macalla
door macalla Oct 3, 2014 om 17:46
Vrije tijd & tuin

Rugzakken Lidle

Ik heb bij de Lidle 3 rugzakken gekocht 2 stuks van 25liter en 1 van 30 liter - binnen twee maanden al slijtage vakjes en randen die loslieten - mijn shirts werden verpest door het verruwen van de binnenkant - de ritsen waar de regenhoes in zit gaan al snel open - en nu slijten de banden ook al - die van 30 liter daarvan is de rits binnen 3 maanden kapot - jammer het bonnetje heb ik niet meer - Ze worden verkocht als trekkingrugzakken en dan al kapot binnen 6 maanden na aankoop?

Wat kan ik doen ?

551 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 3, 2014 om 18:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo macalla,

.....jammer het bonnetje heb ik niet meer.....
Dan wordt het sowieso lastig.
Op ritsen zit trouwens toch al vaak geen garantie.
Zou toch even teruggaan naar de winkel waar je het gekocht hebt en je probleem daar eens voor leggen.
Eerst eens kijken hoe er gereageerd wordt.

Suc6

ve
door verwijderd - Oct 3, 2014 om 18:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ontbinding en schadevergoeding acht ik hier gepast.

ve
door verwijderd - Oct 3, 2014 om 18:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

@alfatrion,

Ja hoor; doe je best maar. ;-)

ve
door verwijderd - Oct 3, 2014 om 18:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

alfatrion schreef op vrijdag 3 okt 2014, 18:12: Ontbinding en schadevergoeding acht ik hier gepast.
Ik ook, en een gratis cruisereis als schadevergoeding er bij...
Wat denken ze wel niet bij de Lidl, poeh hé...

ve
door verwijderd - Oct 3, 2014 om 19:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Prijs/kwaliteit verhouding was misschien correct.
Geen bon dan kan alleen de kliko zijn werk doen.
Jammer.

ve
door verwijderd - Oct 3, 2014 om 19:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

U zegt dat u géén bon meer heeft. Maar heeft u wel de betaling per pin gedaan ? Als dit zo is dan heeft u toch een bewijs van betaling en kunt u alsnog naar de Lidl.
Zou het dan toch proberen, niet geschoten ,altijd mis.

Ekiem

ve
door verwijderd - Oct 3, 2014 om 22:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit een kwestie van goedkoop is duurkoop :-(
Ik heb zelf een dagrukzak, die ik in 1994 bij een bekende buitensportzaak heb gekocht voor omgerekend €100. Deze heeft zijn slijtsporen maar is nog steeds goed bruikbaar.

ve
door verwijderd - Oct 3, 2014 om 23:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

ekiem schreef op vrijdag 3 okt 2014, 19:51: U zegt dat u géén bon meer heeft. Maar heeft u wel de betaling per pin gedaan ? Als dit zo is dan heeft u toch een bewijs van betaling en kunt u alsnog naar de Lidl.
Zou het dan toch proberen, niet geschoten ,altijd mis.

Ekiem

Dan heeft de Ts een bewijs van betaling, maar van wat? Zoveel pakken melk, zoveel pakken koffie? Die betaling zegt niets.

Zulke zaken zitten niet standaard in het assortiment, dus Lidl kan zo nagaan wanneer die rugzakken zijn verkocht, maar voor hetzelfde geld zijn ze verleden jaar ook al een keer in de asnbieding geweest. Dus wordt heel moeilijk.

ve
door verwijderd - Oct 11, 2014 om 14:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

We willen weinig betalen voor de beste kwaliteit, maar helaas gaan die beide vaak niet samen....

ve
door verwijderd - Oct 11, 2014 om 15:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beter kijken binnenzijde hoe glad het afgewerkt en genaaid is...

Tijdens aankoop of binnen 1 week waarin je het terug kan geven beter kijken en je had gezien dat dit een goedkope aanbieding was....