br
door breeze Apr 15, 2010 om 23:41
Huishouden & energie

Opzegboete verhuizing verpleeghuis

Mijn moeder is zwaar dement en naar het verpleegtehuis verhuisd. Nu zegt Oxxio dat ze toch de boete moet betalen omdat haar contract, wat ze blijkbaar telefonisch voor 5 jaar is aangegaan...wat niet had gemoeten eigenlijk, maar daar kwamen we te laat achter. Echter ik zie het zo dat zo'n soort verhuizing hetzelfde is als een overlijden . Ze kan dus haar contracten voor gas en electra niet meenemen, maar voor Oxxio maakt dat dus niet uit, zegt men.
Wat is hier jullie mening in en dient de wet niet aangepast te worden voor dit soort zaken?
Ik ben er al met de 2e kamer mee bezig, maar aangezien over een maand de huur van haar huis afloopt wil ik hier graag antwoord op.
Alvast bedankt,
Breeze

7823 23 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 16, 2010 om 00:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kwestie van "pech gehad" lijkt mij.

De boete zal wel niet extreem zijn. Mijn advies: als Oxxio zich niet wat coulanter opstelt, gewoon dit verlies nemen.

Wetten hebben we al genoeg is dit land. Nog meer wetten erbij voor relatief onbelangrijke zaken moeten we niet doen. Kost te veel: weer een peloton politici en ambtenaren die zich hiermee bezig moeten houden.

Er is ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid (ik weet het dat is bijna vloeken op dit vara-forum). Ik neem tenminste aan dat uw moeder niet al "zwaar dement" was toen ze dit contract afsloot. Ze ook kunnen denken: ik ga niet een dergelijke verplichting aan, want ik weet niet of ik deze wel kan volmaken, gezien mijn leeftijd. Of: wat zijn de consequenties als ik het contract niet kan uitdienen?.
Misschien heeft ze die afweging trouwens wel gemaakt.

Een maakt overigens een wat macabere vergelijking tussen zo'n soort verhuizing" en "een overlijden", vind ik.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2010 om 02:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Was uw moeder - de leeftijd? - al (zwaar) dement ten tijde van het afsluiten van een contract met OXXIO? Kun je al spreken van Alzheimer?

Mijn advies is een rechterlijke procedure op te starten om uw zwaar demente moeder onbekwaam te laten verklaren voor rechtshandelingen, waarbij u (of meerderen) (mede)bewindvoerder wordt benoemd door de (kanton)rechter. Als uw moeder onbekwaam wordt verklaard, dan komt u niet meer voor verrassingen te staan.

In principe staat OXXIO in haar recht om - als het contractueel was vastgelegd - de boete die werd opgelegd om het te innen. Mogelijke coulance zijdens OXXIO? Wat zou de houding zijdens OXXIO zijn als uw moeder zou zijn gestorven geweest i.p.v. de verhuizing naar het verpleeghuis?

ve
door verwijderd - Apr 16, 2010 om 07:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wanneer u uw contract niet mee kunt nemen naar uw nieuwe adres, zullen wij de overeenkomst voortijdig beëindigen.
Bron: site Oxio

Volgens artikel 9 van de a.v. kunt u een geschil voorleggen bij de geschillencommissie energie.
1. er is hier sprake van overmacht-
Oxio kan niet leveren op nieuwe adres
2. Uw moeder is ziek en kan niet meer zelfstandig wonen.

Dit naast het feit dat ik begrijp dat Oxio een langdurige overeenkomst met een demente vrouw heeft afgesloten. :(

https://www.oxxio.nl/Brochures/Algemene_Voorwaarden_Consumenten.pdf

ve
door verwijderd - Apr 16, 2010 om 08:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste breeze,

Uw moeder hoeft in dit geval geen opzegvergoeding te betalen. Helaas bent u verkeerd geïnformeerd door onze klantenservice, hiervoor onze excuses. Als u het klantnummer of de NAW-gegevens van uw moeder doorgeeft via deoxxiomedewerker@oxxio.nl zorg ik er voor dat er geen opzegvergoeding in rekening zal worden gebracht.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Fabienne
De Oxxiomedewerker

ve
door verwijderd - Apr 16, 2010 om 11:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

oxxio schreef op vrijdag 16 apr 2010, 08:42: Beste breeze,

Uw moeder hoeft in dit geval geen opzegvergoeding te betalen. Helaas bent u verkeerd geïnformeerd door onze klantenservice, hiervoor onze excuses. Als u het klantnummer of de NAW-gegevens van uw moeder doorgeeft via deoxxiomedewerker@oxxio.nl zorg ik er voor dat er geen opzegvergoeding in rekening zal worden gebracht.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Fabienne
De Oxxiomedewerker

Hallo

Nee mevrouw is niet verkeerd voorgelicht, maar door dat haar familie hier een klacht indienen over het botte gedrag van Oxxio, komt u nu met deze opmerking, en anders was u gewoon door gegaan om deze en andere mensen nog jaren lang te achter volgen, om er nog geld uit te proberen te persen, net als bij mijn kennis die al 6 jaar achtervolgt wordt , daar hij nog geld van Oxxio te goed heeft, en oxxio niet van hem.
En u hoeft niet te vragen naar de gegevens van deze kennis, daar hij al 3 others vol heeft van dit fijne bedrijf.

Dus kom hier geen mooi weer spelen, graag.
.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2010 om 13:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

weer OXXIO //???? ppff wat ben ik blij dat ik er weg ben na veel problemen

ve
door verwijderd - Apr 16, 2010 om 13:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit probleem wordt alsnog opgelost, anders was m.i. deze zaak bij de geschillencommissie gewonnen.
Als er een geschil is met oxio wat niet opgelost wordt, dan kan dit voorgelegd worden bij de geschillencommissie.

Hopelijk wordt het personeel wat de telefoon bemant bij Oxio beter geïnstrueerd t.a.v. de regeling bij verhuizen naar een woning waar Oxio niet kan leveren.
Hierdoor kan in de toekomst deze verkeerde informatie t.a.v. gedupeerden voorkomen worden.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2010 om 14:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Breeze,

Ook ik heb een contract afgesloten bij Oxxio, weleens waar geen 5 jaar contract. Ik ben gaan samenwonen, kon ook niet het contract mee nemen. En kreeg te horen dat ik een boete moet betalen, weet nog niet hoeveel. Het vervelende is dat v oor gas het contract tot 1 juni loopt en voor elektra tot januari het is nu maar afwachten op de eind afrekening hoop dat het daar dan op staat. Belachelijk is het wel. Je stopt niet zo maar met het contract. Hoe zou het bij andere leveranciers zijn?
Sterkte met verder afhandelen.

groetjes hillegien

ve
door verwijderd - Apr 16, 2010 om 14:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

hillegien

Dat komt dan goed uit. Je kunt dus gewoon kontakt opnemen met:

deoxxiomedewerker@oxxio.nl

.......en die zorgt ervoor dat het probleem wordt opgelost. Verwijs wel even naar dit draadje.

Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2010 om 14:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

hillegien schreef op vrijdag 16 apr 2010, 14:00: Hallo Breeze,

Ook ik heb een contract afgesloten bij Oxxio, weleens waar geen 5 jaar contract. Ik ben gaan samenwonen, kon ook niet het contract mee nemen. En kreeg te horen dat ik een boete moet betalen, weet nog niet hoeveel. Het vervelende is dat v oor gas het contract tot 1 juni loopt en voor elektra tot januari het is nu maar afwachten op de eind afrekening hoop dat het daar dan op staat. Belachelijk is het wel. Je stopt niet zo maar met het contract. Hoe zou het bij andere leveranciers zijn?
Sterkte met verder afhandelen.

groetjes hillegien

Foutje dus van de oxio medewerker aan de telefoon. Zie reactie medewerker Oxio en wat op de site vermeld staat t.a.v. gang van zaken bij verhuizing als contract Oxio niet meegenomen kan worden.

