fa
door farmgamer Oct 29, 2010 om 17:08
Computers & telefonie

Happy Harvest

Ben dit jaar via Hyves begonnen aan een hyves game: Happy Harvest. Je kunt dan samen met vrienden een tuintje opzetten, groenten etc. verbouwen.
Een heel leuk spel, maar het begint langzamerhand een heel duur spel te worden als je een beetje mee wilt doen met bijvoorbeeld dieren te kopen etc.

De verhoudingen van prijs en product licht gigantisch uit mekaar en mensen worden bijna gedwongen om aardig wat geld erin te stoppen waar je eigenlijk maar heel weinig voor terug krijgt. Als je hieraan niet mee wilt doen, is het spel leuk meer om te spelen.

Het is een heel populair spel, maar zo jammer dat het zo op geld is gefocust, dat het totaal niet in proporties is.
Ben ook benieuwd of er eigenlijk wel iemand dit soort spellen beoordeeld op eerlijkheid? Vindt eigenlijk zelf dat er wel eens iemand dit mag onderzoeken. Mag je zomaar zoveel geld vragen voor zo'n spelletje wat eigenlijk de helft van de tijd ook niet naar behoren werkt?

Op de hyve van Happy Harvest staan ook al de wereld aan klachten.

Wat vinden jullie?

13720 39 Rapporteer

stacey
door stacey - Oct 29, 2010 om 17:27
10352 Antwoorden / 12 Vragen

-Het is een heel populair spel, maar zo jammer dat het zo op geld is gefocust, dat het totaal niet in proporties is-

----Waarom moet je betalen voor credits?
Het kost veel geld en tijd om een game te ontwikkelen en te onderhouden. Dit geld moet ergens vandaan komen. Het is spijtig, maar het is helaas niet anders.---Info

Als je het te duur vind of het bevalt je niet door de `storingen` dan bij je vrij om ermee te stoppen en je geld ergens anders aan te besteden...........
Ze kunnen vragen wat ze willen en zolang mensen ervoor (blijven) betalen.......

re
door renedebeste - Nov 4, 2010 om 19:16
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo

Zelf speel ik ook al een tijdje happy Harvest, maar dit spel oogt erg naar oplichting.
je moet overal voor betalen, of je mag enquetes invullen, maar uiteindelijk geen credits krijgen.

Het lijt wel of er bij hyves paar handige jongens werken die zeer snel rijk willen worden.

rene

ga
door gaia36 - Nov 16, 2010 om 01:04
2 Antwoorden / 0 Vragen

Dat er geld binnen moet komen om een spel te ontwerpen en te onderhouden, daar kan ik in komen.
Ik heb ook geld in het spel gestoken, maar dan mag je toch wel op zijn minst verwachten, dat het spel soepel verloopt en dat je niet na iedere update rare capriolen moet uithalen, om het spel een beetje normaal te kunnen spelen.
Zoals je browser geschiedenis legen en dan alles weer te vergrendelen in je opslag, je cookies verwijderen, flashplayer updaten enz.
Ook gaat er veel mis met het aankopen van credits, of je krijgt ze niet of gedeeltelijk.
Bij het invullen van enquetes en kopen van dingen gaat ook veel mis, je krijgt je credits niet enz.
Ik ben een hyve gestart om alle klachten te bundelen en om te kijken hoe en wat we ermee kunnen doen. http://hhklachten.hyves.nl/
Bij elke update zijn er weer veel klachten en ergernissen.
Updaten, daar zijn ze goed in, maar klachten oplossen, ho maar.
Het riekt idd een beetje naar oplichting.

pino123
door pino123 - Nov 16, 2010 om 10:06
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Volgens mij worden games ontwikkeld om als ontwikkelaar er iets aan te verdienen. Het is natuurlijk voor ons moeilijk te bepalen waarom iets niet goed loopt, het kan liggen aan updates van de ontwikkelaar, maar ook aan de updates die bijvoorbeeld niet geïnstalleerd worden (updates windows, explorer, etc.).

Daarnaast ben je zelf verantwoordelijk voor het wel of niet aanschaffen van credits, je moet niets, je mag van alles. En natuurlijk probeert een ontwikkelaar hier aan te verdienen. Dat ze geen goede ondersteuning hebben is spijtig, het leidt vaak tot wegvallen van klanten. Lijkt mij gewoon marktwerking binnen de games.

Indien het riekt naar oplichting, deïnstalleer de boel en stop ermee!

ga
door gaia36 - Nov 16, 2010 om 10:57
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik snap dat de makers geld willen verdienen, maar waarom elke keer allerlei toeren uithalen, om het spel een beetje normaall te kunnen spelen.
Ik heb al heel wat online spellen gespeeld, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt!
Op dit moment speel ik ook My free farm en Kapibados, allebei speel waar je ook credits kan kopen, maar je kan bij My free farm ook je aardappel duiten inruilen voor credits.
Kapibados en My free farm lopen als een tierelier zonder dat je van alles moet doen, zoals browser geschiedenis legen enz.
Ook speel ik nurya, ook dat spel loopt soepel.
En dan kan je wel zeggen, kap ermee, ik heb er in het begin zo'n 50,00 euro ingestoken, om credits te kopen. (daarin ben ik niet de enige)
Met die credits heb ik allerlei dieren enz aangeschaft, waarvan er veel op onverklaarbare reden in rook zijn opgegaan.(ook daarin ben ik niet de enige)
Moet ik dan maar denken: wat een pech, geld weg! Nee zo werkt het bij mij niet.
Als ik een spel, een broek, een jas enz aanschaf in een winkel en achteraf blijkt er iets aan te mankeren, ga ik ook terug naar te betreffende winkel om te klagen en mijn geld terug te halen.
Laten ze het spel een paar dagen onder constructie zetten, en alle bugs en klachten oplossen, dat scheelt een hoop ergernissen en veel gedupeerde mensen.

al
door alysia1967 - Nov 25, 2010 om 09:22
6 Antwoorden / 4 Vragen

Ook ik speel het spel en kijk ook regelmatig op het forum. Ben me daar echt rot geschrokken. Gisterenochtend stond er namelijk een melding 'koop je 60 credits of meer, krijg je gratis een wit paard'. Vervolgens mij er dus mensen credits gaan kopen. 60 credits voor 5 euro. En die kregen geen wit paard. Gingen klagen op het forum. Toen stond er een berichtje van de beheerder, dat het paard in de loop van de dag zou komen. Geen paard. Later die dag is het bericht veranderd en stond er ineens 'koop je meer dan 60 credits in 1x dan krijg je gratis een wit paard'. Dat bericht stond er trouwens in het engels en is door de beheerder in het nederlands veranders op het forum. Nu zijn er dus mensen die voor 5 euro 60 credits hebben gekocht en naar dat witte paard kunnen fluiten. Mensen die wel meer als 60 credits hebben gekocht, hebben dat paard ook niet gekregen. Vraag me af of dit wel mag.
Net zoals een rad van fortuin. Ook een nieuwe gagdet. Moet je ook credit voor kopen, mag je aan een rad draaien en krijg je een prijs. Eigenlijk een gokspel, maar er zijn wel kinderen die happy spelen. Begrijp er echt niet van, dat dit zomaar mag.

pino123
door pino123 - Nov 25, 2010 om 14:29
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=alysia1967 schreef op donderdag 25 nov 2010, 09:22]Ook ik speel het spel en kijk ook regelmatig op het forum. Ben me daar echt rot geschrokken. Gisterenochtend stond er namelijk een melding 'koop je 60 credits of meer, krijg je gratis een wit paard'. Vervolgens mij er dus mensen credits gaan kopen. 60 credits voor 5 euro. En die kregen geen wit paard. Gingen klagen op het forum. Toen stond er een berichtje van de beheerder, dat het paard in de loop van de dag zou komen. Geen paard. Later die dag is het bericht veranderd en stond er ineens 'koop je meer dan 60 credits in 1x dan krijg je gratis een wit paard'. Dat bericht stond er trouwens in het engels en is door de beheerder in het nederlands veranders op het forum. Nu zijn er dus mensen die voor 5 euro 60 credits hebben gekocht en naar dat witte paard kunnen fluiten. Mensen die wel meer als 60 credits hebben gekocht, hebben dat paard ook niet gekregen. Vraag me af of dit wel mag.
Net zoals een rad van fortuin. Ook een nieuwe gagdet. Moet je ook credit voor kopen, mag je aan een rad draaien en krijg je een prijs. Eigenlijk een gokspel, maar er zijn wel kinderen die happy spelen. Begrijp er echt niet van, dat dit zomaar mag.

ik zou zeggen, stop er lekker mee.

ro
door rooie_kater - Nov 29, 2010 om 01:28
1 Antwoorden / 0 Vragen

Stoppen ?

Zou kunnen en het bedrijf er zo maar met de centen er vandoor laten gaan.
De meeste klachten die daar op het forum staan gaan van :

Wel geld afgeschreven van de bank maar geen credits ontvangen.
Krijgen mensen antwoorden van even 24 uren geduld dan kunnen ze er bij staan .

Mensen die het hele spel niet meer op kunnen ,en niet 1 uur nee dagen zelfs weken ,maar die wel geld betaald hebben.

Als er geld mee gemoeid is dan is volgens mij de verkoper aansprakelijk als de spullen die verkocht zijn niet deugdenlijk zijn.

Zelf ben ik van het spel forum geweerd ,omdat ik voor de mensen opkwam en de bedrijfgegevens van betreffende firma toonbaar maakte daar.

Ik heb zelf een onderneming en mijn adres telefoon en mail zijn bekend.

Zijn ze bang dat iedereen gaat telefoneren ? ,ja dat zijn heel veel klachten.
dan openen ze maar een klachtenlijn ,of ze kunnen proberen alles zo goed mogenlijk alles te laten verlopen.

En je kan het spel niet deinstaleren

Heel slim bedacht en heel snel groot geld verdienen net zoiets als Jamba

Ik zeg klachten bundelen en aan pakken

strijdlustige
door strijdlustige - Jan 12, 2011 om 19:11
10 Antwoorden / 0 Vragen

[
@Stacy.
Jij hebt zeker nog nooit klachten met het spel gehad?Of ben jij geen HH speler!!! Want dan reageerde je wel anders. Er zijn de laatste maanden,veel mensen gedupeerd.Iedereen is vrij om cerdits te kopen,maar dan moet men ze ook geven. Het gaat niet over het betalen van de credits ,maar om ze ook te krijgen. En als je erover wil klagen,dan kan dit niet,want dan zijn ze niet thuis!! Op de topic,voor de klachten,kan je niet op,want dan komt er een bericht van Dit bericht bestaat niet meer!!!. En jij hebt dat erin staan als info!!!!

@ Pino. Voor jou de zelfde vraag. Jij hebt zeker ook nog nooit iets betaald,en niet gehad. Want dat zijn de laatste tijd de problemen. Ook met het bestellen via de site,om gratis credit te krijgen,zelfs die worden niet bij geschreven. Daarom ruikt het niet zo lekker op Hapy Harvest. En dat ligt echt niet aan de tuintjes of dieren. Want die worden goed verzorgd!!!! En nu maar zeggen dat men dan moet stoppen met het spel,dat lijkt nergens op. Het gaat om gerechtigheid. Als ik in de winkel iets koop,dan hoort dat ook goed te zijn. En is het niet goed,dan heb je nog een ruil garantie. Dus dit zaakje stinkt echt wel!!!!!

be
door benlief - Jan 17, 2011 om 18:47
2 Antwoorden / 0 Vragen

Happy Harvest is een spel waaraan je mee kúnt doen. Je bent het niet verplicht. Ook is het niet verplicht om credits te kopen, aangezien je bij het levelen als cadeautje een credit krijgt. Wil je iets kopen, dan zeg ik maar zo: ga lekker sparen! Dan kan je op den duur ook kopen wat je wilt. Het is voor een ieder de eigen keus of hij of zij credits koopt of niet. Natuurlijk loopt het spel niet altijd even lekker, maar dat heb je nu eenmaal. En de makers van het spel proberen er ook alles aan te doen om het goed lopend te krijgen.
Laten we nu voor eens en altijd eens een keer ophouden met dat geklaag over het spel. Speel het dan inderdaad maar niet!

strijdlustige
door strijdlustige - Jan 22, 2011 om 22:14
10 Antwoorden / 0 Vragen

Natuurlijk loopt het spel niet altijd even lekker, maar dat heb je nu eenmaal. En de makers van het spel proberen er ook alles aan te doen om het goed lopend te krijgen.
@ Benlief. Dat is nu echt niet het geval. We klagen niet,maar willen aan iedereen vertellen,hoe men gedupeerd kan worden,door een spel. Als de makers het spel goed willen laten lopen,dat moet het kopen van credit ook goed gaan. Inderdaad kiest men zelf daar voor,maar dan ook wel krijgen de credit,en niet laten betalen,en ze niet geven. Men hoort te geven waar je recht op hebt.Jij ben zeker nog nooit gedupeerd geweest,anders lees je alles wel beter,voor je antwoord geeft. Sorry,van het bericht hier boven. Dat had ik perongeluk verzonden. Was niet de bedoeling om het helemaal te doen. Ja ook ik maak fouten,en geef het toe!! Dat kan je van de makers van het spel niet zeggen. Jij kan wel denken dat ze er alles aan doen,maar niet echt. Want dan waren er niet zoveel klachten op de site. Ze worden heel snel weer verwijderd,dat zegt al genoeg. Hoop dat jij ook eens flink gedupeerd word.Makkelijk praten. Maar stel het je eens voor,dat jij elke keer wat koopt,en het niet krijgt,hoe voel jij je dan!!!

pino123
door pino123 - Jan 23, 2011 om 00:53
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=strijdlustige schreef op zaterdag 22 jan 2011, 22:14] Maar stel het je eens voor,dat jij elke keer wat koopt,en het niet krijgt,hoe voel jij je dan!!!

Dan voelen wij ons vervelend, dan dienen wij een klacht in, hopen dat deze in behandeling genomen wordt, eigenlijk eisen dat. Daarna deïnstalleer ik de boel en zorg dat ik er noooooooit meer wat mee te maken krijg, winkel, game of wat dan ook.
Helaas is het bij deze aanbieders vaak zeer vaag geregeld en zal het zeer moeilijk, zo niet onmogelijk zijn om je gelijk te halen. Ik ontken niet dat je gelijk hebt, maar je gelijk krijgen in dit soort dubieuze spelletjes is zeer moeilijk!

strijdlustige
door strijdlustige - Jan 23, 2011 om 01:27
10 Antwoorden / 0 Vragen

@pino.
Ben het niet met je eens,dat je zegt,dan maar niet meer spelen. Het spel is leuk om te spelen. De ene spaart voor credit,de anderen koopt ze. Je hebt gelijk,als je gedupeerd bent,om te stoppen ermee. Maar dan de makers er met je geld vandoor laten gaan?. Dit is nu de bedoeling,dat we het melden hier. We klagen niet,maar willen hebben dat dit stopt. Degene die zeggen ,het voor je op te lossen,die sturen je van het kastje naar de muur. Is er dan geen gerechtigheid meer. Dus ze mogen je zomaar geld afhandig maken!! Nee dit kan en mag niet gebeuren. En dan zomaar stoppen met een spel,dat eerst goed ging. Dit is niet de bedoeling. Het gaat over de gedepupeerden,dat die eens hun recht krijgen.

jdrie6
door jdrie6 - Jun 8, 2011 om 10:18
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb niet alleen klachten over happy harvest die geregeld slecht loopt of dat je er gewoon helemaal niet inkomt. Maar ook over forest story van Hyves games. Ik heb voor 2wk terug voor het eerst eenmalig geld over gemaakt naar dit onderdeel van hyves en sinds nu 5 dagen kom ik er niet in, kan niets op mijn land doen en krijg gelijk de melding opstart problemen. Heb nu 3 x een mail gestuurd waar ik een automatisch bericht op terug krijg dat ze binnen 24 uur er op zouden reageren.. ik wacht nog steeds op antwoord.. ik wil hier ook wat tegen ondernemen en mijn geld zien terug te krijgen. Want mijn mening is dat wanneer ik betaal voor een spel ik er ook waar voor moet krijgen en niet dat ik gewoon niets meer ermee kan!! Ze laten neit eens weten of ze bezig zijn met deze klacht of meerdere klachten hebben ontvangen (ik begreep al dat ik niet de enige was)

de motormuis
door de motormuis - Jun 8, 2011 om 17:15
598 Antwoorden / 13 Vragen

Dit is ook al weer een oud onderwerp van okt 2010.
Vragensteller zal er wel blij mee zijn dat hij/zij nog eens aandacht krijgt.

strijdlustige
door strijdlustige - Jun 9, 2011 om 15:13
10 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=de motormuis schreef op woensdag 8 jun 2011, 17:15]Dit is ook al weer een oud onderwerp van okt 2010.
Vragensteller zal er wel blij mee zijn dat hij/zij nog eens aandacht krijgt.

