Het rare is dat de mooie reclame's van de televisie in de supermarkt niet wordt uitgevoerd want jumbo heeft de reclame 4de wachtende in de rij je boodschappen voor niks Nou ik heb het al een paar keer meegemaakt dat ik 4de wachtende in de rij maar mooi niks, met mij nog meer mensen en als ik dan zeg dat ik 4de wachtende in de rij ben dan zeggen hun dat het niet waar is Dat is mooie reclame van jumbo ,ze kunnen beter ophouden met die reclame maken als ze toch niet doen wat ze zeggen. Het is alleen maar mensen voor de gek houden! het gaat mij niet om de gratis boodschappen maar om het principe.
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Heb dit stukje even van de Jumbo site afgeplukt.Hoop dat u hier het antwoord vind op uw vraag/klacht.
Staat u als 4e wachtende in de rij, dan krijgt u al uw boodschappen gratis. Hierbij geldt: de klant die aan de kassa staat wordt al geholpen en telt daarom niet mee als wachtende klant; de 4e wachtende is dus feitelijk de 5e klant in de rij personen die slechts vergezellen bij het boodschappen doen tellen niet mee als wachtende klant als alle kassa's open zijn, heeft Jumbo alles in het werk gesteld om de wachttijd zo kort mogelijk te laten zijn. De regel geldt daarom alleen als niet alle kassa's open zijn en u niet bij een andere kassa met een kortere rij kunt aansluiten eventueel defecte kassa's, die ook als zodanig zijn aangegeven, zijn door Jumbo niet inzetbaar en tellen dus niet mee zodra u meent als 4e wachtende recht te hebben op gratis boodschappen, dient u dat direct bij de caissiere kenbaar te maken. Wacht dus niet tot u zelf wordt geholpen, want achteraf is vaak niet meer vast te stellen of uw melding terecht was uitsluitend de boodschappen die zich in de winkelwagen of in het winkelmandje bevinden op het moment dat u zich aansluit als 4e wachtende worden gratis verstrekt ook een 5e, 6e of 7e enz. wachtende die aan bovenstaande voldoet, krijgt zijn of haar boodschappen gratis.
digitaal@ ik heb op de site van jumbo gekeken en ik heb de spelregels gelezen maar de jumbo hier in de stad doen ze hier schijnbaar niet aan mee, er waren twee kassa's dicht en toen ik dat zei gingen ineens de twee kassa's open maar dedene die achter mij stond was 5de in de rij en die kreeg ook niet waar jumbo reclame overmaakt.
[quote=sentje schreef op dinsdag 29 nov 2011, 16:45]valerius-2@ ik vraag niet om zulke reactie's het gaat er mij om ,met mij meer mensen , dat ze die reclame niet moeten maken als ze het niet nakomen Dit gaat toch om een discussie, mag dan wel reageren op dit onderwerp?Ik vind het n.l belachelijk om hier dus dit ter sprake te brengen. terwijl u dus niet echt de 4 was. zorg dan dat u precies weet waar u het over heb.
Lijkt me nogal fraudegevoelig. Als je met een hele groep afspreekt om op een bepaalde tijdstip naar de Jumbo te gaan, dan haal je de 4e in rij voorwaarde al snel.
valerius-2 @ ik was zeker wel de vierde in de rij en ik weet wel waar ik het over heb zoals ik al zei het gaat mij niet om de gratis boodschappen maar om hoe ze de reclame maken ,als ik en een mevrouw al aangeven dat ik en zij de 4de en 5de wachtende in de rij zijn word er gezegd dat het niet zo is , ik kan toch zeker wel tellen,
[quote=sentje schreef op dinsdag 29 nov 2011, 16:42]digitaal@ ik heb op de site van jumbo gekeken en ik heb de spelregels gelezen maar de jumbo hier in de stad doen ze hier schijnbaar niet aan mee, er waren twee kassa's dicht en toen ik dat zei gingen ineens de twee kassa's open maar dedene die achter mij stond was 5de in de rij en die kreeg ook niet waar jumbo reclame overmaakt.
Als er 2 kassa's open gaan, dan ben jij niet meer de 4e of 5e in de rij. Dus dan hoef je niet meer te wachten, want dan ben je opeens de 1e of 2e in de rij bij de nieuwe kassa.
Uiteraard krijg je niet je boodschappen gratis, omdat er dan geen kassarijen meer zijn. Het gaat er om dat jij het gratis krijgt als je lang moet wachten. Je hoefde niet lang te wachten, want er zijn geen rijen meer. Dus heb je ook geen recht op gratis boodschappen.
Stond gisteren bij BAS op de Boomgaardshoek als 6e in de rij precies onder het bord 4e in de rij gratis een boodschappen tas vol boodschappen, dit was bij alle drie de drie kassa's het zelfde, 6 a'7 wachtende in de rij, op vraag aan de kassiere, ik krijg zeker nu een volle boodschappen tas gratis, ze begon te lachen, gaf geen antwoord en telde rustig mijn boodschappen op die ik dus wel moest betalen.
Hallo, Dit is mij ook al 2x overkomen bij de Jumbo Keizerswaard in Rotterdam.het wordt dan een wellis nietes kwestie. Heb contact met Hoofdkantoor Jumbo opgenomen, en ik kreeg later een mailtje van de desbetreffende winkel of ik langs kon komen. Kreeg als genoegdoening een bloemetje. Maar mening over de 4de in de rij is klopt in mijn Supermarkt niks van. Larie koek
Hier hetzelfde...was zesde (!) in de rij, bij elke kassa was het druk, maar niemand kreeg wat. Waarom? 1 kassa was niet in gebruik. Waarom dan niet? Die was stuk, volgens zeggen,,,, van gratis boodschappen was alleen sprake wanneer ALLE kassa s open zouden zijn.
Ja, Jumbo moet toch wat met z'n reclame? Iedere dag twee winkels openen en dan nog winst behouden met gratis boodshappen weggegeven. 't Zal wel eens worden betaald maar ik denk echt niet bij iedereen die er "recht op zou hebben" dat recht ook krijgt.
Kom nog even terug op mijn bericht. Jumbo maakt reclame als je een product elders in het winkelcentrum goedkoper ziet, krijg je het betreffende artikel cadeau. Ook dat is een valse reclame, vinden altijd wel iets om het niet uit te voeren.
Heb dit zelf ook meegemaakt in Rotterdam was de 5e wachtende en toen ik dit vermelde, ging er snel een kassa bij. En er was echt geen andere kassa waar er minder klanten stonden, en precies als Sentje gaat mij het er niet om voor Gratis boodschappen maar Jumbo voldeed gewoon niet aan de Reclame boodschap en dan moet je dit niet doen
Heb dit samen met mijn vrouw ook gehad en dus gemeld, maar toen moest eerst de bedrijfsleider erbij komen. Die zei dat we even moesten wachten want die ging de videobanden nakijken om te zien of het wel klopte. Kwam toen terug met het verhaal dat er achteraan in de hoek aan een kassa maar 3 man stonden te wachten. Maar dat konden wij als 6e in de rij bij de voorste kassa's natuurlijk niet zien. Maar we kregen de boodschappen dus niet gratis. Ik heb trouwens nergens in de Jumbo's een bordje gezien dat er video opname's van de klanten worden gemaakt. Volgens mij zijn ze toch ook verplicht dit te melden ivm de regels op privacy.Zal ze hier toch eens op aanspreken en eens navragen. Ben benieuwd wat daarop hun antwoord zal zijn.
[quote=rolex schreef op donderdag 1 dec 2011, 15:56]Kom nog even terug op mijn bericht. Jumbo maakt reclame als je een product elders in het winkelcentrum goedkoper ziet, krijg je het betreffende artikel cadeau. Ook dat is een valse reclame, vinden altijd wel iets om het niet uit te voeren.
Nee mijn winkel is het niet meer. Nou, hier gaan ze daar juist heel ver in. Mijn moeder heeft weken achter elkaar een bepaald artikel gratis gekregen, omdat zij kon aantonen dat het bij de C1000 (HALLO JUMBO!!) goedkoper was en de Jumbo telkens vergat het bordje aan te passen. Mooiste zet ooit vond ik dat een product dat we hadden besteld niet leverbaar was (hetzelfde busje koffie dat moeder wekenlang gratis heeft gekregen). Excuses, wat naar, jongen zei 'Blijft u even wachten? Ik ga even wat regelen.'. Loopt naar de C1000, betaalt de hogere prijs en wij kregen er 1 gratis en de rest voor de Jumbo-prijs. Klasse service, ik ben erg blij met de Jumbo!
[quote=de motormuis schreef op donderdag 1 dec 2011, 16:31]Heb dit samen met mijn vrouw ook gehad en dus gemeld, maar toen moest eerst de bedrijfsleider erbij komen. Die zei dat we even moesten wachten want die ging de videobanden nakijken om te zien of het wel klopte. Kwam toen terug met het verhaal dat er achteraan in de hoek aan een kassa maar 3 man stonden te wachten. Maar dat konden wij als 6e in de rij bij de voorste kassa's natuurlijk niet zien. Maar we kregen de boodschappen dus niet gratis. Ik heb trouwens nergens in de Jumbo's een bordje gezien dat er video opname's van de klanten worden gemaakt. Volgens mij zijn ze toch ook verplicht dit te melden ivm de regels op privacy.Zal ze hier toch eens op aanspreken en eens navragen. Ben benieuwd wat daarop hun antwoord zal zijn.
Groeten. Beetje overdreven. Als u een station binnenloopt, wordt u ook gefilmd. Op Schiphol ook. Op het politiebureau ook. In ziekenhuizen hangen ook camera's, zelfs in veel straten hangen die. Waarom zou de Jumbo dan geen camera's in de winkel mogen hangen? En op de deuren hangen de huisregels. Volgens mij staat daar een cameraatje op afgebeeld met 'cameratoezicht' er bij. Dit weet ik niet 100% zeker, maar morgen ben ik er weer, ik zal er eens op letten.
Bij de Jumbo in Amsterdam weten ze nieteens wat er uberhaubt in de aanbieding is. Geen folders ,geen prijsautomaat, niets te vinden. En de andere regels die JUMBO zgn zo uitzonderlijk maken? Vervangende producten aanbieden bv als een artikel niet in het assortiment zit .....''doen we niet hier mevrouw''...tja..... Reclame? Niet echt!
lees toch eerst eens goed de voorwaarden van Jumbo. U was 4e in de rij, verklaart u zelf, dus er waren 3 wachtenden. U was wachtende nummer 3, want nummer 1 werd al geholpen. Anderen hebben dit ook al uitgelegd, het lijkt wel of u niet kunt tellen. Even in Jip en Janneke taal. Vanwege de snapuwel. 4 kinderen hebben jeuk op hun rug. Mamma krabt er 1. Hoeveel kinderen staan er dan te wachten om gekrabt te worden ? +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++============
=sentje schreef op dinsdag 29 nov 2011, 23:20: valerius-2 @ ik was zeker wel de vierde in de rij en ik weet wel waar ik het over heb zoals ik al zei het gaat mij niet om de gratis boodschappen maar om hoe ze de reclame maken ,als ik en een mevrouw al aangeven dat ik en zij de 4de en 5de wachtende in de rij zijn word er gezegd dat het niet zo is , ik kan toch zeker wel tellen,
[quote=van leyden schreef op donderdag 1 dec 2011, 14:20]Hier hetzelfde...was zesde (!) in de rij, bij elke kassa was het druk, maar niemand kreeg wat. Waarom? 1 kassa was niet in gebruik. Waarom dan niet? Die was stuk, volgens zeggen,,,, van gratis boodschappen was alleen sprake wanneer ALLE kassa s open zouden zijn.
Lust je nog peultjes?
Gratis boodschappen zijn alleen van toepassing als er nog kassa's open kunnen (mits niet defect). Als alle kassa's open zijn krijg je dus geen gratis boodschappen (zie de voorwaarden van Jumbo die eerder in dit topic zijn geplaatst).
Ik heb 1 x mijn boodschappen gratis gekregen (ca 80 euro) en een tweede keer een oeverloze discussie met de bedrijfsleider gehad per email. De man stelde voor dat ik naar hem toe zou komen als ik weer in de winkel was dan hij me de regels in persoon uitleggen. Ik ben geen klein kind en als ik de ene keer wel en de andere keer geen gelijk krijg heb ik het al helemaal gehad met deze bedrijfsleider. Het lijkt wel of ze het uit hun eigen zak moeten betalen. Ze verzinnen wel weer iets waardoor je er geen recht op hebt.
Hallo mensen, ik kan me mateloos ergeren aan al het kommentaar op de winkels en het personeel. Zouden de klanten de hand niet eens in eigen boezem steken? Weten ze wel hoeveel vervelende klanten er in de winkels rondlopen? Proberen om de kratjes bier niet te betalen door er een tas of iets anders over heen te leggen. Of te beweren dat ze de kassiere een 50 euro biljet hebben gegeven terwijl er een 10 of 20 euro biljet in het klemmetje zit op de kassa. Het papiergeld moet n.l. in de klem als bewijs wat er gegeven is. Toch zijn er klanten die proberen te beweren dat ze meer hebben gegeven. ONVOORSTELBAAR. Klanten komen met een GROTE MOND terug als ze DENKEN dat ze te veel hebben betaald. Er zijn zelfs nog steeds mensen die commentaar hebben op het afronden naar boven. De kassiere's worden openlijk voor dom versleten omdat ze achter de kassa zitten. Toch moeten ze altijd begripvol en vriendelijk blijven. Denken jullie daarwel eens aan? Heel veel klanten in ieder geval niet en dat is jammer.
inekepim@ het gaat niet om het personeel bij de supermarkten, het gaat over de reclame die jumbo maakt en niet na komt ,het personeel doet alleen hun best om de klant tevreden te houden Jumbo moet geen reclame maken die ze niet nakomen De mensen die een grote mond hebben omdat ze zeggen dat ze 50 euro hebben gegeven terwijl dat dat niet zo is en kratjes bier proberen te jatten die moeten zich schamen. Daar ben ik het met je eens maar die reclame moeten ze afschaffen.
Wat klopt hier nu niet? @Sentje was de 4e wachtende of de 4e in de rij? Ik denk het laatste want als argument duikt ineens de 5e in de rij ook op. Misschien dat deze 5e wachtende uitgenodigd kan worden voor dezelfde discussie, of hoeft dat niet? Ik denk het niet. Er waren een paar kassa's die ze direct na de melding hebben geopend zodat wel degelijk werd geprobeerd om u de wachttijd te besparen. Want dat is het uitgangspunt: u behoeft in deze winkel niet onnodig te wachten. Welnu, dat hoefde u ook niet want u kon kennelijk direct als eerste terecht bij één van de kassa's die werden geopend. Omdat het u beslist niet gaat om gratis boodschappen heb ik hier alleen gereageerd op het principe, maar dat zult u kunnen billijken Sentje, toch?
jpm@ Ik was zeker wel 4e wachtende in de rij en ook nog een 5e wachtende in de rij en er waren nog 2 kassa's dicht en toen ik zei dat ik 4e wachtende was gingen er gelijk de resterende kassa's open en de 5e wachtende in de rij ken ik niet Maar waarom gaan de kassa's open als er gemeld word dat een 4e en 5e wachtende in de rij staan dat moeten ze dan eerder doen en niet wachten tot dat er mensen zeggen dat ze 4e wachtende in de rij zijn.Zelfs de kassa-juffvrouw zei dat er een 4e en een 5e wachtende in de rij stonden Maar goed ieder zijn mening
jpm@ 1 van de 7 Dagelijkse Zekerheden van Jumbo,Bij Jumbo maken we het boodschappen doen zo vlot mogelijk. Sta je als 4e wachtende in de rij en kan er nog een kassa bij? Dan krijg je bij Jumbo je boodschappen gratis. Dit zijnde spelregels van jumbo
[quote=ellencc schreef op vrijdag 2 dec 2011, 13:39]... Ik ben geen klein kind en als ik de ene keer wel en de andere keer geen gelijk krijg heb ik het al helemaal gehad met deze bedrijfsleider. Het lijkt wel of ze het uit hun eigen zak moeten betalen. ...Het zal niet uit de zak van de bedrijfsleider (tenzij Jumbo of franchise ondernemingen heeft, dat weet ik niet) of het personeel gaan, maar het gaat wel uit de "eigen" zak van de onderneming Jumbo. Beetje rare opmerking dus.
Verder ben ik wel van mening dat als je ergens reclame voor maakt, je het dan wel waar moet maken, er zullen tenslotte mensen wel speciaal naar de jumbo komen vanwege de beloofde kortere wachttijden (of de kans op gratis boodschappen natuurlijk).
empyria@ als je de spelregels leest ! daar staat als je 4e wachtende in de rij ben ten er nog een kassa open kan dan krijg je je boodschappen voor niks en toen ik aangaf dat ik 4e wachtende in de rij was ging er een kassa open en kreeg niks voor niks
in principe heb je gelijk, maar dan moeten een of meer kassa,s niet in gebruik zijn wil je in aanmerking komen. zijn ze allemaal in gebruik vervalt deze slogen. ik heb dit ook eens mee gemaakt, en hun reactie was: deze kassa is stuk,! maar er stond geen bordje of aanwijzing bij. dus je moet ze geloven op hun blauwe ogen.
[quote=vranken-boesten schreef op maandag 5 dec 2011, 14:34]in principe heb je gelijk, maar dan moeten een of meer kassa,s niet in gebruik zijn wil je in aanmerking komen. zijn ze allemaal in gebruik vervalt deze slogen. ik heb dit ook eens mee gemaakt, en hun reactie was: deze kassa is stuk,! maar er stond geen bordje of aanwijzing bij. dus je moet ze geloven op hun blauwe ogen.
Ach welja, smoezen zat om geen gratis boodschappen te hoeven geven. Reclames zijn bijna altijd leugens, sommige goedaardig en sommigen wat minder. Als het puntje bij het paaltje komt doen Jumbo toch we wat het wil. Altijd hebben hun gelijk en jij nooit,
Je moet gewoon NIKS geloven van reclames, totdat het tegendeel bewezen wordt. Iedereen weet nu toch wel dat reclames betaalde onzin is, als je maar betaalt kan je gerust beweren dat de aarde vierkant is.
[quote=atenias schreef op dinsdag 29 nov 2011, 20:27]Lijkt me nogal fraudegevoelig. Als je met een hele groep afspreekt om op een bepaalde tijdstip naar de Jumbo te gaan, dan haal je de 4e in rij voorwaarde al snel.
Ja en? Jumbo adverteert er toch mee? Dus zou ik ook niet meer met meerdere personen tegelijk mogen winkelen?
Maar ik ken de Jumbo wel>>> als ze erachter zouden komen dat sommige klanten elkaar kennen, gaat het feest mooi niet door. Elke smoes is geoorloofd.
[quote=de motormuis schreef op donderdag 1 dec 2011, 16:31]Heb dit samen met mijn vrouw ook gehad en dus gemeld, maar toen moest eerst de bedrijfsleider erbij komen. Die zei dat we even moesten wachten want die ging de videobanden nakijken om te zien of het wel klopte. Kwam toen terug met het verhaal dat er achteraan in de hoek aan een kassa maar 3 man stonden te wachten. Maar dat konden wij als 6e in de rij bij de voorste kassa's natuurlijk niet zien. Maar we kregen de boodschappen dus niet gratis. Ik heb trouwens nergens in de Jumbo's een bordje gezien dat er video opname's van de klanten worden gemaakt. Volgens mij zijn ze toch ook verplicht dit te melden ivm de regels op privacy.Zal ze hier toch eens op aanspreken en eens navragen. Ben benieuwd wat daarop hun antwoord zal zijn.
Groeten. Gisteren goed opgelet bij de Jumbo en het staat heel duidelijk aangegeven op de deur dat er cameratoezicht is.
Lezen is weten. Lees het '7-zekerhedenboekje' van jouw Jumbo supermarkt. Daar staat alles in. Zelf werk ik bij de Jumbo, en raak inmiddels redelijk gefrustreerd van tierende klanten aan mijn kassa. Deze mensen beweren 4e wachtende te zijn, en komen met argumenten die ik dan zo aardig en klantvriendelijk mogelijk beantwoord, maar nemen daar geen genoegen mee. Dat terwijl alle regels helder in het boekje staan geschreven, en ik mij daar aan te houden heb. Soms gaat het zelfs zo ver, dat de ontevreden klant zijn zin krijgt, omdat hij of zij zo uit zijn dak gaat dat we iets moeten doen de klant tevreden te houden. Schandalig. In bijvoorbeeld de C1000 zou je ook gewoon voor deze boodschappen moeten betalen... Alsjeblieft, als je gratis boodschappen wil, ga dan gewoon niet naar de supermarkt. Daar zijn supermarkten niet voor.
