li
door lindapronk Jan 21, 2011 om 18:57
Vrije tijd & tuin

Sanoma Uitgevers

Heb altijd een abonnement gehad op de Yes maar sinds 31 december 2010 is dat gestopt met bestaan. Omdat ik geen interesse had in een ander blad en wel heb betaald voor het blad tot februari 2011 heb ik met veel moeite aangegeven dat ik mijn resterende geld terug wil hebben.

Tot twee keer toe heeft een medewerker mij telefonisch toegezegd dat ik geen ander blad zou ontvangen en dat het geld netjes op mijn rekening zou worden gestort.

Nu heb ik al 4 keer het blad Flair ontvangen terwijl ik hier helemaal niet om heb gevraagd. Probeer je te bellen naar het bedrijf neemt er niemand op omdat ze het te druk hebben. Zelfs om 8 uur 's avonds. Daar geloof ik helemaal niets van. Ook op de mailtjes die ik heb gestuurd krijg je geen enkel antwoord.

Ben nu eigenlijk wel een beetje ten einde raad wat ik nu moet doen. Ik wil dit blad niet en wil gewoon mijn geld terug. Zie het ook nog wel gebeuren dat ik straks een rekening krijg voor het flut blad. Dat is wel het laatste waar ik op zit te wachten. Heeft iemand een idee wat ik nu moet doen?

Alvast bedankt!

1064 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Jan 21, 2011 om 19:04
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo lindapronk,

Bellen, bellen, bellen.....

Opzeggen van het abonnement
Uw abonnement dient uiterlijk zes weken voor verschijning van het laatste nummer van uw abonnementstermijn te worden opgezegd.

Telefonisch via telefoonnummer 0800 - 556 6656. GRATIS!

En schrijf naar:

schrijf naar Sanoma Uitgevers,
afdeling klantenservice,
Postbus 92,
3000 AB Rotterdam

Suc6

elenay
door elenay - Jan 22, 2011 om 20:25
1031 Antwoorden / 142 Vragen
0



U had het beste een aangetekende brief met ontvangstbewijs kunnen sturen
met uw voorstel en waarin u gelijk schrijft geen genoegen te nemen met een ander blad en dat u dit ook telefonisch was toegezegd. Daar zij zich niet aan hun afspraak hebben gehouden verzoekt u ze in de brief om alsnog het geld aan u te retourneren. In die brief schrijft u gelijk dat u het niet op prijs stelt ongevraagd de flair te krijgen en deze dus ook niet zal betalen. Dan heeft u het maar vastgelegd, voordat er problemen gaan ontstaan en u nergens op kunt terugvallen.

sa
door sanna_sanoma - Jan 24, 2011 om 15:14
7 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het spijt mij te horen dat u een klacht heeft over uw abonnement Yes en de bereikbaarheid van onze Klantenservice. Wilt u zo vriendelijk zijn uw klacht via e-mail te versturen naar mijn e-mailadres sanna@sanoma-uitgevers.nl.
Uw klacht zal dan zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.

Met vriendelijk groet,

Sanna
Sanoma Uitgevers B.V.

edrick3
door edrick3 - Jan 24, 2011 om 16:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@lindapronk,

Zie antwoord hierboven.
En nu maar hopen dat het gauw goed komt.

Met vr.gr.

sonjaatje
door sonjaatje - Jan 24, 2011 om 17:07
1961 Antwoorden / 1 Vragen
0

Beetje belachelijk dat als een blad ophoudt te bestaan dat de abonnee kosten moet gaan maken om op te zeggen.
Zij zou gewoon automatisch haar geld terug moeten krijgen zonder daarvoor ook zelf maar enige actie voor te hoeven ondernemen.

konohakipje
door konohakipje - Jan 28, 2011 om 09:51
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

Als ze nou echt blijven doorgaan met versturen en jij met betalen kun je ze altijd nog zsm via marktplaats doorverkopen...maarja verliezen doe je er dan wel op!

Kun je de automatische incasso niet blokkeren via online internetbankieren?

Succes!

li
door lindapronk - Jan 30, 2011 om 16:10
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Beste mensen,

Allemaal heel erg bedankt voor jullie reactie. Heb zojuist een mail gestuurd naar Sanoma en hoop dat ik hier wel antwoord op zal krijgen. Jullie worden op de hoogte gehouden!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer