terryslach
door terryslach Apr 19, 2012 om 13:05
Vrije tijd & tuin

Handwerkzaak

wie heeft er deze ervaring ook met http://www.bobbins.nl/ bij deze een borduur pakket gekocht en stom al vooruit betaald maar ze leveren niet bellen e-mailen faxen helpt niet ze reageren nergens op.
Bij deze waarschuw ik u allemaal koop niet bij
http://www.bobbins.nl/
Wat nu tedoen

1256 21 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Apr 19, 2012 om 13:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wanneer heb je besteld?

terryslach
door terryslach - Apr 19, 2012 om 13:13
52 Antwoorden / 10 Vragen

twee weken geleden

Cookies
door Cookies - Apr 19, 2012 om 13:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Officieel heeft een webshop 4 weken de tijd om te leveren. Daarna kun je de bestelling annuleren en je geld terug eisen.

Wel een slechte zaak dat ze nergens op reageren. Enige wat je voorlopig kunt doen, is blijven proberen contact te krijgen.

mahadma
door mahadma - Apr 19, 2012 om 13:23
11564 Antwoorden / 51 Vragen

Bel ze eerst eens even op, gegevens hier, en stel eerst je vragen vooradt je hard van stapel loopt. Zijn de antwoorden niet oké, dan kan je verdere aktie ondernemen.

terryslach
door terryslach - Apr 19, 2012 om 13:33
52 Antwoorden / 10 Vragen

ja die gegevens heb ik ook maar je kan bellen tot je een ons weegt ze nemen gewoon niet op dus heb ook geen antwoorden had ik die wel zet ik het ook niet hier neer

mahadma
door mahadma - Apr 19, 2012 om 13:35
11564 Antwoorden / 51 Vragen

En werkt het faxnummer wel? Je kan (mogelijk) via je pc ook een fax versturen of misschien ken je iemand met een fax. Het kan zijn dat het bestelde er niet is en dat dit iets later komt, maar dan blijft het minimaal niet netjes dat ze niet even een mailtje sturen.

Cookies
door Cookies - Apr 19, 2012 om 13:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=mahadma schreef op donderdag 19 apr 2012, 13:23]Bel ze eerst eens even op, gegevens hier, en stel eerst je vragen vooradt je hard van stapel loopt. Zijn de antwoorden niet oké, dan kan je verdere aktie ondernemen.

TS schreef: bellen e-mailen faxen helpt niet ze reageren nergens op.

zwemmer
door zwemmer - Apr 19, 2012 om 13:53
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Carola, vergeet niet dat het schrijven en versturen van een reaktie wel eens wat langer kan duren (iemand belt ondertussen aan ofzo) zodat essentiele informatie gemist kan zijn terwijl de reaktie al in de maak op het scherm stond. Maar dat zijn kleinigheidjes waar eigenlijk geen klemtoon op mag komen te liggen.

mahadma
door mahadma - Apr 19, 2012 om 13:54
11564 Antwoorden / 51 Vragen

Even verder gezocht en geprobeerd. Het faxnummer is afgesloten. De enige info uit de algemene voorwaarden die voor diegenen die toegang hebben tot de KvK = Handwerkshop Bobbins als ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en Fabrieken voor de Veluwe en Twente onder nummer: 08099401. Telefoonnummer zoeken op adres geegt ook geen succes. Ik begin het net als TS duister in te zien.

terryslach
door terryslach - Apr 19, 2012 om 14:12
52 Antwoorden / 10 Vragen

hartelijk dank ook al werk je overdag kan je op zijn minst een antwoord geven inmiddels mijn rechtsbijstand verzekering in geschakeld blijf je volgen mahadma ben echt benieuwd of je er wat uit kan halen voro me zelf kan ik niets meer vinden

mahadma
door mahadma - Apr 19, 2012 om 14:13
11564 Antwoorden / 51 Vragen

Via de telefoongids en (ex) buren de volgende info: het is een normaal woonhuis, met als bewoners een stel, middelbare leeftijd, die beiden overdag schijnen te werken. Ik zoek nog even verder.

mahadma
door mahadma - Apr 20, 2012 om 10:21
11564 Antwoorden / 51 Vragen

Update:

De dame van de handwerkshop heet Annemarie, "men" herkent haar niet als iemand die niet reageert op telefoontjes, mails en faxen. Er wordt op nr 84-b een briefje in de bus gedaan met het vriendelijke verzoek om hun emails te beantwoorden en de telefoon te beantwoorden. Meer heb ik op dit moment niet.

terryslach
door terryslach - Apr 20, 2012 om 20:31
52 Antwoorden / 10 Vragen

er zijn forum leden die erg hun best doen maar als de mails daarna nog niet beantwoord wordt is zo website geen knip waard

Cookies
door Cookies - Apr 20, 2012 om 20:36
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=terryslach schreef op vrijdag 20 apr 2012, 20:31]er zijn forum leden die erg hun best doen maar als de mails daarna nog niet beantwoord wordt is zo website geen knip waard

Stank voor dank, heet zoiets geloof ik.

terryslach
door terryslach - Apr 20, 2012 om 20:37
52 Antwoorden / 10 Vragen

niet de forum leden bedoel ik daarmee maar juist die webwinkel

Cookies
door Cookies - Apr 20, 2012 om 20:50
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=terryslach schreef op vrijdag 20 apr 2012, 20:37]niet de forum leden bedoel ik daarmee maar juist die webwinkel

O, dat had ik anders begrepen. Excuus.

terryslach
door terryslach - Apr 23, 2012 om 18:31
52 Antwoorden / 10 Vragen

toch mede dank zij dit forum heeft de webwinkel gereageerd ze gaan leveren is is alleen toch jammer dat je eerst hier en je recht bijstand er bij moet halen is ook geen reclame voor het bedrijf maar eind goed al goed

Cookies
door Cookies - Apr 23, 2012 om 18:33
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=terryslach schreef op maandag 23 apr 2012, 18:31]toch mede dank zij dit forum heeft de webwinkel gereageerd ze gaan leveren is is alleen toch jammer dat je eerst hier en je recht bijstand er bij moet halen is ook geen reclame voor het bedrijf maar eind goed al goed

Schandalig, ja. En zo zijn ze ook een klant kwijt. En iedereen dit dit topic leest, laat het ook wel uit haar hoofd.

mahadma
door mahadma - Apr 23, 2012 om 18:39
11564 Antwoorden / 51 Vragen

Terryslach

Fijn dat je uiteindelijk toch je spullen krijgt. Alleen de manier waarop ............
Niet echt gewoon te noemen. Ik denk niet dat je daar "vaste klant" wordt ..........

Overigens, bedank voor het terug melden.

terryslach
door terryslach - Apr 23, 2012 om 18:56
52 Antwoorden / 10 Vragen

hoort ook zo op deze manier kunnen we elkaar goed helpen en alle ondernemers er bewust van maken dat wij als klant goed behandeld moeten worden willen ze wat verdienen op deze manier inderdaad niet zou ook daar nooit meer bestellen is door geven aan onze vrienden kring

ch
door chantally - Nov 30, 2015 om 08:56
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet dat dit een heel oud topic is maar ik vind het een zeer illustratief topic. Je ziet hier hoe op basis van slechts 1 ervaring mensen een bedrijf kapot zouden kunnen maken door gelijk van leer te trekken alsof ze zelf nooit eens een fout maken oid. Als we elkaar allemaal zo gaan beoordelen en behandelen gaat het lekker worden, o... het gaat al lekker in de maatschappij daardoor. Ik vind dit een mooi voorbeeld om te gebruiken in mijn lessen.

Bobbins bestaat niet meer, niet dankzij dit want dat is mevrouw gelukkig niet gelukt. In al de jaren dat ze wel bestonden heb ik als kunstenaar (grootverbruiker aan materialen dus) nooit zoiets met ze meegemaakt alsmede mijn collega's niet. Oordelen, uithalen en meppen is zo snel gedaan en internet maakt het zo makkelijk. Oproepen om ergens nooit meer te gaan kopen op basis van 1 slechte ervaring, triest en gevaarlijk maar goed, je zult je maar ergens belangrijk om moeten voelen als iemand die "alle ondernemers" wel even bewust maakt van. *snort*. Lullig dat u zo behandeld bent, dat het u gebeurd is, de overtrokken reactie is ook erg lullig. Jammer dat de zaak om persoonlijke redenen opgeheven is, ik mis ze nog regelmatig vanwege hun brede assortiment en klantvriendelijkheid, jarenlang dus, honderden bestellingen.