kr
door kris78 Sep 27, 2013 om 23:44
Vakantie & reizen

Vakantieveilingen --> verrassingstickets.nl. Dubbele kosten mag dat ?

Via vakantie veilingen een verrassingstickets gewonnen leuk.
Bij het boeken het volgende achtergekomen dat het uitsluiten van een bestemming 5 euro kost, nou ja kan er mee leven.
Uitsluiting luchthaven 100 Euro!
Bij het bijboeken van een extra nacht voor 2 pers. 60 euro dat valt mee dus gedaan maar wat blijkt WEER wordt de 5 euro voor uitsluiting bestemming bij gerekend !
Als je als eerder een uitsluiting van luchthaven a 100 euro gekozen had had je die nog een keer moeten betalen bij het bijboeken van een extra nacht! [edit-redactie]

Mogen ze zomaar bij het bijboeken van een nacht de extra kosten nogmaals rekenen bij het bijboeken van een nacht?

7648 18 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 27, 2013 om 23:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kan geen touw aan vastknopen.

Middelbare school examenvraag!

ve
door verwijderd - Sep 28, 2013 om 00:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

connie waarzijn schreef op vrijdag 27 sep 2013, 23:54: Kan geen touw aan vastknopen.

Middelbare school examenvraag!

Wat begrijp je niet?
Bij het boeken van de std 2 nachten kun je voor 5 euro per plaats uitsluiten waar je NIET naar toe wilt.
Wil je een luchthaven uitsluiten kost het je dat 100 Euro.
Boek je een extra nacht bij dan krijg je nogmaals ,mijn geval de kosten van 5 euro in rekening gebracht. Dus 5 euro voor de std boeking en nog eens 5 euro omdat je 1 nacht bijboekt. Hetzelfde geld voor het uitsluiten van een vliegveld a 100 Euro!
Als je het nu nog niet begrijpt dan ... nou ja laat maar.. :-)

ve
door verwijderd - Sep 28, 2013 om 10:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

kris78 schreef op vrijdag 27 sep 2013, 23:44: Via vakantie veilingen een verrassingstickets gewonnen leuk.
Bij het boeken het volgende achtergekomen dat het uitsluiten van een bestemming 5 euro kost, nou ja kan er mee leven.
Uitsluiting luchthaven 100 Euro!
Bij het bijboeken van een extra nacht voor 2 pers. 60 euro dat valt mee dus gedaan maar wat blijkt WEER wordt de 5 euro voor uitsluiting bestemming bij gerekend !
Als je als eerder een uitsluiting van luchthaven a 100 euro gekozen had had je die nog een keer moeten betalen bij het bijboeken van een extra nacht! Het zijn echte oplichters !
Mensen blijf er van af !
Mogen ze zomaar bij het bijboeken van een nacht de extra kosten nogmaals rekenen bij het bijboeken van een nacht?

Kijk in de voorwaarden.

Waarom zou je hier ooit boeken? Kies zelf een bestemming, hotel en luchthaven.

ve
door verwijderd - Sep 28, 2013 om 10:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat zijn dan echte "verrassing" tickets. Die rare boekingsvoorwaarden kunt u niet van tevoren inzien? Dat kost dan goud als je NIET naar dingen wil. Heel raar.

ve
door verwijderd - Sep 28, 2013 om 21:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

There ain't no such thing as a free lunch is hier op van toepassing. Of te wel: Gratis bestat niet.

ve
door verwijderd - Oct 16, 2013 om 17:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb 3 weken geleden ook via vakantieveilingen het verrassingsticket gewonnen en had precies dezelfde vraag als u. Ik had verrassingstickets gemaild en tot mijn schrik kreeg ik een erg brutaal en onprofessioneel mailtje terug. Hierin stond eigenlijk dat ze niet snapte wat mijn probleem was en dat ik niet zo moest zeuren.

Ik raad mensen af om via verrassingstickets te boeken. Leuk concept, maar zodra u vragen- of problemen heeft zijn ze niet thuis en krijgt u een onprofessioneel mailtje terug.

ve
door verwijderd - Oct 29, 2013 om 21:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Kris78,

Jammer te horen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening van Verrassingstickets.nl. Graag informeren we u dat u per reservering (ongeachter het aantal nachten of personen) slechts één keer EUR 5 per bestemming voor het uitsluiten afrekent. Van extra of dubbele kosten is dus geen sprake.

Tijdens het boeken is het mogelijk om een aantal luchthavens kosteloos uit te sluiten. Mocht u nog vragen hebben, dan horen we dat graag.

@Daniqued,

Vervelend om te horen dat u een bericht van ons heeft ontvangen dat niet aan uw verwachtingen voldoet. We werken constant aan verbetering van onze arrangementen en dienstverlening en zullen onze medewerkers er extra op attenderen om de e-mailberichten correct te beantwoorden. Mochten er voor u nog zaken onduidelijk zijn dan horen we dat graag.

In ieder geval wensen we u alvast een prettige reis met uw verrassingstickets.

Verrassingstickets.nl

ve
door verwijderd - Oct 29, 2013 om 21:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

@verrastickets

De voorwaarden zijn blijkbaar heel onduidelijk dat daar vragen over komen.

ve
door verwijderd - Oct 29, 2013 om 21:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

@tijger1

Bedankt voor uw feedback. Inmiddels hebben we op onze website duidelijker vermeldt dat de EUR 5 bestemming slechts eenmalig in rekening wordt gebracht.

Verrassingstickets.nl streeft ernaar om de boekingsvoorwaarden en tarieven zo duidelijk mogelijk op haar website te plaatsen. Mocht u onverhoopt nog onduidelijkheden aantreffen dan horen we dat altijd graag.

Verrassingstickets.nl

ve
door verwijderd - Oct 30, 2013 om 11:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

daniqued. schreef op woensdag 16 okt 2013, 17:26: Ik heb 3 weken geleden ook via vakantieveilingen het verrassingsticket gewonnen en had precies dezelfde vraag als u. Ik had verrassingstickets gemaild en tot mijn schrik kreeg ik een erg brutaal en onprofessioneel mailtje terug. Hierin stond eigenlijk dat ze niet snapte wat mijn probleem was en dat ik niet zo moest zeuren.

Ik raad mensen af om via verrassingstickets te boeken. Leuk concept, maar zodra u vragen- of problemen heeft zijn ze niet thuis en krijgt u een onprofessioneel mailtje terug.

ve
door verwijderd - Oct 30, 2013 om 11:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Klagen mag, complimenteren ook!

Zojuist uiterst vriendelijk geholpen door verrassingstickets/ flywise. Had geklaagd over de slechte telefonische bereikbaarheid ( 1 uur in tevergeefs in de wachtrij a € 0,15 per minuut, terwijl het bedrijf al gesloten was...). Vervolgens ben ik teruggebeld en is ter compensatie mijn accommodatie omgeboekt naar een veel gunstigere ligging in Rome.

Mijn complimenten voor deze klantvriendelijke oplossing en het feit dat ze openstaan voor suggesties van de klant.

ve
door verwijderd - Nov 6, 2013 om 16:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi

Ik heb recent ook via verrassingstickets een weekendje weg geboekt. Ik zag duidelijk dat ik moest bijbetalen wat eigenlijk belachelijk is maar vooruit het idee van een weekendje weg en niet weten waar je heen gaat leek me leuk. We hadden dan ook de Poolse bestemmingen uitgesloten. Krijg ik een mail van verrassingtickets dat mijn 1ste en 2de voorkeursdatum niet meer beschikbaar zijn. Balen. Maar goed via de e-mail zijn we een nieuwe datum overeengekomen. Vervolgens krijg ik een e-mail met boekingsbevestiging. Die open je natuurlijk meteen omdat je wil weten waar de reis heen gaat. Helaas zag ik dat het een Poolse bestemming was en heb op deze mail geantwoord hoe dat kon aangezien ik alle Poolse bestemmingen had uitgesloten. Nou blijkt dat er dus één Poolse bestemming is die je niet kunt uitsluiten en net die kregen we! Wederom balen maar goed dan maken we er wel wat van denk je. Verder hadden we onze namen gecheckt en gekeken vanaf welk vliegveld we vlogen. Nu keken we een twee weken voor vertrek nog eens naar de vluchttijden en wat zie ik??? De datum was anders als dat we overeen waren gekomen via de e-mail. Ik dacht dat zal wel een foutje zijn want die datum was onze 1ste of 2de voorkeursdatum in eerste instantie geweest waarvan verrassingtickets zei dat er geen reizen meer beschikbaar waren!!! Dus ik stuur de e-mail wisseling met betrekking tot de nieuwe datum en de boekingsbevestiging en wat is het antwoord? Je hebt gereageerd op de boekingsbevestiging dus was je op de hoogte van de datum!! 1. de datum staat niet duidelijk vermeld;
2. ook in de mail met de boekingsbevesting staat nergens vermeld Let op de datum is veranderd of anders als is overeengekomen!!!
3. Als je met elkaar overeen komt dat je een bepaalde datum gaat ga je dat toch niet eigenhandig veranderen zonder duidelijk te communiceren!!
Mijn vraag is of dit zomaar kan. Tuurlijk heb de boekingsbevestiging gelezen maar gelet op de persoonsgegevens, bestemming en luchthaven. De datum heb ik niet op gelet gezien het feit dat beide partijen de datum overeen waren gekomen!

ve
door verwijderd - Nov 6, 2013 om 18:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mevrouw (naam bij ons bekend),

Bedankt voor uw bericht. We vinden het erg vervelend dat deze situatie zich heeft voorgedaan. Graag gaan we nogmaals in, zoals in eerdere correspondentie, op uw vragen en opmerkingen.

