ja
door jayway Jan 26, 2014 om 12:19
Vakantie & reizen

Oplichting verrassingstickets.nl

Via Groupon heb ik in november twee zogenaamde 'verrassingsticket' gekocht. Dit is een 3-daagse 'verrassingsreis' naar een willekeurige Europese stad. Dit klonk heel leuk om eens te proberen, maar uiteraard was ik wat huiverig omdat ik recentelijk al veel Europese steden gezien heb. Door alvast op de reserveringspagina van de website te kijken voor Grouponboekingen, kwam ik er achter dat het ook mogelijk was om bestemmingen waar je al eens geweest was uit te sluiten voor € 5,- per bestemming. Dit heeft me over de streep gehaald en ik heb van de aangeboden lijst met ongeveer 25 bestemmingen, 4 bestemmingen uitgesloten waar ik vorig jaar al was geweest.

Toen ik een week later de geworden bestemming opgestuurd kreeg, was ik stomverbaasd: Warschau. Niet alleen was ik hier het afgelopen jaar al geweest; ik was hier ook vanwege mijn studie het langst geweest van alle andere uitgesloten bestemmingen. Als deze in de lijst met mogelijk uitsluitbare bestemmingen had gestaan, had ik deze bestemming uiteraard uitgesloten, maar hier stond Warschau niet in. Dus ging ik uiteraard verhaal halen.

Wat was de reactie? De gepresenteerde lijst 'is een selectie van populaire bestemmingen waar veel reizigers reeds geweest zijn of onaantrekkelijke bestemmingen waar men liever niet heen reist'. Dit staat echter nergens duidelijk vermeld op hun website. Een klein vervolgonderzoek leerde mij bovendien dat veel van de gepresenteerde bestemmingen helemaal niet mogelijk zijn als doordeweekse driedaagse vliegreis (bijv. Wroclaw of Brno) en er zit zelfs een bestemming tussen die niet in de EU ligt (Belgrado), terwijl ze wel beweren dat alle bestemmingen binnen de EU plaatsvinden. Wat bleek: de kans dat je naar een van de mogelijk uitsluitbare bestemmingen vliegt is sowieso nihil, omdat het bedrijf een aantal goedkopere bestemmingen (zoals Warschau) achter de hand heeft. Het wegkopen van bestemmingen was dus niks anders dan een dosis gebakken lucht. Des te frustrerender is dat deze doos gebakken lucht mij overgehaald heeft om met ze in zee te gaan.

Nu heb ik het bedrijf een tijd lang de kans gegeven om iets aan klantvriendelijkheid te doen, helaas had ik beter tegen stuk hout kunnen praten. Dat zou een constructiever dialoog zijn. Vervolgens heb ik, na wat juridisch advies, ze duidelijk gewezen op het feit dat ze een overtreding begaan van artikel 6:44 (bedrog) en artikel 6:193 (misleiding) van het Burgerlijk wetboek. Hun verweer: 'Wanneer u niet naar Warschau wilt reizen kunt u deze bestemming uitsluiten door ons hierover in het opmerkingen vak te informeren tijdens het maken van de reservering of door €5,- te betalen om Warschau uit te sluiten. Dit heeft u niet gedaan.' Deze redenatie snijdt natuurlijk helemaal geen hout, omdat ik wél bewijsbaar bestemmingen heb uitgesloten en het opmerkingenvak is daarvoor natuurlijk niet een logische plek.

Om een lang verhaal kort te maken drie vragen/opmerkingen: 1.) Overweeg je een reis te boeken via Vakantieveilingen.nl, Groupon of ActievandeDag.nl met verrassingstickets.nl [edit-red.]: niet doen! 2.) Ken je of ben je iemand die hetzelfde of iets soortgelijks bij dit bedrijf heeft meegemaakt? Reageer aub! We kunnen dan gezamenlijk stappen ondernemen om ze tot schadevergoeding te dwingen. 3.) Welke tips of verdere vervolgstappen hebben jullie om verassingstickets.nl aan banden te leggen en tot schadevergoeding te dwingen?

63235 128 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jan 26, 2014 om 14:34
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Volgens mij is dit al eens eerder aan de orde geweest hier, gebruik de zoekfunctie rechtsboven om dat te vinden.

Het ging eigenlijk al fout door met een groupon actie mee te doen... maar dat is achter af praten. Succes met de strijd.

ve
door verrasstickets - Feb 7, 2014 om 00:10
23 Antwoorden / 0 Vragen

Beste heer (naam bij ons bekend),

Bedankt voor uw bericht en uw eerdere e-mails aan onze reisorganisatie. We vinden het jammer te horen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Zoals aangegeven op onze website houden we graag rekening met uw persoonlijke wensen en voorkeuren.

Enkele bestemmingen zijn bovendien uit te sluiten. Zo ook de bestemming Warschau (dit kunt u terugvinden op de door u gebruikte boekingspagina). Wanneer u een terugkerende klant bent dan verwerken we kosteloos uitsluitingen voor bestemmingen waar u reeds bent geweest. Deze kunt u in het veld 'opmerkingen' plaatsen zodat we hier rekening mee kunnen houden.

We werken continue aan verbetering van onze dienstverlening en het verduidelijken van de mogelijkheden en voorwaarden van onze verrassingstickets. Het verrassingsticket is namelijk een arrangement met een onbekende bestemming. Elke bestemming binnen Europa kan de bestemming zijn van uw reis tenzij u deze uitsluit of aangeeft bij de opmerkingen.

Inmiddels heeft u gebruik gemaakt van uw arrangement naar Warschau. Sindsdien hebben we geen bericht meer van u ontvangen, we hopen dan ook dat alles naar wens is geweest.

Met vriendelijke groet,

Verrassingstickets.nl

da
door daan123 - Feb 13, 2014 om 15:45
1 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Jayway,

Als journalist wil ik reisorganisaties gaan onderzoeken die reizen verkopen waarbij de bestemming voor de klant in eerste instantie een verrassing is. Graag zou ik persoonlijk met u in contact komen om naar uw ervaringen te vragen. Als u op Twitter zoekt naar 'verrassingsreis' vindt u vanzelf mijn contactgegevens. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Daan

mahadma
door mahadma - Feb 13, 2014 om 15:55
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Daan, ik heb ook dit gemeld aan de redactie

ja
door jayway - Feb 25, 2014 om 23:41
3 Antwoorden / 1 Vragen

Beste allen!

Ik ben een tijdje druk geweest, vandaar dat ik geen tijd had om te reageren, excuses.

@diumenge: je hebt helemaal gelijk. Ik zie nu dat er hier ook goed geklaagd is op deze organisatie. Jammer dat ik dat niet voor mijn aankoop gezien heb. Zeker de situatie van Daan2309 komt als twee druppels water overeen.

@daan123 & mahadma: Ik heb geen idee wat er gaande is tussen jullie, maar Daan123, je mag gerust citeren van dit topic. Ik doe niet aan Twitter, dus als je wilt dat ik met je in contact kom, zal je een ander medium moeten kiezen.

@verrasstickets (verrassingstickets.nl): grappig dat jullie hier reageren, dat had ik niet verwacht. Blijkbaar had ik het dus eerder en plein public moeten maken. Dat ik sinds de reis naar Warschau niks meer heb laten horen, heeft vooral te maken met dat ik de afgelopen maand erg druk ben geweest. Niets met jullie, want ondanks de reis blijft het uitgangspunt hetzelfde: jullie hebben me opgelicht en daarvoor eis ik rechtvaardigheid.

Blijkbaar hebben jullie weer niks geleerd van de gedane e-mailconversatie en begaan jullie dezelfde fout. Leuk dat jullie het publiekelijke proberen te verdedigen, helaas blijft de poging vrij gênant. Nogmaals: jullie beweren het volgende:

=verrasstickets schreef op vrijdag 7 feb 2014, 00:10:
Enkele bestemmingen zijn bovendien uit te sluiten. Zo ook de bestemming Warschau (dit kunt u terugvinden op de door u gebruikte boekingspagina).

De volgende url heb ik gebruikt om bij jullie te boeken: verrassingstickets.nl/groupon. Deze hebben jullie wellicht veranderd om Belgische stakkerds op te lichten, maar de lijst met uit te sluiten bestemmingen komt op hetzelfde neer: er staat geen Warschau tussen. Doe geen moeite om het te veranderen, want ik heb al lang geleden screenshots gemaakt van de Nederlandse situatie. Ook op andere boekingspagina's zoals op bijvoorbeeld deze reguliere boekingspagina staat geen Warschau vermeld in de lijst met uitsluitbare bestemmingen.

Het feit dat jullie mensen doen laten betalen om bestemmingen uit te sluiten, terwijl jullie ze naar hele andere bestemmingen sturen blijft puur bedrog, oplichting en/of misleiding: noem het wat je wil, maar het is tegen de Nederlandse wet. Als je er van uit gaat dat iedere klant wel twee bestemmingen (à 10 euro) uitsluit en jullie langer dan een jaar bezig zijn met deze oplichting, dan heeft deze zwendel jullie waarschijnlijk al meer dan tienduizend euro opgeleverd. Ik zal dan ook niet stoppen met klagen totdat jullie (a) achter de tralies belanden, (b) failliet gaan of (c) iedere consument zijn onterecht betaalde geld terug geven (liefst in combinatie met a en b).

tijger1
door tijger1 - Feb 25, 2014 om 23:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Kunt u niet beter gewoon zelf boeken waar u naar toe wilt en geen gebruik maken van al die rare organisaties.

Ik zou er zelf doodmoe van worden om overal je recht te moeten halen.

ja
door jayway - Feb 26, 2014 om 00:09
3 Antwoorden / 1 Vragen

Beste tijger1,

Je hebt helemaal gelijk en dat deden we voordien ook altijd. Dit leek ons leuk om een keer te proberen, maar het is helaas nooit leuk geweest. Helaas kom je daar pas achteraf achter...

ve
door verrasstickets - Feb 26, 2014 om 00:10
23 Antwoorden / 0 Vragen

Beste heer (naam bij ons bekend),

Bedankt voor uw bericht. We vinden het jammer dat u niet bereid bent om samen tot een constructieve en redelijke oplossing te komen.

U heeft een arrangement aangeschaft met een Europese bestemming voor 2 nachten inclusief vluchten voor 2 personen. Dit hebben we u aangeboden geheel volgens de voorwaarden gesteld op onze website. Wanneer u het niet eens bent met de voorwaarden dan vinden we dat spijtig, echter heeft u alsnog gebruik gemaakt van uw arrangement en bent u op reis gegaan naar Warschau.

Ingaande op het uitsluiten van bestemmingen: een select aantal bestemmingen kan worden uitgesloten. Dit staat duidelijk aangegeven op onze website. De uit te sluiten bestemmingen wijzigen regelmatig afhankelijk van het seizoen, de dienstregeling en de doelgroep.

Wij zijn altijd bereid een en ander met u te bespreken om zo duidelijkheid te verschaffen en de dialoog aan te gaan. Mocht u hier alsnog belangstelling voor hebben dan vernemen we dat graag van u.

Met vriendelijke groet,

Verrassingstickets.nl

ma
door maks1835 - Feb 26, 2014 om 00:56
1 Antwoorden / 0 Vragen

@jayway Ik heb ook een reis geboekt bij Verrassingstickets.nl. Ik heb totaal geen problemen gehad. Heb met mn vriendin 3 superdagen op Ibiza gehad:D Ik kon inderdaad ook bestemmingen uitsluiten, maar er stond wel keurig aangegeven dat niet alle bestemming uit te sluiten zijn, volgens mij een kwestie van beter lezen voor je iets aanklikt? Je kan niet overal een ander de schuld van geven of wilde je gewoon niet naar jouw bestemming haha?

ri
door riareiziger - Feb 26, 2014 om 10:50
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo jayway,

Ik denk dat je moet nadenken voordat je zo'n reis koopt. De bestemming is natuurlijk onbekend... Dat jij hier niet zo blij mee bent kan maar dan hoef je nog niet zo overdreven te reageren.

Ik ben met deze organisatie naar Praag geweest en vertrokken uit Rotterdam. Alles is helemaal goed gegaan en ik heb zelfs gratis ontbijt gekregen. Een topreis dus en dat voor 99 euro!

Tip: hou je gemak... dat is beter voor je bloeddruk...

ja
door jayway - Mar 7, 2014 om 20:04
3 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi Verrassingstickets,

Mooi charmeoffensief geplaatst, helaas niet erg geloofwaardig... Probeer de volgende keer de reacties wat meer verspreid over de dag te plaatsen met accounts die ook wat meer geplaatst hebben dan alleen een bericht in dit onderwerp. Nu is het wel heel erg gekunsteld.

Maar goed nu naar de inhoud van jullie bericht: ik vind het teleurstellend en belachelijk dat jullie blijkbaar al mijn vorige mails niet goed gelezen hebben en mij de zwartepiet proberen toe te spelen. Een constructieve en redelijke oplossing was vanaf dag 1 de inzet. Het dialoog ben ik drie maanden geleden aangegaan. Maar doordat jullie je klanten niet serieus behandelen, maken jullie de situatie alleen maar erger voor jullie zelf met onder andere dus naming and shaming tot gevolg.

Nogmaals: het staat misleidend en dus niet duidelijk aangegeven op jullie website. Het feit dat ik jullie hier drie maanden geleden al op de hoogte van bracht en jullie het nog steeds niet aangepast hebben, bewijst dat jullie deze misleiding graag in stand houden. Het feit dat ik genoeg andere consumenten op het internet verbolgen over deze gang van zaken heb zien praten, bewijst dat ik niet de enige ben. Het aangaan van de reis heeft het punt van geschil op geen enkele wijze veranderd: de mogelijkheid tot het uitsluiten van bestemmingen op de boekingspagina blijft een vorm van oplichting in zijn huidige vorm.

Ik ben uiteraard erg benieuwd naar jullie 'dialoog' en jullie voorstel om eindelijk eens 'tot een constructieve en redelijke oplossing te komen'. Daar wacht ik sinds november op.

ag
door agnietabolhuis - Mar 14, 2014 om 16:00
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik heb vorige week een reis geboekt bij verassingsreizen, Ik heb na een week nog steeds geen bestemming doorgestuurd gekregen en kreeg ook 2 dagen terug een mailtje met extra kosten.
Bent u uiteindelijk wel op vakantie gegaan vroeg ik mij zo af ????

wm
door wmarije - Mar 26, 2014 om 16:38
4 Antwoorden / 0 Vragen

Aangezien verrassingstickets.nl blijkbaar wel via deze site reageert: al ruim 10 dagen geleden gereserveerd: waar blijft mijn bevestiging???
Telefonisch onbereikbaar en via mail geen reactie. Nog even en ik ga aangifte doen van oplichting. Reserveringsnummer 4128...

wm
door wmarije - Mar 26, 2014 om 16:39
4 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=agnietabolhuis schreef op vrijdag 14 mrt 2014, 16:00]Hallo,

Ik heb vorige week een reis geboekt bij verassingsreizen, Ik heb na een week nog steeds geen bestemming doorgestuurd gekregen en kreeg ook 2 dagen terug een mailtje met extra kosten.
Bent u uiteindelijk wel op vakantie gegaan vroeg ik mij zo af ????

Hoe is dit afgelopen?

re
door reiziger01 - Apr 15, 2014 om 21:23
2 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=wmarije schreef op woensdag 26 mrt 2014, 16:39][quote=agnietabolhuis schreef op vrijdag 14 mrt 2014, 16:00]Hallo,

Ik heb vorige week een reis geboekt bij verassingsreizen, Ik heb na een week nog steeds geen bestemming doorgestuurd gekregen en kreeg ook 2 dagen terug een mailtje met extra kosten.
Bent u uiteindelijk wel op vakantie gegaan vroeg ik mij zo af ????

Hoe is dit afgelopen?

Wij hebben ook op 31 december geboekt bij verrassingstickets.nl / Flywise. Ook bij onze boeking verliep de communicatie extreem slecht. De bestemming is niet binnen 1 week doorgegeven, en ook de instapkaarten hebben we niet voor vertrek gekregen (terwijl we die 2 dagen voor vertrek zouden ontvangen).

Daardoor konden wij niet op reis!
We hebben nog steeds geen passende oplossing gevonden met verrassingstickets.nl, omdat ze niet reageren op onze e-mails.

Als er meer mensen zijn die dit ervaren staan wij ervoor open om een gezamenlijke aangifte te doen tegen oplichting, en naar de rechter te stappen.

We willen niet dat dit ook anderen overkomt. Dit bedrijf zou geen reizen meer mogen verkopen.

re
door reiziger01 - Apr 15, 2014 om 21:25
2 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=wmarije schreef op woensdag 26 mrt 2014, 16:38]Aangezien verrassingstickets.nl blijkbaar wel via deze site reageert: al ruim 10 dagen geleden gereserveerd: waar blijft mijn bevestiging???
Telefonisch onbereikbaar en via mail geen reactie. Nog even en ik ga aangifte doen van oplichting. Reserveringsnummer 4128...

Heeft u reeds aangifte gedaan? Wij hebben exact dezelfde problemen als u hierboven schetst.
Ik hoor het graag.

wm
door wmarije - Apr 15, 2014 om 21:53
4 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=reiziger01 schreef op dinsdag 15 apr 2014, 21:25][quote=wmarije schreef op woensdag 26 mrt 2014, 16:38]Aangezien verrassingstickets.nl blijkbaar wel via deze site reageert: al ruim 10 dagen geleden gereserveerd: waar blijft mijn bevestiging???
Telefonisch onbereikbaar en via mail geen reactie. Nog even en ik ga aangifte doen van oplichting. Reserveringsnummer 4128...

Heeft u reeds aangifte gedaan? Wij hebben exact dezelfde problemen als u hierboven schetst.
Ik hoor het graag.

Inmiddels hebben wij bericht gekregen dat op de door ons gekozen data geen reis beschikbaar was vanaf de door ons gekozen luchthavens. Nadat we alternatieve data hebben doorgegeven (nadat ik door hen bevestigd heb gekregen dat dit zonder bijbetaling was, we gaan nu nl in mei en dat was eigenlijk met extra betaling) hebben we vrij snel een datum doorgekregen. Een paar dagen later kregen we de reisbevestiging, we gaan naar Riga vanaf Bremen. Ik heb vandaag de paspoortgegevens doorgegeven dus ik verwacht de reisbescheiden binnenkort te ontvangen. Tot nu toe lijkt het weer goed te verlopen. Ik zie dus geen reden om ze aan te geven vanuit mijn situatie. Maar een 10 verdienen ze zeker niet.

st
door steven013 - Apr 30, 2014 om 20:17
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik had vandaag ook het genoegen om te ervaren hoe vakantietickets met haar klanten omgaat.
Ik had vandaag de bevestiging moeten ontvangen, maar heb niks ontvangen. Dus maar even bellen dacht ik.
Er werd me uitgelegd dat het druk was en ze daardoor uiterlijk vrijdag iets zouden laten weten.

Wat mij betreft een prima antwoord. Ter bevestiging toch maar even gevraagd of ik, indien ik vrijdag geen bevestiging had ontvangen, de reis kon annuleren. Leek me redelijk gezien ze dan toch echt de kans hebben gehad om hun verplichtingen na te komen. Het antwoord van de fijne heer aan de andere kant van de lijn was kraakhelder:

BEDANKT VOOR HET BELLEN. HOORN OP DE HAAK....

Gezien de vele negatieve reacties en verhalen over deze organisatie op het net, toch ook maar mijn bijdrage.

Bezint eer gij begint...

ve
door verrasstickets - Apr 30, 2014 om 22:19
23 Antwoorden / 0 Vragen

@steven013

Bedankt voor uw bericht en wat vervelend om te horen dat het telefoongesprek wat u voerde niet zoals het hoort is verlopen, we zullen de betrokken collega hierop aanspreken. We zien dat uw boeking inmiddels is verwerkt en dat u de boekingsbevestiging ontvangen zou moeten hebben.

We hopen dan ook dat we met het gratis ontbijt op uw bestemming Bologna de dag vertraging in de afhandeling van uw boeking goed hebben kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw feedback.

Mocht u nog vragen hebben over uw reservering dan horen we dat graag via info@verrassingstickets.nl of 0900-0380.

We wensen u alvast een prettige reis naar Bologna.

Met vriendelijke groet,

Verrassingstickets.nl

qu
door quama - May 2, 2014 om 10:08
1 Antwoorden / 0 Vragen

Na het lezen van enkele reacties was onze bestemming geen verrassing meer: we gaan naar Warschau!!

Toevallig allemaal naar Warschau en toevallig kan je Warschau niet uitsluiten. Opgelicht - nou nee. Misleid - ja. We moeten misschien meer naar ons zelf kijken. Gretig stapten we in omdat verrassingen leuk zijn en we hoopten op een lang exotisch weekend in Edinbrugh, Ibiza of Bari.

Ik heb zelf drie jaar in Warschau gewoond dus ik kan de medereizigers wat tips geven. Volgende keer kiezen we zelf en nu maken we er het beste van! Polen is een land van tegenstellingen: prachtig en oerlelijk, rijk en arm, vrolijk en weerzinwekkend. De highlights van Warschau zijn een bezoek waard, hoewel het oude centrum een hoog Anton Pieck gehalte heeft. Polen houden veel van vlees en visgerechten zijn rond Warschau minder goed. Op een dagje buiten de stad kan je de oerbossen en wisenten van Biawovierza, de bergen van Biecstade of een prachtige stad als Krakau bezoeken. Auschwitz of Treblinka zijn mega indrukwekkend.

Een tip voor Verrassingstickets: voor de lange termijn is het handig om goede referenties op te bouwen. Niet meer vrijwel iedereen naar Warschau, maar juist enthousiaste verhalen van mensen uit heel Europa!

Veel plezier en Succes.

wm
door wmarije - Jun 6, 2014 om 09:26
4 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben een heerlijk tripje naar Riga gemaakt. Hotel was ook buiten het centrum maar dat is begrijpelijk voor dit geld. De enige vervelende verrassing was de losse security fee die passagiers van Ryanair op de terugweg moeten betalen van 7 euro p.p. Dit is een uitzonderlijk geval, de andere maatschappijen hebben dit in de ticket prijs verwerkt. Verrwssingstickets.nl geeft aan dat dit in de boekingsvoorwaarden staat, ik had het op prijs gesteld als dit even beter was uitgelegd van tevoren.

an
door annemiekekruis - Jun 16, 2014 om 18:55
4 Antwoorden / 0 Vragen

Joepie.. Ook ik heb kennis kunnen maken met verrassingtickets.nl..
Nou ja.. alleen nog maar via e-mail. want ik deed vandaag een poging tot bellen.. Meer dan een uur aan de telefoon en uiteindelijk niemand gesproken.
Je zou je bijna afvragen of er wel een medewerker aan de telefoon is.

ons probleem is dat vanaf ons gekozen vliegbestemming geen vliegtuig zou kunnen vliegen naar een bestemming in europa. Wij kregen een mail met de vraag of we dan vanaf Brussel wilde vliegen.
Hier op een reactie terug gestuurd dat we dat wel wilde. Nog geen dag later krijgen we weer een mail dat toch niet meer konden vliegen dus of we dan maar een andere datum wilde kiezen. Helaas is het kiezen van een andere data geen mogelijkheid voor ons en hadden daarom vroeg gereserveerd...

Ik ben heel benieuwd of als ik morgen weer ga proberen te bellen ik nu wel iemand te spreken krijg.

mahadma
door mahadma - Jun 16, 2014 om 19:06
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Ze zijn en blijven verrassend ...........

an
door annemiekekruis - Jun 16, 2014 om 19:14
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ja inderdaad, Ik had beter vooraf kunnen zoeken naar berichten van mensen. Het leek ons namelijk helemaal geweldig, ergens naartoe gaan in een onverwachts weekje vakantie voor niet teveel geld. Zelfs Polen is voor ons nieuw. Maar ik heb bijna het vermoeden dat we nergens heen gaan en ze zelfs via de telefoon zoveel mogelijk kosten aan verbinden, Lees meer dan een uur aan de telefoon a 15 cent per minuut....

mahadma
door mahadma - Jun 16, 2014 om 19:25
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Lees meer dan een uur aan de telefoon a 15 cent per minuut....

Je telefoonrekening wordt pas echt een verrassing ........

ve
door verrasstickets - Jun 16, 2014 om 19:28
23 Antwoorden / 0 Vragen

Beste @annemiekekruis,

Bedankt voor uw bericht en wat vervelend om te horen dat het u niet is gelukt ons te bereiken. We zullen ervoor zorgen dat uw boeking alsnog op de originele voorkeursdata van vertrek wordt afgehandeld en we bieden u voor het ongemak graag een upgrade (t.w.v. EUR 69) aan naar een 4-sterrenaccommodatie.

U zal verdere informatie via onze reserveringsafdeling ontvangen binnen.

We hopen dat u hiermee weer tevreden bent over onze dienstverlening.

Met vriendelijke groet,

Verrassingstickets.nl

tijger1
door tijger1 - Jun 16, 2014 om 19:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Er is een nieuwe regel voor het bellen naar 0900 nummer.

Lees hier

ve
door verrasstickets - Jun 16, 2014 om 19:34
23 Antwoorden / 0 Vragen

@tijger1

Dat klopt! Vanaf 1 juli zullen ook wij voor een vast tarief per gesprek te bereiken zijn, dit zal ervoor zorgen dat de reizigers die ons willen bereiken per telefoon duidelijk weten wat de kosten zijn voor het starten van het gesprek.

Met vriendelijke groet,

Verrassingstickets.nl

an
door annemiekekruis - Jun 16, 2014 om 19:42
4 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=verrasstickets schreef op maandag 16 jun 2014, 19:28]Beste @annemiekekruis,

Bedankt voor uw bericht en wat vervelend om te horen dat het u niet is gelukt ons te bereiken. We zullen ervoor zorgen dat uw boeking alsnog op de originele voorkeursdata van vertrek wordt afgehandeld en we bieden u voor het ongemak graag een upgrade (t.w.v. EUR 69) aan naar een 4-sterrenaccommodatie.

U zal verdere informatie via onze reserveringsafdeling ontvangen binnen.

We hopen dat u hiermee weer tevreden bent over onze dienstverlening.

Met vriendelijke groet,

Verrassingstickets.nl

Bedankt voor de snelle reactie, Dat had ik niet verwacht! ik stuur vanavond een email met de informatie die u nodig heeft zodat dit geregeld kan worden.

met vriendelijke groet
Annemieke Kruis

tijger1
door tijger1 - Jun 16, 2014 om 20:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@verrstickets

De datum hoort anders 14 juni 2014 te zijn.

an
door annemiekekruis - Jun 16, 2014 om 21:34
4 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=verrasstickets schreef op maandag 16 jun 2014, 19:28]Beste @annemiekekruis,

Bedankt voor uw bericht en wat vervelend om te horen dat het u niet is gelukt ons te bereiken. We zullen ervoor zorgen dat uw boeking alsnog op de originele voorkeursdata van vertrek wordt afgehandeld en we bieden u voor het ongemak graag een upgrade (t.w.v. EUR 69) aan naar een 4-sterrenaccommodatie.

U zal verdere informatie via onze reserveringsafdeling ontvangen binnen.

We hopen dat u hiermee weer tevreden bent over onze dienstverlening.

Met vriendelijke groet,

Verrassingstickets.nl

Hallo verrassingticket.nl.

Mijn vriendin heeft een email gekregen van jullie. hartelijk bedankt voor de snelle service. mocht het nu allemaal goed gaan dan zal ik zeker een goede reactie geven.

met vriendelijke groet
Annemieke Kruis

lo
door loesd - Jun 21, 2014 om 23:20
1 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben ook een reis geboekt via Groupon! We hadden gisteren te horen moeten krijgen wat onze bestemming wordt en hebben niks gehoord. Ik heb ook heel lang aan de telefoon gehangen en kreeg niemand te pakken, het was druk en daarom werden er geen telefoontjes aangenomen... Heb een mail gestuurd en heb hier geen antwoord op gekregen, daarom ben ik eens gaan Googlen (veel beter van tevoren kunnen doen..) en nu ik dit alles lees heb ik er weinig vertrouwen in dat dit alles goed gaat komen..... Wij hebben allerlei bestemmingen uitgesloten maar nu ben ik bang dat hetzelfde zal gebeuren, dat we straks ergens in Polen eindigen in een stad die helemaal niet op de lijst stond, of dat we straks over 2 weken pas onze bestemming toegestuurd krijgen!! Ben erg ontevreden over de gang van zaken, ik vind het heel zorgelijk dat er geen communicatie mogelijk is met dit bedrijf en ik zie nu mijn hele vakantie al in duigen vallen. ze mogen wel eens opschieten met die mailtjes van hun.

zoekster
door zoekster - Jun 21, 2014 om 23:33
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Tja, je moet je vakantieplannen niet van Groupondeals laten afhangen.

tijger1
door tijger1 - Jun 22, 2014 om 00:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@loesd

Ze heten niet voor niets verrassingstickets.

Boek toch een gewoon reisje. Niet die onzin.

boppe1943
door boppe1943 - Jun 22, 2014 om 09:45
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Als Verrassingstickets.nl al niet kan LEZEN, dan begrijpen ze de woorden goede dienstverlening ook niet. Misschien moeten we even schreeuwen:

"VERRASSINGSTICKET.NL, WARSCHAU STOND NIET IN DE LIJST VAN UIT TE SLUITEN BESTEMMINGEN".

ve
door verrasstickets - Jun 22, 2014 om 10:55
23 Antwoorden / 0 Vragen

@LoesD

Hartelijk dank voor uw bericht en het boeken bij Verrassingstickets.nl. Graag informeren we u dat u bij het boeken van uw reis geen volledige gegevens heeft verstrekt. Hierdoor kon uw reservering niet meteen worden afgehandeld en duurt dit langer dan gebruikelijk.

Uw reservering zal nu eerdaags afgehandeld worden conform uw gemaakte boeking wanneer we alle gegevens van u hebben mogen ontvangen.

@ boppe1943

Hartelijk dank voor uw bericht. We informeren ook u graag dat ook Warschau gewoon is uit te sluiten bij het maken van een nieuwe reservering. Daarnaast kunt u ook opmerkingen plaatsen bij het maken van de reservering over uw voorkeur: daar kan vervolgens rekening mee gehouden worden.

Met vriendelijke groet,

Verrassingstickets.nl

boppe1943
door boppe1943 - Jun 23, 2014 om 10:25
1129 Antwoorden / 98 Vragen

@verasstickets:

Citaat jayway:

"maar de lijst met uit te sluiten bestemmingen komt op hetzelfde neer: er staat geen Warschau tussen. Doe geen moeite om het te veranderen, want ik heb al lang geleden screenshots gemaakt van de Nederlandse situatie. Ook op andere boekingspagina's zoals op bijvoorbeeld deze reguliere boekingspagina staat geen Warschau vermeld in de lijst met uitsluitbare bestemmingen."

kn
door knolbv - Jun 23, 2014 om 20:39
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb geboekt en na 1 mailtje op 14 juni dat de luchthaven niet bs was en dat we vanaf brussel kunnen, heb ik niks meer gehoord na het versturen van 2 emails.
Mijn reserveringsnummer is 5861; heel graag wil ik een reactie op mijn mails! En ook dat jullie telefonisch bereikbaar zijn.... Laat wat horen verrassingstickets!

boppe1943
door boppe1943 - Jun 23, 2014 om 20:52
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Knolbv, het beste is om een heel nieuw topic te starten.

sh
door shoshana - Jun 24, 2014 om 17:30
9 Antwoorden / 1 Vragen

Wat een club is dat. Ook ik heb geboekt, nav Groupon-aanbieding. Het leek me wel leuk, behalve het risico dat je op een onmogelijke tijd van een ver vliegveld moet vertrekken. Het is nu dag 9 terwijl ik binnen 7 dagen iets zou horen. Ook op e-mail wordt niet gereageerd. Als ze nu een mailtje stuurden dat het wegens drukte een paar dagen langer kon gaan duren, okay, maar dit is gewoon niet leuk...

zoekster
door zoekster - Jun 24, 2014 om 17:41
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik zie ook helemaal geen contactgegevens op die site. Waar is dit bedrijf gevestigd?

En telefonisch hebben ze liever niet, dan zou er wel eens, zo beweren ze, een Engelse muts aan de lijn kunnen hangen.

Misschien kunt u het beste contact opnemen met Groupon, die zijn tenslotte ook verantwoordelijk voor deze deals.

re
door reiziger2014 - Jun 25, 2014 om 22:46
2 Antwoorden / 0 Vragen

Nadat ik vandaag (2 dagen voor vertrek) nog geen instapkaarten voor mijn verrassingstrip naar wroclaw had ontvangen, heb ik op alle mogelijke manieren geprobeerd in contact te komen met verrassingstickets.nl. Na het lezen van dit forum lijkt dit een veel voorkomend probleem te zijn.

Nu begin ik me toch steeds meer zorgen te maken of mijn reis überhaupt wel doorgaat. Zeker na alle negatieve berichtgeving op dit forum.

Dus het heft in eigen hand genomen, gebeld met het hotel of er een reservering op onze naam stond en met de vliegtuigmaatschappij. Bij beiden waren wij (gelukkig) bekend. Alleen nog niet ingecheckt voor de vlucht.

Nou heb ik van de aardige mevrouw van wizzair wel het boekingsnummer gekregen en zou ik nu zelf kunnen inchecken.
Het enige nadeel is dat hun E-mail adres bekend staat onder onze reservering, dus dan zou ik de instapkaarten nog niet hebben.

Conclusie, even afwachten of ik morgen nog wat hoor van verrassingstickets.nl, anders misschien toch maar zelf inchecken op hoop van zegen dat ik het E-mail adres kan wijzigen.

Laat ik voorop stellen dat ik een ieder aanraadt die het overweegt om NOOIT via verrassingstickets.nl een trip te boeken, want levert voornamelijk stress, telefoonkosten en irritaties. Volgende keer gewoon zelf een stedentrip boeken!

bi
door bibaboeba - Jun 25, 2014 om 22:54
5 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben ook een varrassingreis geboekt, we hebben na 8 dagen nog steeds niet gehoord waar we naartoe gaan en wanneer. Tot op heden kregen we op de mail geen reactie van verrassingstickets.nl. We vinden dit erg vervelend in verband met planningen op het werk.

We hopen dat verrassingstickets.nl alsnog met een passende oplossing komt.

ve
door verrasstickets - Jun 25, 2014 om 22:55
23 Antwoorden / 0 Vragen

@reiziger2014

Hartelijk bedankt voor uw bericht en vervelend te horen dat u de instapkaarten volgens uw administratie niet heeft ontvangen. We hebben het een en ander gecontroleerd en alle passagiers die vertrekken tot en met 29 juni hebben op dit moment de instapkaarten toegestuurd gekregen.

Kunt u ons voorzien van uw boekingsreferentienummer of naam? Dan kunnen we dit extra voor u nagaan en de documenten opnieuw aan u toesturen.

U kunt dit ook doen toekomen aan contact1@verrassingstickets.nl.

Vriendelijk bedankt voor uw reactie.

Verrassingstickets.nl

ve
door verrasstickets - Jun 25, 2014 om 22:57
23 Antwoorden / 0 Vragen

@bibaboeba

Bedankt voor uw bericht en vervelend te horen dat u nog geen bevestiging van uw boeking tegemoet heeft kunnen zien. Ook u zouden we willen verzoeken om ons het referentienummer van uw reservering toe te sturen zodat we dit kunnen controleren en verhelpen.

U kunt dit doen toekomen aan contact1@verrassingstickets.nl.

Vriendelijk bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Verrassingstickets.nl

bi
door bibaboeba - Jun 25, 2014 om 23:05
5 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=verrasstickets schreef op woensdag 25 jun 2014, 22:57]@bibaboeba

Bedankt voor uw bericht en vervelend te horen dat u nog geen bevestiging van uw boeking tegemoet heeft kunnen zien. Ook u zouden we willen verzoeken om ons het referentienummer van uw reservering toe te sturen zodat we dit kunnen controleren en verhelpen.

U kunt dit doen toekomen aan contact1@verrassingstickets.nl.

Vriendelijk bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Verrassingstickets.nl

Bedankt voor de snelle reactie, ik heb gemaild dus hoop spoedig een reactie te krijgen.

re
door reiziger2014 - Jun 25, 2014 om 23:12
2 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=verrasstickets schreef op woensdag 25 jun 2014, 22:55]@reiziger2014

Hartelijk bedankt voor uw bericht en vervelend te horen dat u de instapkaarten volgens uw administratie niet heeft ontvangen. We hebben het een en ander gecontroleerd en alle passagiers die vertrekken tot en met 29 juni hebben op dit moment de instapkaarten toegestuurd gekregen.

Kunt u ons voorzien van uw boekingsreferentienummer of naam? Dan kunnen we dit extra voor u nagaan en de documenten opnieuw aan u toesturen.

U kunt dit ook doen toekomen aan contact1@verrassingstickets.nl.

Vriendelijk bedankt voor uw reactie.

Verrassingstickets.nl

@verrassingstickets.nl

Ik heb nu inderdaad, een minuut of 2 na mijn bericht de instapkaarten mogen ontvangen, mijn dank hiervoor.

Wel zou ik jullie sterk aanraden om ervoor te zorgen dat jullie telefonisch bereikbaar zijn, want ik heb vandaag zeker 10 keer gebeld zonder gehoor.

Daarnaast denk ik dat als jullie net zo snel reageren op mailtjes als op dit forum dat jullie een stuk meer tevreden klanten zullen hebben.

bi
door bibaboeba - Jun 25, 2014 om 23:21
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ik sluit me volledig aan bij reiziger01, snelle reactie op mail en betere bereikbaarheid via de telefoon is al een grote plus.
Ik heb overigens nog niks ontvangen maar ik zal het hier laten weten hoe en wanneer het is afgehandeld.

ve
door verrasstickets - Jun 25, 2014 om 23:22
23 Antwoorden / 0 Vragen

@bibaboeba

Bedankt voor het toesturen van uw gegevens. We hebben u nu meteen de boekingsbevestiging toegestuurd. Kunt u ons laten weten of u deze nu wel in goede orde heeft ontvangen? We hopen dat de bestemming naar wens is! :)

@reiziger2014

Vriendelijk bedankt voor u reactie en fijn om te horen dat de instapkaarten u inmiddels bereikt hebben. We wensen u in ieder geval een prettige reis.

We hebben spijtig genoeg geen e-mail of ander bericht van u kunnen terugvinden, dit verklaart waarom we ook niet hebben kunnen reageren. In ieder geval danken we u ook voor uw tips om onze dienstverlening te verbeteren. Dit helpt ons om onze reizigers in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

Verrassingstickets.nl

bi
door bibaboeba - Jun 25, 2014 om 23:39
5 Antwoorden / 0 Vragen

@verrasstickets
We hebben inderdaad een boekingsbevestiging ontvangen, bedankt hiervoor!

ve
door verrasstickets - Jun 25, 2014 om 23:41
23 Antwoorden / 0 Vragen

@bibaboeba

Bedankt voor uw bericht. We wensen u alvast een goede reis naar Venetië!

Mochten we u nog van dienst kunnen zijn, dan horen we dat graag.

Met vriendelijke groet,

Verrassingstickets.nl

tijger1
door tijger1 - Jun 25, 2014 om 23:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat is dit voor belachelijke vertoning? Telefonisch niet bereikbaar, mails worden niet ontvangen, of als ze wel ontvangen worden, worden ze niet beantwoord.

Pas na vermelding hier wordt een en ander in orde gemaakt.

Is dit soms de boekingssite van Verrastickets?

Waarom doen jullie niet gewoon je werk, in plaats van damage control op deze site?

ik
door ik87 - Jun 27, 2014 om 17:37
1 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben vandaag de boardingpassen toegestuurd gekregen.
En nou staat als naam alleen mijn voornaam en doopnamen. Waar is mijn achternaam dan gebleven? We hebben 3 keer gecheckt dat alles goed was ingevuld. Ik krijg zoals gebruikelijk geen gehoor aan de telefoon en wachten op een e-mail duurt me nu te lang, aangezien we zondag al vliegen!
Gaat dit nog verholpen worden? Zo kloppen mijn gegevens niet en kan ik dus niet vliegen!

bi
door bibaboeba - Jul 4, 2014 om 18:14
5 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben bij verrassingstickets geboekt en als het goed is vliegen we aanstaande dinsdag (8 juli) naar Venetië. Maar wij hebben onze vliegtickets nog niet ontvangen, dit is al de tweede keer dat we informatie te laat krijgen.
Ik hoop dat we de vliegtickets alsnog toegestuurd krijgen want anders kunnen we niet op vakantie.

ve
door verrasstickets - Jul 4, 2014 om 18:17
23 Antwoorden / 0 Vragen

@bibaboeba

Graag informeren we u dat u de instapkaarten altijd 2 dagen voor vertrek per e-mail ontvangt. Wanneer u dus rustig afwacht tot zondag dan heeft u alle documenten in uw bezit. We wensen u alvast een goede reis naar Venetië.

Met vriendelijke groet,

Verrassingstickets.nl

ma
door mathieu112 - Jul 7, 2014 om 21:25
3 Antwoorden / 0 Vragen

Op 28 juni hebben wij via vakantieveiling.nl een winnend bod uitgebracht op een verrassingsticket. Voor dat we dit bod hebben uitgebracht hebben wij gekeken naar de beschikbare data die vakantieveiling opgeeft in de agenda en een vergelijking gemaakt met onze eigen agenda’s. Als enige optie kwam voor ons uit 7 of 8 augustus vertrekken. Dat leek ons ook ver genoeg en niet op kort termijn, het was immers ruim een maand nog te gaan. Aangezien deze data vrij waren volgens de agenda op vakantieveiling hebben wij dus een winnend bod uitgebracht. Helaas blijkt nu dat de aangegeven data op de beschikbaarheidsagenda niet kloppen want 7 en 8 augustus zouden niet beschikbaar zijn. Als enig alternatief in augustus wordt nu 21 of 22 augustus aangeboden, en dan kunnen we niet. En daarnaast vele data in september en daarna (data niet benoemd). Maar daarvoor hebben wij niet geboden, we wilde juist begin augustus en dat was mogelijk volgens de agenda. Als ik nu op de beschikbare agenda kijk zouden er vanaf 18 augustus dagelijks mogelijkheden zijn maar dit komt totaal niet overeen met wat verrassingsticket nu aangeeft. Echt belachelijk allemaal. Als je aangeeft in je agenda dat data mogelijk zijn dan kun je niet zomaar later gaan roepen dat het niet kan.

Mathieu van Wezel

ve
door verrasstickets - Jul 7, 2014 om 22:15
23 Antwoorden / 0 Vragen

@mathieu112

Beste Mathieu van Wezel,

Bedankt voor uw bericht en vervelend te horen dat er geen passende arrangementen op uw voorkeursdata beschikbaar zijn. We zien dat u nog geen enkel bericht naar ons direct heeft toegestuurd en alleen iets op dit openbare forum heeft geplaatst. Vriendelijk verzoeken we u om te reageren op het e-mailbericht wat u van ons ontving, dan kunnen we u meteen van dienst zijn.

Verrassingstickets.nl

tijger1
door tijger1 - Jul 7, 2014 om 22:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Boek toch een normale vakantie. Al die flauwekul.

ma
door mathieu112 - Jul 7, 2014 om 23:28
3 Antwoorden / 0 Vragen

Beste verrassingstickets,

Er is inderdaad iets mis gegaan met de mail. Inmiddels is die opnieuw verzonden, ik wacht uw reactie even af.

mathieu van wezel

fe
door femke2604 - Jul 15, 2014 om 13:51
1 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Verassingstickets,

Aangezien ik via de mail geen gehoor krijg probeer ik het maar zo.
Ik heb inmiddels 9 dagen geleden mijn verrassingstickets geboekt, en helaas nogsteeds geen bericht over mijn bestemming gehad. Inmiddels al 2 mailtjes gestuurd maar geen bericht terug.
Mijn boekingsnummer is 6649
Graag hoor ik snel van u.

ve
door verrasstickets - Jul 15, 2014 om 14:02
23 Antwoorden / 0 Vragen

@femke2604

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Graag informeren we u dat u bij het boeken van uw reis een onjuist waardebonnummer heeft ingevoerd. Hierdoor hebben we uw boeking nog niet kunnen verwerken.

Zojuist hebben we u per e-mail verzocht ons het juiste nummer toe te sturen. Wanneer u hierop reageert dan maken we graag uw reservering meteen in orde.

Alvast bedankt voor uw reactie per e-mail en een fijne dag verder.

Met vriendelijke groet,

Verrassingstickets.nl

el
door elineloosman1 - Aug 5, 2014 om 13:01
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Verassingstickets,
Ik ben zeer geschrokken over de ZEER slechte reviews over jullie bedrijf..Eerst dacht ik dat zal wel mee vallen t zijn gewoon zeur mensen maar nu merk ik dat het ons ook over komt ik ben niet snel met klachten in Dienen maar jullie service is rond uit slecht ik hang makkelijk half uur aan de lijn met 1 wachtende voor me en er word dan dood leuk gezegt mail even. Mails worden bijna niet beantwoord en jullie komen je afspraken niet na. De afspraak was dat wij na 7 dagen te horen kregen waar we naar toe gaan. Ook wij hebben Engeland uit gesloten ik hoop dat jullie je aan de afspraak houden aangezien de mensen niet te spreken zijn en als nog naar uitgesloten land worden gestuurd. Ik hoop dat onze vakantie snel behandeld word en wij wel naar landen worden gestuurd die WEL op de lijst staan.

Vriendelijke groet Leanne Romkes,Eline loosman, Margaretha snoek en Fransina molenaar

ve
door verrasstickets - Aug 5, 2014 om 13:14
23 Antwoorden / 0 Vragen

@elineloosman1

Beste mevrouw Loosman,

Bedankt voor uw bericht en wat vervelend om te horen dat uw reservering nog niet is afgehandeld. We informeren u graag dat uw boeking nog niet kon worden verwerkt omdat u bij het boeken geen juiste gegevens heeft ingevoerd.

Zo heeft u geen volledige passagiersnamen ingevoerd en hebben we u gevraagd ons de juiste gegevens toe te sturen om onnodige kosten voor u te voorkomen.

Tevens heeft u geen juiste Groupon codes ingevoerd, hierdoor is de afhandeling van uw reservering vertraagd.

We zullen u vandaag contacteren om uw boeking op een correcte manier af te kunnen handelen.

Met vriendelijke groet,

Verrassingstickets.nl

el
door elineloosman1 - Aug 5, 2014 om 14:39
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste verassingtickets,
Bedankt voor de snelle reactie, wij zijn inderdaad gebeld en onze boeking is in behandeling we weten nu dat het zuid europa word en de plek horen we vanmiddag.tip voor volgende x is dat de communicatie beter kan! Want ik had al een aantal keer gmaild en gebeld over de codes.

Hartelijke groet eline loosman

kn
door knolsema - Aug 11, 2014 om 20:09
2 Antwoorden / 0 Vragen

Nou, na het lezen van alle reacties op de sociaal media zal onze verrassingsreis wel uitkomen in Polen.
Hoop dat ik een positieve reactie/ervaring kan melden nadat we onze bestemming hebben gekregen.
Voor een viering van onze trouwdag op 14 september zal er toch wel een romantische bestemming worden gekozen.

Wordt vervolgd......

Alain Knol

ma
door mathieu112 - Aug 11, 2014 om 20:37
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben gisteren terug gekomen van 3 verrassende dagen Venetië. Ik had een verrassingsticket via vakantieveiling en was (na boeken) wat geschrokken van de reacties op kassa. Oke, 7 dagen bleek niet haalbaar maar dat werd wel direct gecommuniceerd via de site. Na ongeveer 10 dagen werden de gekozen data afgewezen met enkel een paar opties in augustus en eind september. Daar heb ik een bericht over geplaatst op kassa zonder het eerst rechtstreeks met jullie op te nemen. Achteraf niet zo netjes van mezelf maar gelukkig goed opgepakt door jullie. Op dat moment bleek dat het probleem zich in de gekozen luchthavens bevond. Direct een aanbod gehad om eventueel van Brussel gebruik te maken met Venetië als resultaat. Tip; communiceer dit direct met je klant en wijs de data niet af, ik denk dat er dan meer mensen direct een andere luchthaven als alternatief aannemen. Erg blij waren we ook met het aanbod van het gratis ontbijt en en de plaatsen naast elkaar in het vliegtuig voor het ongemak. Het was echt een top arrangement zowel het hotel en de prachtige stad. Ik ga zeker vaker van jullie aanbod gebruik maken.

kn
door knolsema - Aug 13, 2014 om 17:00
2 Antwoorden / 0 Vragen

Wauw, we gaan naar Rome !

Zelfs een upgrade gehad naar een 4* hotel ivm onze trouwdag.

Enige min puntje(dit valt natuurlijk te verwachten voor zo'n prijs):
Late vlucht op de eerste dag zodat deze al voorbij is met het reizen.

Ook al binnen drie dagen al onze bestemming ontvangen.

Al met al : tot nu toe geen negatieve ervaring

sh
door shoshana - Aug 13, 2014 om 19:55
9 Antwoorden / 1 Vragen

Leuk voor jullie! Wij oefenen vast Polski...

st
door stedentrip - Aug 14, 2014 om 22:28
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste verrassingstickets,

Ik lees hier dat telefonisch contact weinig zin heeft en omdat het om een stedentrip van morgen gaat, probeer ik ook via deze weg contact te zoeken..

Normaal ben ik niet iemand die snel klaagt. Ik vond het idee van een verrassingsweekend weg ontzettend leuk maar de dag voordat we vertrekken verdwijnt mijn enthousiasme als sneeuw voor de zon. Ik wilde eigenlijk een positieve reactie plaatsen. Tickets op tijd binnen, leuke stad (milaan).. totdat ik het adres van het hotel ging opzoeken.

Hotel ora city milano: anders dan de naam doet vermoeden, ligt dit hotel ver buiten het centrum. Op zich is dit geen probleem, maar wel als het hotel niet met het openbaar vervoer bereikbaar is.. verrassingstickets: Hoe kom ik bij mijn hotel als we 's avonds rond 9 uur landen, minimaal een uur moeten reizen om überhaupt in het centrum van de stad te komen en waarbij het dichtstbijzijnde metrostation op 5 km afstand van het hotel is? Een andere optie is een taxi vanaf het vliegveld a 100 euro maar dat was ik niet van plan na al extra te hebben betaald voor vertrek in augustus, vertrek op vrijdag en ontbijt..

Ik overweeg serieus om zelf een los hotel te boeken maar dit moet toch niet de bedoeling zijn?! Het weekend begint zo niet al te best. Ik begrijp dat we geen hotel midden in het centrum toegewezen krijgen maar de locatie ver buiten het centrum, niet bereikbaar met het openbaar vervoer en gelegen bij een vliegveld waar we niet eens op vliegen is wel het andere uiterste.

Graag een spoedige reactie.

ve
door verrasstickets - Aug 15, 2014 om 11:58
23 Antwoorden / 0 Vragen

@stedentrip

Beste heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. We adviseren u om per e-mail of telefonisch contact met ons op te nemen zodat we u kunnen voorzien van een routebeschrijving naar uw hotelaccommodatie. Deze 4-sterrenaccommodatie is positief beoordeeld door onze reizigers en we gaan er dan ook vanuit dat uw verblijf naar wens zal zijn.

We kunnen al onze reizigers voorzien van een routebeschrijving wanneer u ons daar tijdig om vraagt via info@verrassingstickets.nl. Dit omdat we onze reizigers graag optimaal van dienst zijn wanneer u vragen heeft over uw reis. We kunnen u nu niet van dienst zijn omdat u anoniem op een extern forum een bericht schrijft en hierdoor uw gegevens bij ons niet bekend zijn.

Graag wensen we u een prettige reis naar Milaan.

Met vriendelijke groet,

Verrasingstickets.nl

st
door stedentrip - Aug 15, 2014 om 13:15
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste verrassingstickets,

Ik héb vanmorgen gebeld met jullie organisatie. Mijn vraag was niet of ik een routebeschrijving kan ontvangen; deze kan ik zelf wel van internet printen. Mijn vraag was hoe jullie dit hotel kunnen uitkiezen als het hotel niet bereikbaar is met het openbaar vervoer (5 km van dichtstbijzijnde metrostation, oftewel een uur lopen) of met de taxi bijna een half uur vanaf het centraal station '(á 30 euro?!), waarbij we vanaf het vliegveld eerst met de bus en trein moeten reizen. Vanaf het vliegveld kost een taxi zelfs 100 euro.

Ik kreeg aan de telefoon te horen: 'we kunnen niets voor u doen mevrouw'. Ik heb nog gevraagd hoe we dit samen goed op kunnen lossen, maar er wordt totaal niet meegedacht. 'U kunt het hotel bellen want zij bieden een shuttle service aan.' Klinkt interessant, dus ik heb het hotel gebeld. Maar nee hoor, ze bieden géén shuttle service aan! Ook nog verkeerd ingelicht dus.

"Deze 4-sterrenaccommodatie is positief beoordeeld door onze reizigers". Klopt helemaal! Je vergeet er alleen bij te vermelden dat de beoordelingen op internet afkomstig zijn van ZAKENreizigers, die het ideaal vinden om dichtbij het vliegveld te zitten en waarbij je bij het hotel kunt parkeren. Er staat ook bij dat het hotel niet bereikbaar is met het openbaar vervoer en ideaal is voor mensen die in het bezit zijn van een auto.

Om mijn weekend niet te laten verpesten, heb ik zelf maar een ander hotel geboekt. Mijn klacht volgt ook nog officieel per e-mail, zodat deze niet alleen op dit forum bekend is maar ook officieel bij jullie.

BEDANKT verrassingstickets!

ve
door verrasstickets - Aug 15, 2014 om 13:34
23 Antwoorden / 0 Vragen

@stedentrip

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie en jammer om te vernemen dat u de voor u geboekte accommodatie geen kans geeft en onze routebeschrijving niet wenst te ontvangen. In onze beschrijving kunt u namelijk precies terugvinden hoe u het beste naar de accommodatie kunt reizen met het openbaar vervoer, wat eenvoudig is.

Vanaf de luchthaven van Bergamo adviseren we u gebruik te maken van de voordelige shuttlebus waar u voor slechts EUR 9 een retourticket aanschaft. Vervolgens kunt u met het lokale openbaar vervoer reizen naar de halte die op slechts 350 meter afstand van de hotelaccommodatie is gelegen (Via Vitt. Veneto Via Patellani).

Mocht u alsnog onze beschrijving wensen te ontvangen, dan vernemen we dat graag: andere reizigers zijn hier namelijk wel degelijk tevreden over en hebben dit aan ons laten weten nadat ze in deze accommodatie hebben verbleven.

Met vriendelijke groet,

Verrassingstickets.nl

an
door angelavdveek - Aug 16, 2014 om 13:01
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Wij hebben een paar maand geleden op 02/07/2014 via vakantieveilingen een bod gedaan op een stedentrip naar Praag. Hiervoor heb ik waardebonnummer gekregen en moest ik invullen via flywise/verassingstickets.
Nou kreeg ik eerst een email dat de waardebon code niet klopte en heb de code opnieuw gestuurd. Uiteindelijke klopte die en hij werd verwerkt. Nu heb ik al een aantal keren een mail gestuurd met de vraag of het allemaal goed gekomen is en of de boeking verwerkt is. Omdat wij nog steeds geen bevestiging hebben ontvangen. Inmiddels zijn we een paar maand verder en er wordt niet gereageerd op de mail, dus ik heb ook een paar keer gebeld. De eerste en de tweede keer werd mij gezegd dat ik die dag terug gebeld werd omdat de juiste persoon op dat moment niet aanwezig was. De derde keer werd mij verteld dat ik die zelfde week nog een mailtje kreeg met de bevestiging. Dit was vorige week en tot op de dag van vandaag nog steeds niks gehoord!! We hebben voor 29 augustus geboekt en hier ook rekenschap mee gehouden omdat we met het werk en school zitten. We beginnen ons nu zorgen te maken of de reis überhaupt doorgaat. We hopen snel wat te horen en anders gaan we verdere stappen ondernemen.

ve
door verrasstickets - Aug 16, 2014 om 14:09
23 Antwoorden / 0 Vragen

@angelavdveek

Beste mevrouw van der Veek,

Bedankt voor uw bericht. U heeft geen verrassingsarrangement geboekt maar een stedentrip naar Praag. Dit wordt niet door Verrassingstickets.nl afgehandeld.

Wij hebben uw verzoek doorgestuurd naar de juiste afdeling en u zal uw boekingsbevestiging nogmaals toegestuurd krijgen. Van onze collega's hebben we namelijk begrepen dat u deze op 11 juli al toegestuurd heeft gekregen en dat uw reis gewoon in orde is.

Met vriendelijke groet,

Verrassingstickets.nl

sy
door sylviavogel - Aug 20, 2014 om 10:05
7 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb een soortgelijke ervaring met verrassingstickets.nl
De reis kost in werkelijkheid maar zo'n € 130,00 terwijl je € 298,00 betaald....snel verdiend dus !
Het zijn reizen naar ongunstige bestemmingen in hotels met zeer negatieve recensies.

Wanneer je contact opneemt met verrassingsticket.nl, krijg je een ontwijkend antwoord.
Het is in ieder geval voor verrassingsticket.nl snel geld verdienen op deze manier.

Mijn reis heeft nog niet plaatsgevonden en ik ben niet van plan om het erbij te laten zitten.
Ik heb al wat instanties benaderd en blijf hiermee doorgaan tot ik mijn geld heb teruggekregen of een reis krijg aangeboden van minstens dezelfde waarde als de tickets die zij verkopen.

En samen staan we sterker !!!!

em
door emp_1 - Aug 21, 2014 om 21:04
3 Antwoorden / 0 Vragen

Goedendag, hier volgt mijn recente ervaring met verrassingstickets.nl:

Wat een leuk concept dacht ik toen ik na het zoeken een leuke vakantie op de site van verrassingstickets.nl kwam. Na een kort overleg met mijn partner besloten we om het te boeken en in spanning hebben we de 7 dagen na de reservering gewacht. We hadden als voorkeur 13 en 14 oktober aangegeven en enkel Berlijn besloten we uit te sluiten (waren we kort geleden nog geweest). 7 dagen gingen voorbij en uiteindelijk kregen we een mail (zondag). Helaas stond er in de mail dat we 2 opties hadden:

- Op 3 of 4 november vertrekken vanaf een vliegveld dicht bij ons of;
- Vertrekken op de voorkeursdatum vanaf vliegveld Brussel/Charleroi.

Nadat we erover na hadden gedacht vonden we toch dat de gegeven opties een beetje tegenvielen. 3 of 4 november is 3 weken van onze opgegeven voorkeursdatum en daarnaast in het vliegveld Brussel/Charleroi meer dan 4 uur rijden. In de mail werd nadrukkelijk vermeld dat we zo spoedig mogelijk moesten antwoorden omdat we dan zo snel mogelijk onze bestemming wisten. Met dit in ons achterhoofd besloten we voor vertrek op 4 november te gaan. De mail werd een half uur na het ontvangen van het mailtje van verrassingstickets.nl verzonden.

Echter kregen we geen response en besloot ik om een belletje te plegen of de mail goed was aangekomen (maandag). Na 10 min in de wacht te hebben gestaan werd mij verteld dat de mail goed was aangekomen en dat we de volgende dag (dinsdag) en op z'n laatst de dag erop (woensdag) bericht zouden hebben over waar we naar toe zouden gaan.

Geduldig bleven we afwachten op de mail die ons werd belooft. 2 dagen gingen voorbij en op woensdag, de dag dat we op z'n laatst de mail zouden ontvangen, hadden we om 4 uur nog niets vernomen. Besloten om toch nog even te bellen en te vragen waar de mail bleef. Wederom werd mij verteld dat de telefoonmedewerkster het door zou spelen naar haar collega en dat we de volgende dag (donderdag) de mail met daarin onze bestemming zouden ontvangen. Vandaag (donderdag) zouden we dus voor de derde keer de mail moeten ontvangen en wederom besloot ik om 4 uur te bellen om te vragen waar de mail bleef. Deze keer kreeg ik wederom te horen dat mijn verzoek zal worden doorgespeeld naar een collega met de melding dat ze er alles aan zou doen om alsnog vandaag de bestemming bij ons bekend te maken. Op de vraag of ik een supervisor mocht spreken om mijn ongenoegen te melden werd mij verwezen naar de info@verrassingstickets.nl mailadres. Weer stelde verrassingstickets ons teleur door voor de 4e keer geen mail toe te sturen.

Na deze voorvallen is bij ons de "lol" er wel een beetje af. Het concept van het niet weten waar je reis naar toe gaat is zeer goed gevonden echter wordt het overschaduwd door de slechte communicatie en service. Nu weten we nog steeds niet of we überhaupt op 4 november kunnen vertrekken en waar we dan eventueel naar toe zouden gaan. Ik ben benieuwd wanneer we het zullen horen.....

ve
door verrasstickets - Aug 21, 2014 om 21:26
23 Antwoorden / 0 Vragen

@emp

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht en vervelend te horen dat uw reservering nog niet is afgehandeld. We zouden u graag van dienst zijn maar in uw bericht heeft u niet aangegeven wat uw naam is of wat uw boekingsreferentienummer is.

We vernemen dan ook graag wat het referentienummer van uw boeking is zodat we uw verzoek kunnen verwerken. U kunt dit ook toesturen aan info@verrassingstickets.nl.

Alvast bedankt voor uw reactie zodat we u van dienst kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

Verrassingstickets.nl

tijger1
door tijger1 - Aug 21, 2014 om 21:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@verrastickets

Blijkbaar fungeert dit forum als uw loket voor de klantenservice.

Als uw klanten gewoon bellen of mailen, worden ze met een kluitje in het riet gestuurd. Waarom werkt u de klachten niet gewoon af, maar pas via dit forum?

em
door emp_1 - Aug 21, 2014 om 21:40
3 Antwoorden / 0 Vragen

Beste verrassingstickets.nl,

Bedankt voor uw snelle response, mijn referentienummer is 7372. Hopelijk dat u ons spoedig kunt mailen.

Met vriendelijke groet,

Emre Akyar

mahadma
door mahadma - Aug 21, 2014 om 21:50
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Inderdaad Tijger, dit is een verlengstuk van verassingtickets geworden, en ik geloof niet dat deze vraag/antwoordsite daarvoor bedoeld is. Het is geen incident gebleken maar regelmaat. Als ze nu eens normaal en goed hun beloftes nakomen en hun werk goed doen ..................

ve
door verrasstickets - Aug 21, 2014 om 21:54
23 Antwoorden / 0 Vragen

@emp

Beste heer Akyar,

Bedankt voor uw reactie en onze excuses voor de vertraging van enkele dagen in de afhandeling van uw reservering. Uw eerdere e-mail heeft ons in goede orde bereikt en is nu verwerkt.

Wij hebben uw reservering nu afgehandeld en bieden u gratis ontbijt aan tijdens uw verblijf en een upgrade naar een 4-sterrenhotel om dit met u goed te maken.

De boekingsbevestiging is inmiddels naar u verzonden.

Mochten we u nog van dienst kunnen zijn, dan vernemen we dat graag.

Met vriendelijke groet,

Verrassingstickets.nl

em
door emp_1 - Aug 21, 2014 om 22:05
3 Antwoorden / 0 Vragen

@verrastickets

Zo dit is wel een hele snelle oplossing, super! Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit niet had verwacht maar uiteindelijk ben ik zeer tevreden hoe mijn klacht op dit forum is behandeld. Bedankt voor het afhandelen van mijn reservering. Wij gaan naar Turijn!

Nog een tip voor verrassingstickets.nl, zorg dat uw mooie concept niet ten onder gaat aan zoiets als communicatie.

mahadma
door mahadma - Aug 21, 2014 om 22:07
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Gratis advies aan verassintickets, zorg er nu eens voor dat dit soort escapades op een openbaar forum, wat gewoon schadelijk is voor je naam, niet nodig is.

tijger1
door tijger1 - Aug 21, 2014 om 22:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Gratis advies aan Verrassingstickets. Het is niet de bedoeling dat u hier de naam vermeldt van een klant.

mi
door miisam - Aug 25, 2014 om 16:35
6 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Wij zouden vanochtend eigenlijk naar Polen gehad,maar wij hebben dus nooit instapkaarten gehad.
Ik had zaterdag gebeld paar keer maar je komt er niet eens door moest maar op de site kijken,noodnummer gebeld ook geen reactie gemaild ook niks terug gekregen vandaag weer gemaild en gebeld en weer niks

Maar goed ben nu wel me geld kwijt wat een gedoe

sy
door sylviavogel - Aug 25, 2014 om 16:42
7 Antwoorden / 0 Vragen

Het is toch wel erg opvallend dat bijna alle reizen van verrassingsticket naar het onverkoopbare Polen gaan. Wij zijn bezig om zoveel mogelijk negatieve ervaringen te verzamelen en willen ook graag weten wat het percentage ongeveer is dat als bestemming Polen of een ander onverkoopbaar land toegewezen krijgt.

mi
door miisam - Aug 25, 2014 om 18:32
6 Antwoorden / 0 Vragen

Bedoel dus vertrekken

mi
door miisam - Aug 26, 2014 om 17:41
6 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien rare vraag maar bij wie is de probleem allemaal wel opgelost met verassingticket ?
Want Ik zie dat ze hier normaal kunnen reageren
maar via de email krijg je allemaal beschuldigen en dat ik zelf maar actie moet ondernemen
Wie had dat ook zo ?

Thnx alvast

ra
door ra318 - Aug 29, 2014 om 17:00
2 Antwoorden / 0 Vragen

Goededag,

ik heb vorige week geboekt via verrassingtickets.nl, en kreeg vanmorgen een mail dat de datum die ik opgegeven heb niet meer beschikbaar was. Heb vervolgens naar vakantieveiling gebeld dat ik dit niet normaal vind wat er met dat bedrijf aan de hand is, ze beloven van alles maar regelelen niets.
Vakantieveiling heeft vervolgens gezegd dat ze het geld binnen 14 dagen terug storten op mijn rekening.
Verrassingtickets.nl zijn oplichters en niet te vertrouwen, ze willen alleen maar geld zien, en houden zich niet bezig met de wensen van de klant.
Ik zeik normaal nooit over zoiets, want de bestemming maakt me nog eens niet uit, zelfs die heb ik niet gekregen.

Vervolgens heb ik alberto stegeman ingelicht, en hopelijk gaat hij met de informatie aan de slag.

Gegroet.

ve
door verrasstickets - Aug 30, 2014 om 13:54
23 Antwoorden / 0 Vragen

@ra318

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht en vervelend te horen dat uw reservering nog niet is afgehandeld. Het kan inderdaad voorkomend dat wij reizigers adviseren op een andere datum te reizen omdat we dan een beter arrangement kunnen aanbieden.

Uit uw bericht blijkt niet wat uw naam of referentienummer van de boeking is. Kunt u ons dit toesturen aan info@verrassingstickets.nl? Dan kunnen wij uw reservering opzoeken en dit naar tevredenheid oplossen net als bij onze andere tevreden reizigers.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Verrassingstickets.nl

tijger1
door tijger1 - Aug 30, 2014 om 14:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@miisam

Alleen bij de meeste mensen die hier klagen, worden de problemen opgelost.

Dit forum is dan ook de "klantenservice" van verrassingstickets.

ve
door verrasstickets - Aug 30, 2014 om 14:49
23 Antwoorden / 0 Vragen

@tijger1

Beste Tijger1,

Graag informeren wij u dat wij onze reizigers die ons direct benaderen met vragen of opmerkingen binnen 24 uur van dienst zijn. Mochten daar zaken zijn die niet als gewenst verlopen dan lossen we dat per ommegaande op.

Wanneer er reizigers zijn die de voorkeur geven aan een openbaar forum en niet onze klantenservice benaderen dan kunnen we deze hier van dienst zijn als dat nodig is. Reizigers die ons met spoed wensen te bereiken kunnen ons benaderen op het noodnummer zoals weergeven in de boekingsbevestiging.

Het zou ons tenslotte niet sieren wanneer wij deze reizigers niet van dienst zijn als er iets niet naar wens blijkt te zijn. Wij helpen graag zodat wij iedereen zo veel mogelijk tevreden kunnen stellen.

Met vriendelijke groet,

Verrassingstickets.nl

sy
door sylviavogel - Aug 30, 2014 om 15:16
7 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas worden de problemen en klachten niet opgelost.
Hoe verklaart verrassingsticket.nl dan dat de reizen die ze aanbieden ver onder de prijs liggen dan hetgeen wat de klanten betalen bij verrassingsticket.nl.
Het is alleen maar een op winst berust bedrijf dat voor de vorm af en toe een ogenschijnlijk positief bericht op deze site zet.

tijger1
door tijger1 - Aug 30, 2014 om 17:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@verrastickets

Dat snelle reageren blijkt anders niet uit de vele klachten die hier gemeld worden.

mi
door miisam - Aug 30, 2014 om 17:58
6 Antwoorden / 0 Vragen

aha thx tijger1

nou wij zijn dus helemaal nog helemaal niet geholpen er word gezegd,ik word er zelfs van beschuldigd dat ik zelf geen actie heb genomen heb zelfs heel vroeg in de ochtend gebeld naar het noodnummer werd niet opgenomen zelfs naar jullie heel vroeg in de ochtend gemaild met de vraag wat we nog kunnen doen
krijg ik pas dinsdag antwoord dat ik maar had moeten bellen wat we hadden gedaan wat volgens jullie niet kon
ik had maar naar brussel moeten gaan en daar een nood ticket moeten kopen wat dus 70 euro per persoon is en wat ik dus al niet weet

en nu zijn jullie verder stil krijg geen gehoor niks meer

nu Verrassingsticket help ons dan het heeft ons geld gekost zonder dat wij weg zijn geweest

wi
door wilcon - Sep 5, 2014 om 14:06
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ook bij ons loopt de communicatie heel erg slecht. Er wordt simpel gezegd helemaal niet meer gereageerd. De service is ronduit ver onder de maat.

@Verassingsticket. Als jullie dit lezen, wij willen onze reis annuleren en ons geld terug!! We hebben er gewoon geen vertrouwen meer in!!

ve
door verrasstickets - Sep 5, 2014 om 14:46
23 Antwoorden / 0 Vragen

@wilcon

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht en vervelend te horen dat de afhandeling van uw reservering niet naar wens verloopt. Helaas blijkt uit uw bericht niet wat het referentienummer is van uw boeking of wat uw naam is.

Vriendelijk verzoeken we u dit naar ons te mailen via info@verrassingstickets.nl, dan kunnen we uw verzoek meteen verwerken.

Met vriendelijke groet,

Verrassingstickets.nl

mahadma
door mahadma - Sep 5, 2014 om 14:55
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Nog even en verrasingtickets zet het vara-kassa adres op hun website als contact adres ...........

wi
door wilcon - Sep 5, 2014 om 15:35
3 Antwoorden / 0 Vragen

@Verassingsticket.

Verrassend dat er nu wel binnen 40 minuten gereageerd wordt.
Maar goed, onze referentienummer is #7545
De rest van onze gegevens is bij jullie bekend.

mi
door miisam - Sep 5, 2014 om 16:54
6 Antwoorden / 0 Vragen

Wilcon heb jij geluk
Dat ze hier op reageren
Bij ons geven ze nergens reactie meer op

wi
door wilcon - Sep 5, 2014 om 18:12
3 Antwoorden / 0 Vragen

@miiscam

sterker nog, we zijn vanmiddag zelfs gebeld door een medewerker.
alles is alsnog goed geregeld. kijk, zo kan het ook!

inmiddels weten wij waar wij naar toe gaan: pescara, italië.

wij zijn nu weer een tevreden klant.

tijger1
door tijger1 - Sep 5, 2014 om 18:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@wilcon

U bent dan wel gauw tevreden. U wordt eerst genegeerd en pas als u hier uw beklag doet, worden ze wakker.

Daar blijft men toch geen klant? Het is blijkbaar een waardeloze organisatie.

mi
door miisam - Sep 5, 2014 om 18:29
6 Antwoorden / 0 Vragen

@wilcon

mooi dat ze het wel voor u hebben geregeld :D

hopelijk hier ook is een keer
want het komt me neus uit

sy
door sylviavogel - Sep 9, 2014 om 16:24
7 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn reis zou nog moeten plaatsvinden naar een onbekende Poolse plaats in een hotel met zeer slechte recensies.
Ik zou niet gaan maar heb zojuist contact gehad met een redacteur van een programma die eventueel interesse zou hebben in de ervaringen van reizigers die via verrassingsreis.nl een reis krijgen aangeboden die ver beneden het budget ligt dan dat je hebt betaald.
Van verrassingsreis hoef ik na al het email verkeer en vraag ontwijkende antwoorden niets meer te verwachten dus waarschijnlijk ga ik hier op in.....wordt dus vervolgd !

sy
door sylviavogel - Sep 9, 2014 om 16:26
7 Antwoorden / 0 Vragen

P.s. Ik bedoelde verrassingstickets.nl in plaats van verrassingsreis.nl

zoekster
door zoekster - Sep 9, 2014 om 16:40
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=tijger1 schreef op vrijdag 5 sep 2014, 18:16]@wilcon

U bent dan wel gauw tevreden. U wordt eerst genegeerd en pas als u hier uw beklag doet, worden ze wakker.

Daar blijft men toch geen klant? Het is blijkbaar een waardeloze organisatie.
Als men zelf maar goed terecht komt, dan kunnen de andere gedupeerden ze niks meer schelen.

sh
door shoshana - Oct 9, 2014 om 05:05
9 Antwoorden / 1 Vragen

Beste Verrassingstickets,

Wij vliegen a.s. zondag van Eindhoven naar Wroclaw met Wizzair, maar ik heb nog geen boardingkaarten ontvangen, help!

Ons referentienummer is: VV3008

Hartelijk dank.

sy
door sylviavogel - Oct 9, 2014 om 07:08
7 Antwoorden / 0 Vragen

Wij vliegen a.s. maandag van Eindhoven naar Wroclaw met Wizzair en hebben ook nog niets ontvangen....

sh
door shoshana - Oct 9, 2014 om 07:42
9 Antwoorden / 1 Vragen

Leuk hè, zo’n verrassing... volgend jaar boek ik gewoon weer zelf iets.

sy
door sylviavogel - Oct 9, 2014 om 07:55
7 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vraag me af of er wel eens iemand tevreden is over verrassingsticket.nl....of je gaat naar Polen of een ander onverkoopbaar vakantieland, of je ontvangt niets. En reageren doen ze al helemaal niet

ve
door verrasstickets - Oct 9, 2014 om 08:25
23 Antwoorden / 0 Vragen

@shoshana

Bedankt voor uw bericht. We informeren u graag dat u net als alle andere reizigers die met ons op reis gaan 2 dagen voor vertrek uw instapkaarten per e-mail ontvangt.

Bij vertrek op zondag is dat dus op vrijdag. Bij vertrek op maandag is dat op zaterdag. Dit staat zo ook in uw boekingsbevestiging omschreven.

Met vriendelijke groet,

Verrassingstickets.nl

sh
door shoshana - Oct 13, 2014 om 07:44
9 Antwoorden / 1 Vragen

Reisverslag

Als je een verrassingsreis boekt, moet je wel tegen verrassingen kunnen, Dus dat het bij drukte wat langer dan 7 dagen duurt voor je je bestemming weet, dat je je instapkaarten pas 3 dagen voor vertrek krijgt, dat je waarschijnlijk vanaf een klein vliegveld vertrekt, en dat de kans op een bestemming in Polen vrij groot is.

We gingen om 9:00 uur van huis, met spullen voor drie dagen in een rugzak gepropt (Wizzair bleek maten voor grote en kleine handbagage te voeren), geen scherpe voorwerpen en vloeistoffen netjes in een ziplock-zakje. Omdat NS weer eens werkzaamheden had, pakten we een bus naar station Amstel, vanwaar we een directe intercity naar Eindhoven hadden. Slechts 75 minuten duurde de treinreis. Op het busperron van Eindhoven is het altijd spannend op welk perron je bus binnen komt rijden. Maar bus 400 verscheen en bracht ons snel naar het vliegveld.

Om 12.00 uur waren we er, anderhalf uur voor vertrek. Bij de incheckbalie moesten we nog even een label halen voor onze handbagage (small) en daarna heb je nog tijd om je meegenomen flesje drinken leeg te drinken. Dan loop je langs de douane en de uitgebreide controle waarbij alles op de band moet, inclusief je ipad, je broekriem etc. Dan kom je in de vertrekhal, waar zo'n 40 minuten voor vertek de gate bekend wordt gemaakt, waarna iedereen onmiddellijk in de rij gaat staan. Je moet nog een paar keer je instapkaart en paspoort of ID tonen. Er vertrokken twee toestellen tegelijkertijd, een naar Wroclaw en een naar Debrecen, maar geen kans dat je per ongeluk in het verkeerde vliegtuig terechtkomt. Hekken voeren je naar het juiste.

Je loopt gewoon via een trap omhoog en kiest zelf een zitplaats uit. Alles is zo krap, dat de knieen van je achterbuur in je rug prikken, maar verder is het een vrij normale vlucht, met karretje versnaperingen en karretje merchandise. De stewardess brabbelt door de microfoon onduidelijk Engels en Pools. De vlucht duurt ook weer 75 minuten. Bij aankomst geen paspoortcontrole meer, bagageband ook niet nodig als je met alleen handbagage reist. Het was in Polen nog mooier weer dan in Nederland, echt zomers nog. Je zag mensen fietsen en skeeleren over de mooie, gladde fietspaden in de omgeving van het vliegveld. We gingen Zlotys pinnen en haalden een 72 uurs kaartje voor bus en tram uit de automaat bij de bushalte.

Er kwam een bus die ons naar het treinstation bracht, terwijl we onze ogen uitkeken naar de mix van oude, nieuwe en gerenoveerde gebouwen. Bij het treinstation vonden we tram 11. Ons hotel, het Quality System hotel, is bij de eindhalte, dus niet te missen. Aan het eind van de middag kwamen we aan en het inchecken ging vriendelijk en vlot. We hebben een kamer op de vierde verdieping. De kamer is klein, maar netjes en heel compleet. Keurig twee aparte bedden zoals we hadden gevraagd. Gratis wifi, tv, airco, waterkoker, fohn, allerlei kasten, een bureau en stoelen. Er is zelfs een zwembad in het hotel. Naast het hotel is een Kentucky Fried Chicken en een benzinepomp met winkel.

