ma
door mayra123 Oct 9, 2015 om 19:38
Voeding & gezondheid

Donatie aan het Rode Kruis

Dit is waarschijnlijk niet de goede plek om mijn vraag te stellen maar kom er niet achter waar dan wel.
Ik werd echter vandaag benaderd door het Rode Kruis met de vraag of ik iets wil doneren per maand. Ik doneer al jaren 5 euro per maand aan het Rode Kruis. Mijn antwoord was dat ik wel 6 euro wil gaan doneren. Vervolgens wordt de vraag gesteld of dat ook 6,50 euro mag zijn. Mijn antwoord is dat ik ipv 5 euro wel 6 euro wil doneren. Dan wordt mij gevraagd of ik eventueel 7,50 euro wil doneren. Nee, wel 6 euro want ik steun ook nog andere doelen. De medewerkster weet vervolgens niet of het wel mogelijk is om 6 euro te doneren, 1 euro meer dan afgelopen jaren. Zij gaat het vervolgens navragen en ik krijg het antwoord dat het niet mogelijk is om het bedrag te verhogen met een euro maar wel met 1,50 euro, of 2,50 euro. Op mijn vraag waarom dit zo is krijg ik geen antwoord, wel kan ik naar de website gaan om daar het bedrag te verhogen. Wat is dit voor een grote onzin???? Zijn ze al niet meer blij met een euro. Ik krijg ontzettend de neiging om deze donatie te gaan opzeggen, wie het kleine niet eert.....

9922 46 Rapporteer

ma
door mayra123 - Oct 9, 2015 om 19:48
5 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=mahadma schreef op vrijdag 9 okt 2015, 19:47]Als u werkelijk door het rode kruis gebeld bent, zou ik maar één ding doen. STOPPEN met alles.
Bel eens zelf naar het telefoon nummer van het rode kruis via google en check eens even of dit (in mijn ogen) idiote verhaal klopt.

mahadma
door mahadma - Oct 9, 2015 om 19:48
11562 Antwoorden / 51 Vragen

Als u werkelijk door het rode kruis gebeld bent, zou ik maar één ding doen. STOPPEN met alles.
Bel eens zelf naar het telefoon nummer van het rode kruis via google en check eens even of dit (in mijn ogen) idiote verhaal klopt.

ma
door mayra123 - Oct 9, 2015 om 19:54
5 Antwoorden / 1 Vragen

Telefoonnummer gecheckt, is helaas hetzelfde nummer als waar ik door gebeld werd officieel van het Rode Kruis. Jammer genoeg voor alle in nood verkerende mensen. Dit kost het Rode Kruis waarschijnlijk nog meer doneurs. Wat een onzin!!!!!!!

mahadma
door mahadma - Oct 9, 2015 om 19:56
11562 Antwoorden / 51 Vragen

Goed gecontroleerd, u weet nu waar u aan toe bent.

Kies of u donateur blijft of niet. Fijn weekend in elk geval.

mahadma
door mahadma - Oct 9, 2015 om 20:04
11562 Antwoorden / 51 Vragen

In 2013 is het salaris van de directeur van het Nederlandse Rode Kruis vastgesteld op €135.000 inclusief vakantiegeld. De afgelopen jaren is dit salaris gelijk gebleven. De sociale lasten en pensioenpremie bedragen €28.000 en de overige vergoedingen en kosten €11.000. Ook G de V, per 1 januari 2014 aangesteld als nieuwe directeur, krijgt het bovengenoemde salaris.

Effe rekenen: totaal salariskosten € 174.000,00, dat gedeeld door € 5,00 per maand van onze vraagsteller = 0,0344827586% van zijn gift.

diumenge
door diumenge - Oct 9, 2015 om 20:06
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Boeiend ... wat heeft dat met vraag van TS te maken?

Inderdaad, raar beleid overigens van het Rode Kruis.

ho
door hopetobehelping - Oct 9, 2015 om 20:11
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mayra123,

u bent er inmiddels achter hoe het precies in elkaar zit volgens mij.
Het is triest hoe sommige goede doelen blijkbaar alles uit al jaren trouwe donateurs proberen te persen.
Persoonlijk met een andere landelijke stichting helaas ook iets dergelijks meegemaakt. Daarbij was er zogenaamd ook ineens sprake van een jaar abonnement waardoor men meende nog eens extra te kunnen incasseren. Bij navraag over het bewijs van dit abonnement moest men uiteraard dit antwoord schuldig blijven. Bij de vraag of wij hierop juridische stappen moesten ondernemen om deze flauwekul te beëindigen bleek er ineens geen abonnement te zijn en werd het bedrag gestorneerd. Uiteraard meteen het donateurschap beëindigd. Het geeft wel aan hoe veel goede doelen in Nederland in elkaar steken. Het Rode Kruis is blijkbaar ook een actie gestart om te proberen om meer geld uit jaren trouwe donateurs te persen. Als ik u was zou ik er meteen mee stoppen.
Als u aan een goed doel wilt schenken en u heeft de mogelijkheid om dat direct te doen bij de plaats/mensen die er ook gebruik van maken lijkt mij dat de beste optie. Dan blijft er op zeker ook nog het minst aan de bekende 'strijkstok' hangen.

tijger1
door tijger1 - Oct 9, 2015 om 20:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat een dwaze bedoening van het Rode Kruis. Dat ze bellen om de maandelijkse donatie te kunnen verhogen, is al vervelend, maar nog tot daar aan toe, maar dat dat dan per se met € 1,50 moet? Ik zou ook mijn donatie machtiging intrekken.

costnix
door costnix - Oct 9, 2015 om 20:57
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik had dit geantwoord: "U kunt kiezen tussen een donatie van 5 Euro of 0 (nul) Euro. U mag het zeggen!"

ma
door mayra123 - Oct 9, 2015 om 21:06
5 Antwoorden / 1 Vragen

Dank voor jullie reacties, ik ben zo boos, tjee wat een organisatie. Probeer ik mijn incasso bij ING stop te zetten maar dat is ook nogal een grote kunst, lukt niet.
Weet iemand of hier ook iets mee gedaan wordt door Kassa??

tijger1
door tijger1 - Oct 9, 2015 om 21:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De machtiging intrekken tot incasso moet u bij het Rode Kruis doen.

En dit is het consumenten forum en in principe doet Kassa hier niets mee.

Als u de redactie van Kassa wilt bereiken, moet u links onderaan op contact met Kassa klikken.

mahadma
door mahadma - Oct 9, 2015 om 21:12
11562 Antwoorden / 51 Vragen

Stuur het rode kruis een e mail en een brief dat u uw machtiging intrekt. Bewaar een kopie. Vraag om een bevestiging. Succes.

mahadma
door mahadma - Oct 9, 2015 om 21:13
11562 Antwoorden / 51 Vragen

P.S. Blokker uw rekening selectief voor het rode kruis. Dat kan per telefoon maar ook via internet bankieren. Zie uw bank.

ho
door hopetobehelping - Oct 9, 2015 om 21:30
1289 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=mayra123 schreef op vrijdag 9 okt 2015, 21:06]Dank voor jullie reacties, ik ben zo boos, tjee wat een organisatie. Probeer ik mijn incasso bij ING stop te zetten maar dat is ook nogal een grote kunst, lukt niet.
Weet iemand of hier ook iets mee gedaan wordt door Kassa??

Beste mayra123,

zie ook eerdere reacties.
Het stopzetten is vrij eenvoudig, u stuurt het Rode Kruis een mail waarin u aangeeft dat u uw donateurschap met onmiddellijke ingang stop inzet.
Vervolgens belt u uw bank, ING, waarin u aangeeft dat u het rekeningnummer van het Rode Kruis wilt laten blokkeren om geld af te laten schrijven van uw rekening. Daarmee zou het eenvoudig geregeld moeten zijn.

Cookies
door Cookies - Oct 9, 2015 om 21:46
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Automatische incasso kan via internetbankieren binnen een paar seconden worden stop gezet.

Cookies
door Cookies - Oct 9, 2015 om 21:50
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@mahadma: zo hoog vind ik het salaris niet van de directeur. Hij zal er heel wat harder voor moeten werken dan die Mathijs die 500.000,- op strijkt om een programmaatje te presenteren.

mahadma
door mahadma - Oct 9, 2015 om 22:26
11562 Antwoorden / 51 Vragen

Het gaat hier over het rode kruis en niet over iets anders, Carola83. Ik vind dit salaris exorbitant hoog. Vooral als het met centjes, 5, 10, 20, 50 cent muntjes en euro's bij elkaar gecollecteerd (gebedeld ......... moet worden) moet worden. Er gaat van elke euro die men geeft voorlopig maar 0,779 naar het goede doel .............. mede door dit salaris en de rest van de overheadkosten.

tijger1
door tijger1 - Oct 9, 2015 om 22:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=carola.83 schreef op vrijdag 9 okt 2015, 21:46]Automatische incasso kan via internetbankieren binnen een paar seconden worden stop gezet.

Maar dat is blokkeren. Om de machtiging echt in te trekken, kan je bij ING een formulier uitprinten en dat naar dat bedrijf zenden.

gerbera
door gerbera - Oct 9, 2015 om 22:51
7370 Antwoorden / 14 Vragen

Blokkeren van een rek.nr bij ING is simpel. Kies onder betalen voor incasso's, klik vervolgens op het tabblad bedrijven. Hierin vindt u o.a het Rode Kruis. klik dit aan en klik vervolgens op blokkeren. Er kan dan geen afschrijving meer gedaan worden door hen. Stuur vervolgens een bericht naar het Rode Kruis met de vermelding dat u de machtiging intrekt. Vermeld hierbij het machtigingsnummer en het Incassant ID. Deze nummers vindt u als u op de laatste incasso van het Rode Kruis klikt.

hansje klein
door hansje klein - Oct 10, 2015 om 00:11
3037 Antwoorden / 62 Vragen

@mayra123

Laat u zich niet intimideren en vervolg uw eigen visie, namelijk slchtoffers helpen via het Rode Kruis. U doneert al jaren lang een bedrag en was bereid hier een extra Euro aan toe te voegen. Uw beslissing om evtl. € 6,- te spenderen zonder inmenging van één of andere domkop bij het Rode Kruis (of mogelijk een ingehuurd buro?), blijft uw eigen beslissing om slachtoffers te helpen.

Op de website staat, dat u ieder bedrag kunt doneren, dus ook € 6,- of € 5,88!

https://doneer.rodekruis.nl/word-donateur

Cookies
door Cookies - Oct 10, 2015 om 00:14
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=mahadma schreef op vrijdag 9 okt 2015, 22:26]Het gaat hier over het rode kruis en niet over iets anders, Carola83. Ik vind dit salaris exorbitant hoog. Vooral als het met centjes, 5, 10, 20, 50 cent muntjes en euro's bij elkaar gecollecteerd (gebedeld ......... moet worden) moet worden. Er gaat van elke euro die men geeft voorlopig maar 0,779 naar het goede doel .............. mede door dit salaris en de rest van de overheadkosten.

Dat geld voor die andere kwibus wordt ook met muntjes bij elkaar geschraapt!

Je kan niet verwachten dat een directeur van zo'n grote organisatie voor een modaal loontje werkt. Zijn salaris valt netjes binnen de Balkenende norm die van een simpele presentator niet!

Cookies
door Cookies - Oct 10, 2015 om 00:22
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=mahadma schreef op vrijdag 9 okt 2015, 22:26]Het gaat hier over het rode kruis en niet over iets anders, Carola83.

Overigens gaat dit topic over donaties aan het Rode Kruis, niet over het salaris van de directeur! Je gaat zelf als 1e off topic!

Cookies
door Cookies - Oct 10, 2015 om 00:25
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=tijger1 schreef op vrijdag 9 okt 2015, 22:46][quote=carola.83 schreef op vrijdag 9 okt 2015, 21:46]Automatische incasso kan via internetbankieren binnen een paar seconden worden stop gezet.

Maar dat is blokkeren. Om de machtiging echt in te trekken, kan je bij ING een formulier uitprinten en dat naar dat bedrijf zenden.

Dat klopt, kunnen ze meteen niks meer incasseren. Wat is daar mis mee?

Overigens vind ik wat het RK doet ronduit belachelijk en onbeschoft.

ge
door gerboe - Oct 10, 2015 om 09:20
806 Antwoorden / 0 Vragen

De ergernis is begrijpelijk maar stoppen met doneren betekent stoppen met helpen van een mens in nood.

door 1953 - Oct 10, 2015 om 09:56
3725 Antwoorden / 95 Vragen

M.i. geen zuivere koffie in dezen.

Zoals Mahadma omschreef, ook mijn devies: stoppen met alles!

hansje klein
door hansje klein - Oct 10, 2015 om 10:36
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Ik herhaal: Mogelijk heeft u 'een domme gans' van een ingehuurd buro aan de lijn gehad. Misschien daarover het Rode Kruis direct berichten om verdere schade af te wenden? Vraag misschien eens na, of deze mensen op provisiebasis werken en of het duidelijk is, dat dit soort blamages contra-productief werken.

Het doel om slachtoffers te helpen blijft onveranderd positief bij donoren.....hopelijk!

me
door mein33 - Oct 10, 2015 om 11:16
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Het rode Kruis zit al enige tijd in geldnood.
Dit tekort ontstaat omdat de hulpvraag in binnen en buitenland flink toeneemt.
Nu, vanwege de grote instroom in Nederland, is de vraag naar hulpgoederen in Nederland ook extreem toegenomen.
Om aan de vraag te kunnen (blijven) voldoen is er meer geld nodig en wordt er ook een beroep gedaan op de reeds bestaande donateurs om hun bijdrage te verhogen.
De (ingehuurde) medewerkers zullen de opdracht hebben mee gekregen om er een zo hoog mogelijke nieuwe donatie bij de donateur los te peuteren, wat op zich niet zo onbegrijpelijk is, al is de wijze waarop dit bij u heeft plaatsgevonden een beetje amateuristisch gepresenteerd.
Het staat u als donateur uiteraard geheel vrij om hierin mee te gaan of het te laten zoals het is.
Het bedrag dat wordt gedoneerd bepaalt de donateur geheel zelf.
U kunt uw donatie gewoon laten zoals die nu is of verhogen met elk willekeurig bedrag zoals u dat wilt.

hansje klein
door hansje klein - Oct 10, 2015 om 11:44
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Inmiddels heb ik het Rode Kruis op deze discussie en negatieve trend geattendeerd en gevraagd om zèlf een bericht op dit forum te plaatsen. Hopelijk met een duidelijke uitleg, met het doel om imago-beschadiging verder te vermijden.........Alle aanbevelingen van het lapidare opzeggen gaat inderdaad op kosten van de juist toenemende hulpbehoevenden.

......afwachten dus.

hansje klein
door hansje klein - Oct 10, 2015 om 11:52
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Het bericht aan info@redcross.nl is helaas teruggekomen en het contactformulier zal binnen veertien dagen gelezen worden........

Cookies
door Cookies - Oct 10, 2015 om 11:57
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=hänschen klein schreef op zaterdag 10 okt 2015, 11:52]Het bericht aan info@redcross.nl is helaas teruggekomen en het contactformulier zal binnen veertien dagen gelezen worden........

Waarom gooi je het niet op Twitter of Facebook? Werkt stukken sneller.

hansje klein
door hansje klein - Oct 10, 2015 om 12:01
3037 Antwoorden / 62 Vragen

[quote=carola.83 schreef op zaterdag 10 okt 2015, 11:57][quote=hänschen klein schreef op zaterdag 10 okt 2015, 11:52]Het bericht aan info@redcross.nl is helaas teruggekomen en het contactformulier zal binnen veertien dagen gelezen worden........

Waarom gooi je het niet op Twitter of Facebook? Werkt stukken sneller.

Bedankt voor de TIP, maar ik ben ouderwets NIET op deze fora aanwezig. Misschien doe je het plaatsvervangend wanneer je daar meer heil in ziet?
Het gaat tenslotte om imago-schade op kosten van hulpbehoevenden waarvan het Rode Kruis momenteel nog geen weet heeft.

ma
door mayra123 - Oct 10, 2015 om 12:12
5 Antwoorden / 1 Vragen

Voorlopig heb ik mijn donatie stopgezet totdat ik een zinvol antwoord. De medewerkster die ik gisteren sprak heeff tijdens ons gesprek notabene moeten overleggen, ik neem aan met een meerdere, of ik ook 6 euro kan doneren. Dat is dan toch mooi een extra euro, dacht ik zo.
Ook ik heb het rode kruis een mail gestuurd en krijg die ook weer terug. Ben benieuwd want hier worden idd mensen door gedupeerd.

hansje klein
door hansje klein - Oct 10, 2015 om 12:22
3037 Antwoorden / 62 Vragen

[quote=mayra123 schreef op zaterdag 10 okt 2015, 12:12]Voorlopig heb ik mijn donatie stopgezet totdat ik een zinvol antwoord. De medewerkster die ik gisteren sprak heeff tijdens ons gesprek notabene moeten overleggen, ik neem aan met een meerdere, of ik ook 6 euro kan doneren. Dat is dan toch mooi een extra euro, dacht ik zo.
Ook ik heb het rode kruis een mail gestuurd en krijg die ook weer terug. Ben benieuwd want hier worden idd mensen door gedupeerd.

Ik vind jouw 'voorlopige' reactie prima. Een Rode Kruis, dat on-professioneel werkt en niet bereikbaar blijkt te zijn, heeft het verdiend het even voor de kiezen te krijgen moet alerter worden, ook wanneer het hoofdzakelijk met vrijwilligers werkt, is dit gestuntel niet meer van deze tijd......met alle gevolgen!

me
door mein33 - Oct 10, 2015 om 13:25
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=mayra123 schreef op zaterdag 10 okt 2015, 12:12]Voorlopig heb ik mijn donatie stopgezet totdat ik een zinvol antwoord. De medewerkster die ik gisteren sprak heeff tijdens ons gesprek notabene moeten overleggen, ik neem aan met een meerdere, of ik ook 6 euro kan doneren. Dat is dan toch mooi een extra euro, dacht ik zo.
Ook ik heb het rode kruis een mail gestuurd en krijg die ook weer terug. Ben benieuwd want hier worden idd mensen door gedupeerd.

@mayra123,

U heeft naar alle waarschijnlijkheid iemand aan te telefoon getroffen die nog niet goed/voldoende was ingevoerd in de materie, misschien wel haar eerste gesprek m.b.t. dit onderwerp, vandaar dat er even navraag werd gedaan.
Iedereen start een (inhoudelijk) gesprek weleens verkeerd lijkt mij en is dat nou zo onvergeeflijk, nee toch !!
Het Rode Kruis zal dit soort activiteiten niet zelf uitvoeren, maar hiervoor een callcenter inhuren.
Mocht daar iets niet helemaal, naar uw wens, zijn gegaan dan kan dat toch nog geen directe aanleiding zijn om dan maar direct te stoppen met uw (hoognodige) donatie, juist nu de "nood" het hoogst is.
Hoewel een opmerking, zoals aan u gedaan, wel vreemd kan overkomen lijkt mij in dit geval enig begrip voor een missertje wel op z'n plaats.
Maar, u beslist natuurlijk wel helemaal zelf hoe u hiermee meent te moeten omgaan.

tijger1
door tijger1 - Oct 10, 2015 om 14:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja en na ruggespraak, kon die verhoging nog niet. Dus het blijft dwaas en arrogant.

hutch
door hutch - Oct 10, 2015 om 14:15
4515 Antwoorden / 29 Vragen

@Mayra, als u stopt met uw donatie geef ik u 100% gelijk.

Dit gedrag van het Rode Kruis noem ik (ook) gewoon: a-sociaal en (wel heel erg) brutaal!

Zelf een keer een SMS-donatie gedaan. Wat denk je: een poos later werd ik gebeld of ik nog meer wilde doneren...... Gelijk medegedeeld dat dit de laatste keer was voor die club.
Ze worden steeds brutaler.

ma
door mayra123 - Oct 10, 2015 om 14:25
5 Antwoorden / 1 Vragen

Als dit het enige missertje zou geweest zijn, oke, maar dat is niet zo. Dan nog vindt ik dat als iemand dit vanuit een callcenter doet, voor zo'n belangrijke wereldwijde organisatie waar zo veel van afhangt etc zich geen fouten kan en mag permiteren. Dit is daar namelijk het gevolg van. Mijn donatie heb ik voorlopig stopgezet in de hoop dat ze wakker geschud worden. Ik denk dat mijn zes euro bij een andere belangrijke organisatie wel gewaardeerd worden.
Waar het gesprek trouwens mee begon is dat ze eigenlijk niet eens mochten bellen ivm het bel me niet register en je privacy maar gezien de hoge nood deden ze dat nu toch. Tja!!!!

fl
door flessebon - Oct 10, 2015 om 16:02
418 Antwoorden / 7 Vragen

Verbazingwekkend.

Cookies
door Cookies - Oct 10, 2015 om 16:18
13336 Antwoorden / 36 Vragen

......Zelf een keer een SMS-donatie gedaan. Wat denk je: een poos later werd ik gebeld of ik nog meer wilde doneren.....

Dat doen andere 'goede doelen' organisaties ook! Vrijblijvend iets geven zonder verder gezeur om meer, is er haast niet meer bij.

mebo
door mebo - Oct 10, 2015 om 18:11
153 Antwoorden / 40 Vragen

Naar aanleiding van een soortgelijke vraag van een ander zgn. "goed doel" ben ik mij enige maanden geleden eens gaan verdiepen in de salarissen van directieleden en/of bestuurders van dergelijke "liefdadigheids-instellingen".
Hoewel ik begrijp dat dergelijke organisaties niet alleen op vrijwilligers kunnen draaien en dat er een goed functionerend bestuur moet zijn, ben ik wel geschrokken van de bedragen die worden betaald aan deze directeuren en bestuurders.
En alleen bij een top-salaris houdt het niet op, de onkostenvergoedingen overtroffen mijn stoutste verwachtingen.
Het zal wel zeer naïef overkomen, maar ik had niet bedacht dat er bedragen worden uitbetaald die het inkomen van de Minister-president ruimschoots overstijgen en dan gaat het niet over een enkele uitzondering.

Mijn keuze voor een nieuw "goed doel" was daarna snel gemaakt ! ;-))

fl
door flessebon - Oct 10, 2015 om 20:10
418 Antwoorden / 7 Vragen

Buiten dat mebo, laatst werd bekend enkele goede doelen aan huur betalen. Dat zijn enorme bedragen. Bedragen waar een donateur van schrikt. Kopen of verhuizen lijkt dan goedkoper.

tijger1
door tijger1 - Oct 10, 2015 om 20:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Je ze zitten op de mooiste en duurste locaties.

hereistom
door hereistom - Oct 10, 2015 om 21:42
739 Antwoorden / 1 Vragen

Wij zijn ook gestopt met onze donatie aan het is rode kruis!
We hadden een automatsiche incasso. Omdat dit een keer mis was gegaan kregen we een soort van aanmaning om het alsnog binnen 10 dagen over te maken!
Dit maakte ons zo boos dat we ermee zijn gestopt!
Nu ik uw verhaal lees zijn we helemaal blij dat we gestopt zijn met deze malavide organisatie!
Ik vind het ook belachelijk dat iemand zoveel salaris moet krijgen bij dit soort instellingen, met andere woorden gaat een groot deel van de donaties dus op aan de salarisen van die grootverdieners i.p.v. naar de mensen die het hard nodig hebben!

fl
door flessebon - Oct 10, 2015 om 22:17
418 Antwoorden / 7 Vragen

De meeste goede doelen krijgen zoveel geld van loterijen en via subsidies binnen dat collecteren en doneren een soort folklore is geworden. Verdiep je eerst in de jaarverslagen voordat je iets geeft. Tegenwoordig is het eigenlijk niet meer nodig. Doe je het dan alleen om jezelf een goed gevoel te geven? Kijk eerst of het wel noodzakelijk is.

ph
door philip36 - Oct 10, 2015 om 22:47
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Zo stoor ik me al jaren aan het gedrag van Kinderpostzegels.
Er wordt aan de kinderen niet gevraagd of ze langs de deur willen gaan voor de kinderpostzegels.
Nee, er worden gewoon lijsten bij de school afgeleverd en uitgedeeld aan de kinderen.
En een enkel setje kun je niet meer bestellen.
Ook voor de veiligheid van de kinderen moeten ze dit maar stoppen.

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 11, 2015 om 11:21
7206 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=philip36 schreef op zaterdag 10 okt 2015, 22:47]Zo stoor ik me al jaren aan het gedrag van Kinderpostzegels.
Er wordt aan de kinderen niet gevraagd of ze langs de deur willen gaan voor de kinderpostzegels.
Nee, er worden gewoon lijsten bij de school afgeleverd en uitgedeeld aan de kinderen.
En een enkel setje kun je niet meer bestellen.
Ook voor de veiligheid van de kinderen moeten ze dit maar stoppen.

+1