Reparatie Belsimpel
Geachte,
In december 2015 heb ik bij Belsimpel een Samsung Galaxy Note 4 aangeschaft. Vanaf het begin heb ik een slecht netwerkbereik, ik heb alleen een nieuwe telefoon gekocht, voorheen had ik dit soort problemen met het zelfde abonnement niet. Ik heb dit in februari 2016 bekend gemaakt bij Belsimpel. Het toestel is toen voor het eerst opgestuurd naar Dynafix voor reparatie. Hieruit bleek dat er niks aan de hand was en dat het lag aan het netwerkbereik in mijn woonplaats. Daarom ben ik vervolgens gaan testen met mijn abonnement in een ander toestel, dit bleek prima te werken. Vervolgens heb ik ook het simkaartje van een familie lid in de Samsung Galaxy Note 4 gedaan om uit te proberen of dit wel werkte. Echter bleek dat van dat abonnement ook in eens het bereik slechter was als normaal. Daarom ben ik na lange tijd vanalles uit te hebben geprobeerd, toch weer contact op gaan nemen met Belsimpel. Zij verzochten mij om het toestel nogmaals op te sturen of er mee naar een samsung service center te gaan. Omdat ik het toestel niet weer twee weken kwijt wilde zijn, ben ik naar het dichtsbijzijnde service center gegaan (Maastricht enkele reis 56 km). Hier is bekeken wat er mis was en de monteur vermoede dat het aan de antenne lag. De antenne werd besteld en een week later kon ik terug komen om de antenne te laten vervangen. Dit is een tijd goed gegaan maar in augustus j.l. heb ik het toestel nogmaals op reparatie mogen sturen naar Dynafix. Toen ik na deze reparatie het toestel terug kreeg, deed de home button het niet meer. Nu is mijn telefoon weer bij Belsimpel en heb ik vandaag bericht gekregen dat het toestel weer naar Dynafix gaat voor reparatie. Ik hoop dat uit mijn verhaal duidelijk is geworden dat ik helemaal niet tevreden ben met de service van Belsimpel. Graag zou ik advies krijgen over hoe ik nu kan gaan handelen, want ik heb het er helemaal niet mee eens dat ik zoveel geld betaal terwijl ik niks anders als ellende heb gehad met het toestel.
Bvd.
Hallo Aron2001 ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regels.
https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/hoe-vaak-mag-verkoper-repareren-vervangen-voordat-ik-geld-terug-mag-vragen
https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/koopovereenkomst-ontbinden
Bedankt voor de snelle reactie, heb meteen actie ondernomen nu afwachten op een reactie van Belsimpel.
Graag gedaan , succes .
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Orthodaily
Ik heb schoenen besteld bij ORTHOdaily.nl https://orthodaily.nl/ Het zouden dus orthopedische schoenen moeten zijn. Het zijn gewone schoenen van een middenkwaliteit, wat je eigenlijk ook mag verwachten bij die prijs. Ze worden rechtstreeks uit China geleverd via Yun Express in Rozenburg. De Nederlandse verkoopvestiging zit op een bovenwoning in Amsterdam met een telefoonnummer uit Leiden dat ... Lees meer
Appartement. Gas/cv installatie definitief afsluiten
Goedemiddag,
Woon in een appartement. In het kader van verduurzaming wil ik van het gas af. Inductieplaat aangeschaft en een boiler.
Verwarm de woonkamer elektrisch d.m.v. een kachel, gas/cv installatie gebruik ik niet meer en is afgekoppeld door een installateur.
Ik wil het gas definitief af laten sluiten, heb een aanvraag lopen.
VVE geïnformeerd over mijn plannen.
De
...
Lees meer
Alternate weigert terugbetaling of Een niew Moederbord stomme oplichters
nou ik heb eens een pc besteld alternate leek wel de goedkoopste ( is ook zo ) maar ja alles werkt behalve het moederbord denk nou dat komt wel goed veel 5 sterren op de website maar ja ik stuur dus een mailtje van hey ik heb een moederbord ontvangen maar dees is defect geleverd nou alternate test het zegt vervolgens dit is gebruikers schade dus je garantie vervalt oke dus garantie heb je geen r ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer