Museumkaart vanwege ziekte niet gebruikt
Op 6 januari 2016 2 museumkaarten gekocht voor mijn ouders. Kort daarna kwam mijn vader in een depressie waardoor ze tot nu toe geen gebruik konden maken van de kaart. Broer dacht dat de kaart inging op het moment dat de kaart werd gebruikt. Heb zojuist met hen gebeld, de kaart ging in op 6 januari. Hen de situatie uitgelegd en dat ook het verdere jaar waarschijnlijk nog geen gebruik gemaakt van de kaart omdat het nog niet helemaal goed gaat. Gevraagd of ze hier wat in kunnen betekenen, bijv tegen klein tarief volgend jaar een nieuwe kaart, maar helaas konden ze niks betekenen. Wat moet ik hier van vinden?
Niks, dit is gewoon zoals het staat uitgelegd op https://www.museumkaart.nl/kopen (en voor marita5) "Klik op de rode regel" https://www.museumkaart.nl/kopen
"Klik op de rode regel" , geweldig hoe meer zielen hoe meer vreugd ;-))
Dit is te vergelijken met een cadeaukaart die een jaar geldig is, de enige mogelijkheid is dat iemand anders er tot 6 januari gebruik van kan maken. Dat zou u nog kunnen vragen.
Geen idee wat je hiervan moet vinden. Het staat duidelijk aangegeven op de site. Soms hebben mensen gewoon pech, dat is ook hier dus het geval.
N.a.v. de opmerking van tijger1:
Hoe zeg ik mijn museumkaart op?
U kunt uw abonnement opzeggen tot vier weken voordat het verloopt. U kunt dat op drie manieren doen:
- Bellen met 0900 - 40 40 910: € 0,35 per gesprek, op werkdagen van 9-17 uur.
- Een e-mail sturen naar de klantenservice.
- Een korte brief sturen naar:
Klantenservice Museumkaart
Postbus 5020
2900 EA Capelle a/d IJssel
Vermeld duidelijk uw naam en kaartnummer in de brief of e-mail. Uw abonnement wordt dan geannuleerd.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden
Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer
Koken op gas of inductie
Dear forum members,
A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible).
Intellectually I should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an
...
Lees meer
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Populair in Vrije tijd & Tuin
Buurvrouw heeft heg verwijderd
buurvrouw heeft de heg verwijderd die op haar grond stond en nu is alle privacy weg. mag dit zomaar? en is ze verplicht om er een nieuwe schutting of iets neer te zetten. tis gewoon een giga doorkijk tuin. geen privacy niks meer (edit, foto verwijderd - redactie) Lees meer
Woningbouw haalt beschutting weg
Wij wonen nu 9 jaar in onze huurwoning, en achter ons huis zit nog een stukje grond wat eigenlijk bij ons huis hoorde, maar de vorige bewoners hadden dit aan de buren gegeven omdat deze er niks mee deden.... Dit hebben wij jaren geleden terug proberen te krijgen maar op een of andere manier mochten de buren dit houden omdat ze dit al 5 jaar hadden.
Nu zijn de buren verhuist en hebben dit st
...
Lees meer
kattenverjagers, werkt dat?
Ik houd van katten, maar niet in mijn tuin.
Op zoek naar een 'kattenverjager' kom ik taaloze apparaten tegen, die allemaal werken met geluidssignalen. Op batterij, zonne-energie en het stroomnet. Goedkoop zijn ze niet!
Wie heeft hier ervaring mee? Werkt het echt en welke zijn de moeite van aanschaffen waard?
Lees meer