ar
door aron2001 Sep 12, 2016 om 17:13
Winkels & webshops

Reparatie Belsimpel

Geachte,

In december 2015 heb ik bij Belsimpel een Samsung Galaxy Note 4 aangeschaft. Vanaf het begin heb ik een slecht netwerkbereik, ik heb alleen een nieuwe telefoon gekocht, voorheen had ik dit soort problemen met het zelfde abonnement niet. Ik heb dit in februari 2016 bekend gemaakt bij Belsimpel. Het toestel is toen voor het eerst opgestuurd naar Dynafix voor reparatie. Hieruit bleek dat er niks aan de hand was en dat het lag aan het netwerkbereik in mijn woonplaats. Daarom ben ik vervolgens gaan testen met mijn abonnement in een ander toestel, dit bleek prima te werken. Vervolgens heb ik ook het simkaartje van een familie lid in de Samsung Galaxy Note 4 gedaan om uit te proberen of dit wel werkte. Echter bleek dat van dat abonnement ook in eens het bereik slechter was als normaal. Daarom ben ik na lange tijd vanalles uit te hebben geprobeerd, toch weer contact op gaan nemen met Belsimpel. Zij verzochten mij om het toestel nogmaals op te sturen of er mee naar een samsung service center te gaan. Omdat ik het toestel niet weer twee weken kwijt wilde zijn, ben ik naar het dichtsbijzijnde service center gegaan (Maastricht enkele reis 56 km). Hier is bekeken wat er mis was en de monteur vermoede dat het aan de antenne lag. De antenne werd besteld en een week later kon ik terug komen om de antenne te laten vervangen. Dit is een tijd goed gegaan maar in augustus j.l. heb ik het toestel nogmaals op reparatie mogen sturen naar Dynafix. Toen ik na deze reparatie het toestel terug kreeg, deed de home button het niet meer. Nu is mijn telefoon weer bij Belsimpel en heb ik vandaag bericht gekregen dat het toestel weer naar Dynafix gaat voor reparatie. Ik hoop dat uit mijn verhaal duidelijk is geworden dat ik helemaal niet tevreden ben met de service van Belsimpel. Graag zou ik advies krijgen over hoe ik nu kan gaan handelen, want ik heb het er helemaal niet mee eens dat ik zoveel geld betaal terwijl ik niks anders als ellende heb gehad met het toestel.

Bvd.

1719 1 Rapporteer

marita5
door marita5 - Sep 12, 2016 om 17:26
11514 Antwoorden / 15 Vragen
ar
door aron2001 Sep 12, 2016 om 18:44
0 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de snelle reactie, heb meteen actie ondernomen nu afwachten op een reactie van Belsimpel.

marita5
door marita5 Sep 12, 2016 om 18:58
11514 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan , succes .