[[ Wanneer u uw contract niet mee kunt nemen naar uw nieuwe adres, zullen wij de overeenkomst voortijdig beëindigen.
Bron: site Oxio]]

ve
door verwijderd - Apr 16, 2010 om 16:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

wolfenjong schreef op vrijdag 16 apr 2010, 11:44:
oxxio schreef op vrijdag 16 apr 2010, 08:42: Beste breeze,

Uw moeder hoeft in dit geval geen opzegvergoeding te betalen. Helaas bent u verkeerd geïnformeerd door onze klantenservice, hiervoor onze excuses. Als u het klantnummer of de NAW-gegevens van uw moeder doorgeeft via deoxxiomedewerker@oxxio.nl zorg ik er voor dat er geen opzegvergoeding in rekening zal worden gebracht.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Fabienne
De Oxxiomedewerker

Hallo

Nee mevrouw is niet verkeerd voorgelicht, maar door dat haar familie hier een klacht indienen over het botte gedrag van Oxxio, komt u nu met deze opmerking, en anders was u gewoon door gegaan om deze en andere mensen nog jaren lang te achter volgen, om er nog geld uit te proberen te persen, net als bij mijn kennis die al 6 jaar achtervolgt wordt , daar hij nog geld van Oxxio te goed heeft, en oxxio niet van hem.
En u hoeft niet te vragen naar de gegevens van deze kennis, daar hij al 3 others vol heeft van dit fijne bedrijf.

Dus kom hier geen mooi weer spelen, graag.
.
zo dat is nou eens goed gesproken!!!!!!!altijd en eeuwig gedram van Oxxio, ben blij dat ik er weg ben, maar het heeft moeite zeer veel moeite gekost! en idd je kan hier wel mooi weer gaan spelen, maar de klant wordt overspoeld met brieven, je ziet door de bomen het bos niet meer, en ondertussen doet oxxio niets!!! maar dan ook niets!!!! om fouten van hun kant te herstellen

ve
door verwijderd - Apr 16, 2010 om 16:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

trouwens ik kan de reactie van breeze wel begrijpen.
je moeder zwaar dement, lijkt dan wel of ze er al niet meer zijn.
helaas moet ik hier ook uit ervaring spreken. sterkte !

ve
door verwijderd - Apr 16, 2010 om 16:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

gerland schreef op vrijdag 16 apr 2010, 00:16: Kwestie van "pech gehad" lijkt mij.

De boete zal wel niet extreem zijn. Mijn advies: als Oxxio zich niet wat coulanter opstelt, gewoon dit verlies nemen.

Wetten hebben we al genoeg is dit land. Nog meer wetten erbij voor relatief onbelangrijke zaken moeten we niet doen. Kost te veel: weer een peloton politici en ambtenaren die zich hiermee bezig moeten houden.

Er is ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid (ik weet het dat is bijna vloeken op dit vara-forum). Ik neem tenminste aan dat uw moeder niet al "zwaar dement" was toen ze dit contract afsloot. Ze ook kunnen denken: ik ga niet een dergelijke verplichting aan, want ik weet niet of ik deze wel kan volmaken, gezien mijn leeftijd. Of: wat zijn de consequenties als ik het contract niet kan uitdienen?.
Misschien heeft ze die afweging trouwens wel gemaakt.

Een maakt overigens een wat macabere vergelijking tussen zo'n soort verhuizing" en "een overlijden", vind ik.

boet voor het opzeggen van stroom kost als je nog 3 jaar heb te gaan € 175,00
voor gas ( want dat is een contract van 1 jaar ( € 50,00 )

ve
door verwijderd - Apr 16, 2010 om 17:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tdehond, ik heb over een vergelijkbare situatie een gesprek gehad met een medwerker van Essent. Aan de telefoon zeggen ze dat je dan geen opzegvergoeding hoeft te betalen als er geen levering kan plaatsvinden en verwijzen ze naar de website. Op de site van Essent kon ik echter geen informatie vinden. Dan kunnen ze wel van alles beloven aan de telefoon maar als puntje bij paaltje komt moet je waarschijnlijk toch betalen.

Op de site van Oxxio staat hetvolgende:

Een verhuizing is geen reden om uw overeenkomst voortijdig te beëindigen. Soms is het echter niet mogelijk uw overeenkomst mee te nemen naar uw nieuwe adres. In dat geval kunt u ervoor kiezen uw overeenkomst over te doen aan de nieuwe bewoner van uw oude adres, of een opzegvergoeding te betalen.

Als u met de nieuwe bewoner afspreekt dat deze uw leveringsovereenkomst overneemt, neem dan contact op met onze Klantenservice via het contactformulier. We sturen u vervolgens de benodigde formulieren toe en voeren de contractovername door. Op de pagina 'Leveringsovereenkomsten' vindt u meer informatie over contractovername.

Kiest u ervoor de leveringsovereenkomst voortijdig te beëindigen, dan betaalt u, conform de Algemene Voorwaarden, een opzegvergoeding. De hoogte van een redelijke opzegvergoeding is vastgesteld door de Energiekamer en is afhankelijk van de resterende looptijd van de overeenkomst. In onderstaand schema ziet u wat de Energiekamer een redelijke opzegvergoeding vindt.

Contractduur Resterende looptijd Maximale opzegvergoeding
< 1 jaar < 1 jaar € 50,-

> 1 jaar < 1,5 jaar € 50,-
1,5 – 2,0 jaar € 75,-
2,0 – 2,5 jaar € 100,-
> 2,5 jaar € 125,-

In geval van overlijden van de contractant, kunt u telefonisch aangeven wat er moet gebeuren met de leveringsovereenkomst. Onze Klantenservice is op werkdagen van 8.30 tot 18.00 uur te bereiken via telefoonnummer 0900 – 55 66 777 (€ 0,15 per minuut). Als de leveringsovereenkomst wordt overgedragen, dan sturen wij u de benodigde formulieren toe en voeren we een contractovername door. Als u de overeenkomst wilt beëindigen, zeggen wij deze op, zonder daar een opzegvergoeding voor in rekening te brengen.

ve
door verwijderd - Apr 20, 2010 om 21:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben hetzelfde meegemaakt toen mijn vader naar een verzorgings tehuis ging. Pa had ook een contract, niet bij oxxio (goddank) maar bij Essent. Daar deden ze helemaal niet moeilijk over toen ze hoorden dat ze daar niet konden leveren. Ze wenste mij veel sterkte, en daar was de kous mee af.

ve
door verwijderd - Apr 21, 2010 om 09:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waarschijnlijk is er geen rekening gehouden met mensen die verhuizen naar een verpleeghuis of een woning met stadsverwarming toen de energiemarkt geliberaliseerd is. Het is onrechtvaartdig dat je dan een opzegboete moet betalen. Misschien kan Kassa dit eens aankaarten en zorgen dat dit gerepareerd wordt.

ve
door verwijderd - May 8, 2010 om 00:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dank jullie allen voor de reacties, maar ik heb nog een paar opmerkingen.

@Gerland,
De boete bedraagt 225 voor gas en electra, maar voor iemand met alleen aow en al hoge bijdrage betaalt voor de awbz is dat erg veel.
3 jaar geleden was ze al best dement, maar de moeilijkheid met die ziekte is dat ze zich groot houden en denken dat ze alles zelf nog kunnen. Zo is ze ook al eens door Pretium Telecom in de boot genomen, wat ze niet wilde, maar waar ze niet meer onderuit kon.
Maar ja, dat is nu ook afgelopen. het huis is leeg.
Maar wat ik probeerde aan te geven in vergelijking met een overlijden......de zaken dienen door een bewindvoerder overgenomen te worden, zelf kan ze niet meer beslissen, dus de hele handeling inclusief opheffen van de woning, komt op het zelfde neer.

@frau-antje,
Sinds september is het bewind een feit en kort daarna de spoedopname, toen kon ik handelen, maar voordien gaf mijn moeder nog alle verweer, mocht me nergens mee bemoeien. Maar dank zij de artsen het riagg is alles rond gekomen.
In geval van overlijden zou er geen boete opgelegd worden volgens de voorwaarden van Oxxio.

@tdehond,
deze week huis opgeleverd en energie afgemeld, wederom verhaal dat er wel een boete betaald moet worden. Heb melding gemaakt van hun voorwaarden, maar toch........betalen.
Als het niet goed komt, dan inderdaad de geschillencommissie.

@jansje,
Bedankt voor je compassie hoor,

En dan...ik heb het zeker al gemeld bij de Energiekamer cq Consuwijzer.
Ook heb ik de oxxiomedewerker die hier schreef, gemaild en ga uit van een goede oplossing.
Behalve een factuurfout in 2008, wat ik zelf constateerde waarbij blijkbaar het verbruik verdubbeld was waardoor ma 500 euro moest bijbetalen, is door hen de fout erkend en meteen goed geregeld.

Verder nooit klachten over Oxxio gehad, dus ik ga verder niks zwartmaken.Ik blijf positief, de hele situatie is al naar genoeg.

Ik zal nog wel even laten weten hoe het verloopt. Wens jullie een fijn weekend, en voor de moeders onder ons.... Fijne Moederdag.
.

ve
door verwijderd - May 8, 2010 om 07:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

dirk2 schreef op vrijdag 16 apr 2010, 17:16: Tdehond, ik heb over een vergelijkbare situatie een gesprek gehad met een medwerker van Essent. Aan de telefoon zeggen ze dat je dan geen opzegvergoeding hoeft te betalen als er geen levering kan plaatsvinden en verwijzen ze naar de website. Op de site van Essent kon ik echter geen informatie vinden. Dan kunnen ze wel van alles beloven aan de telefoon maar als puntje bij paaltje komt moet je waarschijnlijk toch betalen.]]
-----------------------------------------------

Als ik er een vraag over stel aan "heleen" geeft de site aan
Als u gaat emigreren of in bijvoorbeeld een verzorgingstehuis gaat wonen, is het niet mogelijk om uw contract mee te nemen bij een verhuizing. Het wordt dan beëindigd.

in de A.V. van Essent staat deze situatie niet beschreven. Ik zou als er in dit geval niet kosteloos beëindigd worden in artikel 18 kijken hoe ik dit als een geschil kan voorleggen.
A.V. Essent

ve
door verwijderd - May 8, 2010 om 08:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Breeze

Verbazingwekkend dat op deze site uitgebreid toegelicht wordt door een medewerker van Oxio dat er geen boete berekend wordt in uw geval.

Beste tdehond (en de alle anderen)

In sommige gevallen brengt Oxxio geen opzeggingsvergoeding in rekening, namelijk:

1. Bij overlijden;
2. Bij verhuizing naar het buitenland;
3. Bij verhuizing naar een verzorgingstehuis.

Dergelijke opzegging dienen wel volledig onderbouwt te zijn. Indien onze klantenservice een ander antwoord heeft gegeven, wetende dat de opzegging aan de bovenstaande punten voldoet, dan is de betreffende persoon verkeerd geïnformeerd door onze klantenservice.

Dit soort situaties moeten eigenlijk nooit voorkomen, daarom betreuren we het ook als het toch gebeurt.

Mocht u of andere nog vragen hebben hierover kunt u die mij ook stellen via deoxxiomedewerker@oxxio.nl

Met vriendelijke groet,

Michaël
De Oxxiomedewerker

Dat zijn dus al 2 medewerkers die zich hier zo uiten.
Andere vraag: Klik

Benader eerst Michael en als u er dan niet vlot uitkomt dien dan schriftelijk aangetekend een klacht in bij Oxio, stuur 2 schermafdrukken van deze medewerkers als bijlagen mee.
Geef aan dat als men u toch dwingt tot betalen u naar de Geschillencommissie stapt.

Meldt a.u.b. terug hoe de afhandeling verder verloopt.

ve
door verwijderd - May 8, 2010 om 08:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

dirk2 schreef op vrijdag 16 apr 2010, 17:16: Tdehond, ik heb over een vergelijkbare situatie een gesprek gehad met een medwerker van Essent. Aan de telefoon zeggen ze dat je dan geen opzegvergoeding hoeft te betalen als er geen levering kan plaatsvinden en verwijzen ze naar de website. Op de site van Essent kon ik echter geen informatie vinden. Dan kunnen ze wel van alles beloven aan de telefoon maar als puntje bij paaltje komt moet je waarschijnlijk toch betalen.

Op de site van Oxxio staat hetvolgende:

Een verhuizing is geen reden om uw overeenkomst voortijdig te beëindigen. Soms is het echter niet mogelijk uw overeenkomst mee te nemen naar uw nieuwe adres. In dat geval kunt u ervoor kiezen uw overeenkomst over te doen aan de nieuwe bewoner van uw oude adres, of een opzegvergoeding te betalen.

Als u met de nieuwe bewoner afspreekt dat deze uw leveringsovereenkomst overneemt, neem dan contact op met onze Klantenservice via het contactformulier. We sturen u vervolgens de benodigde formulieren toe en voeren de contractovername door. Op de pagina 'Leveringsovereenkomsten' vindt u meer informatie over contractovername.

Kiest u ervoor de leveringsovereenkomst voortijdig te beëindigen, dan betaalt u, conform de Algemene Voorwaarden, een opzegvergoeding. De hoogte van een redelijke opzegvergoeding is vastgesteld door de Energiekamer en is afhankelijk van de resterende looptijd van de overeenkomst. In onderstaand schema ziet u wat de Energiekamer een redelijke opzegvergoeding vindt.

Contractduur Resterende looptijd Maximale opzegvergoeding
< 1 jaar < 1 jaar € 50,-

> 1 jaar < 1,5 jaar € 50,-
1,5 – 2,0 jaar € 75,-
2,0 – 2,5 jaar € 100,-
> 2,5 jaar € 125,-

In geval van overlijden van de contractant, kunt u telefonisch aangeven wat er moet gebeuren met de leveringsovereenkomst. Onze Klantenservice is op werkdagen van 8.30 tot 18.00 uur te bereiken via telefoonnummer 0900 – 55 66 777 (€ 0,15 per minuut). Als de leveringsovereenkomst wordt overgedragen, dan sturen wij u de benodigde formulieren toe en voeren we een contractovername door. Als u de overeenkomst wilt beëindigen, zeggen wij deze op, zonder daar een opzegvergoeding voor in rekening te brengen.

ve
door verwijderd - May 8, 2010 om 08:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry voor de bovenstaande quote. Het invul venster wordt niet automatisch gewist door de site.

ve
door verwijderd - Jul 26, 2010 om 23:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Inmiddels kan ik hier berichten dat een en ander goed opgelost is dank zij de medewerker van oxxio, hier in dit topic.

Ik heb haar gemaild en kreeg het volgende antwoord:

Allereerst mijn excuses voor deze situatie. Ik zal er op toezien dat de desbetreffende medewerker van onze klantenservice wordt aangesproken op zijn gedrag. Hij had moeten weten dat wij geen opzegvergoeding in rekening brengen op het moment dat een klant gaat verhuizen naar een verzorgingstehuis. Tevens dient hij op de hoogte te zijn van het feit dat wij nu inmiddels al bijna twee jaar aanwezig zijn op fora om klachten op te lossen.

en in een latere mail (ik heb natuurlijk de prive dingen eruit gelaten):

De opzegvergoeding heb ik geblokkeerd, deze kan niet geïncasseerd worden. Ik vind het nog steeds vreemd dat de betreffende medewerker u verkeerd geïnformeerd heeft. Inmiddels is er nogmaals naar de klantenservice gecommuniceerd dat dit absoluut niet ons beleid is. Wij waarderen het enorm dat u uw klacht bij ons kenbaar heeft gemaakt. Hierdoor kunnen wij dit soort fouten in de toekomst hopelijk voorkomen.

Inmiddels is het afgerond en hebben we nog mooi wat geld teruggehad, maar ja, dat was ook afhankelijk van het verbruik.

Dit topic kan dus gesloten worden, en het is allemaal goed gegaan.
Toch maar goed dat er oxxio-medewerkers zijn die misstanden opvangen en kunnen corrigeren.

Het ga jullie goed.
Greetz, Breeze

ve
door verwijderd - Jul 27, 2010 om 07:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Fijn dat de medewerker van Oxio op dit forum heeft bijgedragen aan een goede oplossing van dit probleem.