ac
door aclaessen Jan 14, 2009 om 19:24
Vrije tijd & tuin

Muzikantenbank NEDCOM

Onderstaand verhaal is een vreemd verhaal; ik weet ook niet of ik hiervoor het juiste adres aanschrijf. Het is in elk geval een klacht.

Een hele tijd geleden (in de buurt van 7 jaar, denk ik) plaatste ik een vacature voor een muzikant op de site van de NedCom muzikantenbank:
http://www.muzikantenbank.nl/

Er gebeurde iets vreemds daarna; ik kreeg - GEHEEL ONGEWILD -
e-mail met dubieuze inhoud van voor mij volstrekt onbekende afzenders. De dubieuze inhoud bestond uit 'schuttingtaal' en het geheel ademde een sfeer van boosheid en zwartmakerij. Absoluut niet voor mij bedoeld.
Ik heb toen gelijk gereageerd als zijnde dat er een misverstand ingeslopen moest zijn. Ik heb nooit een reactie terug gehad, en ze hebben mij - blijkbaar - op een zwarte lijst gezet. Wat als gevolg heeft dat telkens als ik of een ander bandlid een advertentie wil plaatsen waar mijn naam in genoemd wordt, ik steevast een automatisch reply terugkrijg met de woorden 'GEWEIGERD".
Zeer recent is dit ook weer voor de zoveelste keer gebeurd. Hierop heb ik geprobeerd te reageren, en ook heb ik ooit eens een klachtenformulier ingevuld.
Hier is evenwel nooit op gereageerd, ik ontvang steeds een autoreply.

Als metafoor vergelijk ik het wel eens met dat ik als onschuldige in een gevangenis ben terechtgekomen.

Mijn klacht is dat nooit serieus op mijn schrijven/klacht is ingegaan, dat ik ongewild de dupe ben geworden van een communnicatiefout en dat ik op de dag van vandaag nog steeds op de 'zwarte lijst' sta, dat ik wordt afgescheept met automatische antwoorden 'Geweigerd'.
Met als gevolg dat ik of andere bandleden geen advertenties kan plaatsen.

Ik hoop dat jullie mij berichten om deze impasse te doorbreken.

3667 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 14, 2009 om 21:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag adclaessen,

Vraag: heb je een adres en/of telefoonnummer van NedCom Muzikantenbank?

Met vriendelijke groet, Read.

ve
door verwijderd - Jan 15, 2009 om 00:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien heb je hier nog iets aan, site werk allen Nu ff niet ;-( en mijn wekker gaat over 6 uur af dus ik nok nu af, groetjes,

Nedcom Muzikantenbank staat Ingeschreven in het handelsregister te Breda onder nr. 20074210.

ve
door verwijderd - Jan 15, 2009 om 14:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag adclaessen,

Door het spoor van mijn collega stacey te volgen, heb ik wel een fysiek adres gevonden, maar geen telefoonnummer:

Naam:Nedcom
Vestigingsadres:Ruinerwoldstraat  19
Vestigingsplaats:5035DA  Tilburg
Internetadres:www.nedcom.nl
KvK-nummer:20074210  0000
Soort Inschrijving:

Hoofdvestiging

Wellicht is het mogelijk om eens uit te zoeken of je letterlijk een bezoek aan dit vestigingsadres kunt brengen. Een gesprek onder 4 ogen lost vaak wat gemakkelijker het probleem op. Mogelijk heb je een bekende in Tilburg die eerst eens kan kijken of bovenstaand adres een bezoekadres is.

Sukses en groeten, Read.

ve
door verwijderd - Feb 21, 2009 om 14:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Wat verwacht je nu eigenlijk van een plaatsing hier ?

Als je de redactie iets wilt melden kun je dat doen door knop hier links met Contact . Misschien iets voor de belbus ?

Ik zou onder een andere naam of zonder jouw naam advertentie plaatsen proberen.....

Succes,

ve
door verwijderd - Feb 21, 2009 om 14:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dank voor jullie speurwek!

Ja, waarom ik het bij kassa forum kwijt wilde? Omdat ik bij NEDCOM geen gehoor vind en telkens wordt afgescheept met automatische replys. Omdat ik onfatsoenlijk wordt behandeld. Ook het klachtenformulier van NedCom leverde mij niets op; ze gaan er gewoon niet op in.

En dat wilde ik even kwijt, misschien dat deze aandacht wel iets opleverd.

Een gesprekonder 4 ogen zou inderdaad het beste zijn of ik ka he met een brief proberen, nu jullie het adres voor mij hebben achterhaald. Dank hiervoor!

gr. Toine

ve
door verwijderd - Feb 21, 2009 om 14:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Read, ook  bedankt.

Nedcom Muzikantenbank (http://www.muzikantenbank.nl/) geeft niet graag zijn adres en telefoonnummer af, staan nergens op de site. Behoudens een klachtenformulier dus, wat bij niet geholpen heeft.

Ze zouden het netjes kunnen oplossen door met mij serieus in gesprek te gaan; zodat ik hun duidelijk kan maken dat hun gedrag onfatsoenlijk is, het geheel op misverstanden gebaseerd. Waar ik wel de dupe van ben geworden. Nogmaals dank voor jullie speurwerk.

Misschien toch nog gerechtigheid?