ki
door kittyb106 Nov 20, 2012 om 14:34
Vrije tijd & tuin

Slechte service Bol.com

Ik heb 2 cursusboeken besteld bij Bol.com op 10.11.2012. De levertjid was 5 tot 7 dagen.
Ik heb op 16.11.2012 gebeld met de klantenservice wanneer ik de boeken kan verwachten, want ik ben inmiddels met de cursus gestart. Ik kreeg te horen dat de verzenddatum (21.11.2012) ook meteen de leverdatum zou zijn.

Ik kreeg vandaag (20.11.2012) het bericht dat de boeken verzonden zouden worden en dus ook vandaag geleverd zouden worden. Een paar uur erna kreeg ik een mailtje dat er 1 boek niet geleverd kon worden en dat de te verwachte zenddatum nu 27.11.2012 is.

Ik heb toen de klantenservice gebeld met de vraag waarom dit mij niet is verteld op 16.11.2012 (ze maken mij niet wijs dat ze het toch nog niet wisten). Het antwoord was dat zodra zij het weten, dat ze dit doorgeven aan de klant.

Ik vroeg toen ook of ze voor mij konden nagaan of de verzend datum nu echt 27.11.2012 wordt en dat ik niet weer moet wachten. Het antwoord was 'daar gaan een paar dagen overheen want we moeten de leverancier bellen en dat doet weer een andere afdeling. Zij communiceren het terug naar ons en wij weer naar de klant (hoezo efficient)'. 'U kunt natuurlijk ook het boek annuleren en ergens anders het boek bestellen'.
Wat is dat nu voor service? Zijn er meer van dit soort ervaringen?

772 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zwemmer
door zwemmer - Nov 20, 2012 om 17:49
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Nou, als zij er gezien hun werkwijze onzeker over zijn of ze het boek wel volgens uw wensen kunnen leveren dan komen ze u vriendelijkerwijs met een alternatief aardig tegemoet. Tenzij u een ontevreden intonatie had, maar ook dan is het alternatief dat zij bieden een reële optie.

bobmalooga
door bobmalooga - Nov 21, 2012 om 08:46
229 Antwoorden / 7 Vragen
0

Ik bestel alleen nog maar zaken bij BOL die ze op korte termijn kunnen leveren, mijn ervaring is dat waneer er een langere levertijd is vermeld je uiteindelijk bericht krijgt dat het product helemaal niet geleverd kan worden. En dan moet je het vaak na enkele weken toch ergens anders bestellen en opnieuw gaan afwachten.

redfloor
door redfloor - Nov 21, 2012 om 15:11
166 Antwoorden / 21 Vragen
0

Probleem is waarschijnlijk dat Bol.com het product alleen op de website heeft staan, maar niet in huis heeft. Zodra jij het boek bestelt stuurt Bol een bericht naar de distributeur. Die plaatst op zijn beurt een bestelling bij uitgever. Die gaat dan kijken of het op voorraad is en stuurt het boek op naar de distributeur, die het weer naar Bol stuurt. Als iedereen gelijk handelt zal het boek met een dag of 3 bij Bol zijn, maar als de uitgever het druk heeft en de bestelling even laat liggen heb je zo een aanzienlijke vertraging. Daarom kan Bol niet zeggen hoe lang het precies gaat duren.

wo
door wolkie - Nov 21, 2012 om 15:30
49 Antwoorden / 4 Vragen
0

Ik snap uw klacht niet zo goed. Ze informeren u keurig en u weet nou eenmaal dat dat kan gebeuren bij internetbestellingen. Voortaan maar weer gewoon in de winkel kopen?? Ik vind dit echt zeuren.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Nov 21, 2012 om 17:29
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Je kunt het gewoon zelf annuleren, neem aan dat je in dit geval ook niet vooruit hoefde te betalen, hoef je ook niet lang op je centjes te wachten kun je het direct ergens anders bestellen.

Heb het zelfde nu ook met 'n DVD die ze, nog steeds, niet op voorraad hebben (wil je ook eens het origineel netjes kopen), ondertussen uiteraard al lang getimkuikt, maar twijfel nog of ik hem zal annuleren..

Overigens in het verleden met 'n garantie afhandeling de "service" van bol.com ervaren, zal er nooit dan ook niet snel meer iets kopen (elektronica sowieso uitgesloten), het is dat ik nu waardebonnen had/heb..

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer