an
door annemarievdbrink Oct 14, 2016 om 11:31
Vrije tijd & tuin

Museumkaart vanwege ziekte niet gebruikt

Op 6 januari 2016 2 museumkaarten gekocht voor mijn ouders. Kort daarna kwam mijn vader in een depressie waardoor ze tot nu toe geen gebruik konden maken van de kaart. Broer dacht dat de kaart inging op het moment dat de kaart werd gebruikt. Heb zojuist met hen gebeld, de kaart ging in op 6 januari. Hen de situatie uitgelegd en dat ook het verdere jaar waarschijnlijk nog geen gebruik gemaakt van de kaart omdat het nog niet helemaal goed gaat. Gevraagd of ze hier wat in kunnen betekenen, bijv tegen klein tarief volgend jaar een nieuwe kaart, maar helaas konden ze niks betekenen. Wat moet ik hier van vinden?

2590 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

be
door bertwolf - Oct 14, 2016 om 11:40
28 Antwoorden / Vragen
0

Niks, dit is gewoon zoals het staat uitgelegd op https://www.museumkaart.nl/kopen (en voor marita5) "Klik op de rode regel" https://www.museumkaart.nl/kopen

marita5
door marita5 Oct 14, 2016 om 12:05
11535 Antwoorden / 15 Vragen

"Klik op de rode regel" , geweldig hoe meer zielen hoe meer vreugd ;-))

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 14, 2016 om 11:42
7214 Antwoorden / 3 Vragen
1

Dit is te vergelijken met een cadeaukaart die een jaar geldig is, de enige mogelijkheid is dat iemand anders er tot 6 januari gebruik van kan maken. Dat zou u nog kunnen vragen.

Cookies
door Cookies - Oct 14, 2016 om 11:44
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Sjoppie, de museumkaart staat op naam.

Cookies
door Cookies - Oct 14, 2016 om 11:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Geen idee wat je hiervan moet vinden. Het staat duidelijk aangegeven op de site. Soms hebben mensen gewoon pech, dat is ook hier dus het geval.

tijger1
door tijger1 - Oct 14, 2016 om 11:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Let ook op of u geen abonnement bent aangegaan. Dus eventueel ook tijdig opzeggen.

edrick3
door edrick3 - Oct 14, 2016 om 12:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Wat moet ik hier van vinden?
Jammer, maar helaas.

Cookies
door Cookies - Oct 14, 2016 om 12:04
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

N.a.v. de opmerking van tijger1:

Hoe zeg ik mijn museumkaart op?

U kunt uw abonnement opzeggen tot vier weken voordat het verloopt. U kunt dat op drie manieren doen:

  • Bellen met 0900 - 40 40 910: € 0,35 per gesprek, op werkdagen van 9-17 uur.
  • Een e-mail sturen naar de klantenservice.
  • Een korte brief sturen naar:

    Klantenservice Museumkaart
    Postbus 5020
    2900 EA Capelle a/d IJssel

    Vermeld duidelijk uw naam en kaartnummer in de brief of e-mail. Uw abonnement wordt dan geannuleerd.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer