ellobo64
door ellobo64 Mar 20, 2017 om 16:52
Huishouden & energie

Service standen Mijn Nuon

Wanneer gaat Nuon na al maanden beloven nu eens echt zorgen dat zowel de app als Mijn Nuon gaan werken zoals het moet werken, het is toch een schande dat er beloofd en nog eens beloofd wordt dat het wordt opgelost en het een puinhoop blijft,


Hallo ellobo, zo te lezen werken de app en Mijn Nuon voor jou nog niet naar behoren. Kun je aangeven om welke onderdelen van de app en de site het precies gaat? En mag ik van jou je postcode en huisnummer? Dan kan ik de status voor jou controleren. Groet, Jeppe


Hallo Jeppe, Ik heb al een aantal keren gebeld en ook op het forum, steeds krijg ik weer aankomend weekend en het laatste wat ik vorige week van Eugene van het forum hoorde dat 16 maart alles weer zou werken, het gaat over Mijn Nuon waar ik de standen wel wekelijks kan zien maar kijk ik dan bij het verbruik in mijn dashbord dan zie ik bij de stroom helemaal niets, zet ik de teruglevering uit dan zie ik wel wat maar dat klopt voor geen ene meter, b.v. afgelopen week heb ik zelf opgenomen 59 kwh verbruik en 5 terug levering, mijn nuon geeft aan 128 kwh, enz, enz. Bij het gas is het nog slimmer, ik heb t.o.v. vorig jaar minder verbruikt en online staat er dat ik 29% meer hebt verbruikt. Kortom het is waanzinnig dat Nuon dit na maanden niet goed werkbaar krijgt. Op mijn app zie ik weer andere verbruik cijfers die ook totaal niet kloppen met de werkelijkheid.


Bedankt voor de uitleg. Ik begrijp dat je best al even wacht en graag alles nu werkend ziet. Ik heb de status gecontroleerd en zie dat de datum waarop alles weer moet werken is uitgesteld. Het streven is nu eind maart/begin april. Mijn excuses voor het ongemak. Groet, Jeppe


Dank, zal wel goed zijn, vertrouwen in datums zijn bij mij volkomen weg maar ligt niet aan jou, hele slechte service van Nuon !!!!!!!!

2368 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Mar 20, 2017 om 17:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

Bedankt voor dit spannende verhaal. Maar ons kan het verder niets schelen.

marita5
door marita5 - Mar 20, 2017 om 17:19
11528 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Ellobo64 , 

Het streven is nu eind maart/begin april. Mijn excuses voor het ongemak. Groet, Jeppe


Dan maar wachten tot eind maart / begin april , misschien werkt het dan wel .

edrick3
door edrick3 - Mar 20, 2017 om 17:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen
2

En wat is nu je vraag?

simon55
door simon55 - Mar 20, 2017 om 17:37
1556 Antwoorden / 5 Vragen
1

Bij mij werkt het allemaal prima

fa
door familyman - Mar 20, 2017 om 18:32
888 Antwoorden / 1 Vragen
2

Bij mij ook niet. Maar ik heb ook geen nuon.

aurora1
door aurora1 - Mar 20, 2017 om 22:54
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Hartelijk dank voor deze proza en dan ook nog in meerdere kleuren.
Niet dat dit knip- en plakwerk mij iets interesseert.

Ma
door Marimelda - Mar 22, 2017 om 00:30
58 Antwoorden / 11 Vragen
0

Misschien is het gewoon gemakkellijker, als je alles digitaal wilt regelen, alles te regelen op een gewone laptop en te gaan naar de website nuon.nl/mijnnuon.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

vandaorchidee
vandaorchidee - May 8, 2024 om 07:50
Winkels & webshops

FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR

Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.

Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .

Waarom doet de Vomar hier niets mee ? Lees meer

d_
d_dejong - May 10, 2024 om 14:38
Geldzaken & recht

Inning extra bedrag boven op contributie (voetbalvereniging)

Onlangs is er gemeld dat de energiekosten van onze club hoger zijn uitgevallen dan verwacht. Als gevolg hiervan is er naar alle leden een extra rekening gestuurd, bovenop de reguliere contributie, om deze kosten te dekken. Daarnaast is er gedreigd met een spelersblokkade indien deze extra kosten niet worden voldaan. Aan het begin van het seizoen ben ik akkoord gegaan met een verhoging van de cont ... Lees meer

Ida b
Ida b - May 10, 2024 om 12:19
Huishouden & energie

Rolluik

Wij hebben een order geplaatst voor rolluiken aan de voor en achterkant van onze woning. Nu is het bedrijf die we de opdracht hebben gegeven( we hebben ook een handtekening op de overeenkomst geplaatst )failliet gegaan, maar ze proberen een doorstart te maken ( e e a was begin maart) maar we horen niets meer en kunnen met geen mogelijkheid contact opnemen met het bedrijf. Kunnen we nu gewoon een a ... Lees meer