Ke
door KevinFerwerda Jan 29, 2016 om 22:39
Elektronica & tv

Leveringsprobleem Ziggo

Ik heb nu bijna 3 weken geleden een bestelling geplaatst bij Ziggo. Er werd mij beloofd dat het pakket er binnen 4-7 dagen zou zijn. De vrijdag erna krijg ik een mail dat het pakket er 1-7 dagen later zou zijn. Ondertussen ben ik 3 weken verder (na bestellen) en heb nog steeds geen internet en tv in huis. Ik heb al een aantal keer gebeld naar ziggo, en krijg steeds iets anders te horen. De een zegt dat ik moet afwachten, weer een ander belt naar verschillende afdelingen en kan dan nog niks vertellen en de volgende zegt weer dat het pakket verstuurd is en dat het er binnen een paar dagen is (laatste geval was 4 dagen geleden en heb nog steeds niks). Zijn er neer mensen die deze ervaring delen of al lang wachten op hun installatie pakket?

8029 8 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jan 29, 2016 om 23:00
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Heb niet exact eenzelfde ervaring: wel dat installateur zou komen (want PostNl had dan de benodigde dingen geleverd). Installateur wel aan de deur: echter, de bestelling was er niet. Week wachten. Het wrange was wel dat de man van Ziggo net was vertrokken en daarna PostNl kwam om installatiepakket te leveren. Dus ik weet niet echt bij wie "de schuld te leggen" eerlijk gezegd.

Cookies
door Cookies - Jan 29, 2016 om 23:01
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Er zullen ongetwijfeld meer mensen zijn met een dergelijk probleem. Maar daar ben jij niet mee geholpen, toch?

Zit zelf ook bij Ziggo en eigenlijk nooit een leveringsprobleem gehad. Heb je wel in je brievenbus gekeken of er niet een bericht ligt van Post.nl? Bij mij stond gister namelijk ook zonder enig bericht te hebben ontvangen de bezorger voor mijn deur met een Ziggo doos.

Anders via Facebook of Twitter even contact zoeken. Dat werkt vaak beter dan bellen of mailen.

Ke
door KevinFerwerda Jan 29, 2016 om 23:10
Antwoorden / 1 Vragen

Brievenbus was inderdaad leeg vandaag en gisteren. Ik hoop inderdaad dat meer mensen hier last van hebben en wel een oplossing hebben gevonden of meer duidelijkheid hebben gehad.

ja
door janf43 - Jan 29, 2016 om 23:06
733 Antwoorden / 0 Vragen

In het forum van Ziggo wordt gemeld dat er een tekort is aan mediaboxen op dit moment.

zoekster1
door zoekster1 - Jan 29, 2016 om 23:20
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Nogal vreemd een tekort aan mediaboxen. Hoe kun je dan nieuwe klanten werven als je niet kunt leveren?
@JanF43, kunt u mij een verwijzing geven naar het forum met deze specifieke klacht?

ja
door janf43 Feb 1, 2016 om 21:37
733 Antwoorden / 0 Vragen

https://community.ziggo.nl/horizon-mediabox-beeld-geluid-54/probleem-levering-digitale-ontvanger-niet-ontvangen-8764

simon55
door simon55 - Jan 29, 2016 om 23:37
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ben ooit overgestapt van KPN naar ziggo nooit problemen ondervonden en sloot feilloos op elkaar aan dus zo kan t ook

Cookies
door Cookies - Jan 30, 2016 om 00:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@zoekster: ze kunnen wel mediaboxen leveren alleen is de levertijd een paar dagen langer. Overigens had ik die box binnen een week ontvangen.

eclipse
door eclipse Jan 30, 2016 om 00:33
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@ hallo Carola, van de week nog  contact gehad met ziggo , even de contracten nagelopen ivm check kosten, na afloop vroeg het meisje of  ik toevallig  2  t v `s had  zoja kon ik deze week nog  een extra media  box  krijgen, vertelde haar dat ik aan een tv  meer als genoeg heb  ...ts  moet een email hebben gehad  met track code. ietts van uw bestelling  is verzonden klik hier  ... je moet ervoor tekenen .. dus geen email geen box. ts  ken beter even naar een fysieke winkel gaan van ziggo, moest ik voor een nieuwe afst bed  20 euro betalen bij upc   bij ziggo mocht ik hem direct gratis ophalen .. als ts  even   ziggo intypt  in z n email moet ie tevoorschijn komen...dan ken die zien of er een track is gekomen en dat ie niet thuis was  en weer niet thuis  en niet op het briefje hebt gekeken . mja ziggo zegt bij ts  dan ie onderweg is en dan weer niet... en dan misschien ?? dus hoop dat ie een fysieke winkel in de buurt heeft, die meiden bellen fff   en komen vaak verder in de hyarchie als de "gewone"beller en anders  moet ie maar even meeliften als de buren wifi hebben.en de code willen delen, zo hebt  mijn buurman 2  deuren verder internet van de buurman naast mij, maar ja   TS moet gewoon die box  krijgen  punt...  :-)   er zitten trouwens  een 12 tal zender gewoon gratis in de muur....

marita567
door marita567 - Jan 30, 2016 om 04:28
1576 Antwoorden / 17 Vragen
TJ
door TJONK - Feb 1, 2016 om 19:38
1 Antwoorden / Vragen

Hi,

Ik heb op dit moment precies het zelfde probleem.
Blijkbaar zijn de systemen van Ziggo zo slecht afgesteld dat het mogelijk was om een monteur voor mijn deur te krijgen zonder dat mijn bestelling (modem en tvbox) er was.
Sterker nog de dag ervoor had ik Ziggo aan de lijn. Die wisten mij nog te vertellen dat het niet mogelijk was en dat het wel werd terug gedraaid. Niet gedaan dus.
Ik ben zeer benieuwd hoe lan ghet kan duren. Ik ben al 2 weken bezig.
Ik bel nu elke dag (ze worden al chagrijnig als ze mij aan de telefoon krijgen. Maar ik wil een bevestiging dat ijn bestellin in het systeem staat. Nog niet eens of het verstuurd is naar PostNL voor de Track N Trace code.
Het is vervelend maar geruststellend om te lezen dat ik niet de enige ben met dit probleem.

Als ze mij morgen geen bevestiging kunnen geven sta ik donder avond in de winkel (koopavond) om de modem en box zelf op te halen. En ga niet eerder weg totdat ik het heb + excuses.

Gr. Thomas