Belsimpel garantieprocedure
Ik heb in het verleden een telefoon abonnement afgesloten bij belsimpel.nl in combinatie tele 2 en met een iphone 5s.
na 1,5 jaar deed de homebutton het niet meer, terug gestuurd ter reparatie en 2 a 3 maanden moeten wachten voor een ander toestel omdat de reparatie via apple zou gaan (terwijl de abonnement kosten wel gewoon doorliepen). er is destijds door een telefonisch medewerker gezegd ze het toestel compleet zouden vervangen door apple en dat het om een nieuw toestel ging die ik zou krijgen.
ik heb destijds meerdere malen gebeld omdat ik zelf had gelezen op forums dat et langer kan duren dan de gebruikelijke 5 tot 10 werkdagen maar tevergeefs of averechts.
zo'n 1 maand geleden telefonisch contact gezocht omdat de door hun opgestuurde telefoon een aantal defecten vertoonde.
maar omdat ik bang was dat ik weer zo lang moest wachten of totaal geen telefoon meer zou krijgen heb ik dat niet gedaan.
Ik ben zelf naar de apple filliaal gereden omdat ik dacht dat het mischien iets kleins zou zijn en dat ze het daar mischien snel konden oplossen want dat zit de leverings dagen er niet tussen van belsimpel naar apple.
hetgene wat ik te horen kreeg bij apple was dit :
Aaron is hier omdat toestel die bij Belsimpel ter reparatie is aangeboden hardware problemen heeft. Beeldscherm flikkert, internetverbindingen zijn traag en aaps werken niet goed.
Hij is volgens verkopende partij bij Apple ter reparatie aangeboden maar dit klopt niet want Applestore repareert niet voor derde partijen. Dit gebeurt bij eigen technische dienst van Belsimple.
Toestel heeft hardware problemen die niet in een reparatie zijn op te lossen en toestel dient in geheel omgeruild te worden binnen het nederlands consumentenrecht en zelfs europese richtlijn.
nu is de garantie periode dus nog geen week verlopen en ik heb geen recht meer op vervanging of reparatie en met oplossingen komen hun zelf ook niet.
Ik voel me opgelicht en bedrogen door dit bedrijf en heb zelf gebeld maar willen niet met een oplossing komen omdat de garantie periode is verlopen van een paar dagen en doen ze dus niets meer.
.
Informatie op de site van Belsimpel over garantie en procedures bij reparatie: https://www.belsimpel.nl/klantenservice/garantie-reparatie/apple
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Orthodaily
Ik heb schoenen besteld bij ORTHOdaily.nl https://orthodaily.nl/ Het zouden dus orthopedische schoenen moeten zijn. Het zijn gewone schoenen van een middenkwaliteit, wat je eigenlijk ook mag verwachten bij die prijs. Ze worden rechtstreeks uit China geleverd via Yun Express in Rozenburg. De Nederlandse verkoopvestiging zit op een bovenwoning in Amsterdam met een telefoonnummer uit Leiden dat ... Lees meer
Appartement. Gas/cv installatie definitief afsluiten
Goedemiddag,
Woon in een appartement. In het kader van verduurzaming wil ik van het gas af. Inductieplaat aangeschaft en een boiler.
Verwarm de woonkamer elektrisch d.m.v. een kachel, gas/cv installatie gebruik ik niet meer en is afgekoppeld door een installateur.
Ik wil het gas definitief af laten sluiten, heb een aanvraag lopen.
VVE geïnformeerd over mijn plannen.
De
...
Lees meer
Alternate weigert terugbetaling of Een niew Moederbord stomme oplichters
nou ik heb eens een pc besteld alternate leek wel de goedkoopste ( is ook zo ) maar ja alles werkt behalve het moederbord denk nou dat komt wel goed veel 5 sterren op de website maar ja ik stuur dus een mailtje van hey ik heb een moederbord ontvangen maar dees is defect geleverd nou alternate test het zegt vervolgens dit is gebruikers schade dus je garantie vervalt oke dus garantie heb je geen r ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer