Bv
door Bvh_1 Nov 4, 2017 om 20:03
Geldzaken & recht

Waarom laten jullie de mensen in de uitzending niet gewoon uitpraten?

Het is ook geen wonder dat mensen/bedrijven niet naar de studio willen komen. Er wordt om uileg gevraagd maar jullie geven de mensen geen kans om het uit te leggen. Als die domme must van een presentatrice niet te horen krigt wat ze wil worden de gasten onderbroken tijdens de uitleg en worden er woorden in hun mond gelegd. En de conclusies die getrokken worden van het kleine beetje dat uitgelegd kon worden slaan echt nergens op.