring: wel dat installateur zou komen (want PostNl had dan de benodigde dingen geleverd). Installateur wel aan de deur: echter, de bestelling was er niet. Week wachten. Het wrange was wel dat de man van Ziggo net was vertrokken en daarna PostNl kwam om installatiepakket te leveren. Dus ik weet niet echt bij wie "de schuld te leggen" eerlijk gezegd.
Er zullen ongetwijfeld meer mensen zijn met een dergelijk probleem. Maar daar ben jij niet mee geholpen, toch?
Zit zelf ook bij Ziggo en eigenlijk nooit een leveringsprobleem gehad. Heb je wel in je brievenbus gekeken of er niet een bericht ligt van Post.nl? Bij mij stond gister namelijk ook zonder enig bericht te hebben ontvangen de bezorger voor mijn deur met een Ziggo doos.
Anders via Facebook of Twitter even contact zoeken. Dat werkt vaak beter dan bellen of mailen.
Brievenbus was inderdaad leeg vandaag en gisteren. Ik hoop inderdaad dat meer mensen hier last van hebben en wel een oplossing hebben gevonden of meer duidelijkheid hebben gehad.
Nogal vreemd een tekort aan mediaboxen. Hoe kun je dan nieuwe klanten werven als je niet kunt leveren?
@JanF43, kunt u mij een verwijzing geven naar het forum met deze specifieke klacht?
https://community.ziggo.nl/horizon-mediabox-beeld-geluid-54/probleem-levering-digitale-ontvanger-niet-ontvangen-8764
Ben ooit overgestapt van KPN naar ziggo nooit problemen ondervonden en sloot feilloos op elkaar aan dus zo kan t ook
@zoekster: ze kunnen wel mediaboxen leveren alleen is de levertijd een paar dagen langer. Overigens had ik die box binnen een week ontvangen.
@ hallo Carola, van de week nog contact gehad met ziggo , even de contracten nagelopen ivm check kosten, na afloop vroeg het meisje of ik toevallig 2 t v `s had zoja kon ik deze week nog een extra media box krijgen, vertelde haar dat ik aan een tv meer als genoeg heb ...ts moet een email hebben gehad met track code. ietts van uw bestelling is verzonden klik hier ... je moet ervoor tekenen .. dus geen email geen box. ts ken beter even naar een fysieke winkel gaan van ziggo, moest ik voor een nieuwe afst bed 20 euro betalen bij upc bij ziggo mocht ik hem direct gratis ophalen .. als ts even ziggo intypt in z n email moet ie tevoorschijn komen...dan ken die zien of er een track is gekomen en dat ie niet thuis was en weer niet thuis en niet op het briefje hebt gekeken . mja ziggo zegt bij ts dan ie onderweg is en dan weer niet... en dan misschien ?? dus hoop dat ie een fysieke winkel in de buurt heeft, die meiden bellen fff en komen vaak verder in de hyarchie als de "gewone"beller en anders moet ie maar even meeliften als de buren wifi hebben.en de code willen delen, zo hebt mijn buurman 2 deuren verder internet van de buurman naast mij, maar ja TS moet gewoon die box krijgen punt... :-) er zitten trouwens een 12 tal zender gewoon gratis in de muur....
Hallo Kevinferwerda,
Dien hier een klacht in .
https://www.ziggo.nl/klantenservice/administratief/contact/formulier/
Hi,
Ik heb op dit moment precies het zelfde probleem.
Blijkbaar zijn de systemen van Ziggo zo slecht afgesteld dat het mogelijk was om een monteur voor mijn deur te krijgen zonder dat mijn bestelling (modem en tvbox) er was.
Sterker nog de dag ervoor had ik Ziggo aan de lijn. Die wisten mij nog te vertellen dat het niet mogelijk was en dat het wel werd terug gedraaid. Niet gedaan dus.
Ik ben zeer benieuwd hoe lan ghet kan duren. Ik ben al 2 weken bezig.
Ik bel nu elke dag (ze worden al chagrijnig als ze mij aan de telefoon krijgen. Maar ik wil een bevestiging dat ijn bestellin in het systeem staat. Nog niet eens of het verstuurd is naar PostNL voor de Track N Trace code.
Het is vervelend maar geruststellend om te lezen dat ik niet de enige ben met dit probleem.
Als ze mij morgen geen bevestiging kunnen geven sta ik donder avond in de winkel (koopavond) om de modem en box zelf op te halen. En ga niet eerder weg totdat ik het heb + excuses.
Gr. Thomas
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Waar is het pensioen gebleven van he Pannevis metaaltechniek bedrijf uit Utrecht?
Het bedrijf pannevis machinefabriekuit utecht is opgeheven. Maar wie is nu de rechtsopvolger? Het pensieon is het poseidon fonds blijkbaar maar dat bestaat ook al niet meer. Wie weet waar dit pesioen heen is gegaan? We lopen vast. Bedankt voor iedere tip die u kunt geven. Lees meer
Hoe heette het metaalbedrijf da tin de Nieuwlichtstraat zat in Utrecht?
Het bestond ergens in de vorige eeuw in de wijk Zuilen in de jaren 60 of 70. Lees meer
Alternate weigert terugbetaling of Een niew Moederbord stomme oplichters
nou ik heb eens een pc besteld alternate leek wel de goedkoopste ( is ook zo ) maar ja alles werkt behalve het moederbord denk nou dat komt wel goed veel 5 sterren op de website maar ja ik stuur dus een mailtje van hey ik heb een moederbord ontvangen maar dees is defect geleverd nou alternate test het zegt vervolgens dit is gebruikers schade dus je garantie vervalt oke dus garantie heb je geen r ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer