rb
door rbrink7 Oct 9, 2012 om 11:47
Elektronica & tv

Prachtigkado.nl - bestelling niet bezorgd

Hallo

Vraag: zijn er meer mensen met dezelfde ervaring als ik bij het bestellen van een product op de site van prachtigkado.nl?

Ik heb via de site een product besteld, alle informatie (foto's en tekst) aangeleverd, voldaan aan de betalingsvoorwaarden. Binnen 24 uur zal er bezorgd worden. De volgende dag niets in huis, gebeld; voor 21 uur komt het binnen en anders morgen. Ook morgen en dagen erna niets. Nog tweemaal gebeld, zelfde verhaal en excuses van leveringsproblemen. Nu ruim een week later nog steeds niets ontvangen en bij telefonisch contact krijg ik enkel een antwoordapparaat.

Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn met dezelfde ervaring?

7836 50 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 9, 2012 om 12:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft u van te voren niet bekeken via het of de site betrouwbaar is.?Of geprobeert om informatie te verkrijgen. Zo maar via het net iets te bestellen zonder dat u weet of het te vertrouwen is kan dus behoorlijk mis gaan.

ve
door verwijderd - Oct 9, 2012 om 16:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

*gezien het aan-het-lijntje-patroon, zet ik toch zo mijn vraagtekens bij de betrouwbaarheid van dit onlineshopje*

ve
door verwijderd - Oct 9, 2012 om 17:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

*dat is dan wel geweldige hulp nu*

ve
door verwijderd - Oct 13, 2012 om 12:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedrijf prachtigkado.nl heeft contact met mij opgenomen. Vooruitbetaalde bedrag is terug gestort op mijn bankrekening en vandaag heb ik mijn bestelling via de post mogen ontvangen. 'Oude' bestelling bleek verwerkt en verzonden, is vermoedelijk ergens in de brievenbuspost blijven hangen en niet meer te achterhalen.

Tot zover, wat mij betreft is dit onderwerp afgesloten.

ve
door verwijderd - Dec 16, 2012 om 20:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik ben slachtoffer van prachtigkado.nl. Ik heb een kleine bestelling gedaan en wordt nu al 2 weken aan het lijntje gehouden. Ik vind het tijd worden, dat dit bij Kassa doorgelicht wordt. Ik weet niet hoeveel mensen door hen besodemieterd zijn. Mijn laatste e-mailtje tot levering is verzonden en komt hier een onbevredigd antwoord uit, dan meld ik dit bij Kassa.

ve
door verwijderd - Dec 18, 2012 om 17:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb bij prachtigkado.nl aangegeven dit te melden (zie vorige bericht) en ook mijn betaling terug te storten. Hierop heb ik een e-mail ontvangen dat zij hierdoor schade ondervinden en mij intimideerde dit via hun advocaat aanhangig te maken...met de eventuele hiervoor komende kosten om die op mij te verhalen....een niet te filmen uitspraak die op zo'n manier nooit bij mij en de rechtbank succes zal hebben. Gelukkig hebben ze ingezien zeer zwak te staan en mijn betaling is terug gestort.. Mijn advies aan hen .. zoek je verantwoording op en kom je afspraken na en voor diegene die ook dit mee gemaakt hebben...zoek je recht.

ve
door verwijderd - Jan 19, 2013 om 21:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb 8 onderzetters besteld en geleverd gekregen. Bij twee was de hoogte/breedte verhouding van de foto verstoord.
Navraag bij prachtigkado leverde het antwoord op dat het allemaal aan mij lag.
Na nog een mail kreeg ik als antwoord dat ik eerst maar moest betalen.
Vervolgens een mail gestuurd naar prachtigkado en ook I-advise, waarvan I-advise onderdeel is.
I-advise verwijst mij naar prachtigkado, die nergens meer op reageert. Ook telefonisch is prachtigkado niet te bereiken (voice-mail).
De goede onderzetters heb ik betaald en de foute van het eindbedrag afgetrokken. Daarna nooit meer iets van de onderneming gehoord en ik zal er ook nooit meer iets bestellen.

Let op: ook o.a. tegeltjes.com is onderdeel van I-advise.

ve
door verwijderd - Mar 22, 2013 om 14:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas hier ook bijzonder slechte ervaring met prachtigkado.nl. Ondanks dat ik om een voorbeeld gevraagd had (wat mogelijk is volgens de site) deze niet gekregen. Vervolgens bleken de verhoudingen van de foto op het product afwijkend en heb ik 2 weken moeten wachten op de nieuwe poging van prachtigkado.nl. Tijdens die 2 weken werd ik wel ongeduldig maar geen kreeg contact via email, telefonisch waren ze ook niet bereikbaar. Toen het nieuwe product eindelijk binnen kwam was de kwaliteit zo ondermaats (de verhoudingen van de foto waren nu wel goed maar de afbeelding was over het hele oppervlak wit gevlekt) dat ik daar geen genoegen mee nam. Op mijn mail hierover kreeg ik een bijzonder onbeschoft antwoord terug en werd me te kennen gegeven dat ik geen vervangend product zou ontvangen.
Gelukkig had ik voor de optie achteraf betalen gekozen en heeft het me tot nu toe alleen een hoop ergernis gekost.
Ik heb mijn les weer geleerd en zal de volgende keer nog meer onderzoek doen naar een webshop...

ve
door verwijderd - Apr 10, 2013 om 16:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb in 2012 een bestelling geplaatst bij prachtigkado. Alleen wat zo vreemd is op de site. Je kunt later je fotos sturen, om in mijn geval op een onderzettertje te laten zetten. Dus je typt je adres gegevens in en de rest kun je later doen. Dat is al niet de normale gang van zaken bij een webshop.Ik heb dat laatste niet gedaan, omdat ik me bedacht had. In dit geval maar goed ook als ik het zo lees.
Maar goed, ik heb verder er niets meer mee gedaan. Ik heb ook niet geannuleerd. Ze konden tenslotte toch niets, want ik had geen foto gestuurd en ik had niets betaald. Na een tijdje krijg een mail met de herinnering of ik even wilde betalen. Daarop heb ik gereageerd en een mail gestuurd. Daarin heb ik gezegd dat ik geen interesse meer had en dat ze mijn bestelling konden annuleren. Ze hadden tenslotte geen kosten gemaakt, dus zou het geen punt moeten zijn.
Geen reactie...
Vervolgens krijg ik allerlei herinneringen en aanmaningen. Aanmaningen die uiteindelijk opliepen tot 75 euro. Terwijl het bedrag van de bestelling 9,90 euro was. Ook heb ze gedreigd met deurwaarder. Ik heb niet meer gereageerd. Uiteindelijk hebben ze opgegeven. Als laatste hebben ze mij een mailtje gestuurd met een rekening van het eerste bedrag van 9,90 euro. Toen dacht ik laat ze maar lekker geld uitgeven aan postzegels en dergelijke. Ik betaal toch niet. Zak maar in de stront, SCHIJTkado! (moet ik even kwijt)

ve
door verwijderd - Apr 10, 2013 om 17:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

*bij prachtigkado.nl kun je dus maar beter niets bestellen!

ve
door verwijderd - Apr 11, 2013 om 11:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mensen op deze site.
Ik ben een mederwerkster bij I-advise, het overkoepelende bedrijf van prachtigkado.nl en tegeltjes.com en nog wat andere webshops. Ik las deze opmerkingen en ben hier super ontevreden over.
Ten eerste hebben wij wel een kvk nummer namelijk; Kvk: 08158080
Ten tweede hebben wij meer dan 100 bestellingen op een dag en aangezien wij dit meegeven aan PostNL en ze daar als sinds vorig jaar oktober met reorganisatie bezig zijn, kan het wel eens zijn dat er een pakketje niet of wat later aankomt.
Ten derde wat betreft de voicemail, wij hebben geen antwoord apparaat, dus wanneer u ons belt terwijl de lijn in gesprek is gaat de telefoon gewoon over en krijgt u de voicemail te pakken. Wij proberen alle telefoontjes op te nemen en iedereen te woord te staan. Maar helaas kunnen wij maar één telefoontje tegelijk opnemen.
Ten vierde, wij hebben gewoon een bestaand adres, google tweelingenlaan 118 in Apeldoorn maar, dan komt u bij het bedrijf I-advise uit.
Hopelijk heb ik jullie hiermee voldoende geïnformeerd en snappen jullie nu wat meer waarom er misschien een keer een bestelling fout gaat.
Met vriendelijke groeten, I-advise(prachtigkado.nl en tegeltjes.com)

ve
door verwijderd - Apr 12, 2013 om 23:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste (naamloze?) Medewerker van I-Advise,

een kvk nummer is natuurlijk prachtig. Dat de telefoon niet (nooit?) wordt opgenomen is al minder.
Echter de manier van communiceren, waarbij prachtigkado/I-advise niet inhoudelijk op de klacht ingaat maar alleen communcieert dat alles aan de klant ligt en er vooral eerst betaald moet worden voordat de klacht in behandeling wordt genomen is ronduit schandalig.

Wat mij betreft een geslaagde sollicatie voor zendtijd in het programma van kassa !

ve
door verwijderd - May 16, 2013 om 11:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben een heel aantal mokken besteld. En heel snel geleverd gekregen. Helaas bleek tijdens het transport 4 mokken te zijn gebroken. (van de 32)

Dit bleek echter pas ruim een maand nadat we de bestelling gekregen hadden. Ervan uitgaande dat we te laat zijn met klagen, en we op z'n minst verzendkosten o.i.d. moeten betalen werden wij blij verrast.

We kregen dezelfde dag nog een mail terug (telefoon werd ook niet beantwoord), en de volgende dag werden de mokken - in goede staat- gratis en voor niks bezorgd.

Hier dus wel een heel tevreden klant! En ik ga voor mijn foto producten volgende keer eerst kijken bij prachtigkado.nl. Want de prijs is ook nog eens heel gunstig.

Trouwens, als de bestelling bevestigd wordt, kom je er heel snel achter dat I-Advise overkoepeld is, en kun je bij de KVK informatie opvragen. (Niet dat je daar echt iets aan hebt, maar goed - voor sommigen hier is dat kennelijk van belang!)

ve
door verwijderd - May 30, 2013 om 12:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vorige week vrijdag mokken met foto-opdruk besteld.

Maandag niets, dinsdag niets. Gaan mailen en bellen. Geen reacties en geen gehoor. Gezocht naar ervaringen en hier uitgekomen.

Ik wou niet meteen de handdoek in de ring gooien dus gemaild dat de bestelling geannuleerd mocht worden als er donderdag niets binnenkwam. Ik zou toch pas achteraf betalen dus niets aan de hand en bijna al bij een andere site bestellen.

Woensdagavond een mail ontvangen dat het onderweg was. Donderdag om 12:00 uur de mokken ontvangen. Jammer van de slechte communicatie, maar uiteindelijk zeer tevreden.

Ik moet eerlijk zeggen dat, had ik de reacties hier gelezen, ik niets besteld zou hebben bij prachtigkado.nl. En dat zou onterecht zijn.

Mijn advies voor mensen die willen bestellen: gewoon geduld hebben dus en, als je iets via internet wil bestellen, als het kan kiezen voor betalen na ontvangst.

Mijn advies voor prachtigkado.nl: een slechte naam heb je sneller dan een goede naam en een goede naam kun je heel snel verliezen. Misschien is de verhouding slechte ervaring op goede wel 1 op de 1.000. De slechte ervaring wordt echter breed uitgemeten. Communiceren met je klanten dus!

ve
door verwijderd - May 31, 2013 om 15:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een slechte service zeg!!

Op dinsdag 30 April heb een schort besteld bij prachtigkado.nl
Er stond binnen 24 uur bezorgd vanwege koninginnedag nam ik dit ruim.
Ik had hem nodig voor 6 mei. Op 6 mei nog geen schort!

Inmiddels is het 31mei en nog stee geen schort maar de betalingsherinneringen komen via email wel binnen.
Sinds 6 mei heb ik 94 keer gebeld naar I advise maar hier word nooit opgenomen!!!
Ook mijn emails worden niet beantwoord.

Wat ben ik teleurgesteld in dit nalatige en onbetrouwbare bedrijf

Tessa

ve
door verwijderd - May 31, 2013 om 15:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

[
U kunt maar 1telefoontje tegelijk aannemen???

Inmiddels 94 keer gebeld wel erg toevallig dat er geen 1x opgenomen is

quote=prachtigkado.nl schreef op donderdag 11 apr 2013, 11:14]Beste mensen op deze site.
Ik ben een mederwerkster bij I-advise, het overkoepelende bedrijf van prachtigkado.nl en tegeltjes.com en nog wat andere webshops. Ik las deze opmerkingen en ben hier super ontevreden over.
Ten eerste hebben wij wel een kvk nummer namelijk; Kvk: 08158080
Ten tweede hebben wij meer dan 100 bestellingen op een dag en aangezien wij dit meegeven aan PostNL en ze daar als sinds vorig jaar oktober met reorganisatie bezig zijn, kan het wel eens zijn dat er een pakketje niet of wat later aankomt.
Ten derde wat betreft de voicemail, wij hebben geen antwoord apparaat, dus wanneer u ons belt terwijl de lijn in gesprek is gaat de telefoon gewoon over en krijgt u de voicemail te pakken. Wij proberen alle telefoontjes op te nemen en iedereen te woord te staan. Maar helaas kunnen wij maar één telefoontje tegelijk opnemen.
Ten vierde, wij hebben gewoon een bestaand adres, google tweelingenlaan 118 in Apeldoorn maar, dan komt u bij het bedrijf I-advise uit.
Hopelijk heb ik jullie hiermee voldoende geïnformeerd en snappen jullie nu wat meer waarom er misschien een keer een bestelling fout gaat.
Met vriendelijke groeten, I-advise(prachtigkado.nl en tegeltjes.com)

ve
door verwijderd - May 31, 2013 om 18:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

*het probleem is niet dat er wel eens een keer wat fout gaat, maar het probleem is, dat er blijkbaar nogal vaak wat fout gaat en dat de problemen niet of zeer moeizaam worden opgelost

*en het is toch zeker geen reklame als tessa (kriekt01) schrijft:

"Wat ben ik teleurgesteld in dit nalatige en onbetrouwbare bedrijf"

ve
door verwijderd - May 31, 2013 om 18:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

*het probleem is niet dat er wel eens een keer wat fout gaat, maar het probleem is, dat er blijkbaar nogal vaak wat fout gaat en dat de problemen niet of zeer moeizaam worden opgelost

*en het is toch zeker geen reklame als tessa (kriekt01) schrijft:

"Wat ben ik teleurgesteld in dit nalatige en onbetrouwbare bedrijf"

I-advise

Adres: Tweelingenlaan 118,
7324 BP Apeldoorn

Telefoon:055 579 5530

ve
door verwijderd - Jun 3, 2013 om 12:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vandaag weer aan het bellen naar I advise inmiddels 100 oproepen en nog steeds word er niet opgenomen. Sinds vandaag krijg ik opeens na 8 x overgaan een bandje dat ze het druk hebben en niet kunnen opnemen graag een andere keer terug bellen of je vraag via de email stellen. Helaas krijg je via de email nooit reactie en wanneer moet ik dan terug bellen als er na 100 keer nog steeds niet opgenomen word.

ve
door verwijderd - Jun 12, 2013 om 13:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

IK BEN WEL TEVREDEN!

Ten eerste omdat ik lekker 'dummyproof'een foto doormail en zij doen de rest. geen moeilijk gedoe met fotoprogramma's downloaden of zoals bij concurrenten van prachtig kado dat het ontwerprogramma niet werkt icm safari.

Ten tweede; ik mailde gisteren rond 23.30 uur mijn foto en tien minuten later een andere foto, kreeg direct persoonlijk antwoord van de klantenservice. Ze werken daar echt het klokje rond, super!

ve
door verwijderd - Jun 25, 2013 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

GEEN KVK nummer!
dat wordt dus even zoeken
1. Domain naam controleren en dan ziet u wie de registrant is en welke email adres er bij staat : [edit redactie]
(openbare gegevens!)
KVK ook hier kan gezocht worden maar is "Helaas, er zijn geen resultaten voor uw zoekopdracht prachtigkado" het resultaat.
[edit redactie]
Wat u nu moet doen is een aangetekende brief sturen en hier naar toe en een brief downloaden en invullen en tja deze toesturen en dan maar op de knieën gaan zitten smeken of het gaat lukken.
Succesjes,
Alex.

ve
door verwijderd - Jun 26, 2013 om 21:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb bij dit bedrijf iets besteld en wacht nog steeds op ontvangst. Ze zijn niet telefonisch te bereiken, je krijgt een antwoordapparaat met het verzoek je vraag te mailen. Ik mail en bel een paar keer per dag, maar ik krijg geen respons. morgen maar weer bellen en mailen. Voel me bedonderd door deze firma.

ve
door verwijderd - Aug 14, 2013 om 21:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb een slechte ervaring met prachtigkado.nl.
In juli een afscheidskado voor de juf besteld. Er stond volgende dag al in huis en aangezien er een beetje haast wel bij was belde ik meteen de volgende dag. Ik kreeg de mededeling dat het nog niet gelukt was om de foto opde goede afmeting te krijgen. De volgende dag toch een pakketje in de bus, maar tot mijn verbazing de kussensloop van iemand anders. Meteen weer gebeld, ze wisten ook niet hoe dat kon. Het was inmiddels wel gelukt met de foto maar nu waren de kussenslopen op. Ze kon niet zeggen wanneer ze binnenkwamen. Ik heb verteld dat er haast bij was en de bestelling wilde annuleren. Dat was geen prbleem geld zou teruggeboekt worden. Dat was 11 juli 2013. Inmiddels een heleboel keren gebeld en iedere keer een andere smoes. - Degene met de betaalpas is op vakantie - de betalingen zijn al gedaan ( maar blijkbaar niet die van mij) - Dan moet u maar een mailtje sturen, kon ze niet even voor mij doorgeven. Mailtje gestuurd geen reactie en geen geld terug. Op de site staat dat ze met 10 mensen de telefoontjes behandelen, maar steeds dezelfde persoon aan de telefoon. Ik ben er nu klaar mee.

ve
door verwijderd - Aug 16, 2013 om 22:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik had mijn bestelling vrij vlot binnen moet ik eerlijk bekennen.Ik was ook tevreden over prijs/kwaliteit verhouding.Waar het mis is gegaan, is dat ik de factuur 2x heb betaald. Vanaf 15/07/2013 probeer ik mijn geld teruggestort te krijgen.Tevergeefs!Danielle heeft 1x gereageerd op mijn mail en nu beantwoorden ze mijn mail niet. als ik bel krijg ik een bandje.van een tevreden klant ben ik dus veranderd in een zeer ontevreden klant. Beetje jammer!

ve
door verwijderd - Aug 25, 2013 om 19:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

BELANGRIJKE INFORMATIE.

Tegeltjes.com heeft een bestelmanier waarin oplichting verscholen zit. Het hoeft niet te gebeuren maar het kan heel simpel gebeuren! En I advise doet het!!

BESTEL HELEMAAL NIETS MEER VIA TEGELTJE.COM EN PRACHTIKADO.NL

Laat ze de tekst "dreigen met de deurwaarder" maar op een tegeltje kleDderen!

Denk dat de eigenaar binnenkort met zn gezicht op tv komt:

DIT GAAT NIET LANG MEER DUREN!!

ve
door verwijderd - Aug 25, 2013 om 20:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

@consument33

Het is hier op de site niet de bedoeling dat u zoveel hoofdletters gebruikt, dat staat voor schelden.

ve
door verwijderd - Aug 25, 2013 om 20:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

consument33 schreef op zondag 25 aug 2013, 19:56: BELANGRIJKE INFORMATIE.

Tegeltjes.com heeft een bestelmanier waarin oplichting verscholen zit. Het hoeft niet te gebeuren maar het kan heel simpel gebeuren! En I advise doet het!!

BESTEL HELEMAAL NIETS MEER VIA TEGELTJE.COM EN PRACHTIKADO.NL

Laat ze de tekst "dreigen met de deurwaarder" maar op een tegeltje kleDderen!

Denk dat de eigenaar binnenkort met zn gezicht op tv komt:

DIT GAAT NIET LANG MEER DUREN!!

*vertel hier eens wat meer over de manier van oplichting die dit bedrijf heeft

ve
door verwijderd - Aug 28, 2013 om 22:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb magneten besteld. Snelle levering. Complimenten maar wat er vervolgens gebeurde...

Er zit een groene gloed op. Dus ben ik niet tevreden. Daar heb ik netjes een melding van gemaakt. Geen reactie gehad. Ik betaal natuurlijk niet voor iets wat niet deugd.

De correspondentie vervolgens is om te schamen. Ronduit onbeschoft en niet commercieel. Elke klacht zou een kans moeten zijn. Indien ze verder gaan met dreigen zal ik ook verder juridische stappen ondernemen.

Ik ben diep teleurgesteld dat men op deze manier zaken kan doen.

ve
door verwijderd - Aug 28, 2013 om 22:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

En dit bedrijf adverteert met tevredenheidsgarantie...???

ve
door verwijderd - Aug 28, 2013 om 22:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Magneten met een groene gloed?

ve
door verwijderd - Aug 28, 2013 om 22:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Yep,

Een groene gloed/ vlek.

ve
door verwijderd - Aug 28, 2013 om 22:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Maar wat doet dat er toe als dat op een magneet zit?

ve
door verwijderd - Aug 28, 2013 om 22:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een fotomagneet voor op je koelkast. Is dus niet mooi.

ve
door verwijderd - Aug 29, 2013 om 18:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Middels dit berichtje wil ik laten weten dat prachtigkado inmiddels het bedrag teruggestort heeft.

ve
door verwijderd - Aug 29, 2013 om 19:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

*proficiat!!!, wie had dat gedacht!

ve
door verwijderd - Aug 29, 2013 om 22:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is fijn, wij hebben nu al twee keer wat besteld bij ze, telefonische bereikbaarheid kan wel beter maar snap dat ze alles snel willen leveren, dat beloven ze ook. Laatste keer hebben we handdoeken besteld met naam, en waren hier echt zeer over te spreken. We zitten er aan te denken om voor sinterklaas mokken te bestellen voor de school maar moet nog in overleg. Per mail zijn ze echt makkelijk te bereiken en ook nog eens goedkoop, al met al een warme douche! Prachtigkado ga zo door vind ik.

ve
door verwijderd - Aug 29, 2013 om 22:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat dit bedrijf heel veel klanten heeft en zijn natuurlijk altijd verbeterpunten aan te merken bij dit bedrijf, heb wel ervaren dat alles sinds het begin goed verbeterd is, maar kreeg ook te horen aan de telefoon dat er enorm veel mensen bellen op een dag, maar goewddd het is natuurlijk een vaste lijn en geen 0900 dus wat zeur ik tog ook.

ve
door verwijderd - Aug 29, 2013 om 23:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ga nu meteen bestellen na deze lovende woorden. Ik ga voor drie scholen mokken bestellen. Voor Sinterklaas en ook nog voor de kerst.
Hoewel, als ze zoveel klanten hebben, dan ben ik vast de laatste in de rij en dan met die vaste lijn, da's natuurlijk geen doen. Nee, toch maar niet.

ve
door verwijderd - Aug 29, 2013 om 23:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Daar heb je gelijk in, daar zit inderdaad een verbetering in, maar een bedrijf is niet verplicht tot opnemen toch? Het is een extra dienst die geleverd wordt bij dit product ben iig blij dat ik geen 0900 nummer moet bellen dat is geen doen bij grote bedrijven ben je nog geld kwijt ook nog

ve
door verwijderd - Aug 29, 2013 om 23:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Maarja al met al een goeie webshop, leuke producten voor weinig geld. Probeer maar eens een leuk en origineel cadeautje te vinden voor 10 tot 15 euro, krijg je niet eens in de supermarkt:P of bij de action:P.

ve
door verwijderd - Aug 29, 2013 om 23:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

@hendri34

Die bestellingen die u gaat doen, zijn die vast voor volgend jaar?

ve
door verwijderd - Sep 1, 2013 om 16:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik raad iedereen met klem af om hier te bestellen. De gang van zaken riekt absoluut naar oplichting en is alles behalve professioneel.

Alvorens ik in juli een bestelling had geplaatst was ik hier op kassa.nl al uitgekomen. Ik heb ze toen per e-mail gevraagd of alles wel goed zit gezien de reacties hier en of ze wel snel konden leveren, aangezien er enige haast geboden was (het kado was binnen 4 dagen nodig). Van Danielle heb ik een mail terug ontvangen waarin ze aangaf dat er altijd wel mensen zijn die wat te klagen hebben. Dit nam bij mij niet de twijfels weg, maar doordat ik zag achteraf te kunnen betalen en geen andere websites met het zelfde product kon vinden (dat zo snel zou kunnen leveren) heb ik toch besteld.
Tevens stond in de algemene voorwaarden dat de wet "koop op afstand" van toepassing is en dat je binnen 7 dagen de zending retour mocht sturen.

Helaas is de bestelling niet op tijd gekomen (bijna een week te laat) en wat besteld was zag er gewoon niet uit. De opdruk was heel wazig geworden. Het product was duidelijk in een niet leverbare staat.

Per mail heb ik aangekondigd de zending retour te sturen en heb dit vervolgens gedaan. Vanuit prachtigkado, of iAdvise heb ik niks vernomen op deze mail. Op een gegeven moment begonnen ze betalingsherinneringen te sturen. Ik heb iedere keer netjes geantwoord niet te gaan betalen gezien de slechte druk, maar te gelijkertijd ook verwijzend naar de algemene voorwaarden die verwijzen naar de wet "koop op afstand". Uiteindelijk heb ik een mail terug gekregen waarin werd aangegeven dat een retour zending niet mogelijk zou zijn volgens de algemene voorwaarden. Inderdaad, wanneer ik deze nu raadpleeg blijken de voorwaarden te zijn aangepast. De oude voorwaarden zijn hier nog te raadplegen: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:L_jNpGBH7gcJ:www.prachtigkado.nl/ExportBestanden/Conditions.php+&cd=1&hl=en&ct=clnk

Dat men zomaar de voorwaarden aanpast en doet alsof ze altijd al zo zijn geweest doet mij twijfelen aan de goede intenties van deze organisatie.

Hoe dit afloopt is nog onbekend. Ik wacht verdere reactie van ze af.

Ben je toch eigenwijs zoals ik. Bestel dan altijd door achteraf te betalen. Echter ben je waarschijnlijk beter af ergens anders te bestellen.

Ik vind het wel heel opvallend dat er enkele reacties binnen dit topic zo enorm positief zijn. Wellicht dat ze af en toe toch wel juiste leveringen doen. Maar een bedrijf dat zo onprofessioneel met zijn klanten om gaat, daar wil je toch helemaal geen zaken mee doen!?

ve
door verwijderd - Sep 4, 2013 om 18:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik moet zeggen dat ik juist heel positief ben over dit bedrijf, ik kan wel merken dat ze een wat kleiner bedrijf zijn en ze kunnen natuurlijk met die lage prijzen niet overal iemand voor aannemen maar ik heb al paar keer bij ze besteld en heb al meerdere keren gezegd dat ik heel positief ben over hen. Het is één keer gebeurt dat mijn bestelling een dag later kwam, maar dit lag aan de post zelf. Ook heb ik zelfs een keer een leuk cadeautje (tegeltje) bij mijn bestelling gehad van 30 euro. Al met al ben ik wel enorm tevreden over dit bedrijf!

ve
door verwijderd - Sep 4, 2013 om 18:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

hendri34 schreef op woensdag 4 sep 2013, 18:14: Ik moet zeggen dat ik juist heel positief ben over dit bedrijf, ik kan wel merken dat ze een wat kleiner bedrijf zijn en ze kunnen natuurlijk met die lage prijzen niet overal iemand voor aannemen maar ik heb al paar keer bij ze besteld en heb al meerdere keren gezegd dat ik heel positief ben over hen. Het is één keer gebeurt dat mijn bestelling een dag later kwam, maar dit lag aan de post zelf. Ook heb ik zelfs een keer een leuk cadeautje (tegeltje) bij mijn bestelling gehad van 30 euro. Al met al ben ik wel enorm tevreden over dit bedrijf!

Heb je zelf niet door hoe ongeloofwaardig je overkomt?

ve
door verwijderd - Sep 4, 2013 om 18:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

*there's a hole in your bucket, dear hendri, dear hendri

ve
door verwijderd - Oct 3, 2013 om 23:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb al 6 x besteld bij prachtig kado. Mijn ervaringen zijn heel positief. Alle keren had ik de bestelling de volgende dag in huis. Kwaliteit heel goed voor de prijs. De eerste keer had ik wat vragen welke keurig telefonisch beantwoord werden. Ik vind prachtig kado een TOP bedrijf. Jammer dat een aantal van u slechte ervaringen heeft.

ve
door verwijderd - Nov 1, 2013 om 10:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb afgelopen dinsdag 22 oktober een bestelling gedaan en betaald.
De woensdag zou het zijn verzonden, maar helaas, geen pakket.
Dat kon ook helemaal niet, want er waren wat problemen met mijn aangeleverde foto, maar goed...
Na enig mailverkeer bleek het foutief te zijn verzonden.(lag bij hun buren??)
Daarna zou het zoek zijn geraakt bij de post.
Gevraagd om een track-trace code, maar deze kreeg ik niet.
Daarna zouden ze het opnieuw maken en verzenden..
Daarna bleken bestelde artikelen niet op voorraad.......
Bestelling is inmiddels in samenspraak geannuleerd en het bedrag zou op 31 oktober terug geboekt zijn naar mijn rekening.
Helaas is het nog niet op mijn rekening bijgeschreven.
Krijg ik zonet een mail of ik het verschuldigde bedrag even wil overmaken.
Pardon??? Zullen we dat maar even omdraaien?
Wat een dramabedrijf! Ik heb er echt geen goed woord voor over en ik hoop dat ik mijn geld toch nog terug krijg.

ve
door verwijderd - Nov 1, 2013 om 11:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wonder gebeurt vandaag, maar geld is retour. Case closed. Maar ik bestel hier never nooit meer....

ve
door verwijderd - May 13, 2014 om 09:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

audb schreef op woensdag 17 okt 2012, 12:20: GEEN KVK nummer!
dat wordt dus even zoeken
1. Domain naam controleren en dan ziet u wie de registrant is en welke email adres er bij staat : [edit redactie]
(openbare gegevens!)
KVK ook hier kan gezocht worden maar is "Helaas, er zijn geen resultaten voor uw zoekopdracht prachtigkado" het resultaat.
[edit redactie]
Wat u nu moet doen is een aangetekende brief sturen en hier naar toe en een brief downloaden en invullen en tja deze toesturen en dan maar op de knieën gaan zitten smeken of het gaat lukken.
Succesjes,
Alex.

Ik ben een mederwerkster bij I-advise, het overkoepelende bedrijf van prachtigkado.nl en tegeltjes.com en nog wat andere webshops. Ik las deze opmerkingen en ben hier super ontevreden over.
Wij hebben wel een kvk nummer namelijk; Kvk: 08158080
Hopelijk heb ik jullie hiermee voldoende geïnformeerd.

ve
door verwijderd - May 22, 2014 om 13:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

De slechte klanten service ooit:
- 2 weeken wachten in plaats van 24 uur
- verkeerde item geleverd
- emails niet beantwoord
- telefonisch geen gehoor
- geen juiste item en geen geld terug
- klant wordt belazerd