Bij het boeken van Verrassingstickets vult de reiziger altijd meerdere voorkeursdata in. Wanneer men de boekingsbevestiging ontvangt dan staat hier de uiteindelijke vertrekdatum in vermeldt. Dit is altijd één van de overlegde voorkeursdata. In uw geval is er overleg geweest over een alternatieve reisdatum daar op dat moment uw originele voorkeursoptie niet beschikbaar was.

Gelukkig kwamen er kort daarna alsnog plaatsen vrij en hebben we u op uw 1e voorkeursdatum ingeboekt. U heeft daar meteen de boekingsbevestiging van ontvangen. Net als andere reizigers vragen we u deze te controleren op uw vertrekdatum, bestemming, hotel en alle andere genoemde zaken.

De boekingsbevestiging met reisdata heeft u enkele weken voor vertrek ontvangen. Verder heeft u de instapkaarten enkele dagen voor vertrek ontvangen. U heeft hier helaas niet op gereageerd. Wanneer u ons tijdig had bericht dan hadden we u eventueel nog kunnen omboeken naar een andere datum.

Het spijt ons dat we u niet anders kunnen berichten en daarom hebben we u een nieuw arrangement tegen een gereduceerd tarief aangeboden.

Verrassingstickets.nl

ve
door verwijderd - Nov 7, 2013 om 16:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik wilde eigenlijk niet meer reageren omdat het een eindeloze discussie wordt. Het is de eerste keer dat ik met jullie te maken had. Weet ik veel dat als jullie mij schriftelijk mededelen dat de voorkeursdatum niet meer beschikbaar zijn dat dan toch nog op het laatste moment kan veranderen.
Het feit dat we niet meer gereageerd hebben is omdat we in de veronderstelling waren dat de documenten voor de afgesproken datum waren. Ja we hadden het beter moeten doornemen. Letter voor letter, woord voor woord.
Wat mij met name irriteert is het feit dat er wel duidelijk gecommuniceerd kan worden dat de voorkeursdata niet meer beschikbaar zijn maar als dat in één keer verandert, is communiceren niet meer mogelijk. Dan wordt de datum gewoon gewijzigd in documenten die je in een bijlage krijgt toegezonden.
Uit deze situatie mogen jullie ook een les leren. Het zou ook fijn zijn als jullie die kant ook zouden zien en niet elke keer het gooien op dat we stukken hebben ontvangen en daarom op de hoogte zouden moeten zijn. Ik ben nl zo dat als ik een afspraak maak, ik dat niet eigenhandig wijzig en als dat wel om een of andere reden gebeurt of noodzakelijk is duidelijk communiceer met de andere partij. Helaas heb ik dat niet van jullie mogen verwachten.

ve
door verwijderd - Nov 7, 2013 om 19:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het duurde ff maar alles is opgelost, klein foutje op de website denk ik.
De stedentrip is inmiddels achter de rug en was perfect !

ve
door verwijderd - Nov 7, 2013 om 21:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is mooi, hopelijk wordt de site aangepast zodat de onduidelijkheden verdwijnen. Bedankt voor het terugmelden.

ve
door verwijderd - Nov 14, 2013 om 17:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben via vakantieveilingen ook een verrassingsticket gekocht. We gaan komend weekend lekker weg. We hebben een paar keer contact gehad met verrassingsticket (via email) en dat contact verliep uiterst prettig.

Overigens staan alle voorwaarden duidelijk op de site en er is ook een pagina met FAQ's dus ik snap niet zo goed wat het probleem hier is.

Ben het wel met topicstarter eens dat het vreemd is dat je bij een dag verlengen alle extra kosten nog een keer moet betalen. Die extra kosten betaal je namelijk per vlucht en niet per dag.

ve
door verwijderd - Feb 13, 2014 om 16:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

@caroden

U zou het probleem snappen als u het topic had gelezen en dan had u ook kunnen lezen dat het in november is opgelost.