co
door cobusnl Jan 7, 2014 om 19:02
Vrije tijd & tuin

Verkeerde blu-ray box besteld. word niet terug genomen!

Hallo, mijn vriendin heeft de blu-ray box van Fast and Furious: The 6 Movie Collection voor mijn verjaardag besteld. deze zou rond september uitkomen. toen heeft ze deze ook besteld. en ook ergens binnen gekregen. ik heb hem toen op mijn verjaardag van haar gekregen. dit was 12 november 2013. nu waren we deze box langzamere hand allemaal aan het kijken om de week ongeveer een deel nu kwamen we laatst aan bij deel 5 komen we tot de ontdekking dat deel 5 en 6 alleen Engels ondertiteld zijn, en helemaal geen Nederlands bevalt. dus ik mail contact gehad met het www.zavvi.nl omdat ik daar helemaal niet van op de hoogte was gebracht. stond ook nergens op de site dat het Engels zou zijn. dus ik dat gemeld krijg ik dit als antwoord terug

Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen.

Het spijt me dat het heeft geen Nederlands ondertiteling. Helaas is het zo aangekomen van het fabrikant, wij zijn helaas niet in staat om het nu terug te accepeteren.

Per ons Algemene Voorwaarden geven we 14 dagen om het artikel terug te sturen als het niet modig is.

Je mag ons altijd eerst vrangen of een DVD of boxset ondertiteling heeft.

Als we je ergens anders mee kunnen helpen, aarzel dan niet contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Zavvi.nl Klantenservice

waarop ik het alleen al raar vind dat je hun eerst moet mailen over zulke dingen als ondertiteling.
je mag er dan toch van uitgaan dat het dan goed is lijkt mij zo.

Aan het einde van het verhaal willen ze me toch tegemoet komen door 10% terug te geven van het bedrag dus dat komt neer op 5euro van de 50euro die er betaald is.

wat kan ik hier mee doen want die 10% vind ik niet echt schappelijk als je het mij vraagt.

662 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Jan 7, 2014 om 19:22
11569 Antwoorden / 51 Vragen
0

Stond er in de artikelomschrijving vermeld: "met nederlandse ondertitels" ja of nee.

Als nee, is het verhaal duidelijk, dan heb je geen been om op te staan.

Als ja, dan moeten ze dat ook leveren of de prijs aanpassen of het geheel terug nemen. Moet je wel een bewijs hebben dat je een been hebt om op te staan.

Als je er van uit gegaan bent dat er nederlandse ondertitels zouden zijn, en je hebt geen product info en niets gevraagd, dan heb je dus ook geen been om op te staan.

jpm
door jpm - Jan 8, 2014 om 13:17
820 Antwoorden / 28 Vragen
0

Ze bieden u geld, dus blijkbaar erkennen ze hun fout. Als ik u was zou ik duidelijk maken dat u blij bent met hun reactie, maar niet met de hoogte van de vergoeding. Vraag eens 25 procent terug en kijk dan eens wat ze doen.

la
door lannasilva - Jan 23, 2014 om 03:22
8 Antwoorden / 7 Vragen
0

2 vd 6 voldoen niet aan uw eisen, dus wat mij betreft een retourbedrag van 2/6 van de € 50,00.

Als het product aan andere eisen voldoet dan aangegeven is de verkoper verantwoordelijk. Ondanks de 14 dagen omruilgarantie.

zoekster
door zoekster - Jan 23, 2014 om 09:58
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ik zie op de site de volgende beschrijving.

Main language: English

klik HIER

Je verhaal klopt niet.

co
door cobusnl - Jan 23, 2014 om 10:00
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=zoekster schreef op donderdag 23 jan 2014, 09:58]Ik zie op de site de volgende beschrijving.

Main language: English

klik HIER

Je verhaal klopt niet.

me verhaal klopt wel. Ze hebben het aangepast want dit stond er toen nog niet!

co
door cobusnl - Jan 23, 2014 om 10:02
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=jpm schreef op woensdag 8 jan 2014, 13:17]Ze bieden u geld, dus blijkbaar erkennen ze hun fout. Als ik u was zou ik duidelijk maken dat u blij bent met hun reactie, maar niet met de hoogte van de vergoeding. Vraag eens 25 procent terug en kijk dan eens wat ze doen.

Dit heb ik gedaan en heb 20% terug gekregen. beter iets dan niets.
jammer dat ze hem niet gewoon terug genomen hebben.

maar goed het is opgelost.

pi
door pieterwolters - Jan 23, 2014 om 15:27
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=cobusnl schreef op donderdag 23 jan 2014, 10:00][quote=zoekster schreef op donderdag 23 jan 2014, 09:58]Ik zie op de site de volgende beschrijving.

Main language: English

klik HIER

Je verhaal klopt niet.

me verhaal klopt wel. Ze hebben het aangepast want dit stond er toen nog niet!

Stond er dan wel dat het met Nederlandse ondertitels was? (en het is "Mijn verhaal...").

jpm
door jpm - Jan 24, 2014 om 10:56
820 Antwoorden / 28 Vragen
0

Goed gedaan cobusnl, je hebt gelijk, beter iets dan niets. Hier heb je wat, daar laat je wat. Leven en laten leven, helemaal fantastisch.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Murp - May 19, 2024 om 15:32
Garantie & verzekeringen

Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering

Hoi iedereen,

Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.

Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie. ... Lees meer

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:07
Huishouden & energie

Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?

Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer

wi
witteke - Mar 5, 2024 om 14:40
Voeding & gezondheid

Extreme tandarts angst

Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry

Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit

Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
... Lees meer