Bent u ook nog zo verheugd op KPN?
Bent u ook nog zo verheugd op KPN?
Die vraag stel ik mij niet eens meer na de mislukten contacten met KPN-Servicedesk, incapabele medewerkers die je met een kluitje het riet inzonden.
Pappen en nathouden is het motto blijkbaar bij KPN! Laat de klant maar in zijn sop gaarkoken!
Heb een alles-in-1, totaal compleet, met mijn mobiele telefoonababonnement.
5 november jl. de activatie en oplevering van het alles-in-1-abonnement, dús niet, werd pas feitelijk op 11 novermber jl. door tussenkomst van een KPN-expert - KPN hanteert twee gradaties: KPN-monteur en KPN-expert (waar de monteur met de handen in haar zit).
Bleek dat de patch in de wijkcentrale op een verkeerde plaats was ingeplugd, verkeerd geteld door degene die de patch moest inpluggen.
Dan heb ik het nog niet eens over die KPN-zenderindeling: BBC1HD op kanaal 724, BBCFIRSTHD op kanaal 729 en BBC2HD op kanaal 730! Hoe kun je het zo verzinnen als KPN?!
Enfin november 2016 ben ik totaal compleet weer weg bij KPN.
Wacht nog steeds op de mail van KPN omtrent de compensatie van de grote storing op vrijdag 20 november jl. v.w.b. drie gratis films in december 2015. Doekje voor het bloeden?!
Kan nog wel zo verder gaan...mailbox aanmaken oké of niet-oké: geen melding dat er al een bestaande account daarvan is, is het account nog niet vergeven, dan komt het aangemaakte account even later in uw overzicht, anders kunt u wachten totdat u een ons weegt. Communicatie is niet het ding van KPN!
Topantwoord
Topantwoord
hallo 1953 ,
Wederom loopt uw tegen een probleem aan .
De forumleden hier gaan heen en weer door deze site , u gaat heen en weer door providers, wie word de volgende ?
Tip: bij èèn provider laat je iets en bij de ander vind je iets .
Bezint voordat ge Begint , dit om teleurstellingen te vermijden .
vr,gr.
Topantwoord
Compensatie voor de storing? Doe niet zo dwaas. Op uw tv kunt u zien welke drie films u gratis kunt kijken.
U krijgt automatisch een mail account. U kunt zelf een lijst maken van favoriete zenders.
Wat is er mis met die nummering? De HD zenders beginnen op 701.
Topantwoord
Ach, we zaten hier al op te wachten natuurlijk. Denk dat sommige zaken aan gebrek aan kennis liggen. KPN heeft een eigen forum, daar heb je meer aan dan hier klagen. http://forum.kpn.com/
Topantwoord
Vanaf de aanvraag voor de verhuizing , 30 juni 2015, voor nodige installatie voor media en data, verhuizing 21 juli 2015, is alles verkeerd gedaan tot nu toe nog steeds. Je wordt bij de aanvraag te woord gestaan door een callservice mevrouw en die weet je 23 min aan de lijn te houden om je een verkeerd abonnenment te verkopen. Deze ellende duurt tot nu toe voort. Teveel om even uit te leggen. Zelden vriendelijke medewerkers en niet deskundig en slecht luisteren, en uiteraard doet de klant het altijd fout. Er was een tijd dat als je dan eindelijk na 123 min. bellen de zaak was opgelost kreek je voor alle ellende een ticket waarop alle telefoonkosten werden vergoed en nog 'n halve maand gratis abonnement.
Waardeloos bedrijf wat betreft service.
Makelijk KPN de schuld geven van het feit dat u niet op de juiste wijze te werk bent gegaan. Bij KPN kunt u alles, dus ook een verhuizing via internet regelen. U weet dan zeker dat het op de juiste plaats, lees medewerker, komt. Bellen met een callcenter is vragen om problemen. En nee ik werk niet bij KPN, heb daar ook geen aandelen van maar maak al jaren gebruik van KPN zonder problemen. 1x een storing met internet gehad en hierbij uitstekend geholpen. Maar dan moet je wel het juiste nummer bellen en niet het callcenter.
ik wil niet heel erg verveld zijn hoor, welke telefoon kosten het gaat hier om een 0800 nummer die is gratis
Topantwoord
@1953,
Jammer dat uw overstap naar KPN niet zo is verlopen als u had verwacht, maar een schrale troost is misschien wel dat het nog veel erger had gekund.
