Sanoma helpdesk - erg lange wachttijden
Ik probeerde de Donald Duck op te zeggen via de helpdesk (088-5500143). Ik heb het een aantal keer geprobeerd en net nog 1.17 minuten aan de lijn gehangen maar toen stond ik nog steeds in de wachtrij....
Geeft extra motivatie om op te zeggen, tenminste als het lukt...
Is dit een bekend probleem?
Gebruik je wel het juiste telefoonnummer?[quote]Ik wil mijn abonnement opzeggen
Sanoma Media vindt het jammer dat u overweegt om uw abonnement op te zeggen. U kunt uw opzegging het beste telefonisch doorgeven. Dit gaat het snelste en u krijgt direct een telefonische bevestiging. U ontvangt uiteraard ook een schriftelijke bevestiging van Sanoma Media.
U kunt onze klantenservice bereiken op 088-5500250 van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 – 14.00 uur.
Hallo maartvos,
Probeer het eens met het goede telefoonnummer!
Beëindigen abonnement DD:
Uiterlijk zes weken voor verschijning van het laatste nummer van de abonnementstermijn.
Telefonisch: 088-5500207 (ma. t/m vr. van 9.00 tot 21.00 uur en za. van 10.00 tot 14.00 uur).
Suc6
Mijn voorkeur gaat uit naar schriftelijk aangetekend opzeggen om bewijs van tijdig opzeggen in handen te hebben ( copie brief + verzendbewijs bewaren).
Het spijt mij te horen dat u een klacht heeft over de bereikbaarheid van onze klantenservice. Wilt u zo vriendelijk zijn uw volledige naam-en adresgegevens via e-mail aan mij door te geven, zodat ik kan laten uitzoeken wat de oorzaak geweest kan zijn voor het lange wachten. Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen. Mijn e-mailadres is sanna@sanomamedia.nl
Met vriendelijke groet,
Sanna
SanomaMedia
Sanoma is een bedrijf die het niet zo nauw neemt met het telefonisch opzeggen van een abonnement door een klant. Ze staan je telefonisch wel te woord om een opzegging van het abonnement in ontvangst te nemen. Maar een schriftelijke bevestiging van de opzegging opsturen zien ze niet als hun plicht. Ik heb zelf een nare ervaring met deze uitgever meegemaakt. Ik had zelf twee pogingen gewaagd om mijn abonnement voor het seizoen 2011 ruim drie maanden voor het opzeggingstermijn telefonisch af te zeggen. In deze periode verzuimde Sanoma mij een schriftelijk bewijs van opzegging toe te sturen. Ik heb toen een maand voor het verstrijken van de opzegtermijn een aangetekende brief van opzegging naar Sanoma toegestuurd. Na het verstrijken van de opzegtermijn had ik nog steeds geen bewijs van opzegging door Sanoma ontvangen. Dus ik dacht : er kan me niks gebeuren want ik heb een kopie van de aangetekende brief + het verzendbewijs. En wat gebeurt er, raak ik deze beide bewijsstukken door onbekende oorzaak kwijt. Dus hing ik weer voor een paar maanden aan dat abonnement vast. Nu de jaargang van 2012 van start ging heb ik in begin oktober 2011 nogmaals aangetekend opgezegd en weer ruim binnen de wettelijke opzegtermijn en tot op heden nog geen schriftelijke bewijs van opzegging door Sanoma ontvangen. Mocht ik afgelopen donderdag 19 januari versteld staan van een brief van Sanoma ; of ik zo vriendelijk wou zijn om over het seizoen 2012 even 48 euro's over te maken aan Sanoma. Deze zelfde donderdag nog met Sanoma gebeld waarom ik deze brief had ontvangen en gevraagd waar mijn schriftelijke bewijs van opzegging bleef ? Er is mij toen telefonisch toegezegd dat ik binnen enkele dagen deze bevestiging kon thuis verwachten, was mij dit immers in het verleden ook niet beloofd ?
Conclussie: Dit bedrijf onthoud klanten structueel van schriftelijke informatie , waar ze recht op hebben.
[quote=amber1965 schreef op zaterdag 21 jan 2012, 17:13]Sanoma is een bedrijf die het niet zo nauw neemt met het telefonisch opzeggen van een abonnement door een klant. Ze staan je telefonisch wel te woord om een opzegging van het abonnement in ontvangst te nemen. Maar een schriftelijke bevestiging van de opzegging opsturen zien ze niet als hun plicht. Ik heb zelf een nare ervaring met deze uitgever meegemaakt. Ik had zelf twee pogingen gewaagd om mijn abonnement voor het seizoen 2011 ruim drie maanden voor het opzeggingstermijn telefonisch af te zeggen. In deze periode verzuimde Sanoma mij een schriftelijk bewijs van opzegging toe te sturen. Ik heb toen een maand voor het verstrijken van de opzegtermijn een aangetekende brief van opzegging naar Sanoma toegestuurd. Na het verstrijken van de opzegtermijn had ik nog steeds geen bewijs van opzegging door Sanoma ontvangen. Dus ik dacht : er kan me niks gebeuren want ik heb een kopie van de aangetekende brief + het verzendbewijs. En wat gebeurt er, raak ik deze beide bewijsstukken door onbekende oorzaak kwijt. Dus hing ik weer voor een paar maanden aan dat abonnement vast. Nu de jaargang van 2012 van start ging heb ik in begin oktober 2011 nogmaals aangetekend opgezegd en weer ruim binnen de wettelijke opzegtermijn en tot op heden nog geen schriftelijke bewijs van opzegging door Sanoma ontvangen. Mocht ik afgelopen donderdag 19 januari versteld staan van een brief van Sanoma ; of ik zo vriendelijk wou zijn om over het seizoen 2012 even 48 euro's over te maken aan Sanoma. Deze zelfde donderdag nog met Sanoma gebeld waarom ik deze brief had ontvangen en gevraagd waar mijn schriftelijke bewijs van opzegging bleef ? Er is mij toen telefonisch toegezegd dat ik binnen enkele dagen deze bevestiging kon thuis verwachten, was mij dit immers in het verleden ook niet beloofd ?
Conclussie: Dit bedrijf onthoud klanten structueel van schriftelijke informatie , waar ze recht op hebben.
Het spijt mij te horen dat u een klacht heeft over een opzegging. Wilt u zo vriendelijk zijn uw volledige naam-en adresgegevens via e-mail aan mij door te geven, zodat ik dit kan laten uitzoeken. Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen. Mijn e-mailadres is sanna@sanomamedia.nl
[quote=tdehond schreef op zaterdag 30 apr 2011, 13:49]Mijn voorkeur gaat uit naar schriftelijk aangetekend opzeggen om bewijs van tijdig opzeggen in handen te hebben ( copie brief + verzendbewijs bewaren).
Dat is alleen de kas van PostNL spekken, je hebt er helemaal niets aan, maar dat ontdek je pas als je brief nooit aangekomen is..
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Alternate weigert terugbetaling of Een niew Moederbord stomme oplichters
nou ik heb eens een pc besteld alternate leek wel de goedkoopste ( is ook zo ) maar ja alles werkt behalve het moederbord denk nou dat komt wel goed veel 5 sterren op de website maar ja ik stuur dus een mailtje van hey ik heb een moederbord ontvangen maar dees is defect geleverd nou alternate test het zegt vervolgens dit is gebruikers schade dus je garantie vervalt oke dus garantie heb je geen r ... Lees meer
Zeer hoge servicekosten
Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer
Kapotte energiemeter
Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer
Populair in Vrije tijd & Tuin
Buurvrouw heeft heg verwijderd
buurvrouw heeft de heg verwijderd die op haar grond stond en nu is alle privacy weg. mag dit zomaar? en is ze verplicht om er een nieuwe schutting of iets neer te zetten. tis gewoon een giga doorkijk tuin. geen privacy niks meer (edit, foto verwijderd - redactie) Lees meer
Woningbouw haalt beschutting weg
Wij wonen nu 9 jaar in onze huurwoning, en achter ons huis zit nog een stukje grond wat eigenlijk bij ons huis hoorde, maar de vorige bewoners hadden dit aan de buren gegeven omdat deze er niks mee deden.... Dit hebben wij jaren geleden terug proberen te krijgen maar op een of andere manier mochten de buren dit houden omdat ze dit al 5 jaar hadden.
Nu zijn de buren verhuist en hebben dit st
...
Lees meer
kattenverjagers, werkt dat?
Ik houd van katten, maar niet in mijn tuin.
Op zoek naar een 'kattenverjager' kom ik taaloze apparaten tegen, die allemaal werken met geluidssignalen. Op batterij, zonne-energie en het stroomnet. Goedkoop zijn ze niet!
Wie heeft hier ervaring mee? Werkt het echt en welke zijn de moeite van aanschaffen waard?
Lees meer