diumenge
door diumenge Sep 5, 2015 om 19:34
Vrije tijd & tuin

Geen tweede scherm meer

[quote]Geen Tweede Scherm: praat mee via Twitter!
Het komende seizoen maakt Kassa geen gebruik meer van het Tweede Scherm (Kassa panel). Wil je toch meepraten over de uitzending? Dat kan via twitter #KassaTV!

Heb het begin van de uitzending gemist, maar waarom is er geen gerede scherm meer?

Teveel kritiek op Brecht?

1144 21 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Sep 5, 2015 om 19:35
11969 Antwoorden / 15 Vragen

gerede = tweede

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Sep 5, 2015 om 21:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Geen idee, is volgens mij niet in de uitzending over gesproken. Vond dat trouwens toch waardeloos.

ge
door gerboe - Sep 6, 2015 om 10:06
806 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=diumenge schreef op zaterdag 5 sep 2015, 19:34]Teveel kritiek op Brecht?

Dat is er een uit de categorie losse flodders.

tenormin
door tenormin - Sep 6, 2015 om 15:44
16840 Antwoorden / 108 Vragen

@diumenge, heb je dan zoveel kritiek op Brecht? Tweede scherm zal niet veel gebruikt zijn; lijkt me niet dat dit door Brecht komen?

tenormin
door tenormin - Sep 6, 2015 om 15:45
16840 Antwoorden / 108 Vragen

"door Brecht komt"! Edit button, please.

edrick3
door edrick3 - Sep 6, 2015 om 17:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo diumenge,

Lijkt me een vraag voor/aan de redactie.

diumenge
door diumenge - Sep 6, 2015 om 17:53
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=gerboe schreef op zondag 6 sep 2015, 10:06][quote=diumenge schreef op zaterdag 5 sep 2015, 19:34]Teveel kritiek op Brecht?

Dat is er een uit de categorie losse flodders.
Klopt.

[quote=tenormin schreef op zondag 6 sep 2015, 15:44]@diumenge, heb je dan zoveel kritiek op Brecht? Tweede scherm zal niet veel gebruikt zijn; lijkt me niet dat dit door Brecht komen?
Ik niet zoveel, hoewel er betere presentatoren zijn. Maar tijdens het tweede scherm zag je wel eens kritiek langs komen.

Zoals gerboe opmerkt inderdaad een losse flodder, het zal wel een centekwestie zijn geweest.

tenormin
door tenormin - Sep 6, 2015 om 19:50
16840 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=diumenge schreef op zondag 6 sep 2015, 17:53]
"inderdaad een losse flodder", het zal wel een centekwestie zijn geweest.

Dat zal het zeker; de 'Publieken'; daar verdienen ze toch nog wel heel erg veel (sommigen dan); en da's echt geen centenwerk. Wat ze verdienen bij de commerciëlen, uiteindelijk betalen de adverteerders ervoor - komt dus niet uit onze zak -.

pi
door pieterwolters - Sep 6, 2015 om 21:09
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Er moeten flink wat bezuinigingen worden doorgevoerd bij de PO. Het schrappen van dit soort zaken hoort daar bij.

En als het om discussies tijdens het programma gaat, is Twitter een aardig alternatief. Bij veel TV programma's zijn de tweets over het programma vaak leuker dan het programma zelf. Moet je voor de gein eens tijdens Ik Vertrek op #ikvertrek zoeken.

ge
door gerboe - Sep 7, 2015 om 11:14
806 Antwoorden / 0 Vragen

@diumenge: die 'losse flodder' ging over uw opmerking hoor.
Geen tweede scherm vanwege een paar opmerkingen op de presentatie???
Natuurlijk niet.

diumenge
door diumenge - Sep 7, 2015 om 17:38
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=gerboe schreef op maandag 7 sep 2015, 11:14]@diumenge: die 'losse flodder' ging over uw opmerking hoor.
Geen tweede scherm vanwege een paar opmerkingen op de presentatie???
Natuurlijk niet.Dat begreep ik ja, jammer dat u dat vervolgens niet begrijpt.

door 1953 - Sep 7, 2015 om 17:54
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Wat een gelukkig mens ben ik toch: maak geen gebruik van Twitter!

Heb het wel geprobeerd, vond het geen succes, en om de haverklap kwam er weer een Twitter bericht binnen waar je geen reet aan had. M.a.w. stompzinnigheid troef!

ge
door gerboe - Sep 8, 2015 om 14:52
806 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=diumenge schreef op maandag 7 sep 2015, 17:38][quote=gerboe schreef op maandag 7 sep 2015, 11:14]@diumenge: die 'losse flodder' ging over uw opmerking hoor.
Geen tweede scherm vanwege een paar opmerkingen op de presentatie???
Natuurlijk niet.Dat begreep ik ja, jammer dat u dat vervolgens niet begrijpt.

Sommige humor is onnavolgbaar ;)

diumenge
door diumenge - Sep 8, 2015 om 16:41
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Voor sommige is dat inderdaad het geval @gerboe.

edrick3
door edrick3 - Sep 8, 2015 om 17:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@diumenge,

En .... nog reactie van de redactie gehad?
Of daar niet gevraagd?

diumenge
door diumenge - Sep 8, 2015 om 20:41
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@edrick3, niet naar gevraagd.

ge
door gerboe - Sep 10, 2015 om 09:53
806 Antwoorden / 0 Vragen

Maar wel een goed idee van @edrick3

tenormin
door tenormin - Sep 10, 2015 om 10:18
16840 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=gerboe schreef op donderdag 10 sep 2015, 09:53]Maar wel een goed idee van @edrick3

Misschien wel, maar vraag me af of het Kassa moderatie team met de redactie van de uitzendingen van KASSA in direct contact staan. Voor mij in ieder geval, zijn/lijken dit 2 aparte afdelingen. Als men een melding doet van e.e.a. lees ik toch in hun (geautomatiseerde) mail terug dat de forum vragen zo spoedig mogelijk beantwoord zullen worden en alles wat met de uitzendingen en andere vragen betrekkingen heeft, ze dat naar inhoud zullen beoordelen, m.a.w. dan kan men er niet veel meer aan doen dan het voor kennisgeving aannemen.

diumenge
door diumenge - Sep 10, 2015 om 18:30
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=gerboe schreef op donderdag 10 sep 2015, 09:53]Maar wel een goed idee van @edrick3Ga je gang, ik zal je niet tegenhouden :-) .

ge
door gerboe - Sep 11, 2015 om 11:23
806 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=diumenge schreef op donderdag 10 sep 2015, 18:30][quote=gerboe schreef op donderdag 10 sep 2015, 09:53]Maar wel een goed idee van @edrick3Ga je gang, ik zal je niet tegenhouden :-) .

Als ik het me goed herinner begon u deze discussie toch........?
En met die losse flodder over de kwaliteiten van de presentatrice?
U mist de ultieme kans om uw flodder met een bewijs te onderbouwen ;)

diumenge
door diumenge - Sep 11, 2015 om 11:56
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@gerboe, dat hoef je je niet te herinneren, dat kan je gewoon zien. Ik heb verder geen enkele behoefte om navraag te doen bij redactie, maar ga vooral je gang. Ik heb ook allang aangegeven dat die opmerking inderdaad gewoon een losse flodder was, maar dat schijnt niet door te dringen.