ha
door haya77 Jul 29, 2014 om 21:38
Geldzaken & recht

Zalando Lounge

Half mei zou ik een zending van Zalando Lounge ontvangen, deze is echter nooit bij mij bezorgd, er stond bij mijn account van Zalando, dat Post.nl deze zending nooit heeft ontvangen, ik moest van Zalando een Rechtsverklaring invullen en terugsturen.
Ik heb Zalando Lounge een heleboel keren hierover gebeld en gemaild, (op mijn mailtjes krijg ik nooit antwoord), zij beloofden mij dat ik mijn geld terug zou krijgen, tot nu toe heb ik nog niets ontvangen.
Ook heb ik drie weken geleden iets retour gestuurd naar Zalando Lounge, ik had bericht gekregen dat zij deze zending retour hadden ontvangen, maar ook hiervan heb ik mijn geld niet teruggekregen, zij beweren nu dat zij het bedrag op mijn rekening hebben teruggeboekt, echter ik heb mijn rekening nagekeken en niets ontvangen.
Zij zeiden dat ik maar contact met mijn bank moest opnemen.
Ik weet gewoon niet meer wat ik hieraan kan doen!
Heeft iemand ook ervaring met deze zeer slechte dienstverlening van Zalando Lounge.

7874 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tenormin
door tenormin - Jul 29, 2014 om 22:03
16830 Antwoorden / 108 Vragen
0

@haya77, dat is vreemd, terugbetaling is meestal in 7 dagen. Zalando. Probeer eens verder dan de telefoniste te komen. Als er niets ontvangen is: de verzender moet dit toch bewijzen, niet U. En wat u de laatste keer terugstuurde: dubbel gecheckt of u het correcte rekeningnummer hebt doorgegeven (overbodig misschien, maar met de IBAN nrs misschien iets verkeerds gegaan uwerzijds?). Normaliter heb ik zelf de ervaring dat het geld wel in de beloofde tijd op de rekening staat.

ha
door haya77 - Jul 29, 2014 om 22:21
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hoi Tenormin,

Bedankt voor je reactie.
Met Zalando heb ik geen problemen, wel met Zalando Lounge.
Ze zeggen dat ze, wat betreft de zending die niet is aangekomen, het aan het uitzoeken zijn, dit duurt nu wel erg lang en ik krijg ook geen reactie van ze.
Ik heb al meerdere keren iets teruggestuurd, dus mijn rekeningnr. moeten ze nu wel weten, ik vind het niet terecht dat ze beweren dat ze het bedrag hebben teruggeboekt, terwijl ik niks heb ontvangen.
Ik ga ze nog een keer bellen naar welk rekeningnr. ze het bedrag hebben teruggeboekt, goed idee van je!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

@T
@Tedje1 - Apr 28, 2024 om 15:42
Huishouden & energie

Appartement. Gas/cv installatie definitief afsluiten

Goedemiddag,

Woon in een appartement. In het kader van verduurzaming wil ik van het gas af. Inductieplaat aangeschaft en een boiler. Verwarm de woonkamer elektrisch d.m.v. een kachel, gas/cv installatie gebruik ik niet meer en is afgekoppeld door een installateur.
Ik wil het gas definitief af laten sluiten, heb een aanvraag lopen.
VVE geïnformeerd over mijn plannen.
De ... Lees meer

Do
Doerak_games - Apr 27, 2024 om 01:33
Elektronica & tv

Alternate weigert terugbetaling of Een niew Moederbord stomme oplichters

nou ik heb eens een pc besteld alternate leek wel de goedkoopste ( is ook zo ) maar ja alles werkt behalve het moederbord denk nou dat komt wel goed veel 5 sterren op de website maar ja ik stuur dus een mailtje van hey ik heb een moederbord ontvangen maar dees is defect geleverd nou alternate test het zegt vervolgens dit is gebruikers schade dus  je garantie vervalt oke dus garantie heb je geen r ... Lees meer

Eg
EgbertB10 - Apr 28, 2024 om 16:06
Winkels & webshops

Orthodaily

Ik heb schoenen besteld bij ORTHOdaily.nl https://orthodaily.nl/ Het zouden dus orthopedische schoenen moeten zijn. Het zijn gewone schoenen van een middenkwaliteit, wat je eigenlijk ook mag verwachten bij die prijs. Ze worden rechtstreeks uit China geleverd via Yun Express in Rozenburg. De Nederlandse verkoopvestiging zit op een bovenwoning in Amsterdam met een telefoonnummer uit Leiden dat ... Lees meer