door 1208195319 Feb 16, 2010 om 20:14
Geldzaken & recht

Brief ontvangen van Voorlichtingscentrum Overheidsbijdragen

Ik heb een brief ontvangen van Voorlichtingscentrum Overheidsbijdragen,ik moet dan €13.90 overmaken dan krijg ik een informatiemap waar in ik kan kijken op wat voor een vergoedingen ik recht op heb.Is dit rechtmatig of is dit weeer geld klopperij.

36560 60 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 16, 2010 om 20:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

beste vraagsteller,

hou het maar op Geldklopperij.

Het is namelijk GEEN overheidsinstelling, lees maar:

Voorlichtingscentrum Overheidsbijdragen is een particulier initiatief en is in 2009 ontstaan uit onvrede over de gebrekkige voorlichting over overheidsbijdragen. Wij zijn geen overheidsinstelling maar onafhankelijk en ontvangen geen subsidie.

zie hier..

ve
door verwijderd - Feb 16, 2010 om 20:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Als u handig bent met surfen en googlen kunt u alles zelf vinden. Dat kost u wat tijd maar geen geld. Wat u van deze slimmerikken krijgt is niets anders dan een verzameling folders en dergelijke uit postbus 51.
Dus zoek gewoon gericht op het WWW en u komt alles wat u weten wil te weten.

Vr.gr. poltol

ve
door verwijderd - Feb 16, 2010 om 20:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Als je wilt weten of je ergens recht op hebt,
check het dan Gratis op deze site:

Link -> Recht op Geld

ve
door verwijderd - Feb 16, 2010 om 23:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

In die informatiemap van het Voorlichtingscentrum Overheidsbijdragen staan 140 verschillende soorten bijdragen. Bij rechtopgeld gaat het maar om 28 bijdragen. dat is dus nogal een verschil. Die informatiemap van €13,90 ziet er professioneel uit en bij de prijs zijn 3 updates inbegrepen. Mensen met een uitkering betalen een tientje. Maar eigelijk zou die map helemaal gratis moeten zijn en zou de overheid die zelf moeten verspreiden. Want niet iedereen is handig met surfen en googlen op vaak ingewikkelde digitale overheidssites. En dan kan het zijn dat je geld misloopt. Ik zou het dus geen geldklopperij willen noemen want dat geld haal je er altijd uit. Het initiatief zou echter van de overheid zelf moeten komen. Nu is alles versnipperd over allerlei instanties die van elkaar vaak niet weten wat ze doen, en die alleen maar inzetten op digitale voorlichting waardoor veel mensen buiten de boot vallen.

ve
door verwijderd - Feb 16, 2010 om 23:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

steffi9 schreef op dinsdag 16 feb 2010, 23:10: In die informatiemap van het Voorlichtingscentrum Overheidsbijdragen staan 140 verschillende soorten bijdragen. Bij rechtopgeld gaat het maar om 28 bijdragen. dat is dus nogal een verschil. Die informatiemap van €13,90 ziet er professioneel uit en bij de prijs zijn 3 updates inbegrepen. Mensen met een uitkering betalen een tientje. Maar eigelijk zou die map helemaal gratis moeten zijn en zou de overheid die zelf moeten verspreiden. Want niet iedereen is handig met surfen en googlen op vaak ingewikkelde digitale overheidssites. En dan kan het zijn dat je geld misloopt. Ik zou het dus geen geldklopperij willen noemen want dat geld haal je er altijd uit. Het initiatief zou echter van de overheid zelf moeten komen. Nu is alles versnipperd over allerlei instanties die van elkaar vaak niet weten wat ze doen, en die alleen maar inzetten op digitale voorlichting waardoor veel mensen buiten de boot vallen.

ve
door verwijderd - Feb 16, 2010 om 23:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste vragensteller

Kennis is macht. Hoe meer je weet des te meer je profiteert. Dus dat geld voor die informatiemap haal je er altijd weer uit. En als je geen geld hebt gewoon naar de bieb. Daar liggen meestal wel een paar exemplaren. Want als je op goede voorlichting over overheidsbijdragen van de overheid zelf moet wachten kan je lang wachten. Die sturen je van het kastje naar de muur. Dus veel surfen op internet en als je dan die informatiemap met die 140 bijdragen (gratis )wilt lezen ga je gewoon naar je bibliotheek.

ve
door verwijderd - Feb 17, 2010 om 01:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is inderdaad een particulier initiatief.. Die gewoon alles samen hebben gevat wat er aan bijdragen te vinden is in NL.. Ze hebben dit echter wel erg goed gedaan want het staat er overzichtelijk in en ben een paar dingen tegengekomen waar ik voor in aanmerking kwam dus das mooi meegenomen..

Maar ben het wel met vlinsje eens dat het eigenlijk niet kan dat particuliere instanties dit soort dingen moeten overnemen van de overheid.. Dit zou de overheid namelijk zelf geheel gratis moeten verstrekken.. Maargoed die laten helaas wel vaker steken vallen imo..

ve
door verwijderd - Feb 17, 2010 om 13:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hier een reactie van Voorlichtingscentrum Overheidsbijdragen:

Wij zijn geen overheidsinstelling maar onafhankelijk en wij ontvangen ook geen subsidie. Dit staat duidelijk op onze website www.overheidsbijdragen.nl vermeld. In principe is informatie over overheidsbijdragen ook te lezen op het internet. Alleen is deze informatie erg versnipperd want er zijn tientallen instanties die zich hiermee bezig houden. Wij hebben140 verschillende bijdragen samengevat en gebundeld in een handige map. Bedoeld voor mensen die geen zin of tijd hebben om het zelf allemaal uit te zoeken. Maar ook voor mensen die op internet 'verdwaalt' raken door de overvloed aan informatie, en hierdoor geld mislopen. Bij de prijs van de map zijn 3 updates inbegrepen. Mensen met een uitkering betalen minder.

Goede voorlichting over overheidsbijdragen is eigelijk een taak van de overheid zelf. Uit onderzoek(Netmarketing) blijk techter dat de kwaliteit van informatieverschaffing over overheidsbijdragen door de overheid zelf ver onder de maat is. Veel mensen slagen er nauwelijks in om de gewenste informatie te vinden op het internet. Het niet-gebruik van aantrekkelijke regelingen blijkt omvangrijk te zijn. Het merendeel van de overheidswebsites is matig toegankelijk. Bijna 44% van de gebruikers raakt het spoor bijster. Vaak ontbreekt op digitale overheids websites een gebruiksvriendelijke (menu) structuur. Andere frustraties zijn: Slechte navigeerbaarheid, ambtelijk taalgebruik, moeilijk om iets snel te vinden, weinig samenhang tussen de onderdelen, onduidelijke menu's, langzame sites en kleine lettertypes.

.
met vriendelijke groet,
J. de Koning
Voorlichtingscentrum Overheidsbijdragen

ve
door verwijderd - Feb 17, 2010 om 15:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind het wel goed dat er zo een boekje wordt uitgebracht, tenminste als er echt 108 bijdragen in staan.. Zal altijd wel wat tussen zitten waar je recht op hebt lijkt me?

Het is inderdaad wel vervelend dat de overheid dit niet doet, maar ik zie in ieder geval wel staan dat ze mensen met een uitkering korting geven, dat scheelt weer.. Maar je kunt ook gewoon op internet wat dingen vinden erover als je goed zoekt, denk dat dit boekje meer bedoeld is voor mensen die daar niet zo veel affiniteit mee hebben..

ve
door verwijderd - Mar 25, 2010 om 12:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vandaag het boekje per post ontvangen. Oplichting kun je dit niet noemen, je krijgt immers een boekje met informatie over overheidsbijdragen. Maar .............

Dit boekje geeft toch wel verdacht veel het idee dat het is samengesteld door iemand die Google en de website van Postbus 51 op sluwe wijze heeft geknipt en geplakt. Met kreten als Voorlichtingscentrum wordt vertrouwen gewekt dat men helemaal niet waard is!

Mijn idee; als je even in de foldermolen op het postkantoor, het gemeentehuis of op de website van postbus 51 kijkt weet je precies hetzelfde.

Nooit maar dan ook nooit kopen! Pure geldklopperij!!!!

ve
door verwijderd - Mar 25, 2010 om 12:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

@@@

De naam is misleidend en dat zegt al genoeg!

ReadAC.

ve
door verwijderd - Mar 26, 2010 om 12:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Niet iedereen is handig met internet. De info daar is erg versnipperd omdat er nogal wat instanties zijn. Denk ook niet dat iedereen zin heeft om langs de loketten te gaan. Denk eerder dat veel mensen lui zijn en geen tijd nemen om GOED te lezen. Er is een onderzoek van Netmarketing en daaruit blijkt dat 45% de weg kwijtraakt op websites van de overheid omdat ze ingewikkeld en verwarrend zijn. Dat geeft toch te denken. Lui of dom. Zeg het maar. Ik las de map (mapje) op de bibliotheek en denk dat domme of luie mensen er wel wat aan hebben.

ve
door verwijderd - Mar 26, 2010 om 16:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik las dat er jaarlijks 850 miljoen euro aan tegemoetkomingen gewoon in de kas van de Staat blijft. Als 45 % van de mensen de weg kwijtraakt op websites van de overheid wordt het tijd dat ze daar eens wat aan gaan doen. Dat rapport van Netmarketing heb ik op internet gelezen. Kan wel kloppen.Dat gaat allemaal erg traag op die sites met veel ingewikkelde menu's. Dan kan de overheid inderdaad beter een gids of boekje maken waar alles instaat. En dat gewoon huis aan huis verspreiden. Eigelijk is dat gewoon hun taak. Ze gaan er nu van uit dat iedereen goed overweg kan op internet. Blijkbaar niet dus.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2010 om 22:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Pure misleiding en geldklopperij, dat is mijn mening.

Misleiding omdat de naam van het bedrijf en de website je doet denken dat dit een overheidsdienst is. Ja, het staat wel op de website dat het het geen overheidsinstelling is, maar dus niet in de brief!

Geldklopperij omdat het dus een commercieel bedrijf is dat dus overal geld uit probeert te slaan. In de brief staat dat de infomap € 13,90 kost, maar dan zie je later dat er ook verzendkosten bijkomen van € 5,60. Hoe zwaar is die dan wel niet dat het zoveel kost om te verzenden???
Maar mensen met een bijstands-, w.w. of a.o.w. uitkering hoeven slechts € 10 (excl. verzendkosten) te betalen. Slechts??? Dat bedrijf heeft er echt geen idee van hoeveel geld dat is voor mensen die soms maandelijks net rondkomen, maar meestal tientallen euro's te kort komen.

Het is natuurlijk wel een goed idee om alle regelingen op papier te zetten, en dan het liefst ook uitgaves in verschillende talen, maar dit zou je natuurlijk gewoon gratis moeten kunnen aanvragen bij de overheid.

ve
door verwijderd - May 1, 2010 om 13:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

ericavdm schreef op donderdag 29 apr 2010, 22:09: Pure misleiding en geldklopperij, dat is mijn mening.

Het is natuurlijk wel een goed idee om alle regelingen op papier te zetten, en dan het liefst ook uitgaves in verschillende talen, maar dit zou je natuurlijk gewoon gratis moeten kunnen aanvragen bij de overheid.

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gratis van de overheid bestaat niet, net als gratis iets van bedrijven niet bestaat. . Als de overheid dit al gratis zou verstrekken, zou ergens de belasting verhoogd worden, of gekort worden op een of andere toeslag of subsidie om dit te financieren.

Boy

ve
door verwijderd - May 1, 2010 om 17:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

boy schreef op zaterdag 1 mei 2010, 13:36:
Gratis van de overheid bestaat niet, net als gratis iets van bedrijven niet bestaat. . Als de overheid dit al gratis zou verstrekken, zou ergens de belasting verhoogd worden, of gekort worden op een of andere toeslag of subsidie om dit te financieren.

Boy

Het is natuurlijk aardig van de overheid bedacht om allerlei kortingsregelingen en subsidies te geven aan mensen, maar als de mensen die er recht op hebben er geen gebruik van maken omdat ze niet weten dat bepaalde regelingen bestaan, doordat ze bv. geen internet hebben of een andere taal spreken. Of dat ze wel weten dat de regelingen er zijn, maar er geen gebruik van maken omdat het ingewikkeld op internet staat of de aanvraagprocedures te omslachtig zijn, dan vind ik dat de overheid daar wat aan moet doen. Ik zeg niet dat ze huis-aan-huis een infomap gratis moeten verstrekken, maar wel dat de overheid moet zorgen dat de informatie op internet en in folders duidelijk is.

ve
door verwijderd - May 1, 2010 om 18:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

ericavdm

Voor zover ik weet is er in Den Haag een aparte Commissie die zich dagelijks bezighoudt met de toegankelijkheid van de overheidinformatie. Met name ook het taalgebruik is voor hen een speerpunt. Verder is het installeren van Postbus 51 en de Belastingtelefoon destijds een rechtsstreeks gevolg geweest van de aanbevelingen van deze Commissie. Een zwak gebied is momenteel nog het gebied van de AWBZ en de WMO. Voor een deel komt dat, omdat hier ook de gemeente een rol speelt.

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - May 2, 2010 om 14:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Meer dan 40 procent van de mensen loopt vast op overheidswebsites (bron: onderzoeksinstituut Netmarketing) omdat die te ingewikkeld zijn. Mogelijk lopen die mensen geld mis. Alleen dat zou al een reden moeten zijn voor de overheid om hier een gids of map over uit te brengen. Zolang de overheid dat niet doet is er niks mis met het initiatief van voorlichtingcentrum overheidsbijdrage.

ve
door verwijderd - May 2, 2010 om 15:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

isaac berg schreef op zondag 2 mei 2010, 14:53: Zolang de overheid dat niet doet is er niks mis met het initiatief van voorlichtingcentrum overheidsbijdrage.

Het initiatief is inderdaad niet slecht. Maar door de naam van het bedrijf en de website heb ik het idee dat veel mensen onterecht denken dat dit een dienst van de overheid is, terwijl het dus een commercieel bedrijf is dat volgens mij als voornaamste doel heeft: winst maken en dat het dus hier niet zo zeer gaat om een instelling die als doel heeft mensen te informeren over hoe ze gebruik kunnen maken van allerlei regelingen van de overheid.

ve
door verwijderd - May 11, 2010 om 20:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

vandaag kreeg ik de mailing van het voorlichtingscentrum Overheidsbijdragen onder ogen. Wat opvalt is dat de envelop heel erg lijkt op een envelop van de belasting, alleen is deze groen. Zelfs het lettertype lijkt er heel erg op. Leg ze maar eens naast elkaar. De begeleidende brief zegt helemaal niet dat dit een onafhankelijke instelling is en geen overheidsinstelling. Kortom: zeer misleidend, zeker voor ouderen!!

ve
door verwijderd - May 28, 2010 om 16:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat ze malafide zijn staat voor mij vast. Gezien een KVK nummer dat niet bestaat en een telefoon nummer dat onder hun openingstijden niet wordt opgenomen. Alleen zit ik met de vraag hoe ze aan mijn persoonlijke NAW gegevens komen. Men achter naam was verkeerd gespeld en ze wisten niet of ik meneer of mevrouw was en ze hebben het naar een adres verzonden waar ik al meer dan een jaar niet meer woon. Hebben meerdere mensen ook het zelfde probleem?

ve
door verwijderd - May 28, 2010 om 18:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

jan klaas

Die vraag wordt hier de laatste weken nogal vaak gesteld.
Uit een recent onderzoek blijkt, dat van vrijwel alle Nederlanders meer dan 300 feiten op internet te vinden zijn, zonder dat de betreffende persoon zich daarvan bewust is. Voor handige mensen die de weg weten, is het echt een fluitje van een cent om aan jouw NAW-gegevens te komen. Uiteraard worden die handige lui daar wel voor betaald.

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Aug 4, 2010 om 18:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tja, het is niet verboden je geld te verdienen door informatie op het internet te zoeken en dat te bundelen en te verkopen.
Ook zijn mensen die het niet goed weten te vinden niet altijd dom of lui.........
Mijn vraag is echter wel, hoe ze aan mijn adres zijn gekomen en waarom er in de brief niet staat dat de informatiemap voor uitkeringsgerechtigden goedkoper is?
Als je via de antwoordkaart de informatiemap besteld, omdat je bv geen internet of zelfs geen PC hebt, betaal je dus het volle pond!!
Ook vind ik het inderdaad misleidend dat je aan de brief niet kan zien dat het een particuliere instelling is, en inderdaad................de portokosten zijn ook vrij hoog!
Ik ga wel naar de bieb om het exemplaar in te zien!

ve
door verwijderd - Oct 21, 2010 om 21:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

op het adres Parkstraat 83 zitten veel bedrijven maar niet één met de naam Voorlichtingscentrum Overheidsbijdragen (zie onderstaande link naar streetview); niet vertrouwen dus..

http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Voorlichtingscentrum+Overheidsbijdragen,+Den+Haag&sll=52.083811,4.30729&sspn=0.022891,0.084543&ie=UTF8&hq=Voorlichtingscentrum+Overheidsbijdragen,&hnear=Den+Haag,+Zuid-Holland&ll=52.083296,4.307821&spn=0.02268,0.084543&z=14&layer=c&cbll=52.083182,4.307939&panoid=ZVQJQzBmt91O0udSI4dvOQ&cbp=12,66.94,,0,6.69

ve
door verwijderd - Oct 22, 2010 om 19:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Al ik op kvk.nl ( http://www.kvk.nl/handelsregister/zoekenframeset.asp?url=https://server.db.kvk.nl/wwwsrvu/html/direct.htm ) zoek op kvknummer 34347937, dan zie je dat ze wel op Parklaan 83 te Den Haag geregistreed zijn.

ve
door verwijderd - Oct 28, 2010 om 22:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb de brief ook gekregen en grondig doorgelezen. ook heb ik op internet diverse forums gelezen en geconstateerd dat zij ook op de forums erg actief zijn met positieve verhalen over hoe goed het wel niet is. Het is niet strafbaar wat zij doen maar wel misleidend. ZEER SLIMME OPLICHTERS ZIJN HET. Mijn advies de antwoordkaart op een doos oud papier plakken en gratis retour zenden, de verzendkosten zijn dan voor de ontvanger.

ve
door verwijderd - Nov 5, 2010 om 10:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik kreeg vandaag ook die brief ,,, vreemd ?? ik weet niet of bij anderen die ook gekregen hebben ook een vorm van hulpbehoeftheid is ?? is dit zo dat beschikt deze orgnisatie een data base ,, van mensen die hulp dan ook nodig hebben door ziekte en handicap , ik vraag me dan ook af waar zij zo aan deze gegevens hebben kunnen komen ,,, want dit is strafbaar ... dit moet via een lek uit de overheid zelf dan zijn of van de ziektenkosten verzekeraars ...

in iedergeval heb ik postbus 51 gebeld ,,, en zei zijden dat dit mocht ,,, ik vroeg toen of ik dan ook een fake belasting opdracht mag versturen aan iedereen in een blauwe envelop onder de motto : weet wat je gaten zijn bij de belasting ... ..ja ja ja zeiden ze ... ... ik dacht altijd dacht overheids namen beschermdt waren ,, dus niet zo ....

ve
door verwijderd - Nov 10, 2010 om 14:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb de "Informatiemap" besteld en ontvangen en beoordeel het dunne boekje als oppervlakkig en zo algemeen bekend dat je de informatie ook op de eerste beste verjaardag of uit 'n gemeentelijk krantje kunt halen, het is de reinste geldklopperij.

ve
door verwijderd - Nov 10, 2010 om 14:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

boy schreef op zaterdag 1 mei 2010, 13:36:
ericavdm schreef op donderdag 29 apr 2010, 22:09: Pure misleiding en geldklopperij, dat is mijn mening.

Het is natuurlijk wel een goed idee om alle regelingen op papier te zetten, en dan het liefst ook uitgaves in verschillende talen, maar dit zou je natuurlijk gewoon gratis moeten kunnen aanvragen bij de overheid.

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gratis van de overheid bestaat niet, net als gratis iets van bedrijven niet bestaat. . Als de overheid dit al gratis zou verstrekken, zou ergens de belasting verhoogd worden, of gekort worden op een of andere toeslag of subsidie om dit te financieren.

Boy
Ik heb de "informatiemap" aangeschaft in de hoop er iemand mee te kunnen helpen maar het dunne boekje is zo oppervlakkig en algemeen bekend dat de reclameteksten misleidend genoemd kunnen worden, er staat niets in wat je op de hoek van de straat niet kunt horen, gewoon geldklopperij.

ve
door verwijderd - Nov 11, 2010 om 11:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

1208195319 schreef op dinsdag 16 feb 2010, 20:14: Ik heb een brief ontvangen van Voorlichtingscentrum Overheidsbijdragen,ik moet dan €13.90 overmaken dan krijg ik een informatiemap waar in ik kan kijken op wat voor een vergoedingen ik recht op heb.Is dit rechtmatig of is dit weeer geld klopperij.

Ik heb de "Map" ontvangen. Men wekt de indruk dat het een map is waarin je de latere update bladen in kunt toevoegen. Het is echter geen map maar een gewoon boekje. Overigens keurig uitgevoerd.

Na raadpleging kan ik niet anders als tot de conclusie komen dat dit wellicht alleen iets is als je op of onder het mimimum zit. Alle besproken onderwerpen worden of door de overheid al automatisch uitgevoerd - denk bv aan het belastingformulier - of kunnen ook via internet simpel gevonden worden.
De berekende verzendkosten van het boekje is 6,95 maar de werkelijk verzendkosten tot 250 per brievenbuspost is 1,76€.

ve
door verwijderd - Nov 11, 2010 om 12:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

1208195319 schreef op dinsdag 16 feb 2010, 20:14: Ik heb een brief ontvangen van Voorlichtingscentrum Overheidsbijdragen,ik moet dan €13.90 overmaken dan krijg ik een informatiemap waar in ik kan kijken op wat voor een vergoedingen ik recht op heb.Is dit rechtmatig of is dit weeer geld klopperij.

U swordt in het ootje genomen met andere woorden 'de boel wordt belazerd'!

Kijkt u maar eens op www.postbus51.nl De voorlichtingssite van de overheid.

ve
door verwijderd - Nov 15, 2010 om 15:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

ericavdm schreef op donderdag 29 apr 2010, 22:09: Pure misleiding en geldklopperij, dat is mijn mening.

Misleiding omdat de naam van het bedrijf en de website je doet denken dat dit een overheidsdienst is. Ja, het staat wel op de website dat het het geen overheidsinstelling is, maar dus niet in de brief!

Geldklopperij omdat het dus een commercieel bedrijf is dat dus overal geld uit probeert te slaan. In de brief staat dat de infomap € 13,90 kost, maar dan zie je later dat er ook verzendkosten bijkomen van € 5,60. Hoe zwaar is die dan wel niet dat het zoveel kost om te verzenden???
Maar mensen met een bijstands-, w.w. of a.o.w. uitkering hoeven slechts € 10 (excl. verzendkosten) te betalen. Slechts??? Dat bedrijf heeft er echt geen idee van hoeveel geld dat is voor mensen die soms maandelijks net rondkomen, maar meestal tientallen euro's te kort komen.

Het is natuurlijk wel een goed idee om alle regelingen op papier te zetten, en dan het liefst ook uitgaves in verschillende talen, maar dit zou je natuurlijk gewoon gratis moeten kunnen aanvragen bij de overheid.

Erica heeft de brief niet goed gelezen. IN de brief staat (laatste zin) dat dit centrum ONAFHANKELIJK is van de overheid! Verder zegt ze dat deze instelling OVERAL geld uit probeert te slaan. Welke dingen nog meer dan? In mijn brief staan de bedragen Euro 15,90 en Euro 3,60. Misschien toch ook dit niet goed gelezen? Of hanteert het centrum verschillende bedragen? (Euro 3,60 lijkt mij een normaal bedrag voor porto.) Ik snap haar commentaar niet zo goed. Eerst vindt ze het pure misleiding en geldklopperij, maar aan het eind is ze van mening dat het toch wel een goed idee is. Ik denk dat ik dit commentaar maar ga gebruiken in m'n lessen....als voorbeeld hoe het niet moet.

ve
door verwijderd - Dec 3, 2010 om 11:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zonder te weten van alle commentaren hierboven heb ik vandaag de informatiebrief ontvangen. Alle haren gingen direct rechtop staan en dat belooft meestal niet veel goeds.
Het ziet er echt uit, maar toen ik de zogenaamde verhalen las en las wat het moest kosten, 15,90 euro eclusief verzendkosten, wist ik wel dat dit niet van de overheid toegestuurd is. Adressen en namen kan je overal kopen tegenwoordig dus dat is geen kunst.
Maar voor de groep mensen waarvoor dit allemaal bedoeld is, is zo'n kostenpost toch wel te hoog gegrepen. In mijn brief stond niets over korting voor mensen met een beperkt inkomen!
en in de laatste zin staat nu dus: "...en is onafhankelijk van de overheid".
Misleidend!! Hier lees je makkelijk overheen en de folder vraagt alle aandacht.

NIET DOEN dus!!!

ve
door verwijderd - Dec 3, 2010 om 14:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook wij kregen vandaag de bewuste brief van het voorlichtingscentrum Overheidsbijdrage.
Meteen toen ik de brief zag dacht ik, dit is onzin. Alle informatie kun je gratis aanvragen bij Postbus 51, de gemeente e.d.

De prijs is volgens mij ook al verhoogt. In voorgaande stukjes lees ik dat de "map", lees: dun boekje, 13,90 euro kost.
In mijn brief van 2 december kost het 15,90 euro plus de verzendkosten.

WAARSCHUWING: NIET INTRAPPEN.

ve
door verwijderd - Dec 3, 2010 om 19:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb zomaar 3 verschillende websites (met andere domeinnamen) gevonden die allen van dit 'bedrijf' komen.
Wie zoveel moeite doet moet er in ieder geval wel goed mee verdienen?!
NIET DOEN DUS!

ve
door verwijderd - Dec 5, 2010 om 02:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

In de brief staat dat alle mensen met een uitkering 10 euro hoeven te betalen voor de map met 2 updates die worden nagestuurd. Hier wordt dus niet zoveel aan verdiend. En op de website staat het ook. En in de brief stond ook dat het alleen bedoeld is voor mensen die geen zin hebben om zelf uit te zoeken wat er allemaal voor bijdragen zijn. En in de map staan inderdaad 140 regelingen.

ve
door verwijderd - Dec 5, 2010 om 15:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb zelf inderdaad ook gelezen over die kortingsregeling en er ook gebruik van gemaakt. Vind het wel fijn dat op die manier de toegankelijkheid wat wordt vergroot voor de minima. In mijn geval hoefde ik gelukkig niet voor de map te betalen omdat ik hem cadeau heb gekregen van mijn neef, maar het is in ieder geval wel een welkome actie om de informatie dichter bij mensen te krijgen die financiëel niet zo sterk staan.

ve
door verwijderd - Dec 5, 2010 om 21:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mooi reactie (van het bedrijf zelf?). Hoe dan ook, het is een simpel rekensommetje: als 500.000 mensen zo'n pakket kopen en het bedrijf (u?) verdient er ook maar 1 EUR aan, dan heeft u voor relatief weinig werk toch lekker 500.000 verdient in korte tijd en dat waarschijnlijk voor een groot deel van mensen die het geld beter kunnen gebruiken.
Als u werkelijk 'goed' wilt doen, zet de informatie gewoon op de website(s). Dat is makkelijker en goedkoper en dan geeft u deze mensen werkelijk iets.
Aan mensen die geen internet hebben raad u dan per brief (adressen heeft u blijkbaar genoeg) aan om de pagina's even via vrienden/kennissen/familie uit te laten printen. Want - hoe mooie de informatie ook mag zijn - men heeft er nog niets aan zonder er werk van te maken door formulieren/aanvragen/etc. in te vullen en te versturen aan de betreffende instanties. Uw pakket geeft simpel allen informatie (toch?!).

ve
door verwijderd - Dec 30, 2010 om 21:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Familie kreeg vandaag ook een brief hierover.

Is een gewoon een initiatief die een informatiemap aanbiedt met zowat alle bijdragen die er bestaan.
Wat is er mis mee? Er staat in de brief en op hun site dat ze niet van de overheid zijn, hoe moeilijk is lezen? Ze geven zelfs kritiek op de overheid in die folder die erbij zit.
Wel makkelijk een overzicht van zowat alle bijdragen, eigenlijk moet de overheid 1 makkelijk overzicht bieden ipv tig websites die ze nu hebben

ve
door verwijderd - Jan 2, 2011 om 21:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Even in de historie van de Kamer van Koophandel duiken.

Volgens de KvK gegevens was het Voorlichtingscentrum eerst een eenmanszaak en werd later omgezet in een VOF, waarbij mevrouw Stephan op de dag van oprichting inderdaad uit funktie is getreden van de eenmanszaak, en op dezelfde dag de zaak heeft voortgezet als VOF, samen met John Puts die vijfdejaars student-economie is aan de VU in Amsterdam.

De heer de Koning is volgens eigen zeggen niet in dienst maar vrijwilliger.

Alle mensen met een uitkering ontvangen korting en betalen €10,- voor die map (incl. 2 updates en excl. eenmalige portokosten) maar ze moeten wel kunnen aantonen dat ze een uitkering hebben.

Op de website van het centrum wordt een en ander verduidelijkt.

ve
door verwijderd - Jan 2, 2011 om 22:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte Steffi9,

Mooi verzonnen, maar gekunsteld verhaal. U zult met iets beters moeten komen.

U bent gelijk de heer de Koning ook vrijwilliger bij dit bedrijf? Een bedrijf met een postadres in Den Haag, een antwoordnummer in Amsterdam, met als vestigingsadres het woonhuis van de ouders van de heer Puts?

U stelt dat de heer Puts 5e jaars economie-student is aan de VU-Amsterdam? Toch wel bijzonder dat iemand die nog niet afgestudeerd is bij de ondertekening van de brief van het Centrum van Overheidsbijdragen de titel van doctorandus voert, waar hij dus niet de wettelijke bevoegdheid voor heeft.

U weet dat dit ingevolge art. 435-III Wetboek van Strafrecht een strafbaar feit is en dat er nu een gerede kans bestaat dat op korte termijn aangifte bij de politie zal volgen?

ve
door verwijderd - Jan 2, 2011 om 23:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Overigens zal morgen de decaan van de faculteit der economische wetenschappen van de VU-Amsterdam worden ingelicht over de praktijken van een vermeend student. Alsdan zal blijken of de heer Puts student is en of hij bevoegd zijn academische titel voert.

ve
door verwijderd - Jan 2, 2011 om 23:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Overigens weet ik niet welke brief u heeft, maar de mijne is ondertekend door K Puts.

ve
door verwijderd - Jan 3, 2011 om 13:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als vennoot van het Voorlichtingscentrum Overheidsbijdragen reageer ik namens het bedrijf met dit schrijven op bovenstaande berichten, in de hoop u en anderen te informeren over eventuele onduidelijkheden, en om eventuele misverstanden te voorkomen.

Allereerst willen wij benadrukken dat alle adres- en persoonsgegevens die wij van mensen ontvangen, immer vertrouwelijk en conform de Wet Bescherming Persoonsgegevens worden behandeld. Het adres wordt enkel gebruikt om te kunnen voldoen aan het verzoek om toezending van de map, wanneer deze wordt besteld. Contactgegevens zoals telefoonnummers en emailadressen worden enkel gebruikt om in contact te treden met klanten als er bijvoorbeeld gegevens missen waardoor wij de bestelling niet direct in orde kunnen maken. Dit hebben wij ook opgenomen in ons privacy statement, dat te vinden is op de bestelpagina van onze website.

Daarnaast wordt een door ons ontvangen uitkeringsbewijs enkel gebruikt om te verifiëren of iemand in aanmerking komt voor onze kortingsregeling of niet. Wij hebben absoluut geen verdere doeleinden hiermee. Klanten mogen dan ook alle informatie m.u.v. het adres op het uitkeringsbewijs zwart maken, aangezien enkel het adres van de klant op een brief van een uitkeringsinstantie voor ons voldoende informatie is om te zien of de klant een uitkering geniet.

De brief die wij versturen is bedoeld om mensen te informeren over onze diensten. De adressen waarnaar wij de brief hebben verstuurd zijn willekeurig geselecteerd uit een bestand van Cendris, dochteronderneming van TNT post. Er heeft dus geen voorselectie o.i.d. plaatsgevonden op basis van bepaalde criteria. Ieder die ons benadert met de vraag waar de adressen vandaan komen, krijgt dit dan ook meteen te horen, tezamen met de contactgegevens van Cendris, waar het adres indien gewenst kan worden gewijzigd of geschrapt.

De brief is ondertekend door drs. K. Puts en niet door J. Puts. Deze titel wordt geheel bevoegd gevoerd, daar mevrouw K. Puts al sedert lange tijd afgestudeerd is aan een wetenschappelijke instelling. Daar wij een kleine onderneming zijn en ons budget niet zo hoog ligt, gebruiken wij veelvuldig de hulp en het advies van naasten, in dit geval familie.

Mevrouw K. Puts is werkzaam als huisarts in Amsterdam, en ontvangt al jaren veel vragen van patiënten over wat er voor mogelijkheden bestaan m.b.t. extra bijragen om bijvoorbeeld hoge zorgkosten beter te kunnen dekken. Dit is een van de hoofdredenen waardoor wij merkten dat er veel onwetendheid bij mensen bestaat op het gebied van overheidsbijdragen, en op het idee kwamen om een informatiemap samen te stellen waarin alle overheidsbijdragen zijn gebundeld. (Het Centraal Cultureel Planbureau berekende dat jaarlijks ongeveer 1 miljard euro niet terecht komt bij mensen die daar recht op hebben. Onderzoeken van KASSA, Netmarketing en de universiteit van Twente tonen aan dat inadequate overheidsvoorlichting hiervan de oorzaak is.)

Ons vestigingsadres staat vermeld op onze website en is Parkstraat 83 in het Reguscentrum te Den Haag. Ons antwoordnummer is in Amsterdam omdat het verzenden van het leesmateriaal vanuit Amsterdam plaats vindt. Vroeger was er namelijk ook nog een vestiging in Amsterdam.

Om eventuele onduidelijkheid over hoe het kan dat een van de twee oprichters van het Voorlichtingscentrum Overheidsbijdragen op de dag van oprichting uit functie is getreden te voorkomen: Het Voorlichtingscentrum Overheidsbijdragen was initiëel een eenmanszaak, geleidt door mevrouw Stephan. Op de dag dat de eenmanszaak werd omgezet in een V.O.F. is mevrouw Stephan inderdaad uit functie getreden, en tevens direct vennoot geworden van de huidige bedrijfsvorm.

Indien bepaalde zaken nog onduidelijk zijn, kan men ons bereiken op werkdagen op 070 - 353 81 66. Voor de spreekuurtijden verwijzen wij u door naar onze website. Wij zullen alle medewerking bieden om al uw vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Uiteraard is het ook mogelijk om contact met ons op te nemen via het contactformulier op onze website.

Met vriendelijke groet,

J. Puts
Voorlichtingscentrum Overheidsbijdragen

ve
door verwijderd - Jan 3, 2011 om 17:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

vcob

Hartelijk dank voor uw informatie. Voor zover ik kan nagaan is alle info traceerbaar en aannemelijk. Bij het stukje over het uitkeringsbewijs rijdt U niettemin een scheve schaats. De vcob heeft helemaal niets te maken met een uitkering die een klant heeft. Sterker nog, als u werkelijk voor sinterklaas wilt spelen, dan moet u daar een andere modus voor zoeken die niet fraudegevoelig is. Ik neem aan dat u er geen moeite mee heeft, dat ik uw informatie in mijn bestand opsla en i.v.t. daar gebruik van maak op de sites Kassa, Radar en de Consumentenbond.

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Jan 4, 2011 om 13:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dank voor de tip over het uitkeringsbewijs. Om de schijn van misbruik van persoonsgegevens te vermijden zullen wij ons bezinnen op een andere methode om mensen met een uitkering korting te kunnen verlenen.

Met vriendelijke groet,

J. Puts
Voorlichtingscentrum Overheidsbijdragen

ve
door verwijderd - Jan 14, 2011 om 21:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

vcob schreef op maandag 3 jan 2011, 13:53:
De brief die wij versturen is bedoeld om mensen te informeren over onze diensten. De adressen waarnaar wij de brief hebben verstuurd zijn willekeurig geselecteerd uit een bestand van Cendris, dochteronderneming van TNT post. Er heeft dus geen voorselectie o.i.d. plaatsgevonden op basis van bepaalde criteria. Ieder die ons benadert met de vraag waar de adressen vandaan komen, krijgt dit dan ook meteen te horen, tezamen met de contactgegevens van Cendris, waar het adres indien gewenst kan worden gewijzigd of geschrapt.

Ik wil mijn adresgegevens bij Cendris laten schrappen om deze vorm van Direct Mailing te voorkomen. Hoe doe ik dat?

ve
door verwijderd - Jan 21, 2011 om 12:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben er helaas ingetuind.
Je krijgt een dun A5-boekje, niet een dikke map of boek zoals de folder en website suggereert.
Wat erin staat is wel heel erg voor de hand liggend, bv: je kan de rente van je hypotheek aftrekken.
Niet kopen dus!

ve
door verwijderd - Mar 3, 2011 om 14:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ontving gisteren een mail van mijn ex, dat er een officieel uitziende envelop bij hem was binnen gekomen voor mij. Deze brief dus.
Mensen ik woon al 9 jaar niet meer op dat adres.. Hoe komen ze aan dit adres? Je kan nog beter gewoon de telefoongids doorspitten..

Aangezien ik niet voor een inkomensafhankelijke regeling in aanmerking kom heb ik al weinig interesse in dit hele gebeuren.
Helemaal als ik lees dat het maar een flutboekje is dat je ontvangt.

Het enige dat mij zou interesseren is de inkomensonafhankelijke regelingen die ze noemen, maar aangezien daar geen specificatie bij staat, ga ik hier geen geld aan uitgeven. Geen idee hoeveel regelingen dit zijn en op welk gebied ik moet denken.... Daardoor dus zeker geen trigger om geld uit te geven!
Ik ga er maar vanuit dat dit subsidies zijn voor bv een isolatie van je huis etc... waar je dus moet investeren en alleen als je ook nog eens een eigen huis hebt. Ja, je krijgt een klein bedragje terug, maar die voorlichting krijg je ook als je je bij de gemeente meldt voor je verbouwing...

Dus beste mensen van onderhoudsbijdragen.nl .net en .com verwacht de brief maar terug met portokosten voor jullie! Een leuk initiatief, maar wel geldklopperij!

ve
door verwijderd - Mar 10, 2011 om 14:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mensen, trap er niet in. Het zijn oplichters. Vandaag ook de brief gekregen. Plak de antwoord enveloppe op een pak kranten hebben ze wat zinnigs te lezen.
Dat zoiets kan in ons kikkerlandje. Pure oplichterij. Wees verstandig !!!!

ve
door verwijderd - Mar 10, 2011 om 14:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij verschillende gemeentes ligt de informatiemap al op de toonbank, dus wat u hier suggereert lijkt me niet aannemelijk. Ook bij mijn gemeente is dat het geval. Er staat tevens in de brief dat ze niet van de overheid zijn, wat ook staat bovenaan hun website. Ik heb een map besteld en gekregen, dus oplichting is het sowieso niet. Eigenlijk moet de overheid duidelijker zijn over wat er allemaal is aan te vragen.

ve
door verwijderd - Mar 10, 2011 om 15:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij verschillende gemeentes ligt de informatiemap al op de toonbank, dus wat u hier suggereert lijkt me niet aannemelijk. Ook bij mijn gemeente is dat het geval.

Vertel eens handig 81, hoe ziet die er nu uit??????
Je hebt het over een map... De verhalen hier gaan over een boekje A5 formaat....
Dus vertel eens .............

Dat de overheid duidelijker moet zijn ben ik met je eens, dat er mensen zijn die een gat in de markt zien door de info te bundelen prima, maar dat er dan zo ondoorzichtig gedaan wordt over wat je krijgt... dat blijf ik raar vinden! Een map? Een boekje? Aanvullingen????? Ikke niet meer snap nie...

En wat ik het ergst vind is dat ze ondanks hun ene zinnetje dat ze niet van de overheid zijn er zo'n officieel gebeuren ervan maken dat die makkelijk over het hoofd te zien valt. Dat vind ik niet kunnen. Maar ook de flauwekul verkooptechniek dat het interessant zou zijn voor inkomens boven modaal dat vind ik erg. Er blijkt nergens uit waar die mensen nu recht op zouden kunnen hebben! En dat is nu juist het enige waar ik interesse in zou kunnen hebben... dus, aangezien jij de map in huis hebt, zou ik graag willen weten wat voor regelingen dat nu zijn.. je kan ze zo opzoeken toch????

ve
door verwijderd - Mar 10, 2011 om 15:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

@@@

Ik denk dat hier geen sprake is van oplichting. Iemand die de moeite neemt om even hun site te bekijken, komt er snel achter, dat dit geen overheidsorgaan is. Toch blijft de naamgeving misleidend. Heel veel mensen uit hun vijvertje nemen nu juist die moeite niet.

ReadAC.

ve
door verwijderd - Mar 24, 2011 om 22:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vandaag kreeg mijn moeder ook zo'n semi officiele brief.
Ziet er meteen al verdacht uit. In de teksten wordt veel beloofd maar niets concreet genoemd. Bestel de map (miniboekje) dus maar voor totaal 19,50 en je bent in ieder geval dat bedrag al kwijt. Het lezen van de voorgaande bijdragen bevestigd wat ik al dacht. Ik vindt het heel vervelend dat adressenbestanden hiervoor mogen worden gebruikt. Ik hoop dat het programma Kassa hier eens aandacht aan wil besteden. O ja, dit advies kost u niets.

ve
door verwijderd - Mar 24, 2011 om 22:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

is er niemand die een website kan maken van het informatie-"boekje".
zodat alle landelijke regelingen op een website staan.

helaas ben ik zelf niet in staat om dat te doen, ik ben een computeranalfbeet.

dora

ve
door verwijderd - Mar 25, 2011 om 10:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goed idee Dora. Ben alleen bang dat dit niet zal gebeuren. Kost veel tijd en de meeste regelingen zijn wel bekend. Aan de andere kant zou het wel erg mooi zijn, maar dan zou dit bedrijfje zijn boterham dan wel kunnen vergeten...

Wat me wel opvalt is dat de verhalen van mensen die een positief verhaal hebben over dit bedrijfje hier positief beoordeeld worden en de kritische berichten negatief beoordeeld worden.

Blijf het alleen jammer vinden dat mensen die wel een boekje hebben besteld en er niet happy over zijn alleen aangeven dat er weinig bijzonders in staat.. maar wat er in staat blijft op de standaard dingen als heffingskortingen en toeslagen van de Belastingdienst na wel erg vaag...

ve
door verwijderd - Apr 1, 2011 om 11:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb zo'n brief ontvangen. Wist eigenlijk niet wat ik er mee aan moest.Misleiding? Flessentrekkerij? Oprechte bedoelingen? Naar de site van VOB.
Werd niet echt wijzer.En toen viel het kwartje.IK HEB BOTER OP MIJN HOOFD.
Ik heb niet direct aanleiding om naar een bijdrage van de overheid te zoeken of er op zit te wachten. Maar heb ik iets over het hoofd gezien? Heb ik ergens wel "recht op" wat ik niet weet? Eén ding weet ik wel zeker en dat is dat ik niet in aanmerking kom voor alle 140 bijdragen.Als het er twee zouden zijn betaal ik overbodig voor de overgebleven 138. Omdat het maar om twee bijdragen zou gaan kan ik dus heel gericht zoeken of info aanvragen.Ook u heeft geen 140 redenen om een bijdragen van de overheid te vragen. Uw vraag om bijdragen komt voort uit uw persoonlijke (financiele)situatie.M.a.w.u kunt gericht zoeken of info aanvragen.Waar vob (mis)gebruik van maakt is ons gevoel "iets niet te krijgen waar we recht op hebben" Dat we wellicht door de overheid onvoldoende worden voorgelicht of opgelicht. Een extra centje is nooit weg immers. Ik heb boter op mijn hoofd omdat ik in eerst instantie reageer "iets gemist te hebben".of mis te lopen.
Dat is waar vob op inspeelt.Het eerste financiele voordeel wat u zich zelf kunt geven is € 19,50 door de ' Informatie map' niet te bestellen.Fijn gevoel hé om die € 19,50 in je zak te hebben en te houden.

ve
door verwijderd - Apr 6, 2011 om 22:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik zou gewoon kijken op www.overheid.nl
bij het onderdeel particulieren is er een overzicht in thema's.

Wil je snel je eigen mogelijkheden zien dan zou ik gaan naar
http://service.nibud.nl/berekenuwrecht/
Is gratis, gaat snel en geeft na invullen gelijk een link naar de uitvoerende overheidsorganisatie...

ve
door verwijderd - May 6, 2011 om 00:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe komen die lui aan onze adressen, het ruikt naar oplichting als je niet heel goed leest. Ik vind het walchelijk dit soort post te krijgen, maar ik geef het te doen wie er intrappen.
Mensen zoek bij Postbus 51 en daar vind je ook genoeg aan info.
Waarschuw mensen in je buurt voor dit soort brieven en dan m.n. dat ze dat bedrag niet gaan betalen.

ve
door verwijderd - Oct 9, 2012 om 14:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

PAS OP!

Bij controle van het handelsregister (KvK nr. 34347937) is mij gebleken dat het om een V.O.F. gaat, waarbij één van de twee oprichters op de dag van oprichting tevens uit functie is getreden. (Sabine Petra) Dat vind ik altijd een veeg teken.

Bovendien is de andere vennoot (John Puts) 22 jaar. Nu zijn er gelukkig veel jonge mensen die voor het ondernemerschap kiezen, maar het is niet direct een leeftijd die ik associeer met een diepgravende kennis van uitkeringen en subsidies. Zeer grote handigheid met computer en internet heeft men op deze leeftijd wel...

Op internet geen referenties gevonden van deze vennoten...

Interessant is de reactie op dit forum van de heer/mevrouw J. de Koning van het Voorlichtingscentrum voor overheidsbijdragen. Dit is niet één van de vennoten en uit het handelsregister blijkt dat er geen andere personen buiten de vennoten werkzaam zijn binnen de V.O.F. Dus wie is J. de Koning?

Iedereen die gebruik maakt of wenst te maken van de door dit bedrijf aangeboden producten moet voor zich zelf een afweging maken, maar pas alstublieft op. Dit bedrijf richt zich op een kwetsbare groep, waarvan wellicht misbruik kan worden gemaakt.

Besef uzelf ook hoeveel privé-informatie u prijsgeeft. Als u gebruik maakt van de korting omdat u een uitkering heeft, dan heeft dit bedrijf uw naam, adres, banknummer en weten zij dat u een uitkering heeft en/of in een kwetsbare positie verkeerd.

U moet weten dat er letterlijk in dit soort informatie wordt gehandeld met bedrijven en lieden van het sinistere soort.

PAS OP!