Welke ervaringen zijn er met de app en bestellingen bij Wish?
Ik heb vorig jaar 10 kleine dingetjes besteld bij Wish, waarvan 2 artikelen zijn binnengekomen, een half jaar later had
ik nog niets. Ik heb een email gestuurd, waarop beloofd werd het geld terug te sturen. Dit is niet gebeurd. Ben dus zo'n 50
euro kwijt. Is er iets veranderd bij Wish? Ik zag dat ze geen Track-en-Trace code gebruiken, wat wel zo makkelijk zou zijn,
en ben benieuwd of alles wat besteld wordt ook (binnen de gestelde tijd) geleverd wordt......
Ik heb tot nu toe alles wat ik besteld heb netjes binnen gekregen.
Van 1 artikel die niet pastte had ik binnen 5 dagen het geld weer terug op mijn rekening staan.
Artikel mocht ik houden.
U heeft een e-mail gestuurd zegt u.
Maar u kunt beter naar u bestelgeschiedenis gaan en bij elk artikel wat niet ontvangen is op de geldteruggave knop drukken en het formulier wat dan verschijnt invullen. Misschien kan dit alsnog?
Een tijdje geleden was er ook een vraag over Wish, toen ben ik eens gaan kijken en was in de veronderstelling dat je alleen via Facebook er gebruik kon maken en heb het dus links laten liggen. Later bleek dat koppelen aan Facebook inderdaad kan, maar niet noodzakelijk is. Heb toen eenmalig iets besteld, het was lang onderweg, maar is uiteindelijk wel ontvangen. Kreeg daarbij ook een track and trace code, maar die werkte in Nederland niet en kon door PostNL niet omgezet worden naar een Nederlandse. De zending was dus slechts gedeeltelijk te volgen. Het is goedkope zooi uit China, dus het kan natuurlijk wel eens zo zijn dat het uiteindelijk niet aankomt.
Zie ook;
https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/geek?id=586681
https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/wish?id=586143
Heb er zeer vaak (sowieso meer dan 100 keer) besteld. Een keer iets niet ontvangen. Een keer artikel beschadigd ontvangen. Beide keren zeer snel (binnen 2 dagen na melding maken in de app via de knop "geldteruggave aanvragen") geld terug gehad.
Ik had een keer per ongeluk een review gegeven op het verkeerde artikel en daarbij aangegeven (via indrukken knop) dat ik het artikel ontvangen had terwijl dit artikel nog onderweg was. Contact opgenomen met klantenservice maar die reageerden heel laat pas en gaven er blijk van mijn vraag niet goed gelezen te hebben.
Ben dus over Geek en Wish zelf wel positief. Artikelen zijn echt leuk, handig en kosten belachelijk weinig. Kwaliteit spullen is matig. Verzending varieert tussen 5 dagen en 6 weken, da's dus heel lang.
Op de site moet je super goed lezen wat je koopt. De klantenservice is, mbt het beantwoorden van vragen, niet om over naar huis te schrijven.
Als ik alles bij elkaar optel ben ik toch vrij positief over Geek en Wish ( vandaar dat ik er regelmatig bestel)..
Mijn dochter bestelt met grote regelmaat snuisterijen bij Wish. Nog nooit iets niet aangekomen. Het is veelal goedkope prullaria maar sommige dingen worden na 1X dragen/gebruik weggegeven of in de kledingcontainer gegooid.
Kost ook allemaal net niets.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?
Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer