je
door jelmersmink Aug 8, 2016 om 11:42
Vrije tijd & tuin

Toemen

na een drone te hebben gekocht bij toemen in de winkel is er een onderdeel kapot gegaan waarop ik de winkel had gebeld aangezien er nog garantie op zat. er werd mij vertelt dat ik terug moest komen met de drone wat meer dan 100 km rijden is maar ik toch naar de wikel.
in de winkel werd mij vertelt dat ze hem moesten opsturen ik zou mijn drone binnen 4 weken terug krijgen.
na 4 weken ik bel de winkel omdat ik nog niks had gehoord mij werd toen vertelt dat mijn drone bij de fabrikant lag en deze elk moment terug kon komen.
ik weer een week later bellen met de winkel om te horen of hij er al was dat bleek niet het geval want mijn drone stond ineens nog in de winkel en was dus nog niet opgestuurt.
op de vraag waneer hij word opgestuurt kon meneer mij geen antwoord geven en als hij dan eindelijk word opgestuurd dan duurt het nog 4 tot 8 weken.
mij werd vertelt dat ze geen contact kunnen krijgen met dji (fabrikant) en dat het daarom nog wel even kan duren waarop ik op onderzoek ben uit gegaan en ik wel heel makkelijk contact krijg met dji.
aangezien ik na lezen van vele klachten geen vertrouwen meer heb ik deze zaak zou ik graag willen weten wat mijn mogelijkheden zijn om mijn drone werkend terug tekrijgen.

1431 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

da
door datzoekikop - Aug 8, 2016 om 11:56
251 Antwoorden / Vragen
0

Stuur ze een gelijke brief en email en claim binnen 4 weken uw gerepareerde of replacement drone aan u terug te sturen. Overigens, u klaagt nu over 100 km, maar dat was kennelijk geen bezwaar toen u het ding daar kocht. Voor grantie moet u daar toch ook zijn.

edrick3
door edrick3 - Aug 8, 2016 om 12:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Lees de info van Consuwijzer.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer