Sh
door Sharita Feb 21, 2017 om 16:56
Garantie & verzekeringen

Telefonie

Ik ben bij het Phone house een 2 jarig abonnement  aangegaan incl met een Samsung A3. Toestel werkt vanaf begin al niet zoals het hoort.  Gaat uit zichzelf knipperen,scherm wordt paarsblauw en warm,uiteindelijk zie je niks meer. Je kunt er verder  geen ene programma  of app mee openen. Toestel is in 1.5 jaar al drie keer opgestuurd. Wordt geresset,werkt dan twee weken en gaat weer raar doen. Samsung wil geen nieuw toestel geven. Vlgs  Phone house omdat ik er niet voor bent verzekerd.  Vreemd  mijn toestel is meer weg dan dat ik er gebruik  van maakt terwijl ik een abonnement  voor toestel betaalt, die ik niet een gebruik.  Helpooo

996 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Cookies
door Cookies - Feb 21, 2017 om 17:04
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Wanneer was je voor het laatst bij Phonehouse?

fa
door familyman - Feb 21, 2017 om 18:16
888 Antwoorden / 1 Vragen
0

Een week geleden maakte Phone House bekend dat faillissement is aangevraagd voor het hoofdkantoor en de eigen winkels. De franchisevestigingen vallen buiten het faillissement.

Sh
door Sharita - Feb 21, 2017 om 18:19
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Telefoon  is sinds november  bij hun  zin in maak. Nu ineens kunnen ze niks meer voor je betekenen

Topantwoord

marita5
door marita5 - Feb 21, 2017 om 18:27
11532 Antwoorden / 15 Vragen
11

Hallo Sharita , 

Lees deze informatie eens door  , klik op de rode regel .

https://androidworld.nl/nieuws/phone-house-faillissement/ .

Contact curatoren :

Mr J.V   (Janina ) Maduro : Maliebaan 29-33, 3581 CC Utrecht 

Postadres: Postbus 516, 3500 AM Utrecht
Tel.+ (0)30 - 234 72 34  

 Mr. E.L. Zetteler 

Maliesingel 20 (receptie)3581 BE Utrecht

Tel +31(0)30-2320800 Fax + 31(0)30-2341644 
info@wijnenstael.nl

Postadres:Postbus 3543500 AJ Utrecht  

Lees ook dit , 

http://www.connexieb2b.nl/actueel/18134/hoe-gaat-het-nu-verder-met-de-74-phone-house-franchise-winkels.html

Sh
door Sharita Feb 22, 2017 om 07:43
1 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de info

marita5
door marita5 Feb 22, 2017 om 10:51
11532 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan .

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer