trude
door trude Jul 16, 2012 om 15:22
Voeding & gezondheid

Enig idee wat dit nu weer is?

16.7.2012 ontvangen 15.05u navolgende mailberichten:
Enig idee wat dit nu weer is en waar deze ineens vandaan komen?

A)

Wij nodigen u uit een ver verwijderd werk te verrichten voor 100 euro per uur.

Geachte dames en heren,

De buitenlandse kliniek nodigt u uit om als ver verwijderd assistent te werken in uw vrije tijd.
Het vereist geen speciale opleiding of bijzondere ervaringen.

U kunt vanaf 1 uur per week werken en vanaf 90 euro per uur verdienen.
De contante betaling gebeurt meteen.
Het werk bestaat uit het ontvangen van aanvragen van onze klanten van uw stad.
U hoeft niet te bellen of ver te reizen.

We zijn bereid u gedetailleerde informatie over dit werk te verstrekken en een
officieel contract met u daarvoor te sluiten.

U zult niet alleen verdienen, maar ook andere mensen helpen.
Het is maatschappelijk verantwoord en humaan werk.
Als het werk u goed bevalt kunt u het aantal uren per week geleidelijk verhogen.

Uw inkomsten zullen dan ook groeien.
Voor beoordeling van uw kandidatuur moet u een aanvraag sturen.

Stuur uw aanvraag nu meteen en in 3 dagen begint u al geld te verdienen.
Vermeld in uw aanvraag het volgende:
1. Aanspreekvorm (uw naam).
2. Uw woonlaats op dit moment.

Aanvragen moeten worden opgestuurd naar mijn e-mail: Richardson@hollandtopjobs.com.
Ik zal u persoonlijk antwoorden, maximum binnen drie werkdagen.
Met vriendelijke groeten,
Dokter Richardson

B)Ontvangen om 15.05u van pplatzek@zonnet.nl

Wij bieden u de mogelijkheid als een ver verwijderd assistent te werken.

Dit werk neemt 1-2 uur per week in beslag en u hoeft helemaal niets te investeren.
Het werk bestaat uit het verwerken van inkomende aanvragen van de klanten van uw stad.

Dit werk is niet moeilijker dan het betalen van gemeentelijke voorzieningen.
Voor elke aanvraag verkrijgt u de som van 90 tot 350 euro groot.
U krijgt de betaling elke vrijdag!

Indien gewenst kunt u het aantal aanvragen geleidelijk verhogen.

Wij garanderen het werk voor alle gegadigden. Maar het aantal werkplaatsen is beperkt!
Daarom moet u uw aanvraag nu meteen gaan sturen.

U begint dan vanaf de volgende week geld te verdienen.
Gelieve in uw aanvraag de volgende gegevens te vermelden:
Uw naam:
Uw e-mail:
Woonplaats:
Stuur uw aanvraag naar mijn e-mail: Kimball@hollandtopjobs.com en ik zal u persoonlijk binnen 2 werkdagen antwoorden.
Met hoogachting,
Dokter Kimball

3971 47 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Jul 16, 2012 om 15:23
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Phishing mail, omdat naar privé gegevens gevraagd wordt.

Niet reageren is m.i. de beste optie.

edrick3
door edrick3 - Jul 16, 2012 om 15:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo trude,

Rotzooi. Spam. Weggooien en zeker niet reageren.

Met vr.gr.

trude
door trude - Jul 16, 2012 om 15:28
29 Antwoorden / 8 Vragen

Ik heb beide mailtjes gelijk verwijderd en ben ook niet van plan om te reageren.
Ik vind het alleen heel vervelend dat men namens een ander een mail kan versturen.
Weet iemand of dit gemeld kan worden en zo ja waar??
Alvast bedankt.

trend spray
door trend spray - Jul 16, 2012 om 16:11
217 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb pas gehoord over SPAM (ongewenste e mail reklame).
Maar de inhoud van deze mails bevatten te veel onjuistheden, onmogelijkheden ect., dat ik zelfs denk, dat trude een geintje met ons uithaalt.

Wel een gave avatar :) (afbeelding naast gebruikersnaam)

Ik kan het eigenlijk niet geloven, beter gezegd ik geloof er niets van!

trude
door trude - Jul 16, 2012 om 16:17
29 Antwoorden / 8 Vragen

Geloof het of niet maar DIT IS GEEN GEINTJE!!!! trend spray. er staan emailadressen in de mailtje, misschien wil jij er een mailtje naartoe sturen?
Ik sta niet voor de gevolgen in hoor!

empyria
door empyria - Jul 16, 2012 om 16:23
504 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=edrick3 schreef op maandag 16 jul 2012, 15:24]Hallo trude,

Rotzooi. Spam. Weggooien en zeker niet reageren.

Met vr.gr.

Om even mee in herhaling te vallen en voor de extra duidelijkheid en overtuiging...;-)))

empyria
door empyria - Jul 16, 2012 om 16:24
504 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=trend spray schreef op maandag 16 jul 2012, 16:11]Ik heb pas gehoord over SPAM (ongewenste e mail reklame).
quote]

Pas? Te lang onder een steen gelegen...? ;-)

:-p

empyria
door empyria - Jul 16, 2012 om 16:26
504 Antwoorden / 3 Vragen

Ach scheiss...ik heb in de quote-ruimte geschreven...sorry!

tdehond
door tdehond - Jul 16, 2012 om 16:31
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=trude schreef op maandag 16 jul 2012, 15:28]Ik heb beide mailtjes gelijk verwijderd en ben ook niet van plan om te reageren.
Ik vind het alleen heel vervelend dat men namens een ander een mail kan versturen.
Weet iemand of dit gemeld kan worden en zo ja waar??
Alvast bedankt.
Onderaan deze site staat hoe u kunt melden:
klik op hier

trend spray
door trend spray - Jul 16, 2012 om 16:34
217 Antwoorden / 5 Vragen

De eerste en enige nep mail die ik ooit ontvangen heb, was die van Badoo(?).
Sloeg ook nergens op.
Maar omdat deze mail gemaakt was met haar e mail adres (tenminste dat dacht ik toen), heb ik haar een mail teruggestuurd, met de vraag, wat nu haar bedoeling was? waarom stuur je zo,n stomme mail naar mij?

Ik vraag mij nu af of dat mogelijk is, want er kunnen toch geen 2 precies dezelfde e mail adressen bestaan?
Het is al een tijdje geleden, maar het was denk ik de bedoeling dat ik mij zou registeren bij Badoo en dan een partij SPAM in mijn mailbox had gekregen??

tdehond
door tdehond - Jul 16, 2012 om 16:42
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Door te reageren weet spammer dat het een valide e-mail adres is. Dat is dus inderdaad vragen om spam.

Soms kan je aan de massa header zien dat in het wilde weg e-mail adressen aangemaakt zijn om dan per ongeluk bij u aan te komen.

=trend spray schreef op maandag 16 jul 2012, 16:34: De eerste en enige nep mail die ik ooit ontvangen heb, was die van Badoo(?).
Sloeg ook nergens op.
Maar omdat deze mail gemaakt was met haar e mail adres (tenminste dat dacht ik toen), heb ik haar een mail teruggestuurd, met de vraag, wat nu haar bedoeling was? waarom stuur je zo,n stomme mail naar mij?

Ik vraag mij nu af of dat mogelijk is, want er kunnen toch geen 2 precies dezelfde e mail adressen bestaan?
Het is al een tijdje geleden, maar het was denk ik de bedoeling dat ik mij zou registeren bij Badoo en dan een partij SPAM in mijn mailbox had gekregen??

trude
door trude - Jul 16, 2012 om 16:44
29 Antwoorden / 8 Vragen

Oh, hoe komen ze dan "per ongeluk" aan het emailadres???

tdehond
door tdehond - Jul 16, 2012 om 16:52
4744 Antwoorden / 9 Vragen

In hotmail e-mail adres zie ik dan een aantal e-mail adressen staan die erg lijken op die van mij tot er een "hit" is en dus in mijn inbox terecht komt. De spam wordt naar willekeurige adressen verstuurd.

hereistom
door hereistom - Jul 16, 2012 om 16:57
733 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=trude schreef op maandag 16 jul 2012, 15:28]Ik heb beide mailtjes gelijk verwijderd en ben ook niet van plan om te reageren.
Ik vind het alleen heel vervelend dat men namens een ander een mail kan versturen.
Weet iemand of dit gemeld kan worden en zo ja waar??
Alvast bedankt.
Nooit reageren op dit soort mailtjes en zeker nooit op de links klikken!
U kunt het ook melden bij uw mail provider en vragen of ze een goede Spamfilter installeren of gewoon een gratis Gmail adres nemen, deze heeft namelijk een perfecte Spam filter.

hutch
door hutch - Jul 16, 2012 om 17:00
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Als iemand al te scheutig met zijn/haar emailadres rond springt, krijg je dit soort onzin-emails.

De site: www.hollandtopjobs.com is gisteren (15 juli 2012) geregistreerd en staat op naam van ene: Mary J. Graham uit de VS. En uiteraard is dat een 'dokter'....... of?

En, zoals reeds geschreven, is dit gewoon ordinaire phishingmail. Men moest eens weten, hoeveel personen hier (toch) intrappen.

hereistom
door hereistom - Jul 16, 2012 om 17:02
733 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=trude schreef op maandag 16 jul 2012, 16:44]Oh, hoe komen ze dan "per ongeluk" aan het emailadres???
Inderdaad wordt er veel Spam gestuurd naar willekeurige email adressen waardoor het altijd wel een paar goede tussen zitten.
Ook wordt uw mailadres op een lijst gezet als u zich ergens registreert of zich bijv. aanmeld bij bepaalde forums e.d. Deze maillijsten worden vaak weer doorgegeven aan derden en zo komen ze dus ook aan uw adres.

trend spray
door trend spray - Jul 16, 2012 om 17:04
217 Antwoorden / 5 Vragen

Trude,
Die kennis is de enige die me een keer bij messenger heeft uitgenodigd en waar ik op gereageerd heb. Ik weet niet, maar denk het wel, dat zij zonder na te denken op van alles en nog wat reageert. Zij heeft ook een enorme hoeveelhied reklame mails in haar inbox (?). Doorlopend!

trude
door trude - Jul 16, 2012 om 17:04
29 Antwoorden / 8 Vragen

nooit van deze site gehoord dus ook niet bekeken of iets dergelijks en toch mailtjes ontvangen, vreemd!

trend spray
door trend spray - Jul 16, 2012 om 17:12
217 Antwoorden / 5 Vragen

Het gebeurd denk ik, echt niet willekeurig. Alleen als je je registreerd op bepaalde sites.
Ik denk b.v aan sites zoals twitter, facebook, Baboo, al die man zoekt vrouw of andersom sites. Dat soort sites.

Vergeten: net geleerd. searchbots zoeken het web ? (internet) af naar e mailadressen.

linoge
door linoge - Jul 16, 2012 om 17:12
70 Antwoorden / 0 Vragen

Het is geen phishing mail

Als je dat denkt begrijp je er maar weinig van. Ze vragen slechts naar naam, woonplaats en email die ze dus al weten. Deze dingen worden alleen gevraagd om vertrouwen te wekken en om officieel over te komen.

Als je er op in gaat komt er een punt dat jij eerst moet betalen, voordat je die geweldige bedragen kan gaan verdienen.
Het is een SCAM.

trend spray
door trend spray - Jul 16, 2012 om 17:17
217 Antwoorden / 5 Vragen

Sorry,
aanvulling: om je vervolgens SPAM ongewenste e mails te kunnen versturen.
Of ze er nog meer mee kunnen? Weet ik (nog) niet...

edrick3
door edrick3 - Jul 16, 2012 om 17:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@@@,

Ter info:
Scam is een vorm van oplichterij waarbij fraudeurs proberen je een som geld afhandig te maken onder valse voorwendselen. Op het internet doen ze dit meestal door je te overtuigen dat je veel geld kunt verdienen, bijvoorbeeld omdat je een loterij hebt gewonnen of omdat je een deel zult krijgen van een zogezegd op één of andere rekening geblokkeerde geldsom. Ze vragen dan meestal om een voorschot, bijvoorbeeld voor administratieve kosten of om een ambtenaar om te kopen. Eens ze dat voorschot hebben ontvangen, vragen ze er nog één of laten ze niets meer van zich horen.
(Bron: spamsquad.be)

trend spray
door trend spray - Jul 16, 2012 om 17:34
217 Antwoorden / 5 Vragen

Beste Edrick,
Is phishing mail niet, als ze je bankrekeningnummer willen weten m.a.w. "ze zijn aan het vissen naar je rekeningnummer"?

En dat zouden ze dan ook via een evt. soort SCAM kunnen doen?

En Linoge. Het is,als Edrick informatie correct is, nu toch nog geen SCAM, maar pas als ze er om geld gan vragen.

trend spray
door trend spray - Jul 16, 2012 om 17:49
217 Antwoorden / 5 Vragen

Trude,

Op welke sites heb je je e mail adres vermeld?

trend spray
door trend spray - Jul 16, 2012 om 18:06
217 Antwoorden / 5 Vragen

Ik wil toch 1 keer aandacht geven aan mijn beste vriend hier op het forum.

Lieve Empyria,

Je hebt mij gevraagd of ik onder een steen heb gelegen.
Het antwoord op je vraag is: nee.
Ik heb ook nog nooit onder het mes gelegen.
Ik heb wel een paar keer onder vuur gelegen.
En S avonds lig ik onder een dekbed.

Groetjes, Trendy

linoge
door linoge - Jul 16, 2012 om 22:21
70 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=trend spray schreef op maandag 16 jul 2012, 17:34]
En Linoge. Het is,als Edrick informatie correct is, nu toch nog geen SCAM, maar pas als ze er om geld gan vragen.

Het is de opzet ervan. Eerst moeten ze je wel zo ver hebben dat je gaat reaferen. Daarom komen ze met iets wat je dus bijna niet kan weigeren. Een baan waarin je zeer goed kan verdienen. Als je reageert weten ze dat je interesse hebt en komen er nog meer mooie verhalen en beloftes. Dan komt er een punt dat jij een kleine financiele bijdrage moet gaan leveren. Vaak beloven ze je ook nog eens dat geld terug te betalen. Betaal je, dan ben je je geld kwijt en gaan ze proberen je nog eens te laten betalen, totdat jij er eindelijk achter komt dat je opgelicht wordt.

jz
door jzanten64 - Jul 17, 2012 om 06:43
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, lees deze link maar eens :

http://www.security.nl/artikel/41055/1/Zoektocht_Nederlandse_katvanger_duurt_voort.html

trend spray
door trend spray - Jul 17, 2012 om 09:42
217 Antwoorden / 5 Vragen

jzanten,Nee,bedankt maar ik wil er niet nog meer van weten. Vanaf de pagina van wikipedia "SPAMBOT", kun je genoeg vinden om te weten waar je als gemiddelde computergebruiker op moet letten.

edrick, ik ga binnenkort alles goed lezen.

Linoge, dank je wel
Die mails van trude zijn zo overduidelijk niet waar/ onmogelijk dat volgens mij, alleen mensen met een beperkt verstandelijk vermogen het geloven. En dat moet dan ook de bedoeling zijn van diegene die ze versturen.

jz
door jzanten64 - Jul 17, 2012 om 12:48
2 Antwoorden / 0 Vragen

Trend, lees het nou maar wel !! Misschien geef je dan wat minder slecht geinformeerde antwoorden in het vervolg.

Dit soort mails is een GROOT probleem, net als de nieuwste trend : Zogenaamde medewerkers van Microsoft bellen je op met de mededeling dat je computer gehackt is ; doe je wat ze zeggen dan wordt een keylogger geinstalleerd, en kunnen ze meeliften op telebankieren .

Dit soort Social Engineering IS phishing, en honderden mensen worden er steeds de dupe van.

Beste is om, wanneer je mails niet vertrouwd, even te googlen op een opvallend ding in zulke mails, bv een mail adres. In 90% van de gevallen kom je dan uit op een "Hoax"-beschrijving of security.nl en deze sites geven dan exact aan wat de mail doet, of waar de mensen op uit zijn.

Doe het niet af met "alleen stommelingen vallen hiervoor", het overkomt bedrijven, ouderen (en die zijn NIET STOM) en vele, vele anderen.

met vriendelijke groet,
Jan van Zanten
ICT Security advisor.

trend spray
door trend spray - Jul 17, 2012 om 14:51
217 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=jzanten64 schreef op dinsdag 17 jul 2012, 12:48]Trend, lees het nou maar wel !! Misschien geef je dan wat minder slecht geinformeerde antwoorden in het vervolg.......

.........Beste is om, wanneer je mails niet vertrouwd, even te googlen op een opvallend ding in zulke mails, bv een mail adres. In 90% van de gevallen kom je dan uit op een "Hoax"-beschrijving of security.nl en deze sites geven dan exact aan wat de mail doet, of waar de mensen op uit zijn.

Doe het niet af met "alleen stommelingen vallen hiervoor", het overkomt bedrijven, ouderen (en die zijn NIET STOM) en vele, vele anderen.

met vriendelijke groet,
Jan van Zanten
ICT Security advisor.

Als ik dat wil, zal ik jouw link lezen.

Ik zal straks mijn profiel op dit forum aanvullen met:" Trend Spray is een kluns op het gebied van computers en alles wat daarmee te maken heeft". (beetje overdreven).

Als ik de afzender van een mail niet ken, open ik hem niet.
Als ik de afzender wel ken maar de e mail bevat een "vreemde" inhoud, dan mail ik die persoon. Dus ik geef geen antwoord op die "vreemde" mail.

Nieuwste trend, dank u wel voor de informatie.

En NEE, ik doe het beslist niet af met "alleen stommelingen vallen hiervoor".
Ik noem trouwens geen één mens ooit STOM OF DOM. (alleen als ik heel heel erg boos ben) Maar dan zal ik achteraf mijn excuus hiervoor aanbieden.
Want NIEMAND is stom of dom, maar mensen doen weleens domme dingen, meestal uit onwetendheid.

Maar mensen die die mails van trude geloven, moeten volgens mij, wel een verstandelijke beperking hebben.

linoge
door linoge - Jul 17, 2012 om 17:16
70 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=trend spray schreef op dinsdag 17 jul 2012, 09:42]
Die mails van trude zijn zo overduidelijk niet waar/ onmogelijk dat volgens mij, alleen mensen met een beperkt verstandelijk vermogen het geloven.

Dat zou je wel denken, maar de praktijk werkt toch anders uit. Zelfs mensen waarvan je het niet zou verwachten trappen er in.

Er zijn zeer veel varianten van scams. Zit je op een datingsite, dan worden er ineens mensen stapel verliefd op je en hebben ze je hulp nodig met hun finaciele problemen. Je hebt een zeer grote prijs gewonnen in een loterij. Het enige wat je hoeft te doen is wat geld over te maken, zodat zij jouw prijs op kunnen sturen. Je hebt ineens een miljoenenerfenis, van iemand die je totaal niet kent, maar die persoon jou wel en die wil jou bedanken. Enige wat je hoeft te doen is wat geld over te maken, zodat de benodigde papieren kunnen worden opgesteld.
Je zet je auto te koop op marktplaats en wordt door scammers benaderd. Het houdt niet op. Ze benaderen jou op een zwak punt en heel veel mensen trappen er in.

trend spray
door trend spray - Jul 17, 2012 om 23:10
217 Antwoorden / 5 Vragen

Ja, en probeer ze maar eens wijs te maken dat ze niet op datingsites moeten gaan zoeken en niet hun geld moeten zetten op iets wat ze niet kunnen weten (gokken, loterijen) en dat als jij iemand niet kent, diegene zeer waarschijnlijk jou ook niet kent.

En wie ben ik, om ze te vertellen, dat ze als ze een vrouw of man nodig denken te hebben, die gewoon wel een keer op hun pad komt.
Of dat je beter kunt werken of sparen als je geld nodig hebt.
Of dat je je verstand moet gebruiken, als je dat hebt en niet zo hebzuchtig moet zijn.

Je moet wel goed weten wat je niet moet doen, voordat je op internet gaat.
Of beter gezegd, wat je moet weten voordat je op internet gaat.

Maar met gezond verstand kom je, denk ik, ook al een heel eind.

le
door leftoverture - Jul 19, 2012 om 15:57
5 Antwoorden / 0 Vragen

Iemand liet mij dit ook zien.
Zelf kreeg ik hem niet, maar je kunt van een afstand al ruiken dat dit SCAM is.

Ik heb ze voor gein een mail gestuurd, even zien wanneer ik mag betalen ;)

Tot nu toe nog niets gehoord en hij is maandag al de deur uitgegaan...
Traag bedrijf hoor, hahaha.

stacey
door stacey - Jul 19, 2012 om 15:59
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=leftoverture schreef op donderdag 19 jul 2012, 15:57]Ik heb ze voor gein een mail gestuurd, even zien wanneer ik mag betalen ;)

.

Altijd slim om je emailadres te Bevestigen zodat ze je nog verder plat kunnen spammen met andere onzin.......

le
door leftoverture - Jul 19, 2012 om 16:14
5 Antwoorden / 0 Vragen

Wel eens van een tijdelijk email adres gehoord?

stacey
door stacey - Jul 19, 2012 om 16:20
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=leftoverture schreef op donderdag 19 jul 2012, 16:14]Wel eens van een tijdelijk email adres gehoord?

Ach, als je er op die manier tijd en energie in wilt gaan steken......

le
door leftoverture - Jul 19, 2012 om 16:27
5 Antwoorden / 0 Vragen

Puur mijn nieuwsgierigheid bevredigen...niet zo moeilijk over doen verder.

linoge
door linoge - Jul 19, 2012 om 16:30
70 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=leftoverture schreef op donderdag 19 jul 2012, 16:27]Puur mijn nieuwsgierigheid bevredigen...niet zo moeilijk over doen verder.

Dan hoef je het hier ook niet neer te zetten.

le
door leftoverture - Jul 19, 2012 om 16:37
5 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien had ik de lezers hier dan kunnen informeren over welke stappen het bedrijf zou nemen en ze op deze wijze te informeren over de werkwijze van dit soort 'bedrijven'.

Zo kunnen anderen hier weer van leren, dat is alles.

Maar goed, ik zal er verder over ophouden.

Goedemiddag.

valerius-2
door valerius-2 - Jul 19, 2012 om 17:34
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Wat ik mij nu afvraag denken dit soort lui dat hier nog iemand intrap. Dan zijn zij nog dommer dan zij van de mensheid denken.

linoge
door linoge - Jul 19, 2012 om 17:37
70 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=leftoverture schreef op donderdag 19 jul 2012, 16:37]Misschien had ik de lezers hier dan kunnen informeren over welke stappen het bedrijf zou nemen en ze op deze wijze te informeren over de werkwijze van dit soort 'bedrijven'.

Zo kunnen anderen hier weer van leren, dat is alles.

Volgens mij heb ik dat al aangegeven. Vandaag dit bedrijf, morgen weer een ander. Namen veranderen als er te veel meldingen komen. Procedure blijft hetzelfde, dus wat wil je dan nog melden?

le
door leftoverture - Jul 19, 2012 om 19:46
5 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op donderdag 19 jul 2012, 17:34]Wat ik mij nu afvraag denken dit soort lui dat hier nog iemand intrap. Dan zijn zij nog dommer dan zij van de mensheid denken.

En toch gebeurt het blijkbaar nog steeds!
Dus je kunt hier niet vaak genoeg op hameren dat mensen hier niet op moeten reageren, zelfs al lijkt het soms dubbelop voor sommigen...

valerius-2
door valerius-2 - Jul 19, 2012 om 23:14
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=leftoverture schreef op donderdag 19 jul 2012, 19:46][quote=valerius-2 schreef op donderdag 19 jul 2012, 17:34]Wat ik mij nu afvraag denken dit soort lui dat hier nog iemand intrap. Dan zijn zij nog dommer dan zij van de mensheid denken.

En toch gebeurt het blijkbaar nog steeds!
Dus je kunt hier niet vaak genoeg op hameren dat mensen hier niet op moeten reageren, zelfs al lijkt het soms dubbelop voor sommigen...
Ja dat is zo dan maar door schade en schande wijzer worden.

an
door annemiekeb - Jul 20, 2012 om 15:09
1 Antwoorden / 0 Vragen

Best, dit is SPAM mail! Gewoon weggooien en zeker NIET openen!

linoge
door linoge - Jul 20, 2012 om 17:32
70 Antwoorden / 0 Vragen

Het is geen spam en openen kan totaal geen kwaad.

edrick3
door edrick3 - Jul 20, 2012 om 17:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=linoge schreef op vrijdag 20 jul 2012, 17:32]Het is geen spam en openen kan totaal geen kwaad.

Als je dus maar niet op 'linken' gaat klikken en gaat beantwoorden.

@@@,
Hoe lang gaan we nog door over dit topic?
Lijkt me al duidelijk genoeg beantwoord!

linoge
door linoge - Jul 20, 2012 om 22:41
70 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 20 jul 2012, 17:36]
Hoe lang gaan we nog door over dit topic?
Lijkt me al duidelijk genoeg beantwoord!

Bepaal jij dat????

Wie heeft jou benoemd tot "bewaker" van dit forum?

Zolang hier dingen worden geschreven die niet kloppen is er nog steeds voldoende reden om door te gaan.