Het gaat hier niet om aandacht. Het gaat hier om wat er allemaal afspeeld bij HAppy Harvest en anderen spellen.En dat het vanaf okt 2010 is,heeft niks met de klacht van nu weer te maken. Hier mogen de mensen hun klacht zetten. Maat jij hebt geen klacht,maar komt even zeggen dat de vragensteller om aandacht vraagt!!! Nee die vraagt niet om aandacht,men vraagt om gerechtigheid. Maar dat zal jij wel niet snappen,als ja alles zou lezen,wat men schrijft,dat zou je dat hier zo niet antwoorden. Ik heb perongeluk op duim omhoog geklikt,maar het moet duim omlaag zijn,met de beoordeling van jou bericht.
Dus dan weet je dat.
Groetjes

de motormuis
door de motormuis - Jun 9, 2011 om 16:48
598 Antwoorden / 13 Vragen

@ strijdlustige

Je doet je naam wel eer aan. Is nu al zo vaak vermels dat je geen oude zaken moet beantwoorden maar zelf een nieuw item moet aanmaken.
Dan heb je veel meer kans op goede reacties.
En je hoeft hier niet alleen maar klachten neer te zetten hoor. Het is geen klachtensite. Je kunt hier ook vragen stellen of discussies opstarten of tips geven.
En of ik iets wel of niet zou snappen is niet aan jou om dat te beoordelen.
Maar je hebt nu in ieder geval weer de mogelijkheid om een rode duim neer te zetten. Ben jij ook weer blij.

pino123
door pino123 - Jun 9, 2011 om 20:25
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=strijdlustige schreef op donderdag 9 jun 2011, 15:13][quote=de motormuis schreef op woensdag 8 jun 2011, 17:15]Dit is ook al weer een oud onderwerp van okt 2010.
Vragensteller zal er wel blij mee zijn dat hij/zij nog eens aandacht krijgt.

Het gaat hier niet om aandacht. Het gaat hier om wat er allemaal afspeeld bij HAppy Harvest en anderen spellen.En dat het vanaf okt 2010 is,heeft niks met de klacht van nu weer te maken. Hier mogen de mensen hun klacht zetten. Maat jij hebt geen klacht,maar komt even zeggen dat de vragensteller om aandacht vraagt!!! Nee die vraagt niet om aandacht,men vraagt om gerechtigheid. Maar dat zal jij wel niet snappen,als ja alles zou lezen,wat men schrijft,dat zou je dat hier zo niet antwoorden. Ik heb perongeluk op duim omhoog geklikt,maar het moet duim omlaag zijn,met de beoordeling van jou bericht.
Dus dan weet je dat.
Groetjes

Misschien moet je eens leren lezen, deze topic staat bij discussies, hier mag iemand er iets van vinden, anders moet je het bij vraag en antwoord neerzetten.

stacey
door stacey - Jun 9, 2011 om 20:36
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=strijdlustige schreef op woensdag 12 jan 2011, 19:11]
@Stacy.
Jij hebt zeker nog nooit klachten met het spel gehad?Of ben jij geen HH speler!!! Want dan reageerde je wel anders. Er zijn de laatste maanden,veel mensen gedupeerd.Iedereen is vrij om cerdits te kopen,maar dan moet men ze ook geven. Het gaat niet over het betalen van de credits ,maar om ze ook te krijgen. En als je erover wil klagen,dan kan dit niet,want dan zijn ze niet thuis!!

Zie reactie nu pas maar als er nog steeds gereageerd wordt kan ik nog wel ff reageren...
Nee ik speel dit spelletje niet, heb wel een Hyves maar niet voor spelletjes,
speel ook nooit van dit soort `spelletjes` overigens, heb wel iets beters te doen
en wat anders om m`n geld aan te besteden dan knollen kopen en boederijtje spelen online ;-)

strijdlustige
door strijdlustige - Jun 9, 2011 om 21:16
10 Antwoorden / 0 Vragen

stacey donderdag 9 jun 2011, 20:36

overigens, heb wel iets beters te doen
en wat anders om m`n geld aan te besteden dan knollen kopen en boederijtje spelen online ;-)

Waarom reageer je dan ,als je zelf zoiets niet mee maakt.en zelfs het spel niet speeld. En ik heb het over klachten, dat mensen er vaak de dupe van worden.Die worden hier geplaatst en daar reageer jij ook op.Ik heb ook genoeg klachten over HH gehad en gelezen. Dus jij schrijft hier maar wat,om mee te discuseren!!! Nou voor mij is dit dan voor jou mijn laatste reactie.Ik ga met niemand in discussie.

pino123donderdag 9 jun 2011, 20:25
Misschien moet je eens leren lezen, deze topic staat bij discussies, hier mag iemand er iets van vinden, anders moet je het bij vraag en antwoord neerzetten.

Als je de eerste leest van@ farmgamer, dan weet je dat er word gevraagd of er nog meer mensen zijn met de klachten op Happy Harvest. Dat is echt niet om aandacht vragen. En daar word gewoon op gerageerd.. Ik ga niet discuseren met mensen die niet eens weten,met wat voor klachten mensen te doen hebben. Jammer.maar ik weet wel wat voor klachten men hier bedoeld.
Ik geef mijn mening over de klacht die hier gegeven werd over Happy Harvest. En in discussie wil ik met niemand. Zet hier mijn mening wat ik er van vind.Want er zijn nog steeds klachten bij Happy Harvest. En ik kan zeker goed lezen.Daar hoef ik niet meer voor naar school. Typ fouten kunnen voor komen.maar dat zie ik bij meerderen.Het is een kwestie van elkaar begrijpen,en weten waar het over gaat. Dus verwacht niet van mij dat ik met jullie in discussie ga.Want dat is niet de bedoeling in deze topic.groetjes.

stacey
door stacey - Jun 9, 2011 om 21:50
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=strijdlustige schreef op donderdag 9 jun 2011, 21:16]stacey donderdag 9 jun 2011, 20:36

overigens, heb wel iets beters te doen
en wat anders om m`n geld aan te besteden dan knollen kopen en boederijtje spelen online ;-)

Waarom reageer je dan ,als je zelf zoiets niet mee maakt.en zelfs het spel niet speeld. .

Ik reageerde op vraagsteller die vroeg of er geld gevraagd mocht worden.......
ja dat mag, je bent niet verplicht er aan mee te doen.

Dit soort spelletjes altijd geld kost en er gaan vaak dingen fout, net als dat (destijds) met dat habbo hotel, waren ook veel klachten over en dan moet je er gewoon mee stoppen als klagen niet helpt...........

Overigens kun je er hier wel over discusseren maar daar kom je ook niet verder mee,
je moet bij Hyves zijn als spel van hun is of ze afstraffen door er mee te stoppen, als alle klagers dat doen veranderd er wellicht eens iets aan hun `service`

lu
door luc119 - Jun 9, 2011 om 23:19
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik zie veel reacties in de trend van: je wordt niet verplicht om te kopen.

dit is waar, maar als ik naar de winkel ga en vrijwillig een spijkerbroek koop, kan je toch niet zeggen, je krijgt de spijkerbroek niet want je bent niet verplicht hem te kopen?

gelukkig is het nog steeds zo dat indien je iets koopt de leverancier een plicht heeft om te leveren.

DAT is het probleem, je koopt voor 30 euro dieren en je kan er helemaal niets mee.

vandaag is er weer een nieuwe actie begonnen waarin je prijzen kan winnen als je o.a. dieren koopt.
je koopt de dieren en verwacht gelevert te krijgen, echter doen de dieren helemaal niets terwijl in de gebruiksaanwijzing staat dat ze punten moeten geven.

dit is oplichting.

tweede voorbeeld.
in de nieuwe actie regels staat dat je bij ELKE 100 punten een prijs krijgt en de minimale prijs is 5 credits.

vervolgens ga je dus credits uitgeven om die prijzen te winnen, blijkt dat je KANS maakt om MINIMAAL 5 credits.

dit is ook oplichting.

ik wil gewoon mijn geld terug wat ik heb uitgegeven, als ik een vrijwillig een spijkerbroek koop, kan ik hem ook teruggeven als hij niet goed is.

dat wil ik hier ook.

stacey
door stacey - Jun 9, 2011 om 23:47
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Als je broek stuk is ga je naar de winkel Waar je hem kocht,
dus klagen moet je niet hier doen maar bij hyves als je wilt dat er iets mee gedaan wordt..........

Misschien kun je je hier aanmelden: Klik Hier

strijdlustige
door strijdlustige - Jun 10, 2011 om 00:18
10 Antwoorden / 0 Vragen

@stacey

PROBLEMEN VERHELPEN WE DIRECT, ONMOGELIJKHEDEN DUREN IETS LANGER EN OP VERZOEK KUNNEN WE ZELFS TOVEREN............. COMPUTERS: de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel.... ;-)

Deze topic is ervoor dat Kassa er iets mee gaat doen.Omdat bij HH niks met de meesten klachten gedaan worden. Jij hoort bij Kassa Stacey.!!! Waarom help je dan de mensen niet???? wat hierboven staat,staat in je profiel. Heb je hotmail er maar niet bij gezet.Want dat is privee. Hoewel ik het wel kan lezen.Dus jij vind dit geen probleem om op te lossen,als er elders niks gedaan word. Helaas reageer ik nu toch wel even.

strijdlustige schreef op donderdag 9 jun 2011, 21:16
stacey donderdag 9 jun 2011, 20:36

overigens, heb wel iets beters te doen
en wat anders om m`n geld aan te besteden dan knollen kopen en boederijtje spelen online ;-)

Waarom reageer je dan ,als je zelf zoiets niet mee maakt.en zelfs het spel niet speeld. .

Ik reageerde op vraagsteller die vroeg of er geld gevraagd mocht worden.......
ja dat mag, je bent niet verplicht er aan mee te doen.

Jij reageerden hier op mijn antwoord en niet op die van de vragensteller. Want de vragensteller ben ik niet.Ik ben de strijdlustige!!!.foutje zeker!!!

gijsvogel
door gijsvogel - Jun 10, 2011 om 02:52
230 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=strijdlustige schreef op donderdag 9 jun 2011, 21:16]........ Ik ga niet discuseren met mensen die niet eens weten,met wat voor klachten mensen te doen hebben. .........En in discussie wil ik met niemand. .........Dus verwacht niet van mij dat ik met jullie in discussie ga.Want dat is niet de bedoeling in deze topic....groetjes.....

@ Strijdlustige:
We gaan weer even terug naar het begin....

Dit is een discussiepagina van een forum, dus wat we hier doen is.... discussiëren....
Als je niet met iemand in discussie wilt; REAGEER DAN OOK NIET!
(sorry voor caps mensen)

Je hebt een tamelijk grote bek vind ik.
(mag ik dat zeggen? ....ja dat mag ik zeggen...)

Blijkbaar stoelt al jouw wijsheid in deze discussie enkel in het feit dat je zelf ook meedoet in een online game waarvan de beginselen voor de gemiddelde internetgebruiker al vraagtekens oproept.

En eerlijk gezegd stel ik mijn vraagtekens al bij het feit dat u blijkbaar genoeglijk te overtuigen bent om te betalen (!) voor deelname aan een spel op internet.
Wat dacht je daarbij, mijn plezier kan nog wel eens leiden tot een dikke 13e maand ofzo? Wake up please....

Een spelletje = een spelletje.

Common sense should hit you in the face when paying for it came to mind girl...!
(en dat geldt ook voor alle andere deelnemers aan hetzelfde spel trouwens)
Sta met beide benen op de grond in deze wereld en bedenk; als een aanbod mooier klinkt dan het is; dan zal het wel niet waar zijn....

Maargoed, Weer even terug naar jouw probleem nu.
(Op mijn manier geformuleerd dan wel)

Mochten mensen mensen bij online dienst Happy Harvest voor €5 (echt geld) een paar virtuele bossen radijsjes (of zaadjes daarvoor) kopen en extragratis een kudde schapen (geen echte koopwaar!) daarbij in de actieverpakking aangeprijsd zien, die er uiteindelijk niet bij zitten, dan heb je helemaal gelijk als je je wilt beroepen op de koop.
Ik wens je zelfs zeer veel sterkte met het beroep daar op bij de spelleiders of de webmaster.
Maar bedenk je daarbij dat jij echt geld hebt betaald voor een virtuele extra in dit geval. (dit was een lokkertje om jou tot betaling te doen overgaan)
M.a.w.: Stel dat je een roedel hongerige wolven op de koop toe krijgt... je hebt er in real life nog steeds niets aan....

Maar, (en dan gaan we weer even terug)
Als jij de alarmbellen niet hoort rinkelen die ik hier nu nog steeds hoor in mijn woonkamer op onze wederzijdse afstand dan moet je echt even naar de audicien.
Die rinkelen namelijk al sinds ik typte:
En eerlijk gezegd stel ik mijn vraagtekens al bij het feit dat u blijkbaar genoeglijk te overtuigen bent om te betalen (!) voor deelname aan een spel op internet.

Het gaat er feitelijk niet om of het terecht is dat je een gratis virtueel zee-egel pretpark krijgt als je een donatie doet aan een 'malafide' spelaanbieder.
Het gaat er feitelijk wél om dat gebruikers bedacht moeten zijn op hun eigen realiteit, en dat ze zich niet d.m.v. een spelletje laten verleiden om geld over te maken hiernaar....
that's when common sense kicks in...namelijk.

Samenvattend:
De strekking van dit verhaal is dat je gelijk hebt dat als je ergens voor betaalt, dat je daar ook het beloofde voor moet krijgen....
Maar eigenlijk moet jij je (en alle andere deelnemers ook) je afvragen of het wel reëel is dat je betaalt voor een online spelletje.

Een spel is voor (geestelijk) vermaak, en niet voor lasten op je bankrekening....

wendy de jong
door wendy de jong - Jun 10, 2011 om 10:10
11 Antwoorden / 6 Vragen

Hallo Luitjes,

Heb deze discussie maar even van begin tot eind gelezen. Maar mag ik er nou een stelling ingooien. Ik speel al ruim een half jaar happy harvest en heb er nog nooit een dubbeltje aan betaald. Ga braaf elke dag op de site mijn "plantjes" water geven.

Er is nog geen missie die ik niet heb voltooid. Het is vrees ik ook een beetje een kwestie van geduld. Want met die credits zijn de missies eerder voltooid maar zonder kom je er ook!!! Het duurt alleen wat langer. Aan de enquetes doe ik zo en zo niet want zodra je daar wat invult begint de spam weer, of ze beginnen te pas en te onpas weer te bellen van een call center.

Mijn punt in deze is dan ook dat het niet echt nodig is om die credits te kopen. Want de storingen en het niet op het spel kunnen komen heb je namelijk ook als je niks betaald hebt?!

En voorlopig heb ik toch al level 47 bereikt zonder er een dubbeltje aan uit te geven!

strijdlustige
door strijdlustige - Jun 10, 2011 om 12:19
10 Antwoorden / 0 Vragen

@gijsvogel

Je hebt een tamelijk grote bek vind ik.
(mag ik dat zeggen? ....ja dat mag ik zeggen...)

Blijkbaar stoelt al jouw wijsheid in deze discussie enkel in het feit dat je zelf ook meedoet in een online game waarvan de beginselen voor de gemiddelde internetgebruiker al vraagtekens oproept.

En eerlijk gezegd stel ik mijn vraagtekens al bij het feit dat u blijkbaar genoeglijk te overtuigen bent om te betalen (!) voor deelname aan een spel op internet.

Je mag schrijven dat ik een grote bek heb!!! Maar ik heb geen bek,maar altijd nog een mond. Ben wel een mens!!! En het is jou mening over mij !!!!

En ja ik doe mee met online spellen,maar niet aan die waar jij over schrijft.Het gaat alleen maar over Happy Harvest!
En dat jij een vraag teken zet achter het feit,dat jij denkt dat ik te overtuigen ben om ervoor te betalen ,om spellen te betalen dan heb je het goed mis. Ik heb een keer voor Happy Harvest geld uit gegeven,en dat ging gelijk fout.
Ik ben niet iemand die op internet zijn geld gaat uit geven aan spellen,dus wie heeft hier een grote mond!!!! Want jij zet er een vraagteken bij,dus ga hier iets niet schrijven,wat je niet weet.Geef mijn geld liever aan de kinderen of ga er voor op vakantie.

Schijnbaar voel jij je erg aan gesproken ,omdat ik alleen maar reageer op Stacy.Kan die niet zelf antwoord geven!!! Dus ik vinden de BEK,(mond)van jou wel groter dan de mijne. Naar mijn mening ben jij iemand die graag discuseerd,om onrust te zaaien op dit forum. Jij discuseerd maar verder,maar dat je schrijft dat ik een grote bek heb,en hier gaat zeggen dat ik mijn geld uit zit te geven aan online spellen,dat vind ik wel erg ver gaan. Het gaat hier over de organistatie achter Happy Harvest, daarom zet men het hier neer. Jij bent te persoonlijk tegenover anderen. Ik heb nu ook wel bedenkingen over jou,maar ga ze echt hier niet neer zetten.Dit is mijn mening over jou.
,

gijsvogel
door gijsvogel - Jun 10, 2011 om 12:45
230 Antwoorden / 0 Vragen

@ Strijdlustige:

Zoek de contradictie:

=strijdlustige schreef op vrijdag 10 jun 2011, 12:19:
......Ik heb een keer voor Happy Harvest geld uit gegeven,en dat ging gelijk fout....
......Ik ben niet iemand die op internet zijn geld gaat uit geven aan spellen.....

......en hier gaat zeggen dat ik mijn geld uit zit te geven aan online spellen,dat vind ik wel erg ver gaan.

En verder discussieer ik niet om onrust te zaaien lieverd.
Maar gewoon om mijn mening of kijk op een bepaalde discussie te geven.
Moet dat? Nee,
Mag dat, Ja!
=strijdlustige schreef op vrijdag 10 jun 2011, 12:19:
En ja ik doe mee met online spellen,maar niet aan die waar jij over schrijft.Het gaat alleen maar over Happy Harvest!

Huh? ik had het over Happy harvest hoor... wel ontopic blijven...

Maar ik zal het je anders even voorrekenen.
HH = gratis online spel = niet betalen
Gratis online spel + betalen = stom
stom + ergens anders zeuren dat je je virtuele koopwaar niet ontvangen hebt = stom tot de macht 2

Dus de wortel van deze stomheid = niet betalen voor een GRATIS online spel

En verder... Stacey kan heel goed zelf antwoord geven, prima zelfs.
Maar als je niet wilt dat anderen op je bericht reageren, ga dan lekker in het café dezelfde discussie aan, en niet op een openbaar forum....

strijdlustige
door strijdlustige - Jun 10, 2011 om 13:56
10 Antwoorden / 0 Vragen

@gijsvogel

Huh? ik had het over Happy harvest hoor... wel ontopic blijven...

Waarom ben je dan zo persoonlijk,met dat ik een grote mond heb!!!!
En dat ik mijn geld uit zou geven,aan online spellen.

Dacht jij nu echt dat ik niet weet,dat je voor spellen op internet niet moet betalen. Dat weet ik heus wel hoor. En als ik dat een keer wel doe,wil niet zeggen dat ik dan STOM ben.
Het is gewoon een keer mis gegaan,en jij komt gelijk met persoonlijke meningover mij.
Ik maak zelf wel uit hoe ik online spellen speel,en ik denk dat jij niet de enige bent,die weet dat dit stom is,om aan spellen geld uit te geven. Dat doe ik ook niet.
De klachten die men hier heeft over Happy Harvest,zijn bij de makers ervan ook bekent. Dus dan maar bij deze topic proberen,of die er wat aan kunnen doen, Dat was nu de opzet van deze topic.

Maar als je niet wilt dat anderen op je bericht reageren, ga dan lekker in het café dezelfde discussie aan, en niet op een openbaar forum....

Zou zeggen ga zelf daar discuseren.Want in een cafe,daar geef ik mijn geld niet eens uit.Kijk weer een oordeel,wat te persoonlijk is.
Nou proost en neem er maar een van je eigen centen.Hahaha!!!

stacey
door stacey - Jun 10, 2011 om 17:01
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=strijdlustige schreef op vrijdag 10 jun 2011, 00:18]@stacey

PROBLEMEN VERHELPEN WE DIRECT, ONMOGELIJKHEDEN DUREN IETS LANGER EN OP VERZOEK KUNNEN WE ZELFS TOVEREN............. COMPUTERS: de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel.... ;-)

Deze topic is ervoor dat Kassa er iets mee gaat doen.Omdat bij HH niks met de meesten klachten gedaan worden. Jij hoort bij Kassa Stacey.!!! Waarom help je dan de mensen niet???? wat hierboven staat,staat in je profiel. Heb je hotmail er maar niet bij gezet.Want dat is privee. Hoewel ik het wel kan lezen.Dus jij vind dit geen probleem om op te lossen,als er elders niks gedaan word. Helaas reageer ik nu toch wel even.

Ten eerste doet Kassa helemaal Niets.........als je wilt dat Kassa iets doet moet je in contact treden met de Redactie via de contactknop onderaan de pagina.

Hier zitten vrijwilligers die mensen helpen met advies, maar enige advies hier kan zijn meld je bij de verantwoordelijke/eigenaar van het spel........want hier kunnen we er weinig aan veranderen.

Mijn hotmail is niet privé, staat gewoon op mijn profiel voor als iemand een probleem heeft en bv niet alle (privé) details zomaar op internet wil zetten.......
Verder hou ik me liever bezig met serieuse problemen en niet met geldverspillende spelletjes problemen.........daarvoor kun je je beter op game forums melden.

Maar zoals jij rondgilt kom je op mij over als een strijdlustige Puber......
en als je zo reageert met klachten naar HH kan ik me wel voorstellen dat ze niet zo hard lopen om iets op te lossen.

strijdlustige
door strijdlustige - Jun 10, 2011 om 18:36
10 Antwoorden / 0 Vragen

@ staceyvrijdag 10 jun 2011, 17:01

Maar zoals jij rondgilt kom je op mij over als een strijdlustige Puber......
en als je zo reageert met klachten naar HH kan ik me wel voorstellen dat ze niet zo hard lopen om iets op te lossen.

Nu mag jij mij uitleggen,wat ik hier rondgil,wat volgens jou verkeerd is !!!

Ten eerste als je de vorige antwoorden gelezen had,dan had je kunnen weten,dat je met geen puber te doen hebt.Lees antwoord bij Gijs Vogel.
Denk dat je zelf nog niet volwassen genoeg bent. Iemand die volwassen is,gaat niet zomaar over een persoon oordelen,hoe iemand is. Het gaat over het spel,en de klacht,maar niet over de persoon zelf.

Mijn hotmail is niet privé, staat gewoon op mijn profiel voor als iemand een probleem heeft en bv niet alle (privé) details zomaar op internet wil zetten.......

Je zegt dat je iemand helpt als die problemen heeft met privé details die niet op internet wil zetten,waarom oordeel je dan zo persoonlijk ,terwiijl je mij niet eens kent, Ik een puber hahaha!!!!

Bedankt dat we nu weten waar we heen moeten met de klachten over Hyves .Eindelijk een antwoord waar men zo lang op heeft gewacht.Het advies bedoel ik.

ps. Mijn klacht bij Happy Harvest is toch nog opgelost,dus deze strijdlustige is niet zo dom als jij en Gijs denken.
Het gaat over het alle klachten die er zijn. En daar sta ik gewoon achter,is niks mis mee dacht ik.

stacey
door stacey - Jun 10, 2011 om 19:13
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=strijdlustige schreef op vrijdag 10 jun 2011, 18:36]@ staceyvrijdag 10 jun 2011, 17:01

Maar zoals jij rondgilt kom je op mij over als een strijdlustige Puber......
en als je zo reageert met klachten naar HH kan ik me wel voorstellen dat ze niet zo hard lopen om iets op te lossen.

Nu mag jij mij uitleggen,wat ik hier rondgil,wat volgens jou verkeerd is !!!

Je meent overal en op iedereen te moeten reageren
en je hebt tegen iedereen die hier wat neerzet wat te ze........

Puberaal gedrag mi als je niet normaal kunt reageren, ik oordeel dus naar wat ik nu van je zie,
dat je een mening of reactie van een ander niet gewoon kan laten voor wat het is al is het niet jouw mening en je ipv daarvan iedereen steeds maar weer iets denkt te moeten `melden`
Ik reageerde op vraag vraagsteller tot je mij persoonlijk wat te melden had,
dan reageer ik daarop terug ja.
Er wordt hier gezegd klacht te melden waar hij thuishoort,
bij spel, dan alleen kan het opgelost worden, niet hier,
al klets je 10 pagina`s vol over wat er niet goed is of fout gaat bij HH..........

Nou, Succes verder met je bloemkolen............

gijsvogel
door gijsvogel - Jun 11, 2011 om 00:07
230 Antwoorden / 0 Vragen

@ Strijdlustige

zucht....

@ Stacey:
[quote]Nou, Succes verder met je bloemkolen............
+1

strijdlustige
door strijdlustige - Jun 11, 2011 om 15:19
10 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=gijsvogel schreef op zaterdag 11 jun 2011, 00:07]@ Strijdlustige

zucht....

@ Stacey:
[quote]Nou, Succes verder met je bloemkolen............
+1[quote=stacey schreef op vrijdag 10 jun 2011, 19:13][quote=strijdlustige

Je meent overal en op iedereen te moeten reageren
en je hebt tegen iedereen die hier wat neerzet wat te ze........

Kon je het woord niet afmaken????

dat je een mening of reactie van een ander niet gewoon kan laten voor wat het is al is het niet jouw mening en je ipv daarvan iedereen steeds maar weer iets denkt te moeten `melden`

Vraag mij af,wat jij zelf nu doet. Want ik reageer alleen op die van jou en op Gijs,want ze zijn naar mij gericht en gaan over mij. DUS NIET OP IEDEREEN

Ik reageerde op vraag vraagsteller tot je mij persoonlijk wat te melden had,
dan reageer ik daarop terug ja.

Dat was wel erg laat!!!!

Nou, Succes verder met je bloemkolen............

Ik heb vandaag radijsjes in de aanbieding!!!Hahaha!!!

gijsvogelzaterdag 11 jun 2011, 00:07

@ Strijdlustige

zucht....

@ Stacey:

Nou, Succes verder met je bloemkolen............
+1
Dit reageren lijkt wel een wedstrijd!!!!!Hahaha!! 1- 0 voor jou Stacy Proficiat. Hahaha!!!
En Gijs goed gedaan jochie !!! Hahaha!!

Succes samen met verder discuseren.

be
door benlief - Jun 11, 2011 om 16:02
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beetje jammer dat de kern van deze discussie uit het oog is verloren...

empyria
door empyria - Jun 12, 2011 om 00:27
504 Antwoorden / 3 Vragen

Betalen voor bloemkolen en radijsjes die je niet eens kunt eten?

Of doe je dat dan ook virtueel?

ja
door januss - Sep 7, 2011 om 15:14
1 Antwoorden / 0 Vragen

Het wordt tijd dat Kassa hier nu echt iets aan gaat doen....Het is 1 groote oplichting daar aan het worden op happy harvest.......Jullie moesten eens weten hoeveel mensen daar bij hun in de zeil worden genomen zodat ze er zelf heeeeeeel erg veel geld mee verdienen...

sig442
door sig442 - Sep 7, 2011 om 16:16
61 Antwoorden / 5 Vragen

Zo als ik die pagina lees van deze hyve, is het misschien een lichte vorm van een piramide spel of een andere vorm van oplichting. Ik durf dit echter NIET met zekerheid te zeggen, het heeft echter wel de signalen die kant op. Zo ver ik het zien kan, lijkt het zich op kinderen voornamelijk te richten. Ouders, kijk dus goed uit! Al is het voor de zekerheid. Het registreerd bovendien hoe vaak iemand heeft ingelogd in het spel en verteld hoe vaak achter elkaar. Waar rook is....

ja
door jacquelyn_1 - Sep 9, 2011 om 14:55
1 Antwoorden / 0 Vragen

De laatste tijd hebben ze alleen maar missies wat je alleen maar dieren en pakketten moet kopen met credits.
In het begin kon je credits krijgen door aan het rad te draaien. Maar nu krijg je bij het draaien van het rad alleen maar rozen en mest.
Van de week kwam er weer wat nieuws: als je credits KOOPT krijg je een gratis dier.

Mensen werken hard om in level 80 te komen om troeven te kunnen versturen voor de rad. Zodat mensen op die manier nog een beetje aan credits kunnen krijgen. Werkt de rad niet optimaal.
Vanmorgen kwam ik op Happy Harvest en zag ik dat je per dag nog maar 3 troeven kunt sturen.

De hyves profielen of berichten worden verwijderd als je laat merken dat je niet eens bent met de gang van zaken.