Mi
door Mistacal Apr 18, 2016 om 21:40
Vrije tijd & tuin

Paylogic kaarten geannuleerd

In juni vorig jaar heb ik een tweetal kaarten gekocht via Paylogic voor een evenement. De bestelling is netjes door gekomen en mijn bestelling is terug te vinden in het systeem van Paylogic (hier kan je al je bestelling vinden). Op de dag van het evenement besloot ik om de kaarten af te drukken en via de download link probeerde ik de kaarten op te halen, de link bestond niet meer. Ik ben gaan inloggen op mijn paylogic account en zie daar dat de kaarten geannulleerd waren. Bij de betaling staat echter nog wel steeds voltooid. Echter het evenement was al diezelfde avond waar we met een grote groep heen gingen. Via marktplaats hebben we hals over kop kaarten geregeld en afgesproken bij het evenement. Uiteindelijk alles goed en wel en een prima evenement gehad.

Hierna heb ik contact gezocht met Paylogic over mijn geannulleerde bestelling. Zij vertelde mij dat ze mij 2 maal een email hebben gestuurd met daarin een melding en nieuwe kaarten. Echter heb ik deze mails nooit gehad. Ook zijn deze nieuwe kaarten niet te vinden in mijn paylogic account. Eerder is een bestelling geannulleerd en zijn er ook nieuwe kaarten gestuurd, deze zijn nog wel steeds te vinden in mijn account op paylogic. De argumentatie vanuit payloig was als volgt: "Het is waar dat sommige bestelling WEL en andere bestellingen NIET terug te vinden zijn op uw persoonlijke Paylogic account. Dit omdat het aan de organisatie van elk evenement zelf is of zij de bestellingen die voor hun evenement is geplaatst, willen linken aan een persoonlijk Paylogic account of niet. ASOT heeft ervoor gekozen dit niet te doen. Paylogig heeft geen bevoegdheid hier beslissingen over te maken."

Bovenstaand uitspraak vind ik vreemd omdat mijn eerste bestelling wel in het account staat. Zij blijven volhouden dat zij mij de emails hebben gestuurd maar ik kan niets vinden in mijn inbox, alle overige bestellingen en communicatie is wel terug te vinden in mijn mailbox.

Mijn vraag is dus nu, kan ik hier nog wat mee? Resumé, de kaarten zijn betaald, vervolgens geannuleerd en hierna heb ik niets meer ontvangen (volgens paylogic wel)

3264 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

uwjurist
door uwjurist - Apr 19, 2016 om 08:21
1043 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste vraagsteller,

De verzend- en ontvangsttheorie is van toepassing. De verzender moet uw goede en tijdige ontvangst kunnen bewijzen. Zonder lees/ontvangstbevestiging van de mails, hebben ze geen bewijs. Wijs ze daarop en eis uw geld terug.


Meld uw klacht ook op o.a. klachtenkompas.nl en/of klacht.nl. Vaak komt men dan wel in beweging.

Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik

Mi
door Mistacal - Apr 19, 2016 om 18:49
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb hen ook gevraagd om een uitdraai van de door hun gestuurde mails, al dan niet de ontvangst/lees bevestigingen. Echter gaan zij hier niet op in en versturen deze dus niet aan mij.

Klacht is al aangemeld op klachtenkompas en heb dit meteen getwittert. Op klachtenkompas zijn zij zelf niet aangemeld ondanks dat er meerdere klachten zijn. Wel kreeg ik vandaag spontaan een email dat ze de kwestie hebben voorgelegd aan de organistie. Een leuk extraatje is dat ze in de mail duidelijk verwijzen dat de uitspraak van de organisatie definitief is. Uiteraard heb ik hier op gereageerd dat ik hier niet mee akkoord ga, immers mag een organisatie niet zomaar een bindende uitspraak doen zonder dat beide partijen daar in overeenstemming over zijn. Tevens heb ik gevraagd de correspondentie naar mij toe te sturen tussen Paylogic en de organisatie zodat ik inzicht heb in hoe de kwestie is voorgelegd.

Uiteraard verwacht ik van bovenstaande niet veel en is het waarschijnlijk een manier om er onderuit te komen door het af te schuiven op de organisatie. In principe heb ik niets met de organisatie te maken, paylogic fungeert als tussenpersoon met de bijbehorende verantwoordelijkheden.

Al met l, dit krijgt nog een staartje.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Eg
EgbertB10 - Apr 28, 2024 om 16:06
Winkels & webshops

Orthodaily

Ik heb schoenen besteld bij ORTHOdaily.nl https://orthodaily.nl/ Het zouden dus orthopedische schoenen moeten zijn. Het zijn gewone schoenen van een middenkwaliteit, wat je eigenlijk ook mag verwachten bij die prijs. Ze worden rechtstreeks uit China geleverd via Yun Express in Rozenburg. De Nederlandse verkoopvestiging zit op een bovenwoning in Amsterdam met een telefoonnummer uit Leiden dat ... Lees meer

@T
@Tedje1 - Apr 28, 2024 om 15:42
Huishouden & energie

Appartement. Gas/cv installatie definitief afsluiten

Goedemiddag,

Woon in een appartement. In het kader van verduurzaming wil ik van het gas af. Inductieplaat aangeschaft en een boiler. Verwarm de woonkamer elektrisch d.m.v. een kachel, gas/cv installatie gebruik ik niet meer en is afgekoppeld door een installateur.
Ik wil het gas definitief af laten sluiten, heb een aanvraag lopen.
VVE geïnformeerd over mijn plannen.
De ... Lees meer

Do
Doerak_games - Apr 27, 2024 om 01:33
Elektronica & tv

Alternate weigert terugbetaling of Een niew Moederbord stomme oplichters

nou ik heb eens een pc besteld alternate leek wel de goedkoopste ( is ook zo ) maar ja alles werkt behalve het moederbord denk nou dat komt wel goed veel 5 sterren op de website maar ja ik stuur dus een mailtje van hey ik heb een moederbord ontvangen maar dees is defect geleverd nou alternate test het zegt vervolgens dit is gebruikers schade dus  je garantie vervalt oke dus garantie heb je geen r ... Lees meer