Ja
door Jan Thomassen Dec 28, 2022 om 11:48
Elektronica & tv
Wie heeft geen Hisense tv gekregen  na overstap actie van Ziggo

Wie heeft geen Hisense tv gekregen na overstap actie van Ziggo

Wij zijn van KPN naar Ziggo overgestapt en zouden een Hisense tv krijgen na het betalen van de eerste betaling van het Ziggo pakket.

Wij hebben de Hisense tv geclaimd zoals afgesproken na de 1e betaling maar tot op de dag van vandaag niet gekregen.

Binnenkort inmiddels moeten we de 3e maand abonnement overmaken aan Ziggo.

Diverse keren Telefonisch contact opnemen met Ziggo of de firma die deze actie voor Ziggo afgelopen jaar lanceerde leverde niets op.

Men wijst naar elkaar en de laatste verwees ons naar de vervoerder die het te druk zou hebben met leveringen i.v.m. de kerstdrukte.

Vraag je naar de vervoerder/bezorger dan geven ze geen namen aan je door.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Met vriendelijke groet,

Fam J. Thomassen

17516 10 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 28, 2022 om 12:07
7196 Antwoorden / 3 Vragen

13.00 u

Algemene voorwaarden gelezen?

https://actie.meervoordeel.nl/algemene-voorwaarden/

zou toch ook Ziggo nog eens op e hoogte stellen voor een antwoord.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/formulier

Gr
door Grunn1 - Dec 28, 2022 om 12:51
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Is al eerder een vraag over gesteld, zoek die maar op.

Je moet bij de aanbieder zijn van deze aktie en niet bij Ziggo.
Ziggo geeft geen tv's kado en daar is deze aktie ook niet van.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Dec 28, 2022 om 12:52
2074 Antwoorden / Vragen

Drie maanden is belachelijk dus misschien moet u ze eens een brief sturen dat u afziet van verdere betaling totdat ze hun afspraken nakomen. Niet echt doen maar eens kijken of ze dan wel reageren. Je moet toch wat.

Janzegt
door Janzegt - Dec 28, 2022 om 16:03
127 Antwoorden / Vragen

Dit is geen aktie van Ziggo, maar van Meervoordeel.nl. Er staat duidelijk op hun site dat je het ziggo pakket via meervoordeel.nl moet afsluiten. En er staat ook:  om je cadeau daadwerkelijk te ontvangen, moet je deze claimen bij meervoordeel na ontvangst van de eerste factuur van ziggo.
Ziggo heeft niets met deze actie te maken.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 28, 2022 om 16:05
16870 Antwoorden / 202 Vragen

Bedoelt u een aanbieding als deze: https://www.testnugratis.nl/gratis-hisense-smart-tv/
.
Dan is het m.i. inderdaad een aktie van Ziggo en indien men zich daar niet aan de voorwaarden heeft gehouden kunt u daar een klacht over indienen bij Ziggo.
U kunt ook www.klachtenkomps.nl en zie dan bijv. dit https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/ziggo/klachten

Voor het indienen van eenklacht bij Ziggo zelf zie https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/postadres  en zie ook nog Juridisch advies volgens kassa:

Voor juridisch advies kunt u zich ook wenden tot:

- Het Juridisch Loket, tel. 0900 - 8020 (10 cent per minuut, met een starttarief van 4,5 cent plus uw gebruikelijke belkosten, tot een maximum van 12,50 euro, zie voor meer informatie https://www.juridischloket.nl

- ConsuWijzer, het consumentenloket van de Autoriteit Consument en Markt (ACM), tel. 088-0707070 (nationaal tarief, bereikbaar op werkdagen van 08.30-17.30 uur, zie voor meer informatie: https://www.consuwijzer.nl

U zou eventueel ook de https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/telecommunicatiediensten/ omdat de klacht de dienstverlening betreft maar dan dient u toch eerst een schriftelijk voor u negatief antwoord van Ziggo te hebben.

rj
door rjw Dec 28, 2022 om 16:47
3269 Antwoorden / 5 Vragen

De website die je noemt is niet van Ziggo. En als je op de bestellink klinkt kom je op de site van meervoordeel. Zoals anderen al zeggen, Ziggo biedt geen televisies.

Ik ben toch wel benieuwd welke informatie jij hebt die wij niet hebben waardoor je concludeert dat je moet gaan klagen over Ziggo.

heremietkreeft
door heremietkreeft Dec 28, 2022 om 16:53
16870 Antwoorden / 202 Vragen

Om 'beu' van te worden: u kunt kennelijk niet goed lezen, er staat echt dit Je krijgt tijdelijk een gratis 43 of 55 inch HiSense Smart TV bij je Ziggo Internet & TV Abonnement. Ook kan je kiezen voor 12 maanden 50% korting + cashback of een Bol bon t.w.v. €50!

Ben je een nieuwe klant en langer dan 6 maanden geen klant van Ziggo geweest? Dan mag je een keuze tussen deze welkomstcadeaus maken! Je cadeau of cashback heb je al snel binnen, want als je binnen 6 maanden na ontvangst van de eerste factuur je cadeau claimt dan heb je deze binnen 2 weken.

Edoch: strikt gesproken mogelijk gelijk maar het is ook hieruit af te leiden toch echt een actie van Ziggo. Zo niet, dan zou het wel eens misleidend kunnen zijn. https://actie.meervoordeel.nl/?oa_id=RP2-16149709&site=2159&traffictype=27&utm_content=2159&sub_id=RP2-16149709&utm_source=AM&utm_medium=affiliate&utm_campaign=2159

heremietkreeft
door heremietkreeft Dec 28, 2022 om 16:58
16870 Antwoorden / 202 Vragen

"https://actie.meervoordeel.nl/?oa_id=RP2-16149709&site=2159&traffictype=27&utm_content=2159&sub_id=RP2-16149709&utm_source=AM&utm_medium=affiliate&utm_campaign=2159" target="_blank">https://actie.meervoordeel.nl/?

En indien uw opmerking ' wel hout zou snijden' van wie is die website dan wel of m.a.w. wie zit er dan wel achter deze actie van Ziggo? En maar weer eens herhaald, u mag best een andere mening hebben maar geef dan in ieder geval dan aan waar u dat op baseert.

Ozymandias
door Ozymandias Dec 28, 2022 om 18:32
169 Antwoorden / Vragen

Geen edoch en mitsen en maren. Het is niet van de Ziggo website dus het niet is niet van Ziggo. Het is zo simpel als het lijkt.

Je kan er alles bij gaan fantaseren alleen daar schiet niemand mee op.

Janzegt
door Janzegt Dec 28, 2022 om 21:29
127 Antwoorden / Vragen

Heremietkreeft, de site waar u naar linkt is niet van ziggo maar van meervoordeel.nl. Na even zoeken op de site van meervoordeel staat er dat je het abonnement via meervoordeel moet afsluiten. Niets geen misleiding, maar gewoon een kwestie van doorlezen.

Gr
door Grunn1 Dec 28, 2022 om 21:30
1427 Antwoorden / 18 Vragen

@HK, dit gaat niet om meningen maar om feiten. Ziggo geeft geen tv kado en de website die de aanbieding heeft is niet van Ziggo. Gewoon een feit en daar valt niet over te discussiëren.

Je hebt bijvoorbeeld ook sites die kortingen geven op zorgverzekeringen buiten een zorgverzekering om zoals united consumers en ja dit is het zelfde.

heremietkreeft
door heremietkreeft Dec 29, 2022 om 10:37
16870 Antwoorden / 202 Vragen

Frappant, toegegegeven, in de door mij gegeven links in ieder geval 'gratis testen' en niet een TV geheel cadeau en zal het dus inderdaad niet een actie van Ziggo zijn. Is ook niet te vinden opo de Ziggo site. Mijn mening m.b.t wel een Ziggo actie was dus inderdaad onjuist. Blijft een feit dat dit naar mijn mening wel misleidend lijkt te zijn en een melding bij www.consuwijzer.nl 'geen kwaad kan'. (@JANZEGT en @GRUNN1, dank voor de wijze van positieve opbouwende en onderbouwde kritiek).

M.b.t. @GRUNN1, het blijft een feit dat mijn mening in deze casus onjuist was op basis van een onjuiste interpretatie , daarom schreef ik ook nadrukkelijk '
Dan is het m.i. inderdaad een aktie van Ziggo' . (m.i.  - mijns inziens)

Topantwoord

Pe
door Pensioen1954 - Dec 30, 2022 om 10:54
21 Antwoorden / Vragen

Moet u maar bij de KPN blijven. [edit redactie: graag on topic reageren]

Ja
door Jan Thomassen Dec 30, 2022 om 11:40
1 Antwoorden / 1 Vragen

Wij zijn niet materialistisch want KPN hebben we jaren gehad maar de verbindingen werden steeds slechter en nooit stuurde men een monteur om dit op te lossen.

Altijd werd dat via de telefoon gedaan en na vele vele jaren zijn wij overgestapt naar Ziggo dus gelieve niet direct van die onzin als antwoord te schrijven a.u.b. pensioen1945

Ja
door Jan Thomassen - Dec 30, 2022 om 11:35
1 Antwoorden / 1 Vragen

Na laatste telefoontje van ons op woensdag 28 december waarin ik aangaf Kassa in te schakelen werd alles zeer serieus genomen en beloofde men ons alles binnen 24 uur keurig te zullen regelen.

En inderdaad we kregen een email dat de tv op vrijdagmorgen 30 december omstreeks 9:00 uur geleverd zou worden.

We hadden nog onze bedenkingen maar nog voor 9 uur stopte er een vrachtwagen uit België en een zeer vriendelijke chauffeur leverde de ons toegezegde tv keurig netjes af.

Wij wensen iedereen een voorspoedig 2023 toe

Nu alles alsnog keurig opgelost is kunnen we deze topic sluiten!

marita5
door marita5 Dec 30, 2022 om 13:15
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@Jan Thomassen , fijn om te lezen dat de Tv alsnog is geleverd , veel kijk plezier . De beste wensen voor 2023 . bedankt voor het terugmelden .

Ja
door Jan Thomassen Dec 30, 2022 om 14:00
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dankjewel Maritas voor uw reactie.
Wij wensen ook u de beste wensen voor 2023 en nog een prettige voortzetting van de dag toe.

Met vriendelijke groet,
Jan

edgarelsen
door edgarelsen - Dec 30, 2022 om 11:49
32 Antwoorden / 16 Vragen

Vaak op is op actie
Dus dan heb je pech

ro
door ronny530 - Dec 30, 2022 om 13:43
2786 Antwoorden / 41 Vragen

Meer voordeel.nl heeft u met de tv blij gemaakt en niet Ziggo. Kijk uw Ziggo contract er nog eens op na want het zo maar zo kunnen zijn dat u een meer jaren contract bij Ziggo heeft afgesloten. Ziggo is wat mij persoonlijk betreft een goede provider die dat wat afgeproken is ook na komt maar wat wel zeker is voordeel.nl heeft namens u een contract bij Ziggo afgesloten en heeft u als dank een tv van redelijke kwaliteit cadeau gedaan.

newmikey
door newmikey - Dec 30, 2022 om 19:48
830 Antwoorden / 0 Vragen

"Algemene voorwaarden

Meervoordeel.nl

Meervoordeel.nl maakt het voor haar Klanten mogelijk om via haar Platform Overeenkomsten aan te gaan met een Aanbieder van een Dienst. Op het gebruik van het Platform zijn de onderstaande Algemene Voorwaarden van toepassing. In de meeste gevallen zijn ook specifieke Actievoorwaarden en de (algemene) voorwaarden van de Aanbieder van toepassing. Meervoordeel.nl is aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk en op alle transacties via het Platform zijn de Algemene Voorwaarden Stichting Webshop Keurmerk van toepassing. Meervoordeel.nl is uitsluitend tussenpersoon en draagt daarom zelf geen zorg voor de levering, garantie, kwaliteit en/of doorgifte van de Diensten van Aanbieder."