aricia
door aricia Jun 1, 2012 om 10:39
Voeding & gezondheid

Wie kent Alcacil Slimming Shots van tell sell?

Hoi Allemaal,

Sinds 3 dagen gebruik ik dit nieuwe afslank wondermiddel van Tell Sell.
Het product bevat veel Artisjok , appelcider azijn en vitamines dus puur natuurlijk.
Op tv waren de mensen hierdoor erg afgevallen dus ik besloot ook een verpakking van 14 dagen ( 29,95 ) te proberen.
Dus ik ging vanmorgen heel hoopvol op de weegschaal staan en inplaats van de mensen op de tv die 2 a 3 kilo afvielen was ik 2 ons kwijt:))
Maar goed , ik had normaal gegeten dus ik ben eigenlijk wel prettig verrast .
Met dat ik me door de extra vitamines beter voel als daarvoor dus dat is op zich al heel veel waard.
Het zijn drankjes die je op je nuchtere maag moet innemen , 1 klein flesje per dag , niet te zuipen natuurlijk haha maar met wat sinaasappelsap best wel weg te krijgen.
Dan smaakt het een beetje naar sinaasappelsap die over de datum is :))
Ik was wel hevig verbaast dat er op kassa nog niets over geschreven was dus het is blijkbaar echt vonkelnieuw en ben ik de eerste die het erover heeft.
Mocht ik in de komende dagen iets meer afvallen laat ik dat hier ook zeker weten .
Maar als het 1 kilo in 14 dagen is , is het product gewoon te duur en kun je net zo goed een fruitdag nemen toch? :)))
Hoor het graag als meer mensen dit middel aan het uit proberen zijn .

Groetjes ,
Aricia.

15055 29 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 1, 2012 om 10:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Leuke reclame. Levert dat nog wat op?

ve
door verwijderd - Jun 1, 2012 om 11:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

nee helaas winterman :)

ve
door verwijderd - Jun 1, 2012 om 11:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

30 euro voor iets wat je ook kunt bereiken door minder te eten en meer te bewegen? Ik zit toch in de verkeerde business geloof ik.

ve
door verwijderd - Jun 1, 2012 om 11:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Over dit product alleen is nog niets geschreven hier, maar wel over Tell Sell. Toets Tell Sell in het zoekveld hier rechts boven in en trek lering.

ve
door verwijderd - Jun 1, 2012 om 11:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ken het niet, weet wel dat tellsell rommel verkoopt.
Een wondermiddel om af te vallen bestaat niet.
Zoals al gezegd door jorisw, kun je het beste de kilo's verliezen door meer te bewegen, fietsen, stevige wandelingen en natuurlijk minder/gezonder eten.

ve
door verwijderd - Jun 1, 2012 om 11:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Even voor de goede orde Joris , de slankheids industrie is inderdaad 1 van de rijkste organisaties , vandaar dat er ook alleen maar hulpmiddelen zijn en geen geneesmiddel tegen de kilo's.
Ze profiteren van ons leed en geloof me , ben in mijn leven al honderde kilo's afgevallen , als je het bij elkaar optelt tenminste dus ben wat je noemt een ervarings deskundige.
Natuurlijk helpt alleen minder eten maar heb jij nooit eens zin in een lekker patatje dan?
Sporten helpt alleen maar om fit te blijven , geloof me ik kan het weten en ben daar nog nooit 1 ons extra van afgevallen , het is wel goed als je eenmaal op gewicht bent en dat je dan voor een ijsje niet gelijk gestrafd wordt.
Als iedereen elkaar nou eens gewoon accepteerde , dik of dun dan was er niets aan de hand he.
Maar zolang de tv zoals afgelopen zaterdag met de jongens tegen de meisjes wat de grootste afknapper was voor mannen bij vrouwen en dat dik zijn op de nr 3 staat blijven wij strijden en wint de slankheids industrie het weer!
Het wat dikker zijn is helemaal niet erg maar de maatschappij zorgt ervoor dat je je dood moet schamen met een maatje meer dus ik voel me nog het beste als ik alleen ben en ik denk velen met mij!

Groetjes ,
Aricia

ve
door verwijderd - Jun 1, 2012 om 12:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Haha cococat ik ga je nu waarschijnlijk iets nieuws vertellen :))
Ik doe al aan stevige wandelingen met de hond en eet supergezond maar wist je dat je daar ook van aan kunt komen?
En nogmaals geloof me , heb jarenlang op topniveau gedanst en alleen door Dr Atkins heb ik dat 10 jaar kunnen doen maar viel van al die beweging dus geen gram af.
Onderzoekers en artsen moeten gewoon eens gaan toegeven dat het aan je lijf en genen ligt en niet aan het eten!
Daar zijn bewijzen zat voor.
Ze hebben in Amerika eens 50 dikke en 50 slanke kinderen op een boerderij gezet , een half jaar lang ze hetzelfde te eten gegeven , dezelfde sporten laten uit oefenen en wat denk je?
Na dat half jaar waren de dikkertjes nog gewoon dik en de magere kids nog gewoon dun :))
En zo kan ik nog heeeeeeel veel voorbeelden geven.
Als je je erin verdiept zoals ik deed is het eigenlijk al een verloren zaak want je lijf en genen winnen het namelijk altijd.

Groetjes ,
Aricia.

ve
door verwijderd - Jun 1, 2012 om 12:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Haha... ik wist niet dat er nog steeds mensen zijn die in de misleidende reclames van Tell Sell trappen! ;-)
Tell Sell verkoopt alleen maar leugens en troep, trap er toch niet in!!!

ve
door verwijderd - Jun 1, 2012 om 13:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ach Arisia,

Wie denk je nu voor je te hebben, helaas zijn we geen colega's van je en trappen we niet in deze goedkope onzin die je hier staat te verkondigen. Misschien moet je, je reclame rommel ergens anders gaan ventileren.

Verder een advies wat vaak nog beter helpt dan deze nietszeggende rommel, iets minder eten en meer bewegen, leidt zeer vaak tot betere resultaten.

En als je je schaamt voor je lichaam, doe er dan wat zinnigs mee in plaats van met deze rommel beginnen en het ook nog gaan lopen promoten!

ve
door verwijderd - Jun 1, 2012 om 13:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

aricia, ga jij af op een percentage wat mannen liever zien in een programma (de jongens tegen de meisjes) en je neemt het serieus? Heb je misschien ook gemist (weer van de TV) dat de modellen niet meer graatmager mogen zijn. Je schrijft eigenlijk, misschien onbewust, dat je in totaal al honderden kilo's bent afgevallen in de loop der jaren. Zou het dan niet eens tijd zijn alle hulpmiddelen af te schaffen en je totale eetpatroon zo te wijzigen dat je voor de rest van je leven daar niet meer op hoeft te letten. Om telkens (onnodige) kapitalen uit te geven aan allerlei middeltjes: ik vind het zonde geld. Of, en dat is natuurlijk ook heel goed mogelijk, ben je een "undercover agent" van Alcacil Slimming shots van Tell Sell. Hoe dan ook, je lijkt me niet achterlijk dus ga gewoon eten zoals je waarschijnlijk ook doet.

ve
door verwijderd - Jun 1, 2012 om 13:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

2 ons eraf is helemaal geen afvallen, je gewicht fluctueert gedurende de dag altijd een beetje door eten, drinken en toiletbezoek.

ve
door verwijderd - Jun 1, 2012 om 14:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

aricia schreef op vrijdag 1 jun 2012, 11:48: Als iedereen elkaar nou eens gewoon accepteerde , dik of dun dan was er niets aan de hand he.
Maar zolang de tv zoals afgelopen zaterdag met de jongens tegen de meisjes wat de grootste afknapper was voor mannen bij vrouwen en dat dik zijn op de nr 3 staat blijven wij strijden en wint de slankheids industrie het weer!
Het wat dikker zijn is helemaal niet erg maar de maatschappij zorgt ervoor dat je je dood moet schamen met een maatje meer dus ik voel me nog het beste als ik alleen ben en ik denk velen met mij!

Groetjes ,
Aricia
Ik denk dat u het geld dat u nu weggooit aan dat niet werkende 'over-de-datum' sinaasappelsapje beter had kunnen gebruiken voor een gesprekje met een psycholoog. Je het beste voelen als je alleen bent, omdat u zich schaamt voor uw overgewicht?! Dat klinkt als een flink gebrek aan eigenwaarde en daar kan geen Tell Sell product (die toch niet werken) wat aan veranderen.

ve
door verwijderd - Jun 1, 2012 om 15:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou Nou , hoi allemaal,

Natuurlijk zullen er ook genoeg blunders bij Tell Sell zijn , in welk groot internet bedrijf niet?
Maar het lijkt wel of jullie ook alleen de blunders willen horen want ik dacht iets goeds te melden maar blijkbaar wordt je hier dan gelijk als Tell Sell medewerkster gezien.
Nou ik ben op het moment gewoon een huisvrouw die niet meer hoeft te werken , dat heb ik namelijk al meer dan genoeg gedaan.
Jammer ook dat alleen de slankies reageerden want hoe kan ik van jullie nou begrip verwachten als je niet eens weet hoe het voelt.
Ik ga maar stoppen met deze discussie maar wil toch iedereen bedanken voor haar of zijn reactie , zelfs Pino en loreleigil:))
Met zulke namen ben ik volgens mij niet degene die een psycholoog nodig heeft hahahahha.

Groetjes ,
Aricia.

ve
door verwijderd - Jun 2, 2012 om 15:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

aricia schreef op vrijdag 1 jun 2012, 15:21: Nou Nou , hoi allemaal,

Natuurlijk zullen er ook genoeg blunders bij Tell Sell zijn , in welk groot internet bedrijf niet?
Maar het lijkt wel of jullie ook alleen de blunders willen horen want ik dacht iets goeds te melden maar blijkbaar wordt je hier dan gelijk als Tell Sell medewerkster gezien.
Nou ik ben op het moment gewoon een huisvrouw die niet meer hoeft te werken , dat heb ik namelijk al meer dan genoeg gedaan.
Jammer ook dat alleen de slankies reageerden want hoe kan ik van jullie nou begrip verwachten als je niet eens weet hoe het voelt.
Ik ga maar stoppen met deze discussie maar wil toch iedereen bedanken voor haar of zijn reactie , zelfs Pino en loreleigil:))
Met zulke namen ben ik volgens mij niet degene die een psycholoog nodig heeft hahahahha.

Groetjes ,
Aricia.

Toch knap dat jij kunt zien wat mijn omvang is. Ik heb namelijk zelf overgewicht, maar dacht je nu echt dat ik me druk maakte over wat een ander denkt als hij mij ziet? Kan mij dat nou schelen? En zelfs als je 5 kilo te licht bent, kunnen mensen achter je rug om nog lelijke dingen over je zeggen/denken, dus op gewicht zijn is niet zaligmakend. Wat je draagt, je schoenen, hoe je haar zit, je oorbellen, je make-up (of gebrek daar aan) zijn allemaal aanleiding tot opmerkingen al dan niet recht in je gezicht. Als je je daar allemaal druk over moet maken, heb je er een dagtaak aan en voel je je diep ongelukkig. Wees gewoon gelukkig met wie je nu bent en focus je niet op wie je denkt dat je zou moeten zijn volgens anderen. De perfecte mens bestaat niet en die onmgelijke droom najagen gaat je niet gelukkig maken!

ve
door verwijderd - Jun 2, 2012 om 15:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Da's inderdaad bere-knap, aricia, dat je kunt zien dat alleen slanke mensen reageren. Dacht eigenlijk zelf dat de meesten die reageren zelf wat zwaarder zijn (incl. mijzelf). Maar dat je het onderwerp wilt stoppen is niet zo vreemd, het is al zo vaak voorbij gekomen, al die middeltjes. Het helpt alleen de producent. Neem ons aller Erica Terpstra. Fantastisch afgevallen en dat ook enige jaren gebleven en nu toch weer....tja, soms zijn dingen te lekker, of...er speelt meer en kun je niet afvallen, er zijn veel oorzaken daarvoor. Zolang jij enthousiast bent over wat je nu gebruikt: er is niemand die je tegenhoud, hoor. Fijn weekend toegewenst.

ve
door verwijderd - Jun 2, 2012 om 16:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Werken zulke drankjes niet gewoon als een laxmeermiddel? Hoe kan je anders zo snel afvallen?

ve
door verwijderd - Jun 2, 2012 om 16:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk inderdaad dat in dit geval ene gesprek met een psycholoog meer op zijn plaats is.

Aricia; ik ben slank, maar daar moet ik ook wel wat voor doen.
Ik ga 3x per week een uurtje naar de sportschool, fiets naar mijn werk en neem altijd de trap ipv de lift.
Ook ik eet wel eens een patatje of iets anders ongezonds maar dan hou ik de volgende dag een balansdag en let dan dus op de calorietjes.
Veel mensen zeggen; ik eet gezond maar als je alles soms bij elkaar optelt schrik je hoeveel koolhydraten en calorien ze binnenkrijgen.
Van water wordt je niet dik, is toch het eten dat je doet.

ve
door verwijderd - Jun 2, 2012 om 16:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als alle mensen die met een te dik zijn/voelen probleem zich bij de psycholoog melden dan rijzen de kosten van de gezondheidszorg echt de pan uit. Aricia wil een maatje minder zijn, zo erg is dat toch niet, het valt niet mee te ontsnappen aan de ideaalbeelden van de maatschappij.
Ieder heeft weer zijn eigen 'ding', de een wordt kaal, de ander heeft puisten, de ander scheve tanden. Je zal er maar mee zitten.
Het is mooi voor de mensen die zich er niets van aantrekken wat anderen van ze denken, dat is knap. Maar de nadruk op uiterlijk tegenwoordig, maakt het moeilijk eraan te ontsnappen.
Overigens geloof ik niet in die pilletjes, sapjes en poedertjes om af te slanken. De verleiding van lekkere hapjes moet je weerstaan, daar zit 'm de kneep en dat maakt het ook zo moeilijk. Zo'n moordend dieet als Terpstra heeft gevoerd, dat is gewoonweg niet vol te houden, je wist dat het zou gebeuren, weer dikker worden. Overigens staat het haar helemaal niet slecht een paar kilo's meer.
Ik ben eens kilo's afgevallen door een maagzweer, dat raad ik nu echt niemand aan.
Succes Aricia, ik hoop dat je je op de een of andere manier het voor jou gewenste gewicht behaalt.

ve
door verwijderd - Jun 2, 2012 om 17:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lieve Zoekster,

Dank je wel voor je top antwoord en je hebt ook helemaal gelijk.
Iedereen heeft wel ergens last van maar aan kaal zijn is wat te doen , zo ook aan scheve tanden of puistjes , wil je van man vrouw worden , ook geen probleem maar het verbaast mij dus dat er in al die jaren nooit iets goeds uitgevonden is om je stofwisseling te stimuleren.
Artsen zeggen wel steeds hoe slecht dik zijn voor een mens is , hoge bloeddruk , suikerziekte maar vervolgens laten ze ons maar aanmodderen met allerlei dieten he .
Dieten is ook niet erg , dat doe ik eigenlijk mijn hele leven al maar inderdaad dan gebeurt er iets in je leven , bijv bij mij een hernia waarbij ik 3 maanden in bed lag en daardoor vervolgens 23 kilo aankwam :)).
Dan vind je jezelf al zo zielig dat je een dieet er gewoon niet bij kunt hebben .
En zo heb je natuurlijk meer stressvolle tijden .
Nu bof ik ook niet met man die toen ik hem leerde kennen 74 kilo woog en nu na al die jaren nog steeds 74 kilo weegt:)))
Hij eet het driedubbele van mij , eet een pakje roomboter per 4 dagen , ikke dieet boter en doe er 2 maanden mee , hij volle melk , ik halfvolle melk , hij vette jus , ik jus met veel water erin hahah en zo kan ik nog wel uren doorgaan.
Het komt er gewoon op neer dat mensen met een goede stofwisseling wel alles kunnen eten zonder gestrafd te worden en wij dus ons hele leven maar op een wortel moeten gaan kauwen he haahah.
Maar nogmaals het ligt dus niet aan het eten maar aan je lijf.
En daar zouden de doktoren eindelijk eens iets voor uit moeten vinden he?

OOk een fijne weekend zoekster!
groetjes
Aricia

ve
door verwijderd - Jun 2, 2012 om 22:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb begrepen dat een huisarts ook pillen kan vooerschrijven waarmee je afvalt.
Alleen mag een huisarts dat niet zo maar doen, die moet wel de zekerheid hebben dat jij er zelf al voor gedaan hebt om af te vallen en ook in de toekomst gezonder gaat leven.
Zo niet, krijg je geen recept.

ve
door verwijderd - Jun 7, 2012 om 10:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zo lieve mensen , Ben nu dus anderhalve week bezig met dat drankje en ben dan wel 1 kilo en 2 ons afgevallen maar die laatste kilo is meer gekomen doordat ik 90% van de vetten uit mijn dieet haalde dus daar was ik normaal ook wel op afgevallen.
Conclusie is dus dat het drankje niet echt werkt om af te vallen , waarschijnlijk is het inderdaad gewoon laxerend en in dat geval kun je veel goedkoper terecht bij de drogist.
Maar gek genoeg voel ik me wel heel goed op het drankje dus ik denk dat dit door de vitamine boost komt , er zit veel vitamine B1 ,B2 ,B6 en B12 in dus die wil ik extra gaan slikken .
Heb ik voor die 29,95 toch nog wat geleerd he :)))
Tja Cococat , pillen van de dokter , nou heb in mijn leven 4 huisartsen gehad en stuk voor stuk hebben ze me maar aan laten aan modderen en toevallig was ik van de week bij mijn huisarts met dit probleem en dan wil ze je naar een dietiste sturen , alsof ik na 30 jaar afvallen niet weet wat goed of slecht voor me is pfff.
Met dat een dietiste me het dubbele van wat ik nu eet wil laten eten dus daar kom ik geheid van aan.
Ze gaan ervan uit dat elk lijf hetzelfde is maar daar zit hem dus de kneep he .
Nu had ik doordat ik hoge bloeddruk heb ( zit in mijn fam ) ook weer een bloedonderzoek gehad en daaruit bleek dat dit keer mijn glucose ( suiker) spiegel te hoog was .
En inplaats ze dan de oorzaak overgewicht aanpakken schrijven ze je liever grote pillen voor de suiker voor waar ze vervolgens weer lekker en vooral lang aan kunnen verdienen.
Nou dat vertik ik dus en ga nu voor het eerst van mijn leven de strijd aan voor mijn gezondheid en niet meer voor het schoonheids ideaal.
Hopelijk is dat ook een betere drijfveer :))
Als laatste wil ik iedereen bedanken voor haar of zijn reactie en wens vooral de volslanke mensen onder ons nog veel s6 met de strijd tegen de kilo's.
Tellsell helpt ons niet dus we zullen het zelf moeten doen :)))

Lieve groetjes ,
Aricia.

ve
door verwijderd - Jun 7, 2012 om 10:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

aricia, even een tussendoor vraagje: je schrijft dat je suikerspiegel te hoog was. Van belang is te weten wanneer er dan bloed geprikt is en hoe veel
tijd er tussen iets eten en prikje zat. Of is er nuchter geprikt? Want de "uitslag" van zo'n prikje kan zeer variabel zijn, afhankelijk van wel of niet iets hebben gegeten.

ve
door verwijderd - Jun 7, 2012 om 10:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

tenormin schreef op donderdag 7 jun 2012, 10:50: Want de "uitslag" van zo'n prikje kan zeer variabel zijn, afhankelijk van wel of niet iets hebben gegeten.

En jij denkt dat een arts dat niet weet?

ve
door verwijderd - Jun 7, 2012 om 11:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo aricia, je schrijft dat er een te hoog glucosegehalte in je bloed is geconstateerd. Ik kan je verzekeren dat de arts je geen pillen voorschrijft om geld aan je te verdienen, maar om je bloedsuikergehalte weer in orde te maken.
Klik hier dan heb je zelf ook wat meer informatie.
Het komt wel eens voor dat het een tijdelijke uitslag is, dat je bloedsuiker is verhoogd. En soms kun je het glucosegehalte in je bloed met het juiste voedingspatroon en veel bewegen zelf weer op het juiste peil krijgen. Maar soms heb je echt die pillen nodig. Het is daarom helemaal niet zo gek om de huisarts te vragen nog eens een bloedonderzoek naar je glucosegehalte te laten doen om te zien of het blijvend verhoogd is.
Veel succes met alles,
zoekster.

ve
door verwijderd - Jun 7, 2012 om 11:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goedemorgen Tenormin en Carola,

Om aan je vraag tegemoet te komen Tenormin , ja ik dacht nuchter te zijn maar had een kopje thee met een zoetje genomen en dat mocht dus achteraf ook niet.
Dus gisteren weer bloed laten prikken en dit keer helemaal nuchter op een slokje water na en krijg daar morgen telefonisch de uitslag van dus ben erg benieuwd .
Suiker zit wel in mijn fam ook maar dan alleen bij de mannen dus ik was hevig verbaast met de eerste uitslag.
Mijn suikerspiegel was ondanks het te zwaar zijn ook altijd perfect te noemen , zo ook bij mijn moeder van 83 jaar.
Dus hopelijk valt het morgen mee :))
Tegen Carola wil ik nog zeggen , uiteraard weten de artsen dit zelf ook , wat veel erger voor hen is dat wij het nu ook weten toch? hahah.
Dus ik ga nu zoveel afvallen dat zij er op dat gebied niets meer aan mij kunnen verdienen dus wat mij betrefd hebben ze die pillen voor niets ingekocht :)))).
Als jullie verder nog ervaringen op dit gebied hebben wil ik dat graag horen , vind het wel een leuke discussie en het houdt ons van de straat he hihi.

Groetjes ,
Aricia

ve
door verwijderd - Jun 7, 2012 om 11:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je twijfelt kun je je bloedsuiker ook bij diverse apothekers laten testen, die hebben zo'n apparaatje en dan weet je het binnen enkele minuten.
En die vitamine pillen kun je ook goedkoop krijgen bij de Action.

ve
door verwijderd - Jun 7, 2012 om 12:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

hereistom schreef op donderdag 7 jun 2012, 11:37: Als je twijfelt kun je je bloedsuiker ook bij diverse apothekers laten testen, die hebben zo'n apparaatje en dan weet je het binnen enkele minuten.
En die vitamine pillen kun je ook goedkoop krijgen bij de Action.

Het zijn geen vitaminepillen maar pillen om de bloedsuiker te verlagen. En laat de huisarts nu maar gewoon zijn/haar werk doen.

ve
door verwijderd - Jun 7, 2012 om 12:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lieve Zoekster , blijkbaar mailde we tegelijkertijd want anders had ik je in mijn laatste schrijven zeker vermeld.
Jou vraag is dan ook al beantwoordt wat betrefd een 2de keer bloedprikken.
En hopelijk heb je ook gelijk dat een arts die pillen voorschrijft uit ons belang en niet uit winstbejacht.
Maar wil je toch een voorbeeld geven wat mij overkwam met de bloeddruk pil.
10 jaar geleden werd er bij mij hoge bloeddruk vastgesteld , was daar ook niet echt verbaast om want mijn moeder en oudere broers hadden dat toen allang.
Nu was mijn bloeddruk schrikbarend hoog te noemen 240 om 130 dus mijn toemalige huisarts schreef me gelijk pillen voor , en logisch natuurlijk.
Maar dat kom je in een molen van onderzoeken terecht en kreeg ook een 24 uurs bloeddrukmeter om.
De uitslag daarvan was dat ik een perfecte bloeddruk had en ik was uiteraard een paar dagen van te voren gestopt met die bloeddrukpil.
Dus de conclusie was dat ik een wachtkamer bloeddruk had , met andere woorden dat je je van te voren al zo druk maakt dat je bij een arts zit dat je bloeddruk gelijk stijgt :)) .
Dat kon ik mijn geval ook best kloppen want mijn angst voor doktoren is als kind al begonnen toen mijn amandelen geknipt moesten worden hahah.
Toen nog zonder narcose he , die sadisten, kunnen ze wel tegen zo'n lief klein meisje ? :)))
Maar goed toendertijd heb ik er verder niet bij stil gestaan , druk druk druk he maar nu 10 jaar later vraag ik me nu dus af waarom mijn huisarts me die betablokkers niet weer afgenomen heeft?
Nu was me dat ook niet meer gebeurt want ik weet inmiddels wat die rommel in je lijf doet.
Het is een heel simpel optel sommetje , door die chemische middelen is je lever zo druk met het verwerken ervan , zo ook met zoetstoffen en dergelijke dat het geen tijd meer heeft om de vetten te verbranden.
Dus nu weet ik ook waarom ik in die jaren veel moeilijker als normaal afviel , uiteraard wordt je ook ouder en leeftijd etc. maar toch...
Maar ja het staat niet in de bijsluiter van de bloeddrukverlagende middelen dus dan is het volgens de arts niet de oorzaak he.
Ik lees daar nu dus allerlei studies over en begrijp nu eindelijk waarom mijn lichaam zo reageert als hij nu doet.
Maar ja , als ik nu wil stoppen met die middelen wat ik natuurlijk als eens geprobeert heb wordt je echt heel naar dus met andere woorden je lichaam is eraan verslaafd en kan er dus niet meer van buiten.
Nu had ik natuurlijk zelf ook beter moeten opletten maar ja ik ging er toen nog vanuit dat een arts het beste met je voorheeft en ik stelde dus geen vragen.
Tegenwoordig weet ik dus beter en vandaar dat ik zo gekant ben tegen de eventuele suiker pil , snap je ? :))
Maar ook jij weer bedankt voor het reageren meis en we kunnen alleen maar van elkaar leren toch?:))

Groetjes ,
Aricia.

ve
door verwijderd - Jun 7, 2012 om 12:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zapte van de week een keer langs sbs ofzo en zag een reclame van telsell.
Chocolaatjes om af te vallen.
Voor elke maaltijd een chocolaatje en je hebt geen trek meer.
Ook worden de vetten uit het voedsel gehaald.
Een doosje chocolaatjes, stuk of 20 kost 30 euro.
Dure chocolaatjes!
Ik hoop toch niet dat er mensen zijn die hier intrappen.....