(is de klant volgens de regels 4e wachtende? Dan geef ik met plezier de boodschappen mee. Aan een verraste klant geef ik veel liever iets mee dan een boze)
Gisteren ging de Jumbo in Oude Pekela open. Voor 25 euro boodschappen? Een gratis appeltaartje. Waarmee ik dan gelijk afgeknapt ben op deze supermarkt. Mijn weekbudget is €30,= dus dat red ik nooit. Mensen afhankelijk van de voedselbank met een sterk beperkt budget vallen wel vaker buiten de mand met dit soort voordeeltjes. Groot verpakkingen,kiloknallers etc. Uit onderzoek is gebleken dat er meer alleenstaande zijn dan gezinnen. Het wordt tijd dat de supermarkten daar óók eens rekening mee houden. Maar Jumbo? Ik heb spijt dat de Super de Boer weg is b.v. vrijdags 4 croisanten voor 1 euro nu meer dan het dubbele! En daar verheugde ik mij elk weekend op. Zelfs dat soort kleine geneugten mag schijnbaar niet. De Jumbo is in Pekela een regelrechte ramp voor de bevolking met een beperkt budget en aangezien wij de armste gemeente in Nederland zijn lopen er hier veel mensen die het niet zo breed hebben....
oh, dacht dat er nog een vervolg op 4 de in de rij zou komen bij Jumbo. En op de reclame van weer een nieuwe Jumbo waren de inwoners van Oude Pekela toch erg blij!! Probeert u daar dan eens 4 de in de rij te worden, heeft u gratis boodschapjes. (Als die actie nog loopt).
Oude Pekela de armste gemeente van Nederland, stelt TS. Volgens mij zijn de huren in die gebieden lager dan in de randstad. En een uitkering in Oude Pekela is even hoog als een uitkering in Wassenaar. Gelukkig is uw computer en het internet abonnement gratis. ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++===============
=1margaretha schreef op donderdag 9 feb 2012, 18:26: Gisteren ging de Jumbo in Oude Pekela open. Voor 25 euro boodschappen? Een gratis appeltaartje. Waarmee ik dan gelijk afgeknapt ben op deze supermarkt. Mijn weekbudget is €30,= dus dat red ik nooit. Mensen afhankelijk van de voedselbank met een sterk beperkt budget vallen wel vaker buiten de mand met dit soort voordeeltjes. Groot verpakkingen,kiloknallers etc. Uit onderzoek is gebleken dat er meer alleenstaande zijn dan gezinnen. Het wordt tijd dat de supermarkten daar óók eens rekening mee houden. Maar Jumbo? Ik heb spijt dat de Super de Boer weg is b.v. vrijdags 4 croisanten voor 1 euro nu meer dan het dubbele! En daar verheugde ik mij elk weekend op. Zelfs dat soort kleine geneugten mag schijnbaar niet. De Jumbo is in Pekela een regelrechte ramp voor de bevolking met een beperkt budget en aangezien wij de armste gemeente in Nederland zijn lopen er hier veel mensen die het niet zo breed hebben....
[quote=1margaretha schreef op donderdag 9 feb 2012, 18:26]Gisteren ging de Jumbo in Oude Pekela open. Voor 25 euro boodschappen? Een gratis appeltaartje. Waarmee ik dan gelijk afgeknapt ben op deze supermarkt. Mijn weekbudget is €30,= dus dat red ik nooit.
Je had natuurlijk ook met de buurvrouw kunnen gaan shoppen, ieder voor 12,50 in het wagentje, het taartje samen delen.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar het onderzoek waaruit zou blijken dat er meer eenpersoons huishoudens zijn, dan meerpersoons. Heb je een link?
Het is inderdaad een 'lastige' voordeelactie als ze glashard ontkennen. Ik weet van een vriend die er werkte dat er inderdaad wel uitzonderingen waren (bijvoorbeeld met een hele bus aan mensen aan komt zetten, als er geen kassa's meer zijn om open te maken (overmacht noemen ze dat dan want dan kunnen ze niet meer 'verwerken') of als je in een rij aansluit terwijl er in een andere rij minder wachtenden zijn).
Ik heb zelf nog nooit het 'geluk' gehad dus over de hanteerbaarheid van deze actie heb ik geen idee.
[quote=sentje schreef op dinsdag 29 nov 2011, 16:42]digitaal@ ik heb op de site van jumbo gekeken en ik heb de spelregels gelezen maar de jumbo hier in de stad doen ze hier schijnbaar niet aan mee, er waren twee kassa's dicht en toen ik dat zei gingen ineens de twee kassa's open maar dedene die achter mij stond was 5de in de rij en die kreeg ook niet waar jumbo reclame overmaakt.
[quote=tenormin schreef op donderdag 23 feb 2012, 22:56]Zijn ze nu nog bezig met die vern***eratieve actie? Krijg bijna medelijden met de cassiërres die de klanten moeten kalmeren en afwijzen!
zit u zich zo stom te vervelen dat u de tekst van een ander kopieert? De vraag is 1 1/2 jaar oud, heeft u niets anders te doen ? ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
quote=kuikie74 schreef op zondag 5 mei 2013, 18:12
=sentje schreef op dinsdag 29 nov 2011, 16:42: digitaal@ ik heb op de site van jumbo gekeken en ik heb de spelregels gelezen maar de jumbo hier in de stad doen ze hier schijnbaar niet aan mee, er waren twee kassa's dicht en toen ik dat zei gingen ineens de twee kassa's open maar dedene die achter mij stond was 5de in de rij en die kreeg ook niet waar jumbo reclame overmaakt.
[quote=kuikie74 schreef op zondag 5 mei 2013, 18:15][quote=tenormin schreef op donderdag 23 feb 2012, 22:56]Zijn ze nu nog bezig met die vern***eratieve actie? Krijg bijna medelijden met de cassiërres die de klanten moeten kalmeren en afwijzen!
't Staat er dus het zal wel dat ik dit op 23 februari 2012 heb geschreven; vraag me alleen af wat het nut is van zo'n oud item te quoten. Ben de Jumbo actie al straal vergeten, staat in 't vakje onbelangrijk.
Vandaag op 29-07-14 deed ik mijn boodschappen bij Jumbo Vogelaar 29, te Bergen op Zoom?.
Bij de kassa stonden deze keer meer mensen als gebruikelijk en er waren maar twee kassa's open en een zelfscankassa. Toen ik aansloot in de rij was ik de vijfde wachtende en riep dit redelijk luid dat dit geld ging kosten voor deze supermarkt omdat er toch duidelijk op de borden staat aangegven dat de vierde wachtende, de boodschappen zijn. bij de cassiere aangekomen vertelde zij dat ik dit had moeten melden waarop mensen achter mij in de rij ook al begonnen te reageren. Vertelde nog dat ik het niet mee eens was aan de cassiere, maar deze vertelde vrij onvriendelijk dat ik gewoon mest afrekenen en dit niet gelde doordat ik het niet even had gemeld. nadien nog teruggegaan daar ik het niet mee eens was en vroeg achter de bedrijfsleider.......deze waren allenmaal met vakantie en mocht de volgende dag terugkomen om mijn beklag te komen doen.
Ik zou zeggen Jumbo.......HAAL A.U.B deze borden weg daar ik, en vele met mij, zich groen en scheel ergeren aan de uitwegen die u zoekt niet te hoeven voldoen aan uw eigen regels. Zal in vervolg mesen atenderen en dit zo breed mogelijk proberen uit te dragen, en als het even mogelijk is uw supermarkt te doen mijden!!
[quote=curly schreef op woensdag 30 jul 2014, 20:55][quote=als ik dan zeg dat ik 4de wachtende in de rij ben dan zeggen hun dat het niet waar is.
Je zou als bewijs de camera beelden kunnen opvragen.
Ach nee joh, er is altijd wel een smoes te verzinnen, camera of niet. Durf te wedden dat er nog nooit iemand gratis boodschappen heeft gekregen in Nederland.
Ik kom niet heel vaak bij de Jumbo maar heb nog nooit in een lange rij gestaan zoals bij prijsvechters wel vaak het geval is. Als er toch een rij dreigt te ontstaan komt er snel een extra kassa bij. Uiteindelijk lijkt mij dat dit heel erg kan verschillen per individuele Jumbo. Ik vind het trouwens meestal geen probleem om even te wachten als ik in de avond boodschappen doe. Het zal 2-3 minuten schelen en dat overleef ik wel... Het is mij verder duidelijk dat dit een principe kwestie is, maar als het inderdaad te vaak mis gaat dan is het eerder anti reclame voor de supermarkt.
Mocht zoiets trouwens voorkomen en de kassamedewerker lijkt niet redelijk dan is het altijd mogelijk om ter plaatse de bedrijfsleider er bij te vragen en indien die niet beschikbaar is een teamleider. Mocht het allemaal onmogelijk blijken dan is het altijd nog een optie om: "tot ziens, en een fijne dag" te zeggen en de boodschappen achter te laten op de band.
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar Wat ik vind is
...
Lees meer
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest
...
Lees meer
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst. Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij. Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer