ni
door nietthuis Jul 14, 2013 om 14:51
Geldzaken & recht

Opzeggen postcodeloterij

hoe kan ik de postcodeloterij opzeggen

46884 22 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jul 14, 2013 om 15:03
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Bellen en je niet laten verleiden tot nog meer loten bij dat telefoongesprek ;-)

Cookies
door Cookies - Jul 14, 2013 om 15:05
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Opzeggen Nationale Postcode Loterij

U kunt op de volgende manieren opzeggen:

Opzeggen gaat het snelst via de telefoon: 0900 – 300 1500 (10 cpm). Onze afdeling Ledenservice is iedere werkdag van 9.00 - 21.00 uur voor u bereikbaar.

Online: gebruik het online opzegformulier.

Schriftelijk: stuur uw opzegging naar: Nationale Postcode Loterij, Van Eeghenstraat 70, 1071 GK Amsterdam. Vermeld in uw brief alstublieft uw naam en adres, uw rekeningnummer en de lotnummers waarmee u niet verder wilt meespelen. Vergeet u niet uw handtekening te zetten?
U kunt uw opzegging ook faxen naar 020 - 67 538 66.

Als u wilt opzeggen naar aanleiding van een overlijden, neemt u dan s.v.p. telefonisch contact met ons op: 0900 - 300 1500 (10 cpm).

Hou er rekening mee dat ze je via de telefoon proberen om te praten! Ook als je online opzegt, willen ze je telefoonnr. om te bellen online opzeggen, klik

Cookies
door Cookies - Jul 14, 2013 om 16:04
13336 Antwoorden / 36 Vragen

TIP: Als je tel.nr. bij de Postcodeloterij nog niet bekend is, vul dan 10 x 0 in op het online formulier.

antigoon
door antigoon - Jul 14, 2013 om 16:47
25 Antwoorden / 0 Vragen

Miscchien door zelf eens te googlen op postcodeloterij opzeggen?

Bij de eerste hit vind je www.postcodeloterij.nl/Opzeggen..

ka
door kaakje - Jul 15, 2013 om 12:50
109 Antwoorden / 0 Vragen

Toen mijn moeder overleden was heb ik gebeld met de Postcode Loterij en kon probleemloos opzeggen. Twee dagen erna had ik een schriftelijk bevestiging met o.a . condelances etc.

ho
door honza23 - Jul 15, 2013 om 13:26
261 Antwoorden / 3 Vragen

gewoon zeggen dat je binnenkort gaat emigreren naar Duitsland ivm werk
doe ik ook altijd bij alle commerciële aanbieders die bellen of mij proberen om te praten bij het stopzetten van een abonnement
werkt perfect want dan staan ze met een mond vol tanden, hun scripts voorzien niet in dit argument...:)

simon55
door simon55 - Jul 15, 2013 om 13:31
1556 Antwoorden / 5 Vragen

ik heb t simpeler gedaan was in amsterdam er naar toe gereden ik had t al op papier staan daar afgegeven en hun n copie laten tekenen en klaar is kees

canarische
door canarische - Jul 15, 2013 om 13:40
15 Antwoorden / 24 Vragen

Ik heb schriftelijk opgezegd en tegelijkertijd de automatische afschrijving bij de bank ingetrokken.
Werkte prima, sindsdien geen overlast meer.
Succes.

ma
door manwijf - Jul 15, 2013 om 14:12
574 Antwoorden / 1 Vragen

De postcodeloterij, de vriendenloterij, de giroloterij, de sponsorloterij etc. allemaal een pot nat op een en hetzelfde adres: Van Eeghenstraat 70 in Amsterdam.

Gauw afzeggen! De Postcode loterij chanteert iedereen met spijt. Goeie doelen? haha: gewoon zakken vullen zul je bedoelen.

Aangetekende brief sturen en scheidsrechtersfluitje klaarleggen voor als ze weer gaan bellen (en dat doen ze). Dan laten ze het daarna wel. Bikkelharde zakenlieden moet je bikkelhard behandelen.

om
door oma.10 - Jul 15, 2013 om 14:24
3 Antwoorden / 0 Vragen

Heb op het nieuwe adres van mijn zoon getracht om de brieven van de postcodeloterij en vriendenloterij te stoppen van de vorige overleden eigenaar. Omdat ik geen zin had om kosten te maken-(aangetekend opsturen,telefonisch met 10ct per minuut) eerst brieven paar keer teruggestuurd met: 'geadresseerde overleden'. Geen reaktie en weer brieven voor deze persoon. Toen de antwoord enveloppen met de gegevens van de gewonnen nummers teruggestuurd met daarin en op de buitenkant duidelijke teksten als 'goed nota nemen van de inhoud' en ' jullie zijn wel erg hardnekkig,geadresseeerde is al maanden DOOD,OVERLEDEN' ,graag naam en adres verwijderen! Nou het heeft een paar weken geduurd en ik had al verscheidene antwoordenveloppen gespaard om er een keer 25 tegelijk te versturen, toen het bombardement aan brieven stopte.

Zeeg
door Zeeg - Jul 15, 2013 om 14:25
39 Antwoorden / 0 Vragen

Antigoon: als je de door u gegeven link gebruikt krijg je de melding "pagina bestaat niet"

Als je zelf op de site zoekt moet je minimaal 3 keer doorklikken om er achter te komen dat je ook schriftelijk of per mail kunt opzeggen.

Ze doen er echt alles aan om u telefonisch te laten opzeggen, zodat ze kunnen proberen u om te praten.

so
door sooi - Jul 15, 2013 om 14:54
2 Antwoorden / 3 Vragen

Beste nietthuis,

Ik heb ook jaren last gehad van toezending van overvloed aan post van de postcodeloterij. Ik stuurde iedere keer alles terug met op de envelop een sticker dat er niet van gediend was. Hielp niets. Diverse malen gebeld, ook dat hielp niet. Brieven en mailtjes gestuurd. Ook dat had geen resultaat. Toen heb ik een brief gestuurd naar hun gratis antwoordnummer met de boodschap dat, als ik nog meer post zou ontvangen, ik een baksteen zou opsturen naar datzelfde antwoordnummer met de mededeling dat ik een steentjes wilde bijdragen aan het verbeteren van hun systeem. Resultaat: binnen 2 ( ja echt twee) dagen antwoord dat al mijn gegevens uit hun systeem zouden zijn verwijderd. Ik heb nadien nooit meer iets ontvangen. Of als er later iemand op mijn postcode komt te wonen, dan nog in hun systeem komt betwijfel ik.
Oh ja hun antwoordnummer is:
Postcodeloterij
Antwoordnummer: 17960
1000 WR Amsterdam

keessie1
door keessie1 - Jul 15, 2013 om 15:16
138 Antwoorden / 9 Vragen

[edit redactie - off topic]

gysvandelaak
door gysvandelaak - Jul 15, 2013 om 15:17
12 Antwoorden / 1 Vragen

[edit redactie - off topic]

fr
door francienesmeijer - Jul 15, 2013 om 15:56
6 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij worden enveloppen waar "retour afzender" of zoiets op staat ongeopend weggegooid.
Mijn zoon heeft eens als vakantiewerk post gesorteerd en zag dat dat heel vaak gebeurde.
Nadat ik jarenlang iedere december post voor een vorige bewoner kreeg en die met "VERHUISD" terugstuurde, heb ik de envelop opengemaakt en (inderdaad) naar het gratis antwoordnummer een kort briefje gestuurd met de inhoud van de mij toegestuurde envelop erbij. Ik heb nooit meer iets van hun ontvangen.

fr
door francienesmeijer - Jul 15, 2013 om 16:05
6 Antwoorden / 0 Vragen

Betreffende het opzeggen van de Postcodeloterij: Gewoon een brief gestuurd met de mededeling dat ik me helaas geen loten meer kan veroorloven, "het zit er echt niet meer aan" en dat ik me weer bij hun meld als ik weer maandelijks wat geld "over" heb. Geen telefoontjes ofzo meer gehad.
Ik vind trouwens die baksteen-oplossing van sooi ook wel een goeie.....

nvolg001
door nvolg001 - Jul 15, 2013 om 16:20
15 Antwoorden / 0 Vragen

Volhouden!

Na ong 3 maanden websites invullen en mails versturen heb ik er voor kunnen zorgen dat mijn schoonmoeder ( > 90 en aardig de weg kwijt ) een abonnement van € 300,- per maand kon opzeggen. Na 2 maanden echter was weer het bedrag van € 300,- afgeschreven.
Telefonische informatie ( 10 minuten wachttijd à € 0,10 ) leerde dat een medewerker van de postcode loterij mijn onder bewind staande en demente schoonmoeder had gebeld met de vraag of ze toch niet weer wilde meespelen: ja hoor, dat wilde zij wel, het was zo'n vriendelijke dame. Ik heb toen geëist, op straffe van een rechtzaak, om binnen 14 dagen het bedrag terug te krijgen, inclusief de telefoonkosten.
Toen kon het wel.........

ho
door hoogoort12 - Jul 15, 2013 om 19:19
1 Antwoorden / 0 Vragen

voor alle zekerheid een aangetekende op zeg brief sturen en om een ontvangst bevesteging vragen kunnen zij niet zeggen wij hebben uw brief niet ontvangen

mvdalen
door mvdalen - Jul 15, 2013 om 19:41
7 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb vorig jaar september telefonisch opgezegd. Uitgelegd baan verloren en moet alles opzeggen. Binnen 3 dagen een schriftelijke bevestiging en geen telefoontjes gehad. Wel een e-mail met het verzoek deze in te vullen (indien ik dat wenste). Een paar vragen: de reden van opzegging, hoe ik opgezegd had...en enkele vragen over het telefoon gesprek. Vragenlijst eindigde met de vraag of ik nog iets toe te voegen had. Kan dus ook zonder problemen.

sproetje68
door sproetje68 - Jul 15, 2013 om 23:53
14 Antwoorden / 1 Vragen

Pak een grote doos, gooi er wat troep in, stoeptegel erop en de post van welke loterij dan ook erop leggen. Als pakketpost versturen naar antwoordnummer. Gegarandeerd succes, zij moeten betalen en ik krijg geen post meer van deze instanties. Succes.

ma
door manwijf - Jul 16, 2013 om 08:10
574 Antwoorden / 1 Vragen

@mvandalen
Heb al jaren geleden het contract van mn man met veel pijn en moeite op kunnen zeggen, maar word tot op de dag van vandaag nog lastig gevallen met vervelende telefoontjes.
Afzeggen gaat onder druk van de media iets beter dan voorheen heb ik de indruk, maar ik lees nog steeds horrorverhalen. Voor de duidelijkheid, ik ben zelf ingeschreven in het bel-me-niet-register maar dat helpt niet. Ik spreek u graag over 2 jaar nog eens.

labren
door labren - Jul 16, 2013 om 09:58
862 Antwoorden / 0 Vragen

[edit redactie - offtopic]