We namen een bus terug naar het centrum, liepen naar het historische en tevens toeristische plein, waar alle restaurants bij elkaar zitten. We kozen een Spaans restaurant en hebben goed gegeten en gedronken voor ongeveer de helft van wat je er in Nederland voor zou betalen. Wel kwamen mensen bij onze tafel om geld vragen, dat was niet leuk. Een ijsje na bij de ijssalon en weer op zoek naar tram 11. Veel mensen spreken weinig of geen Engels, maar willen wel helpen. We waren redelijk vlot terug in het hotel, waar het gelukkig rustig was.

ev
door evatromp - Oct 15, 2014 om 13:35
1 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Verrassingstickets,

Gezien het feit dat ik geen reactie krijg op verschillende mails probeer ook ik het via deze weg.

In april dit jaar hebben wij twee tickets via Groupon gekocht. Wij wilden graag in de meivakantie reizen en hebben hier dus ook extra voor betaald. Helaas was er op dat moment geen reis in de meivakantie beschikbaar en zouden wij ons geld terug krijgen. Tot op heden hebben wij echter nog niets ontvangen..

Graag hoor ik van u, ons referentienummer is 4384.

Met vriendelijke groet,
Eva Tromp

tijger1
door tijger1 - Oct 15, 2014 om 13:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@evatromp

Dit forum fungeert zowat als klantenservice van Verrastickets, dus hier zult u waarschijnlijk wel respons krijgen. ;-(

mi
door mitchn - Jan 28, 2015 om 13:20
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook maandag geboekt met de optie; Priority booking.. dat wil zeggen dat ik binnen 24 uur een reactie zou krijgen.. Echter, nadat ik gisteren 2x heb gebeld en een mail heb gestuurd ( Waar ik vooralsnog geen antwoord op heb gekregen binnen 24 uur ) heb ik na 52 uur nog steeds geen mail gekregen waar ik naar toe ga. Ik vind dit best belachelijk, aangezien ik hier wel extra geld voor heb betaald.

edrick3
door edrick3 - Jan 28, 2015 om 13:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mitchn,

Heel vervelend voor je.
Je hebt dit 1 jaar oude topic nu wel kunnen vinden.
Dat had je beter eerder kunnen lezen!
Hoop voor je dat je nog een bestemming toegestuurd krijgt.

ro
door robinvs - Jan 30, 2015 om 10:34
4 Antwoorden / 0 Vragen

@mitchn,

Ik had vorige week een rijs geboekt ook met priority maar na een week kreeg ik pas bericht.

Ik had gehoopt dat het wat verder zou zijn van huis dus ik had Parijs en Berlijn afgestreept van de lijst met plekken waar ik niet naartoe zou willen.

Uiteindelijk krijg ik dus die mail en waar gaat ik naar toe naar Hamburg (Stond niet bij mij op de lijst). Het zou voor mij goedkoper geweest te zijn om met de auto te gaan dan met het vliegtuig ( en dan zou ik nog sneller zijn ook ).

Dus om een langverhaal kort te maken voor mij eens maar nooit meer als ik dit soort bestemmingen krijg zo dicht bij huis en ik zou het dus ook niemand aanraden bij deze.

tijger1
door tijger1 - Jan 30, 2015 om 10:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@robinvs

Dat was dan toch een echte verrassing?

ro
door robinvs - Jan 30, 2015 om 11:19
4 Antwoorden / 0 Vragen

@tijger1
Dit noem ik geen verassing helaas.
De enige verassing is dat ik oor ben aangenaaid.

mahadma
door mahadma - Jan 30, 2015 om 11:25
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Het heet toch: "Verrassingstickets?", dan neem je bewust een (al of niet beperkt) risico dat je naar een andere bestemming gaat als wat je zelf denkt. De naam is al duidelijk.

tijger1
door tijger1 - Jan 30, 2015 om 11:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=robinvs schreef op vrijdag 30 jan 2015, 11:19]@tijger1
Dit noem ik geen verassing helaas.
De enige verassing is dat ik oor ben aangenaaid.

Een verrassing hoeft niet altijd positief te zijn. Boek bij een normaal reisbureau, dan krijgt u (meestal) wel waar u voor betaalt.

ro
door robinvs - Jan 30, 2015 om 20:31
4 Antwoorden / 0 Vragen

Daarom is dit ook eenmalig.

Ik heb gebeld over dat deze bestemming er niet tussen stond en daarop kreeg ik een simpel antwoord.
Ja dan had je het moet aanvinken of een mailtje sturen.
Hoe weet ik dat Hamburg er in staat als ik niet de hele lijst kan zien.

tijger1
door tijger1 - Jan 30, 2015 om 20:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Rare reactie. U wilde toch verrast worden? En wat is er mis met Hamburg?

ro
door robinvs - Jan 31, 2015 om 09:27
4 Antwoorden / 0 Vragen

Zoals ik al zij ligt die plek zowat om de hoek en zou ik goedkoper en sneller zijn met de auto als met t vliegtuig.

Maar goed ieder zijn eigen ding. Maar voor mij was het eenmalig.

do
door dook - Feb 2, 2015 om 11:59
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb wat andere "klachten" over verrassingstickets.nl...
Ik heb een verrassingsreis via hun willen boeken voor mijn vader en mijn stiefmoeder, mijn stiefmoeder is erg ziek, en kan niet altijd weg.. maar ik dacht we proberen het toch even voor ze.

We hadden via vakantieveilingen.nl een waardebon gewonnen, bij het invullen op de website van verrassingstickets om te reserveren was er al niet genoeg ruimte in het waardebon veld, hierdoor kregen hun niet het goede waarbonnummer binnen. (toch reservering gemaakt voor 06-01-2015 of 07-01-2015)

Wij kregen 22-12-2014 een mail van hun waarin ons verteld werd dat de waardebonnummer niet klopte en of wij deze op wilden sturen. We hebben de dag erna 23-12-2014 meteen de goede waardebon opgestuurd met zelfs de voucher van vakantieveilingen zelf.
30-12-2014 heb ik ze nogmaals gemaild (alleen dan naar info@) omdat ik nog geen reactie van ze had gekregen.

Hierna heeft mijn vader gebeld en werd verteld dat ze het geld terug zouden krijgen, hier hebben wij niks van gehoord verder.
Toen kregen we 15-01-2015 ineens een mail dat de datum niet beschikbaar was (een week na de datum die wij ingevuld hadden!), en 25-01-2015 een herinnering hiervoor.
Toen heb ik 30-01-2015 een mail gestuurd of de namen veranderd konden worden (mijn ouders kunnen niet meer, dus kon ik eventueel de reis overnemen) maar heb tot nu toe nog geen reactie gekregen.

Op de website zelf staat: U ontvangt binnen 24 uur een reactie op uw bericht. (indien er gemaild wordt naar info@).

Ik vindt het heel erg jammer hoe dit gaat, terwijl mijn voucher maar geldig is t/m 31 Maart 2015.... maar als ik het zo zie, gaat zelfs dat waarschijnlijk niet lukken!

do
door doriserienhart - Feb 20, 2015 om 21:13
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb samen met drie vriendinnen een vakantie geboekt via verrassingstickets.nl. Omdat de krokus al om de hoek stond en je 21 dagen van te voren moet boeken hebben we dat zo snel mogelijk gedaan. Helaas, kregen we naar de beloofde 7 dagen nog steeds geen mail waarin de bestemming plus vertrekplaats etc in zou staan. Er was een vertraging van nog 7 dagen. Na 14 dagen nog steeds geen verdere informatie of überhaupt antwoord op enige mails. Na gebeld te hebben en een chagrijnige receptionist aan de telefoon te hebben gekregen, werden we verzocht nog drie dagen te wachten. Dit gedaan, nog steeds niks. Donderdag weer gebeld, de collega's waren er niet en pas morgen zou ze kunnen helpen met extra informatie. Vandaag, vrijdag, niks, maar beloofde ze oprecht dat we voor negen uur 's avonds een bevestiging zouden hebben. Het bleef weer akelig stil.

Dinsdag of woensdag zouden we moeten vertrekken, maar aangezien we totaal geen informatie hebben lijkt dit vrijwel onmogelijk! Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen,
Referentienummer is 10467

ma
door mandyro - Mar 20, 2015 om 09:50
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb dit probleem!!!

Op 24 februari heb ik vakantieveilingen een veiling gewonnen (kosten €210), voor een verrassingsstedentrip via de organisatie verrassingstickets.nl Die zelfde avond heb ik netjes de betaling gedaan aan vakantieveilingen en ben ik direct naar de website verrassingstickets.nl gegaan om van de waardebon gebruik te maken. Omdat onze voorkeursdata in het hoogseizoen vallen en ook nog eens in het weekend moesten we nog een extra betaling doen van €100. Binnen 7 dagen zouden we te horen krijgen waar onze verrassingsstedentrip naar toe zou gaan. Na 7 dagen te hebben gewacht hadden we nog steeds niks gehoord. Ik heb vanaf toen verschillende berichten gestuurd naar verrassingsticket waar ik tot op heden nog steeds geen antwoord op heb gekregen. Op de website staat vermeld dat ze binnen 24uur iets zouden laten weten. Uiteindelijk ben ik maar gaan bellen. Na 8x te hebben geprobeerd kreeg ik dan uiteindelijk toch iemand aan de telefoon. Deze zeer onvriendelijke mevrouw, die niet erg behulpzaam was dacht dat ze werknemers het erg druk hadden. Maar dat we zeker diezelfde week nog wat zouden horen. . Ook geen excuses dat er vertraging is opgelopen of iets dergelijks. Het leek haar allemaal niet te interesseren. Twee weken later eindelijk wat gehoord, onze voorkeursdata was niet beschikbaar (heel toevallig want dat is bij alle mensen die daar boeken ook zo) we moesten uit twee data kiezen. Een mail terug gestuurd dat die data voor ons niet uitkomen omdat we al andere belangrijke afspraken hebben staan en ik graag mijn geld terug zou willen. Nu alweer 5dagen later nog steeds niks gehoord. Vandaag heb ik weer een aantal keren proberen te bellen, maar er werd niet opgenomen. Toen ik steeds van het kastje naar de muur werd gestuurd en er vaak niet werd opgenomen werd ik wat wantrouwig en ben gaan zoeken naar recensies op internet. Mijn mond viel open van verbazing. De een na de andere klacht verscheen. Er was zelfs al aandacht aan besteed door het programma Kassa. Omdat het bedrijf aan misleiding en oplichterij doet. Aangezien ik al meerdere veilingen bij vakantieveilingen heb gewonnen en dit allemaal erg soepel verlopen was, dacht ik dat dat deze keer ook weer zo zou zijn. Helaas is mijn vertrouwen voor vakantieveilingen.nl door zo'n organisatie erg veel gezakt. Ik begrijp niet dat zij met zo'n organisatie die zulke slechte recensies heeft een samenwerkingsverband hebben.

sa
door sannekaas - May 28, 2015 om 15:08
1 Antwoorden / 0 Vragen

Meestal ben ik iemand die alles uitzoekt voordat ik iets koop op internet, maar mijn vriend en ik waren zo enthousiast over verrassingstickets.nl dat, toen er een groupon voorbij kwam, we meteen geboekt hebben. Ik hoop dan ook dat ik, na het lezen van al deze verschrikkelijke ervaringen, de eerste reiziger zal zijn met een 100% geslaagde trip. We gaan het zien ;)