zwemmer
door zwemmer Nov 25, 2011 om 22:59
Computers & telefonie

"hier"?

Wil iemand mij aangeven hoe dat "hier"- verwijs (oranje) werkt?

Zwemmer

4027 10 Rapporteer

sonjaatje
door sonjaatje - Nov 25, 2011 om 23:01
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Bedoel je als je een link wilt insluiten in je bericht?

zwemmer
door zwemmer - Nov 25, 2011 om 23:04
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Juist ja!

freya
door freya - Nov 25, 2011 om 23:10
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo zwemmer,

Ik neem aan dat je het hebt over het plaatsen van een 'link' in een post?
Is niet zo moeilijk hoor. Als je een 'link' naar een website wil maken en die 'link' wil je b.v. 'website' noemen, dan type je eerst gewoon je reactie met daarin het woord 'website'.
Vervolgens open je die website in een tweede tabblad of venster, selecteer je de tekst in de adresbalk en drukt op (Cntrl)+C (= kopiëren).
Vervolgens selecteer je in je reactie de tekst 'website' en klikt op het schakeltje dat je vlak boven het tekstvak met je reactie ziet (derde symbool, naast B I).
Vervolgens druk je op (Ctrl)+V (= plakken) en drukt op (Enter).

En klaar is Klara....

m.vr.gr. Freya

zwemmer
door zwemmer - Nov 25, 2011 om 23:16
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Mooi zo! Bedankt.

poltol
door poltol - Nov 25, 2011 om 23:36
3885 Antwoorden / 22 Vragen

[quote=zwemmer schreef op vrijdag 25 nov 2011, 23:16]Mooi zo! Bedankt.

Komt er nog een proefplaatsing??

Vraagt , poltol

zwemmer
door zwemmer - Nov 25, 2011 om 23:43
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Jawel, goed gedacht, ik wachtte op de eerste gelegenheid beseffende dat dat zeker mis zal gaan. Je moet nog even wachten op een eerste presentatie, geen tijd meer vandaag.

Zwemmer

macwouter
door macwouter - Nov 26, 2011 om 00:29
825 Antwoorden / 9 Vragen

smoesjes

zwemmer
door zwemmer - Nov 26, 2011 om 10:44
2638 Antwoorden / 35 Vragen

ha, ha!

hellevoet
door hellevoet - Nov 27, 2011 om 16:15
151 Antwoorden / 28 Vragen

@freya

Hallo Freya

Het is mij zojuist gelukt om voor het eerst een link te plaatsen in mijn antwoord op een andere vraag.

Dus, zoals je weer ziet zijn de antwoorden op deze site niet alleen zinvol voor vraagsteller, maar voor iedereen.

Vr. Gr. hellevoet

freya
door freya - Nov 27, 2011 om 16:28
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@hellevoet:

Dat is ook de bedoeling... ;-)

Freya