Ben zelf medio mei jl. ook overgestapt van Ziggo naar KPN glasvezel en dat is "helaas" allemaal probleemloos verlopen zodat er voor mij niets te klagen viel.
Maar ik heb toch nog iets kunnen vinden wat mij, net als u, niet helemaal lekker zit en dat is de indeling van sommige TV zenders.
Die indeling van sommige zenders begrijp ik ook niet, zoals bijv. NET5 op 8, RTL8 op 10, 24Kitchen op 22, SBS9 op 38 om er maar een paar te noemen.
Ben inmiddels wel aan deze indeling gewend en voor mij hoeft het nu niet meer verandert te worden.
Ik hoop dat uw problemen snel worden opgelost.
Kan je bij KPN dan niet een eigen zendervolgorde instellen door een favorietenlijst te maken?
@carola.83 , Dit vraag ik me dus ook af . normaal moet toch op de afstandsbediening een knop favorieten zitten , of zie ik dit verkeerd .
@carola.83 en marita567, Mogelijk is de "............" ondertoon in mijn reactie niet helemaal (bij u) overgekomen en is mijn opzet dus mislukt, jammer maar toch ;-))
Nou, mein33, zeg maar gerust 'helemaal niet'. Zou mooi zijn (maar utopie waarschijnlijk) als we hier ook gebruik kunnen maken van smileys.
....als we hier ook gebruik kunnen maken van smileys..... Niet rechtstreeks; dat wordt dus kopiëren en plakken. Helaas, dat lukt ook al niet in een 'reactie'; alleen in een Antwoord.
Ik bedoel dus rechtstreeks, dus via een opmaakbutton.
Topantwoord
Die @1953 toch.
Daar was je al voor gewaarschuwd.
Eerst 'in de clinch' met Ziggo en nu - niet veel later - al weer met KPN.
Zoek eens een andere hobby. ;-)
Topantwoord
Net wat tijger1 schrijft de HD zenders zitten op de 700 kanalen. Maar ook hier blijkt het lezen van bijgeleverde informatie, evenals op dit forum, voor u een héél groot probleem te zijn. En wat die compensatie betreft, kijk eens op het infokanaal van KPN. U krijgt daar echt geen mail over tenzij u een voorkeursbehandeling velangd.
Topantwoord
Topantwoord
Niks mis met KPN glas-in-1. Die grote storing viel bij mij erg me. Ik kon alleen geen videotheek benaderen en geeneigen opnames en terugkijken. De rest deed het gewoon. Bij een grotere storing was ik een echt boek gaan lezen.
Mijn advies stap gewoon over naar de kabel. Daar zult u weer niet tevreden over zijn.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag albert heijn de prijs van een bestelling zomaar verhogen?
Onlangs heb ik iets besteld bij albert heijn. Het ging om een voorraad bier voor een festival. De totale prijs was €294,30. Dit bedrag heb ik geaccepteerd.
toen kwamen er nog bezorg kosten bij(logisch natuurlijk) deze bezorgkosten waren €5,70, wat het totaal bracht op €300,-
Na bevestiging stond er in de app dat het te betalen bedrag bij bezorging €300,- was. En dat bleef er
...
Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
BKR gegevens, moeten die gewaarmerkt zijn?
Wij willen een nieuwe woning bezichtigen en de cooperatie vraagt om de BKR gegevens. Het gaat om een vrije sector woning. Maar die gevens kosten gewaarmerkt 15 euro pp.
Is dat nodig of mag ik het ook, aangezien ik het gratis mag inzien, screenshotten en in een document zetten, denkt u?
Dat mag wel met de BRP gegevens, staat er. Daar staat het namelijk gewoon bij vermeld, in de info voora
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer